kepic Napisano 9 Kwiecień 2010 Napisano 9 Kwiecień 2010 cieszę się, że się podoba:) rzeczywiście kolory jak u mario, ale pojekt nie mój
jlidesign Napisano 9 Kwiecień 2010 Napisano 9 Kwiecień 2010 (edytowane) Takie tam Edytowane 9 Kwiecień 2010 przez jlidesign
JohnZi Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 dzisiaj takie cos, calosc w przygotowaniu :)
pressenter Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 JohnZi: Bardzo bene, świetnie lakier wyszedł, a zdradź jeszcze jak robisz te takie fruwające w powietrzu paprochy?
pecet Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 JohnZi > właśnie zostałem zniechęcony do dalszych prób renderowania, masakra
JohnZi Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 press - dzieki, te paprochy to juz post w PS, 2 mapki zmiksowane Pecet- dzieki, ale zachecam jednak do renderowania:D
JohnZi Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 trosiek jakies sugestie?:) chodzi bardziej o kolorystyke odbic czy ogolnie shader?
vision3d Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 łee to juz czepialstwo:P chrom to taki metarial ze sie go nie da raczej spierdzielic, co najwyzej moze sie nie podobac to co sie w nim odbija, ale to juz sie czepiac nalezy environmentu. Johnzi dawaj to anime w koncu!
Loki Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 zgadzam się z vision3d. Moim zdaniem za dużo niebieskiego się w nim odbija i stąd takie dziwne wrażenie. bardziej szedł bym w tą stronę (jeśli już chcesz pokazywać takie detale) - tzn zdesaturował bym enviro i poszedł bardziej w biel/czerń w odbiciach (zgaszone zielenie jakieś takie klimaty). tak w teorii to ciężko wyczuć, trzeba by ze 2-3 rendery testowe z różnym enviro zrobić. Przy okazji polecam fajną stronkę z HDRI jeśli używasz do oświetlenia / odbić może się przydadzą: http://www.openfootage.net/ dużo fajnych HDRI na licencji Creative Common 3.0 (uznanie autorstwa)
JohnZi Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 Loki dobrac sobie innnej mapki raczej nie moge, bo wtedy te elementy z roznymi hdri nie beda sie trzymac kupy, moge troszke zmodyfikowac ta mapke ktorej uzywam i chyab tak zrobie. Tutaj troszke zdesaturaowalem chrom i dodalem ryski
Loki Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 heh tak serio mówiąc, przy tym lakierze wszystko wymięka, więc biadolenia o chromie można spokojnie olać :) jest super, mam nadzieję że jakaś animacja z tego powstanie?
pressenter Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 E tam, co to nie można poprawić chromu.:D Daj reflect na 255, refl gloss na 0,99, brdf na ward i antisotropy na 0,1-0,2 i zobacz jak to wychodzi. :) Ale lakier przemasakra panoćku. Pozdrawiam Szymon
FF Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 Ależ mi zazdrość dupe sciska jak na to patrze jak zrobiles te rysy?
Loki Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 heheh VS_ też to widziałem, ale odpuściłem sobie komentarz a już 2 razy chciałem to napisać :D (o łączeniu klamki z blachą drzwi) Czasem jak czytam co komentujemy tu i na co zwracamy uwagę to się zastanawiam czy jeszcze jesteśmy normalni pod względem postrzegania detalu i zwracania uwagi na pierdoły :) (oczywiście rozumiem ze przy takiej pracy gdzie w sumie niewiele widać, każde najmniejsze uchybienie rzuca się w oczy). Tak czy inaczej - jest bardzo duuuży potencjał, więc JohnyZi dajesz dalej - popraw klamkę jak VS_ pisze bo dobrze chłop radzi. Kibicuję zawzięcie.
arev Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 Te rysy to już przegięcie pały. Majstersztyk! Za to ten drobny bump na lakierze mi się nie podoba. Wygląda trochę jak malowane wałkiem :p
JohnZi Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 (edytowane) no dorobie uszczelke jakas w tej klamce Co do mapowania to standardowo:) ryski to post, mix odpowiednich mapek. Chcialoby sie az zrobic takie efekt w shaderze;) Jeszcze taki tescik w fazie alpha :) http://img689.imageshack.us/i/corvettedispblockcopy.jpg/ Edytowane 12 Kwiecień 2010 przez JohnZi
09121986 Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 (edytowane) Siema Takie moje pierwsze podejścia do zajęcia się czymś co się dzieje poza czterema ścianami. W sumie teścik wszystkiego... vsun , vsky , trawka - vdispmod , no i dofa maxowego ... bez Ps co myślicie i czy w dobrą stronę to idzie. aha tam ze sie tile'uje trawka dalej to nie patrzcie ;) i maznięte w Psie Edytowane 13 Kwiecień 2010 przez 09121986
Gość Cornelius Scipio Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Ode mnie takie ostatnio wypociny: Soft C4D + Vray + PS Średnio 2-3 dni na projekt i wiz. Camea [/url] Elisa Rexona Wenge Desa pzdr.
RA Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Cornelius, bardzo realistyczne. Zanim przeczytałem twój opis, to byłem przekonany, że 4 obrazek to zdjęcie dla porównania czegoś. :) Ode mnie trochę energii na te niefajne dni. Potrzebowałem takie cosie, ale nie mogłem znaleźć zdjęć, więc trzeba było zrobić. Baza wyszła z maxa, ale dużo tu postprodukcji. .
hcpiter Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Cornelius- bardzo fajne, szczegolnie 4. Do 5 przydalo by sie wiecej refl dla kafli bo wyszly lekko plasko, ale to tylko takie biadolenie ;) RA- fajnie, materialy bardzo ladne, ale te krople odstaja troszke.
FF Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Ten pas z napisem red bull chyba powinien byc w druga strone na tym drugim.
!Ewert Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 (edytowane) Świetne wizualizacje Cornelius ! RA - Brakuje małych kropelek. Edytowane 13 Kwiecień 2010 przez !Ewert
09121986 Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 heh kiedyś jak wrzucałem testy przynajmniej ktokolwiek pisał jakiś komentarz czy chociaż cuś na temat tego ;p a teraz co nei wrzuce to cisza ;p mam włączoną jakoś niewidzialność czy co ? ;p Cornelius - pozamiatałeś... w FW cieżko taki fotoreal spotkać ... mówie serio , jak foty !!!
RA Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 hcpiter - masz rację. :) Krople są pupowate trochę, ale nie powinno to za bardzo przykuwać uwagi. Fighter - tajemniczo powiem, że właśnie nie. ;)
JohnZi Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 ode mnie jeszcze cos takiego, troszke detalu jescze brakuje w tym miejscu:) hires: http://img534.imageshack.us/img534/6736/halogencloseuppshires.jpg 1
NV Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Jeżeli istnieje bóg samochodów to Ty jesteś jego synem, który przyszedł nas nawracać i pokazywać ścieżkę, którą mamy podążać. :) Rozumiem ze to będzie jakaś animka ? 360* kamera albo coś :D
JohnZi Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Animka bedzie ale nie z udzialem tego autka tylko mustang + ford GT. Z corvett'a tylko stille.
FF Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Same brzydkie słowa mi przychodzą do głowy jak to widze...
zgred Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 gitara :) Długo na render zeszło na taki zoom?
FF Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Ja też jakies wypociny wrzuce, podłoże jakies lowres wiec do wymiany
JohnZi Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 zgred niedlugo, z 20 min. Hmm ktos wie moze dlaczego druga warstwa szkielka powoduje, ze chrom wewnatrz swiatel nie odbija? prawie caly czarny chrom wychodzi.
Loki Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 stawiał bym (jeśli wychodzi całkiem czarno) że max depth w odbiciach za niski.
zgred Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Freedom w sumie ładnie, realistycznie wyszło, tylko to ujęcie z góry mi nie podchodzi.
JohnZi Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 (edytowane) freedom bardzo ladnie:) Loki z max depth juz kombinowalem i nic to nie daje. Najlepsze jest to ze wczesniej wszystko dobrze ustawione bylo a teraz sie zebździło i nie moge wrocic do tych ustawien, ehh Tutaj mam przyklad, widac ze szkielko z zewnatrz blokuje czesc refleksow na chromie wewnatrz swiatla. Oba szkielka maja ten sam material, i chyba zmienial juz wszystko co tylko mozliwe. http://img580.imageshack.us/img580/8121/chrombug.jpg Edytowane 13 Kwiecień 2010 przez JohnZi
FF Napisano 14 Kwiecień 2010 Napisano 14 Kwiecień 2010 nie wiem o co chodzi, ale fajnie by było jak byś zarzucił tekstura który dajesz na klosze;)
Orangegraphics Napisano 14 Kwiecień 2010 Napisano 14 Kwiecień 2010 pamietaj o tym JohnZi że maxdepth masz osobno dla każdego mat w opcjach w ME i też w global switches w render setup ogólnie dla wszystkich, ale pewnie to wiesz
Gość BiX Napisano 14 Kwiecień 2010 Napisano 14 Kwiecień 2010 Hejo :) Niedługo finito i potrzeba spojrzenia świeżego.. Co myślićie? Te patelnie chyba musze trochę na bardziej zużyte zrobić a poza tym to już sam nie wiem co by tu. pozdrawiam, BiX
arturprx2 Napisano 14 Kwiecień 2010 Napisano 14 Kwiecień 2010 (edytowane) BIX bardzo przyjemne w odbiorze po za tymi patelniami - myslę ze szejder ala teflon bedzie ok, tło za oknem troch przesycone. Generalnie git ;] tylko nie czaje tych dwóch kuchenek pod oknem. to jakiś lokal jest ? Freedom Fighter, mnie sie podoba ujecie - motion blura moze troszke ? a asfalt tez zostaw w spokoju tekstura daje rade, chyba ze do wyzszej rozdizaly. JohnZi, pozamiatałes tym detalem. Czarny reflekt to tak jak wczesniej bylo wspomniane wiecej w Depth. Cornelius, klimat sie podoba, wizki bardzo realistyczne a same projekty kojazą mi sie z katalogami plytek ;] RA, jak by szejder nei widzial tych kropli... rozszerzył bym min/max rate. Edytowane 14 Kwiecień 2010 przez arturprx2
indian Napisano 14 Kwiecień 2010 Napisano 14 Kwiecień 2010 serwetka Ci lewituje, te słoiki przy oknie to nie za bardzo prześwitują? Dla mnie bardzo spoko. pozdro.
pionix Napisano 14 Kwiecień 2010 Napisano 14 Kwiecień 2010 BiX - ładne światło. arturprx2 - dużo fajnego detalu. W pierwszym momencie myślałem, że to fota. Trochę za dużo ciepłego światła. Niebieski kolor z okna powinien moim zdaniem bardziej oddziaływać na scenę. I większe plizzz! :) To ja również kuchnia:
żółty Napisano 14 Kwiecień 2010 Napisano 14 Kwiecień 2010 arturprx2 - nie za ciemno tam w stosunku do przepalenia w oknie ? Ogólnie bardzo fajne pionix - bardzo pro to wygląda, przynajmniej jak to odnoszę do moich prac :]. Zasłonka 2-sided mtl ??
velopl Napisano 14 Kwiecień 2010 Napisano 14 Kwiecień 2010 (edytowane) No to ja podrzucam moj pierwszy test thea render. Biased z liczeniem dyspersji, 12 sekund. Edytowane 14 Kwiecień 2010 przez velopl
indian Napisano 14 Kwiecień 2010 Napisano 14 Kwiecień 2010 nie jestem zadowolony, ale jak na speeda(nie chodzi tu od długosc renderu ;p) to chyba nie najgorzej, sami oceńcie:
Rekomendowane odpowiedzi