Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

09.. cos tam: Drzewo nie pasi, nienaturalne, fuj :)

 

A reszta very nice.

 

grigoriob: Jaki masz przepis na parę w fotosklepie? Śliczne to jest. Jaka panienka :p

Napisano

Grigoriob bardzo pięknie a panna fajnie tam wyszła. Twój dizajn? Bo mi się trawertyn podoba.

 

09... nie lubię takich myków z kolorami no i podłoga bardzo słabo wygląda.

Wooow...zgadzam sie z Duną o_O

Napisano

pressenter - fajnie wygląda ten domek bez dachu.

grigoriob - bardzo udane te Twoje "testy". światło, detale, dofik, babka wklejona nie nachalnie. możnaby pomyśleć co zrobić z cegłami żeby nie były płaskie ale to tak na marginesie, bo światło ładnie po nich chodzi. możesz zdracić wielkość pomieszczenia i ogniskową kamery?

Napisano (edytowane)

Z serii "miało być piknie a wyszło jak ... "

Test w zasadzie wszystkiego poza setami renderu.

 

wid1zmn.jpg

 

wid2zmn.jpg

Edytowane przez KaeMS
Napisano (edytowane)

KaeMS: Żeby nie ta trawa i kamienie na trawie to wyszło świetnie.

 

Grigoriob: wcześniej oglądałem na telefonie, ale teraz jak patrzę na kompie to jednak nie tak fajnie. Tekstura jak i sam materiał rustykalu straszny, do tego na drugim bardzo nieostro wyszedł ten blat, chyba za duży bloom, ale to tylko takie moje zdanie, reszta super.

Edytowane przez pressenter
Napisano

grigoriob- bardzo ladnie wyszlo, ale ten kamien zabardzo oczojebny:)

KaeMS- nie wiem dlaczego ale nie widze glebi w tych renderkach i gdyby trawa byla

ciensza napewno wyszla by lepiej :)

Napisano

Hcpiter - właśnie przez brak głębi uważam, że wyszło to co najwyżej średnio. Brakuje mi tu podziału na kolejne plany, jeszcze muszę sporo popracować nad odpowiednim różnicowaniem zieleni w otoczeniu. Trawa wyszła mi lepiej w poprzednich, tylko wcześniej mi się widocznie tilowała.

Jeszcze sporo ćwiczeń zanim dojdę do jakiegoś znośnego efektu.

Jak ktoś mógłby coś dopowiedzieć to proszę o komenty :)

Napisano (edytowane)

dzieki wszystkim za komentarze miło że sie podoba:) poprawie pare drobiazgów i jescze moze pokaze finish.

Dunablaster moze zrobie takiego tutka malego ale to prosta sprawa jak chwile znajde to wrzuce do dzialu tutoriali.:)

Neiraa dzieki, dizajn mój tak jak calego mieszkania w ktorym jest ta lazieneczka, pare motywów zaczerpnietych od SansSerifa (ktorego pozdrawiam goraco za swietny dizajn i tworzenie dobrej architektury wnetrz).

Nvidia oczywiscie ze da sie zjechac ale nie wiem czy panienka nie bedzie juz taka fajna:P

pressenter no kamien nie wyszedl najlepiej w finiszu poprawie cos niecos, ale dzieki:)

dzieki wszystkim pozdrawiam:)

Edytowane przez grzegerz
Napisano

bartoszowizom2mini.jpg

 

i przy okazji pytanie. uzywajac vrayscattera mozna przypisac vrayscattertexture, nadajacy losowowsc kolorystyczna drzewek. Da sie taki efekt uzyskac na zwyklych proxy instance'ach nie majac vrayscattera?

Napisano

Touch - pewnie będzie świetny mebelek ale na razie to ja widzę tylko noisa.

A ja taki teścik zapodam. Zdjęcie trochę do bani ale lepszego nie ma. Co o tym sądzicie?

lot1osiedle2.jpg

Napisano (edytowane)

Że nie dopasowałeś. Za mocne światło i część 3d za bardzo obrócona do kamery względem zdjęcia.

 

A ja mam pytanie do chyba troszkę bardziej zaawansowanego grona. Czy można jakoś zwiększyść przeźroczystość dla całej warstwy (Layer) w maxie? Chodzi o to, że mam dwupiętrowy budynek, i, robiąc ujęcie z góry, chciałbym aby było widać jego parter, ale piętro również, tylko to piętro w takich leciutkich zarysach.

Edytowane przez pressenter
Napisano

Xiz0r: O! Dziękować!

 

Drab: Pierwsze świetne, drugie natomiast tylko AO ratuje, bo gdyby nie to to cała ta biel już totalnie by się zlała. Poza tym bardzo fajnie i ostro.

 

Duna: Powiedz mi jedną rzecz: jak Ty, przy swojej (przyznasz sam) dość znikomej wiedzy na temat vraya robisz takie rendery, bo ładnie wyszło? Albo powiedz ile Ci się toto renderowało, na jakim sprzęcie i w jakiej rozdziałce?

Napisano

Dunablaster - pomijając to, że z krzesłem pobłądziłeś to sam render bardzo przywoity. Materiały też. Bez względu na to czy doszedłeś do niego metodą prób i błedów, przerabiając jakieś tutki czy wzorując się na czyichś setach. Faktycznie mógłbyś podać czas renderu.

Osobiście oddaliłbym trochę kamerę - przydałoby się trochę powietrza.

Napisano

i ode mnie jeszcze stary kotlet, część może pamięta niektóre elementy:) Może kiedyś to jeszcze dokończę i poprawię;)

 

bathroomnewps.jpg

 

Pozdr

Napisano

dzięki pressenter

Dunablaster - ładnie, ładnie

Touch - ciekawie się zapowiada. Za dużo sufitu jak dla mnie i popraw horyzont

DraB - ładnie bumpek wyszedł choć skóra trochę za matowa mi się wydaje

 

i na koniec dorzucam jeszcze szybki exteriorek

ujecie1b.jpg

Napisano (edytowane)
Daj jeszcze wersję z odwróconymi kolorami:D białe drewno, ciemnobrązowa skóra:)

 

Może :) Na pewno wrzuce czerwono czarną później :P

 

Tores - trawka i kamyczki są bardzo ładne. Materiał tego placu, hmm nie wiem za bardzo co to.

 

Fargate - czemu jak wchodze na twoją stronę to wyskakuje jakaś japońska strona z deserami? :D

Edytowane przez DraB
Napisano (edytowane)

Pressenter: Po prostu prześledziłem ogólnie przyjęte zasady renderowania w V-Rayu i spróbowałem zastosować je w praktyce.

Dla przykładu Light Cache wynosił niewiele, tylko kilkaset (kiedyś zarzucali mi wprowadzanie początkujących w błąd poprzez moją narzucaną im przesade z LC - np. 2000., to było naprawdę nielogiczne, z irradiance podobnie)

Irradiance map: Sądziłem że pomoże tylko preset High i Hsphere ustawiony na 80-100, a Interpolation nawet od 60 do 90.

Teraz tylko Medium, HSphere na 50, Interpolation o ponad połowę mniej np. 20-30.

 

KaeMS: Renderowano na Core 2 Quad 3.05 GHz, czas renderu to około 20-35 minut bo mi wyleciało z głowy, ale prawie dobrze pamiętam że akurat tyle. Oświetlenie z góry, taki vRay light na płasko. I powiedz szczerze, co ja tam pobłądziłem z fotelem? :p

 

Tores: dzięki :)

 

Co do samplingu materiałów i innych bzdetów nie ustawiałem za dużo subdivisions - granicą było 48, ale trzymałem się mniejszych i optymalnych wartości, 12, 16, 24, 32.. :p. Antialiasing to Mitchell-Netravali. Image sampler, to akurat DMC 1/4. I ustawienia DMC to noise threshold 0,005 , noise amount jak zwykle 0,85 subdivisions w granicach od 8 do 16.

 

Bardzo serdecznie proszę, co sądzicie o tych ustawieniach, czy zaproponujecie mi lepsze zmiany?

 

P.S. Teraz łazienkę praawie skończyłem, brakuje tylko fajnych płytek do ściany, podłoga jest, jest mnóstwo dupereli. Niedługo nadejdzie renderek. Jak na razie postępy będą updatowene w moim WIP. Finałem ma być oświetlenie z iluminatorów.

Edytowane przez Camel
Napisano

Duna jak bym mogl cos od siebie apropo tego zlota to jest jakies takie blade... za blade.. masz na refke zdjecie tronu z zamku krolewskiego z tamtego roku, bardzo sie nie powinno zmienic przez rok :P a po za tym to bardzo przyzwoicie czysciutko img1824mini.jpg

Napisano

JunioR - światło wyszło super. Deseczki jak fota. Chciałbym mieć taki widok z okna :)

Model tej kanapy (bebitalia?) mi bardzo odstaje od reszty.

 

A ja takie coś. Wiem, że na pierwszym renderze są syfy pod sufitem. W finale się wyeliminuje. Miało być ciepło.

 

cbdc02beb41d9a5d.jpg

 

b1afe613fe6c0d3d.jpg

Napisano

Pionix - Przyjemnie, ode mnie tylko uwaga o poprawkę tynku we wnęce z plazmą bo widać łączenie tekstury.

 

JunioR - podłoga jak się domyślam obiektowa ale sety i tekstury desek byłyby smacznym kąskiem. Dobra rzecz.

Napisano

Witam

 

Wystawiam prewkę projektu, który męczymy ostatnio w firmie. Obrazek prosto z fraya, niebawem pokażemy całość w dziale finished.

Model: cinema, render: fryrender.

 

fryrender01.jpg

Napisano
Witam

 

Wystawiam prewkę projektu, który męczymy ostatnio w firmie. Obrazek prosto z fraya, niebawem pokażemy całość w dziale finished.

Model: cinema, render: fryrender.

Patrzac na DOF to ma byc w skali modelu o malych wymiarach?

Napisano

Ten onyx to tak troszkę wygląda jak obrobione w PS chmury, ale poza tym shaderki bardzo fajne.

 

Remanent: Świetne. Ile takie coś się liczy, w jakiej rozdziałce i na jakim sprzęcie?

Napisano

rly - scena jest w skali rzeczywistej a dof jest fotograficzny. trudno to wytłumaczyć w kilku słowach

pressenter - na jednym Q6600 w rozdzielczości 3000x2000 render jest gotowy po 10 godzinach, na dwóch quadach w 6h można się zmieścić

Napisano

JunioR, świetne, tylko okna zdają się nie mieć klamek lub czegoś w tym rodzaju i przesadziłeś z tłem, za dużo ekspozycji:) Duża powierzchnia okna = mniejsze 'przepalenie' tła i na odwrót:)

pionix, wypłowiałe i bez życia Ci to jakoś wyszło, jak nie Twoje:)

 

Pozdr

Napisano

pionix, wypłowiałe i bez życia Ci to jakoś wyszło, jak nie Twoje:)

 

Pozdr

 

Dlatego też nie skomentowałem. Płaskie strasznie.

 

KaeMS: posądzam, że o taki podział szło. ;)

Napisano (edytowane)

Touch, pressenter - dlatego też do portfolio nie trafi;)

Nie wiem czemu ale więcej z tego wycisnąć nie umiem. Mam bardzo sztywno narzuconą kolorystykę, materiały i wszelkie dodatki.

Dzięki za szczerą opinię. Bił będę później... ;P

!Ewert - ocenię jutro świeżym okiem ale wygląda ciekawiej.

Edytowane przez pionix
Napisano

hi

 

shader mój, nie korzystam z żadnych gotowców jeśli chodzi o shadery. Model podłogi to plane pocięty plus insert, plus extrude, plus bevel.

Shader to w sumie nic nadzwyczajnego, w slocie reflect dałem lekko blada texture, której również użyłem jako mapę bump.

Zas textura pochodzi z serwisu CGtextures: http://www.cgtextures.com/texview.php?id=4610&PHPSESSID=47df781ccabfa5896c0d955839361a83

 

Jednak wydaje mi się, ze to nie sam shader a światło z okna dały więcej(dzięki czemu sa te błękitne odbicia na panelach).

 

p.s Pionix- Fajnie, fajnie, jednak daj więcej życia temu wnętrzu.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności