remanent Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 (edytowane) parę ujęć z animy. daję do wip bo prace są w toku http://www.vimeo.com/5311601 Edytowane 25 Czerwiec 2009 przez remanent
pionix Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 Kubaswielgus - ProMaterials to generalnie zaawansowane materiały mentala ale w Maxie jest folder z bitmapami do tych materiałów który też się nazywa ProMaterials. Kub@ - byłem pewien, że ten las to fotka a tu taki zonk ;) Świetny ten model wózka. remanent - ładna ta zajawka. Niedosyt... KaeMS - jakby co to w oryginale kamień miał być taki jak w tym domku ;) http://www.wizualizacje.media.pl/zasysanie/dom_kamien.jpg
KaeMS Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 pionix - wielkie dzieki, na tym co mialem cieniutko bylo widać. XizOr - chyba mi oczy pi... zarosły, że tego nie zauważyłem. Dzięki :) Pozmieniałem już troche, puściłem - teraz widzę, że jeszcze raz trzeba będzie ( o ile jeszcze jakieś wolne ghz będą ).
Bombel Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 Dzięki sly Faktycznie sprawdziłem i źle ustawiłem IOR stolikowi.. Perspektywa krzywa z natury,musiałem taką dziwną kamerę ustawić żeby zgrać z refką. Dywan to jeszcze ciepłe modo fur a Józek reklamuje totalitaryzm:D
Zbychowaty Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 Wstępne testy wszystkiego:) . [imghttp://img155.imageshack.us/img155/9126/88053529.jpg[/img] .
Airice Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 strasznie...brązowo? :) ale przyjemnie wg mnie ;) podkreć ustawienia i zarzuć z przyjemnością zobacze w lekpszej jakości ;)
Zbychowaty Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 strasznie...brązowo? :) ale przyjemnie wg mnie ;) podkreć ustawienia i zarzuć z przyjemnością zobacze w lekpszej jakości ;) Projekt nie mój;) OK jak klient pozmienia na swoje to wrzuce final;)
Gość BiX Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 (edytowane) Hej.. Daaaaaaaawno nic nie dawałem. Tak więc mała łazienka ode mnie: 1. 2. 3. 4. 5. Panoramka: http://www.warmviz.pl/i10.html sorka za tyle renderów ale się zdecydować nie mogłem :D pozdrawiam, BiX Edytowane 26 Czerwiec 2009 przez BiX
Airice Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 mistrzowskie ;) tylko ten papier mnie cos nie pasi ;) jak by własnie wyprasowany ale reszta wymiata, najbardziej podoba mi sie bateria do bidetu i reczniczek, mógłbyś zdradzić czym świeciłes? :)
KaeMS Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 BiX - wypas, znowu doła łapię przez kolegów :/ Dalej walczę z tą chatą (miał być speed a się rozwleka) - patrzę na to na dwóch różnych monitorach i wysaiadam - powiedzcie mi która jest wg. was za jasna lub za ciemna.
Abell Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 KaeMS super trawa.. co to disp? I masz ładne oświetlenie zewnętrza można wiedzieć czym świeciłeś? 2 wersja ładniejsza. A ode mnie taki test materiału na sofę i zasłonę.
KaeMS Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 Trawka to poly -> scatter -> proxy -> 10k instancji. W scenie chodziło głównie o test trawy (chyba średnio udany) i drzewek (nieudany - zapędziłem się po drodze). Na oświetlenię w pewnym momencie przestałem zwracać jakąkolwiek uwagę, stąd też wcześniejsze "wypieki". Światło to target direct + hdri, chyba jakaś moja mapka ze zdjęcia. W sumie skończył mi się czas ale postaram się tym jeszcze pobawić.
Orangegraphics Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 2 jest lepsza, ale levelsami bym ciut popracował, ciemne za ciemne, jasne za jasne, tak mi się wydaje
Marshall Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 Abell - tak jak materiał zasłony średnio mi podchodzi to materiał sofy jest IMO fajny :) - podzielisz się info z making of'u? ;)
Gość BiX Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 Airice - w suficie po bokach są 3 vraylight a reszta to iesy z kinkietów i halogenów. Dzięki ;) mirach - dziekuje :) KaeMS - hehe dzieki. Ja tu za każdym razem w kompleksy wpadam dlatego rzadko zaglądam :D pozdrawiam
tulips24 Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 Przedwczoraj zakładałem piorunochron w Rokienicy na osiedlu Kalinowym w nowo powstających blokach. Postanowiłem zrobić wizke tego bloku. Dysponowałem tylko kilkoma słabej jakosci zdjęciami i nie miałem wymiarów. Rozpisałem wszystko i na oko obliczyłem wymiary odnosząc sie do innych obiektów na zdjęciach. Render jest próbny, tekstury na szybko i światło też. Pierwszy render jaki zrobiłęm w tej wizce więc dużo niedociągnięć. Brakuje też otoczenia itp. Może jutro skończe jak znajde czas:)
tob01 Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 Jacekdrze, wygląda troszke jakby zajmował się tym pijany henio od strzyżenia trawy. Chyba, że to test długiej i krótkiej trawy
Korbol Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 trawotest Oh piękna ta trawka. Możesz coś powiedzieć więcej? Scatter? A jeśli tak to ile poly? :)
Abell Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 Marshall mapka od disp trawy ustawione na 2 oraz delikatne odbicie jacekdrze super trawa, powiedz mi czy stokrotka to model bo super to wygląda i tak sie zbieram do wymodelowania sobie kwiatka A ode mnie taki test zielska lecz Particie Flow
Abell Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 co? ma wysokość tylko 5 cm... może kiepskie ujęcie i za ostry kolor... eh Tu zainspirowany testami z kwiatkami daje już swój ostatni test zieleninki, wydaje mi się że ten jest na razie najlepszy z moich traw.
jacekdrze Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 Hej trawka to vrayscatter a stokrotka to taka zastepcza , plane z opacity Pzdr
Airice Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 widze tu takie fajne trawki to ja wyjade z amatorskim badziewiem ;) nie mozna ciagle trzymac zbyt wysokiego poziomu... ;) wiecej modeli nie poprawiam nie mam siły... to pierwszy interior, pierwsza skończona (prawie) pracka... wczeniej tylko jakas tam mp3 i słuchawki douszne;) proszę tylko mi powiedziec czy cos ze światłem zmieniac? render prosto z maxa testowy jeszcze narazie i nie bardzo wiem czy jakies postpro robic i co wogole ;) do poprawy materiał marmuru na parapecie i skóry na fotelu + jutro poszukam krajobrazu za okno PS. aktualnie świecone 3x vraylights w oknach + zwykły direct dla tego fajnego efektu na podłodze i materiał vrayMTLlight czy jakos tak na krajobrazie ;) tak wiec zdaje sie na baty fachowców z tego tematu ;) EDIT: zapomniałbym, aktualne ustawienia irr.map sa na Medium... mam na High wrzucac? znacznie to czas renderu przedłuży?
Morphe Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 odemnie taki tescik, kombinuje nowy setup, ale cos niebardzo mhm... nie mgoe zgrac jasnosci kolorow.
Tores Napisano 27 Czerwiec 2009 Napisano 27 Czerwiec 2009 Airice - ja za bardzo w interiorach nie siedzę ale za kolorowo jak dla mnie. Dywanik mi się podoba. Jak dasz na High to na pewno ci się wydłuży czasami nawet 2-krotnie Morphe - wydaje mi się, że pod balkonami jest za ciemno choć to może wina monitora. Trochę za duży kontrast chyba jest. A ode mnie taki teścik światełka. Renderek poleci do portfolio jak roślinność już ustawię do końca. W jaki odcień u was wpada cień? Zielonkawy, niebieskawy czy fioletowy?
Gość szysia565 Napisano 27 Czerwiec 2009 Napisano 27 Czerwiec 2009 Ja tam jakiś konkretnych barw nie widzę... Ale gdybym miał już na coś postawić to raczej niebieski... Teraz ja... Zachciało mi się animacji dwóch robotów grających w ping ponga. Ostatecznie będę to świecił scanlinem, ale gdy już skończyłem (mniej więcej) model robota, narzuciłem pierwsze lepsze materiały Vray i z ciekawości poświeciłem :D Render jest baaaardzo testowy: Mimo iż nie jest to najwyższa półka, mam nadzieję że nie zaspamowałem.... Pozdrawiam.
Gość neyn Napisano 28 Czerwiec 2009 Napisano 28 Czerwiec 2009 http://img40.imageshack.us/i/xxxleu.jpg/ Ot taka pierwsza praca po rocznej przerwie od max'a zaawansowany nie jestem przedtem zajmowałem się tym może z pół roku
hkropinski Napisano 28 Czerwiec 2009 Napisano 28 Czerwiec 2009 Tores - u mnie od lewej jest zielonkawy do prawej (niebieskawy)
Orangegraphics Napisano 28 Czerwiec 2009 Napisano 28 Czerwiec 2009 dla mnie kolory są ok, nie jest cukierkowato
arch515 Napisano 28 Czerwiec 2009 Napisano 28 Czerwiec 2009 Tores – zaje fajnie !!! Superancko !! Pozdrawiam.
Gość Cornelius Scipio Napisano 28 Czerwiec 2009 Napisano 28 Czerwiec 2009 Bardzo smacznie Fargate ;) pzdr.
pressenter Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 (edytowane) sly: Test nowego light setup'a + postpro Fargate: osz, ależ mi się podoba! Powiedz to lwf? Mocno ostrzyłeś w PS? Co tam jeszcze z tym robiłeś? Edytowane 29 Czerwiec 2009 przez pressenter
Tores Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 Dzięki za komentarze. Muszę skalibrować monitor bo u mnie bardziej w fiolet idzie. Dodatkowy wydruk też mi to uświadomił. Fargate - świetne światełko ale czy to kwestia postpro czy już w renderze miałeś prawie ok bo widzę, że gradienty trochę się sypnęły.
Fargate Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 Dzięki za komety cieszy mnie to że się podoba :) pressenter: Wiec, czy to "jeszcze" LWF to nie jestem pewny :P Co prawda gamma na 2,2 ale juz nie linear a rieinhard. W ps, Levels, color balance, unsharp mask na jakieś 170%, resize całości i znów unsharp ale już taki leciutki. Tores: Tak gradienty posypały się w ps :P
_Arti_ Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 futerka się uczę... Metoda własna - czas renderu: szybki :>
Airice Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 a to są moje wypociny... juz praktycznie końcowy render... lekkie post pro tylko nie wiem czy renderować bez dofa... bo chyba za daleko sie zapędził i mi coś wygładził krzesło... renderowane w rozdziałce 1920x1200 ustawienia na medium? wystarczy? wieksza rozdziałka ma być czy może na high ustawić? jak widac render 2h z hakiem
pionix Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 (edytowane) _Arti_ - Ci się posklejało to futro ;) Fargate - ładne Airice - ja bym tam zmniejszył nasycenie i przyciemnił drewno. Prosta scena i test światła: Edytowane 29 Czerwiec 2009 przez pionix
tpiatek Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 Airice - Jak dla mnie ten materiał niebieski najbliżej kamery wyglądał jakby był na ziemi, połączony z dywanem? :P Nie mogłem się zrozumieć na nim :) Może ustaw tam coś innego, np. miskę czy książkę.
Airice Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 @tpiatek, na łóżku? Oo kamera jest ustawiona nad łóżkiem :P
arev Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 W ogóle się nie przyłożyłeś do modelu okna, a zadbanie o geometrię tego obiektu może bardzo pozytywnie wpłynąć na odbiór pracy :)
palmer Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 łazienka w stylu "żen" praca z działu WIP pomyslalem że wstawie ostatni upload ....poprosze o komentarze (sierściuch do poprawy...)
Marshall Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 pionix - możesz podpowiedzieć jak zrobiłeś te marszczenia na poduszkach ? i czym świecone? :)
Airice Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 (edytowane) W ogóle się nie przyłożyłeś do modelu okna, a zadbanie o geometrię tego obiektu może bardzo pozytywnie wpłynąć na odbiór pracy :) dość ostro światło pada w tamtą stronę i nie widać szczegółów... ;) Airice - ja bym tam zmniejszył nasycenie i przyciemnił drewno. kurde a ja nawet podkreciłem kontrast w PS ;p co do drewna... wydaje mi sie o wszystkie 'zbyt słodkie i cukierkowe' wróce do głownego założenia ciemne meble i jaśniejsza podłoga @palmer, zrób coś z tym płaskim dywanem ;) no i zbyt zielone liście na tym Yamadori(?)(yamadori to chyba na zew. mi sie wydaje ) strasznie plastikowe sie mi wydaje Edytowane 29 Czerwiec 2009 przez Airice
palmer Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 well... wlasnie nie wiem jaki srodek do roslin zastosowac zeby tak nie dawal zielonym po oczach PShop czy moze coz z Max'a (jakies ustawienia) ???
carlosss Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 zjedź w photoshopie z saturacją i będzie dobrze
Rekomendowane odpowiedzi