grzegerz Napisano 11 Lipiec 2009 Napisano 11 Lipiec 2009 taki test :) i praktycznie finisz panienka i para zrobiona w ps.
Camel Napisano 11 Lipiec 2009 Napisano 11 Lipiec 2009 09.. cos tam: Drzewo nie pasi, nienaturalne, fuj :) A reszta very nice. grigoriob: Jaki masz przepis na parę w fotosklepie? Śliczne to jest. Jaka panienka :p
NV Napisano 11 Lipiec 2009 Napisano 11 Lipiec 2009 grigoriob : Da się zjechać na przezroczystości warstwy tej panienki ;D ? (oczywiście na + :DD)
Neiraa Napisano 11 Lipiec 2009 Napisano 11 Lipiec 2009 Grigoriob bardzo pięknie a panna fajnie tam wyszła. Twój dizajn? Bo mi się trawertyn podoba. 09... nie lubię takich myków z kolorami no i podłoga bardzo słabo wygląda. Wooow...zgadzam sie z Duną o_O
remanent Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 pressenter - fajnie wygląda ten domek bez dachu. grigoriob - bardzo udane te Twoje "testy". światło, detale, dofik, babka wklejona nie nachalnie. możnaby pomyśleć co zrobić z cegłami żeby nie były płaskie ale to tak na marginesie, bo światło ładnie po nich chodzi. możesz zdracić wielkość pomieszczenia i ogniskową kamery?
pressenter Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 remanent: Dzieki, tak tez zodtanie tylko jeszcze parter musze zrobic. Pokaze jak skoncze. Grigoriob: chociaz nie pasuje mi tam ten zyrandol to reszta super.
KaeMS Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 (edytowane) Z serii "miało być piknie a wyszło jak ... " Test w zasadzie wszystkiego poza setami renderu. Edytowane 12 Lipiec 2009 przez KaeMS
pressenter Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 (edytowane) KaeMS: Żeby nie ta trawa i kamienie na trawie to wyszło świetnie. Grigoriob: wcześniej oglądałem na telefonie, ale teraz jak patrzę na kompie to jednak nie tak fajnie. Tekstura jak i sam materiał rustykalu straszny, do tego na drugim bardzo nieostro wyszedł ten blat, chyba za duży bloom, ale to tylko takie moje zdanie, reszta super. Edytowane 12 Lipiec 2009 przez pressenter
hcpiter Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 grigoriob- bardzo ladnie wyszlo, ale ten kamien zabardzo oczojebny:) KaeMS- nie wiem dlaczego ale nie widze glebi w tych renderkach i gdyby trawa byla ciensza napewno wyszla by lepiej :)
KaeMS Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 Hcpiter - właśnie przez brak głębi uważam, że wyszło to co najwyżej średnio. Brakuje mi tu podziału na kolejne plany, jeszcze muszę sporo popracować nad odpowiednim różnicowaniem zieleni w otoczeniu. Trawa wyszła mi lepiej w poprzednich, tylko wcześniej mi się widocznie tilowała. Jeszcze sporo ćwiczeń zanim dojdę do jakiegoś znośnego efektu. Jak ktoś mógłby coś dopowiedzieć to proszę o komenty :)
grzegerz Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 (edytowane) dzieki wszystkim za komentarze miło że sie podoba:) poprawie pare drobiazgów i jescze moze pokaze finish. Dunablaster moze zrobie takiego tutka malego ale to prosta sprawa jak chwile znajde to wrzuce do dzialu tutoriali.:) Neiraa dzieki, dizajn mój tak jak calego mieszkania w ktorym jest ta lazieneczka, pare motywów zaczerpnietych od SansSerifa (ktorego pozdrawiam goraco za swietny dizajn i tworzenie dobrej architektury wnetrz). Nvidia oczywiscie ze da sie zjechac ale nie wiem czy panienka nie bedzie juz taka fajna:P pressenter no kamien nie wyszedl najlepiej w finiszu poprawie cos niecos, ale dzieki:) dzieki wszystkim pozdrawiam:) Edytowane 12 Lipiec 2009 przez grzegerz
Loki Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 KaeMS - udało Ci się zrobić tiling na modelowanej trawie - podziwiam :D
Touch Napisano 13 Lipiec 2009 Napisano 13 Lipiec 2009 Test modelu i materiału rattanu do większej sceny: 'Koc' tylko na próbę:)
airmoss Napisano 13 Lipiec 2009 Napisano 13 Lipiec 2009 i przy okazji pytanie. uzywajac vrayscattera mozna przypisac vrayscattertexture, nadajacy losowowsc kolorystyczna drzewek. Da sie taki efekt uzyskac na zwyklych proxy instance'ach nie majac vrayscattera?
Tores Napisano 13 Lipiec 2009 Napisano 13 Lipiec 2009 Touch - pewnie będzie świetny mebelek ale na razie to ja widzę tylko noisa. A ja taki teścik zapodam. Zdjęcie trochę do bani ale lepszego nie ma. Co o tym sądzicie?
pressenter Napisano 13 Lipiec 2009 Napisano 13 Lipiec 2009 (edytowane) Że nie dopasowałeś. Za mocne światło i część 3d za bardzo obrócona do kamery względem zdjęcia. A ja mam pytanie do chyba troszkę bardziej zaawansowanego grona. Czy można jakoś zwiększyść przeźroczystość dla całej warstwy (Layer) w maxie? Chodzi o to, że mam dwupiętrowy budynek, i, robiąc ujęcie z góry, chciałbym aby było widać jego parter, ale piętro również, tylko to piętro w takich leciutkich zarysach. Edytowane 13 Lipiec 2009 przez pressenter
Orangegraphics Napisano 13 Lipiec 2009 Napisano 13 Lipiec 2009 pressenter: hide inne layery oprócz tego, ctrl+A group w jakąś grupe i potem prawym w tą grupe, propertipes i visibility na 0,5 np. po renderze ungroup aby nie przeszkadzalo to pogrupowanie jak cos
Camel Napisano 13 Lipiec 2009 Napisano 13 Lipiec 2009 (edytowane) To cuś. Nie mam się czym chwalić :p Złotko, obicie. Woda toaletowa. Ręczniki. Edytowane 13 Lipiec 2009 przez Camel
pressenter Napisano 13 Lipiec 2009 Napisano 13 Lipiec 2009 Xiz0r: O! Dziękować! Drab: Pierwsze świetne, drugie natomiast tylko AO ratuje, bo gdyby nie to to cała ta biel już totalnie by się zlała. Poza tym bardzo fajnie i ostro. Duna: Powiedz mi jedną rzecz: jak Ty, przy swojej (przyznasz sam) dość znikomej wiedzy na temat vraya robisz takie rendery, bo ładnie wyszło? Albo powiedz ile Ci się toto renderowało, na jakim sprzęcie i w jakiej rozdziałce?
KaeMS Napisano 13 Lipiec 2009 Napisano 13 Lipiec 2009 Dunablaster - pomijając to, że z krzesłem pobłądziłeś to sam render bardzo przywoity. Materiały też. Bez względu na to czy doszedłeś do niego metodą prób i błedów, przerabiając jakieś tutki czy wzorując się na czyichś setach. Faktycznie mógłbyś podać czas renderu. Osobiście oddaliłbym trochę kamerę - przydałoby się trochę powietrza.
Touch Napisano 13 Lipiec 2009 Napisano 13 Lipiec 2009 i ode mnie jeszcze stary kotlet, część może pamięta niektóre elementy:) Może kiedyś to jeszcze dokończę i poprawię;) Pozdr
DraB Napisano 14 Lipiec 2009 Napisano 14 Lipiec 2009 (edytowane) Teścik: EDIT 2ga wersja :* Edytowane 14 Lipiec 2009 przez DraB
Touch Napisano 14 Lipiec 2009 Napisano 14 Lipiec 2009 Daj jeszcze wersję z odwróconymi kolorami:D białe drewno, ciemnobrązowa skóra:)
Tores Napisano 14 Lipiec 2009 Napisano 14 Lipiec 2009 dzięki pressenter Dunablaster - ładnie, ładnie Touch - ciekawie się zapowiada. Za dużo sufitu jak dla mnie i popraw horyzont DraB - ładnie bumpek wyszedł choć skóra trochę za matowa mi się wydaje i na koniec dorzucam jeszcze szybki exteriorek
DraB Napisano 14 Lipiec 2009 Napisano 14 Lipiec 2009 (edytowane) Daj jeszcze wersję z odwróconymi kolorami:D białe drewno, ciemnobrązowa skóra:) Może :) Na pewno wrzuce czerwono czarną później :P Tores - trawka i kamyczki są bardzo ładne. Materiał tego placu, hmm nie wiem za bardzo co to. Fargate - czemu jak wchodze na twoją stronę to wyskakuje jakaś japońska strona z deserami? :D Edytowane 14 Lipiec 2009 przez DraB
Camel Napisano 14 Lipiec 2009 Napisano 14 Lipiec 2009 (edytowane) Pressenter: Po prostu prześledziłem ogólnie przyjęte zasady renderowania w V-Rayu i spróbowałem zastosować je w praktyce. Dla przykładu Light Cache wynosił niewiele, tylko kilkaset (kiedyś zarzucali mi wprowadzanie początkujących w błąd poprzez moją narzucaną im przesade z LC - np. 2000., to było naprawdę nielogiczne, z irradiance podobnie) Irradiance map: Sądziłem że pomoże tylko preset High i Hsphere ustawiony na 80-100, a Interpolation nawet od 60 do 90. Teraz tylko Medium, HSphere na 50, Interpolation o ponad połowę mniej np. 20-30. KaeMS: Renderowano na Core 2 Quad 3.05 GHz, czas renderu to około 20-35 minut bo mi wyleciało z głowy, ale prawie dobrze pamiętam że akurat tyle. Oświetlenie z góry, taki vRay light na płasko. I powiedz szczerze, co ja tam pobłądziłem z fotelem? :p Tores: dzięki :) Co do samplingu materiałów i innych bzdetów nie ustawiałem za dużo subdivisions - granicą było 48, ale trzymałem się mniejszych i optymalnych wartości, 12, 16, 24, 32.. :p. Antialiasing to Mitchell-Netravali. Image sampler, to akurat DMC 1/4. I ustawienia DMC to noise threshold 0,005 , noise amount jak zwykle 0,85 subdivisions w granicach od 8 do 16. Bardzo serdecznie proszę, co sądzicie o tych ustawieniach, czy zaproponujecie mi lepsze zmiany? P.S. Teraz łazienkę praawie skończyłem, brakuje tylko fajnych płytek do ściany, podłoga jest, jest mnóstwo dupereli. Niedługo nadejdzie renderek. Jak na razie postępy będą updatowene w moim WIP. Finałem ma być oświetlenie z iluminatorów. Edytowane 14 Lipiec 2009 przez Camel
arturprx2 Napisano 14 Lipiec 2009 Napisano 14 Lipiec 2009 Duna jak bym mogl cos od siebie apropo tego zlota to jest jakies takie blade... za blade.. masz na refke zdjecie tronu z zamku krolewskiego z tamtego roku, bardzo sie nie powinno zmienic przez rok :P a po za tym to bardzo przyzwoicie czysciutko
pressenter Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 No fajnie, fajnie, ale podłoga wymiata. To jakiś gotowiec? Można gdzieś toto dostać?
pionix Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 JunioR - światło wyszło super. Deseczki jak fota. Chciałbym mieć taki widok z okna :) Model tej kanapy (bebitalia?) mi bardzo odstaje od reszty. A ja takie coś. Wiem, że na pierwszym renderze są syfy pod sufitem. W finale się wyeliminuje. Miało być ciepło.
KaeMS Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 Pionix - Przyjemnie, ode mnie tylko uwaga o poprawkę tynku we wnęce z plazmą bo widać łączenie tekstury. JunioR - podłoga jak się domyślam obiektowa ale sety i tekstury desek byłyby smacznym kąskiem. Dobra rzecz.
jarross Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 junioR podłoga to mistrzostwo świata-daj jakieś wskazówki
remanent Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 Witam Wystawiam prewkę projektu, który męczymy ostatnio w firmie. Obrazek prosto z fraya, niebawem pokażemy całość w dziale finished. Model: cinema, render: fryrender.
rly Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 Witam Wystawiam prewkę projektu, który męczymy ostatnio w firmie. Obrazek prosto z fraya, niebawem pokażemy całość w dziale finished. Model: cinema, render: fryrender. Patrzac na DOF to ma byc w skali modelu o malych wymiarach?
pressenter Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 Ten onyx to tak troszkę wygląda jak obrobione w PS chmury, ale poza tym shaderki bardzo fajne. Remanent: Świetne. Ile takie coś się liczy, w jakiej rozdziałce i na jakim sprzęcie?
remanent Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 rly - scena jest w skali rzeczywistej a dof jest fotograficzny. trudno to wytłumaczyć w kilku słowach pressenter - na jednym Q6600 w rozdzielczości 3000x2000 render jest gotowy po 10 godzinach, na dwóch quadach w 6h można się zmieścić
Touch Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 JunioR, świetne, tylko okna zdają się nie mieć klamek lub czegoś w tym rodzaju i przesadziłeś z tłem, za dużo ekspozycji:) Duża powierzchnia okna = mniejsze 'przepalenie' tła i na odwrót:) pionix, wypłowiałe i bez życia Ci to jakoś wyszło, jak nie Twoje:) Pozdr
pressenter Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 pionix, wypłowiałe i bez życia Ci to jakoś wyszło, jak nie Twoje:) Pozdr Dlatego też nie skomentowałem. Płaskie strasznie. KaeMS: posądzam, że o taki podział szło. ;)
pionix Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 (edytowane) Touch, pressenter - dlatego też do portfolio nie trafi;) Nie wiem czemu ale więcej z tego wycisnąć nie umiem. Mam bardzo sztywno narzuconą kolorystykę, materiały i wszelkie dodatki. Dzięki za szczerą opinię. Bił będę później... ;P !Ewert - ocenię jutro świeżym okiem ale wygląda ciekawiej. Edytowane 15 Lipiec 2009 przez pionix
JunioR Napisano 16 Lipiec 2009 Napisano 16 Lipiec 2009 hi shader mój, nie korzystam z żadnych gotowców jeśli chodzi o shadery. Model podłogi to plane pocięty plus insert, plus extrude, plus bevel. Shader to w sumie nic nadzwyczajnego, w slocie reflect dałem lekko blada texture, której również użyłem jako mapę bump. Zas textura pochodzi z serwisu CGtextures: http://www.cgtextures.com/texview.php?id=4610&PHPSESSID=47df781ccabfa5896c0d955839361a83 Jednak wydaje mi się, ze to nie sam shader a światło z okna dały więcej(dzięki czemu sa te błękitne odbicia na panelach). p.s Pionix- Fajnie, fajnie, jednak daj więcej życia temu wnętrzu.
Dento Napisano 16 Lipiec 2009 Napisano 16 Lipiec 2009 Moja absolutnie pierwsza scenka w luxrenderze. Test lightmesh'ów... Jak na razie podoba mi się to darmowe cacko :D
Rekomendowane odpowiedzi