Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

cieszę się, że się podoba:) rzeczywiście kolory jak u mario, ale pojekt nie mój

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

JohnZi: Bardzo bene, świetnie lakier wyszedł, a zdradź jeszcze jak robisz te takie fruwające w powietrzu paprochy?

Napisano

JohnZi > właśnie zostałem zniechęcony do dalszych prób renderowania, masakra

Napisano

press - dzieki, te paprochy to juz post w PS, 2 mapki zmiksowane

Pecet- dzieki, ale zachecam jednak do renderowania:D

Napisano

trosiek jakies sugestie?:) chodzi bardziej o kolorystyke odbic czy ogolnie shader?

Napisano

łee to juz czepialstwo:P chrom to taki metarial ze sie go nie da raczej spierdzielic, co najwyzej moze sie nie podobac to co sie w nim odbija, ale to juz sie czepiac nalezy environmentu. Johnzi dawaj to anime w koncu!

Napisano

zgadzam się z vision3d. Moim zdaniem za dużo niebieskiego się w nim odbija i stąd takie dziwne wrażenie.

 

bardziej szedł bym w tą stronę (jeśli już chcesz pokazywać takie detale) - tzn zdesaturował bym enviro i poszedł bardziej w biel/czerń w odbiciach (zgaszone zielenie jakieś takie klimaty).

 

normal_3_2070.jpg

 

tak w teorii to ciężko wyczuć, trzeba by ze 2-3 rendery testowe z różnym enviro zrobić.

 

Przy okazji polecam fajną stronkę z HDRI jeśli używasz do oświetlenia / odbić może się przydadzą:

 

http://www.openfootage.net/

 

dużo fajnych HDRI na licencji Creative Common 3.0 (uznanie autorstwa)

Napisano

Loki dobrac sobie innnej mapki raczej nie moge, bo wtedy te elementy z roznymi hdri nie beda sie trzymac kupy, moge troszke zmodyfikowac ta mapke ktorej uzywam i chyab tak zrobie.

Tutaj troszke zdesaturaowalem chrom i dodalem ryski closeupscratches.jpg

Napisano

heh tak serio mówiąc, przy tym lakierze wszystko wymięka, więc biadolenia o chromie można spokojnie olać :)

 

jest super, mam nadzieję że jakaś animacja z tego powstanie?

Napisano

E tam, co to nie można poprawić chromu.:D Daj reflect na 255, refl gloss na 0,99, brdf na ward i antisotropy na 0,1-0,2 i zobacz jak to wychodzi. :)

 

Ale lakier przemasakra panoćku.

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano

Ależ mi zazdrość dupe sciska jak na to patrze

jak zrobiles te rysy?

Napisano

heheh VS_ też to widziałem, ale odpuściłem sobie komentarz a już 2 razy chciałem to napisać :D (o łączeniu klamki z blachą drzwi)

 

Czasem jak czytam co komentujemy tu i na co zwracamy uwagę to się zastanawiam czy jeszcze jesteśmy normalni pod względem postrzegania detalu i zwracania uwagi na pierdoły :) (oczywiście rozumiem ze przy takiej pracy gdzie w sumie niewiele widać, każde najmniejsze uchybienie rzuca się w oczy).

 

Tak czy inaczej - jest bardzo duuuży potencjał, więc JohnyZi dajesz dalej - popraw klamkę jak VS_ pisze bo dobrze chłop radzi.

 

Kibicuję zawzięcie.

Napisano

Te rysy to już przegięcie pały. Majstersztyk!

Za to ten drobny bump na lakierze mi się nie podoba. Wygląda trochę jak malowane wałkiem :p

Napisano

Siema

 

Takie moje pierwsze podejścia do zajęcia się czymś co się dzieje poza czterema ścianami.

W sumie teścik wszystkiego... vsun , vsky , trawka - vdispmod , no i dofa maxowego ... bez Ps

 

co myślicie i czy w dobrą stronę to idzie.

aha tam ze sie tile'uje trawka dalej to nie patrzcie ;)

 

aaavh.jpg

 

i maznięte w Psie

aaabi.jpg

Edytowane przez 09121986

Napisano

Cornelius, bardzo realistyczne.

Zanim przeczytałem twój opis, to byłem przekonany, że 4 obrazek to zdjęcie dla porównania czegoś. :)

 

Ode mnie trochę energii na te niefajne dni.

Potrzebowałem takie cosie, ale nie mogłem znaleźć zdjęć, więc trzeba było zrobić.

Baza wyszła z maxa, ale dużo tu postprodukcji.

 

redbulldk.th.jpg . cola.th.jpg

Napisano

Cornelius- bardzo fajne, szczegolnie 4. Do 5 przydalo by sie wiecej refl dla kafli bo wyszly lekko plasko, ale to tylko takie biadolenie ;)

 

RA- fajnie, materialy bardzo ladne, ale te krople odstaja troszke.

Napisano

Ten pas z napisem red bull chyba powinien byc w druga strone na tym drugim.

Napisano

Świetne wizualizacje Cornelius !

RA - Brakuje małych kropelek.

Edytowane przez !Ewert

Napisano

heh kiedyś jak wrzucałem testy przynajmniej ktokolwiek pisał jakiś komentarz czy chociaż cuś na temat tego ;p a teraz co nei wrzuce to cisza ;p mam włączoną jakoś niewidzialność czy co ? ;p

 

Cornelius - pozamiatałeś... w FW cieżko taki fotoreal spotkać ... mówie serio , jak foty !!!

Napisano

hcpiter - masz rację. :) Krople są pupowate trochę, ale nie powinno to za bardzo przykuwać uwagi.

Fighter - tajemniczo powiem, że właśnie nie. ;)

Napisano

Jeżeli istnieje bóg samochodów to Ty jesteś jego synem, który przyszedł nas nawracać i pokazywać ścieżkę, którą mamy podążać. :)

 

Rozumiem ze to będzie jakaś animka ? 360* kamera albo coś :D

Napisano

Animka bedzie ale nie z udzialem tego autka tylko mustang + ford GT. Z corvett'a tylko stille.

Napisano

Same brzydkie słowa mi przychodzą do głowy jak to widze...

Napisano

Ja też jakies wypociny wrzuce, podłoże jakies lowres wiec do wymiany

test.png

Napisano

zgred niedlugo, z 20 min. Hmm ktos wie moze dlaczego druga warstwa szkielka powoduje, ze chrom wewnatrz swiatel nie odbija? prawie caly czarny chrom wychodzi.

Napisano

stawiał bym (jeśli wychodzi całkiem czarno) że max depth w odbiciach za niski.

Napisano

Freedom w sumie ładnie, realistycznie wyszło, tylko to ujęcie z góry mi nie podchodzi.

Napisano

freedom bardzo ladnie:)

Loki z max depth juz kombinowalem i nic to nie daje. Najlepsze jest to ze wczesniej wszystko dobrze ustawione bylo a teraz sie zebździło i nie moge wrocic do tych ustawien, ehh

 

Tutaj mam przyklad, widac ze szkielko z zewnatrz blokuje czesc refleksow na chromie wewnatrz swiatla. Oba szkielka maja ten sam material, i chyba zmienial juz wszystko co tylko mozliwe.

 

http://img580.imageshack.us/img580/8121/chrombug.jpg

Edytowane przez JohnZi

Napisano

nie wiem o co chodzi,

ale fajnie by było jak byś zarzucił tekstura który dajesz na klosze;)

Napisano

pamietaj o tym JohnZi że maxdepth masz osobno dla każdego mat w opcjach w ME i też w global switches w render setup ogólnie dla wszystkich, ale pewnie to wiesz

Napisano

Hejo :)

 

Niedługo finito i potrzeba spojrzenia świeżego.. Co myślićie?

Te patelnie chyba musze trochę na bardziej zużyte zrobić a poza tym to już sam nie wiem co by tu.

 

tk8.jpg

 

pozdrawiam,

BiX

Napisano

BIX bardzo przyjemne w odbiorze po za tymi patelniami - myslę ze szejder ala teflon bedzie ok, tło za oknem troch przesycone. Generalnie git ;] tylko nie czaje tych dwóch kuchenek pod oknem. to jakiś lokal jest ?

 

Freedom Fighter, mnie sie podoba ujecie - motion blura moze troszke ? a asfalt tez zostaw w spokoju tekstura daje rade, chyba ze do wyzszej rozdizaly.

 

JohnZi, pozamiatałes tym detalem. Czarny reflekt to tak jak wczesniej bylo wspomniane wiecej w Depth.

 

Cornelius, klimat sie podoba, wizki bardzo realistyczne a same projekty kojazą mi sie z katalogami plytek ;]

 

RA, jak by szejder nei widzial tych kropli... rozszerzył bym min/max rate.

Edytowane przez arturprx2

Napisano

serwetka Ci lewituje, te słoiki przy oknie to nie za bardzo prześwitują?

Dla mnie bardzo spoko.

pozdro.

Napisano

BiX - ładne światło.

arturprx2 - dużo fajnego detalu. W pierwszym momencie myślałem, że to fota. Trochę za dużo ciepłego światła. Niebieski kolor z okna powinien moim zdaniem bardziej oddziaływać na scenę. I większe plizzz! :)

 

To ja również kuchnia:

 

ddde1581cde904ad.jpg

Napisano

arturprx2 - nie za ciemno tam w stosunku do przepalenia w oknie ? Ogólnie bardzo fajne

 

pionix - bardzo pro to wygląda, przynajmniej jak to odnoszę do moich prac :]. Zasłonka 2-sided mtl ??

Napisano

No to ja podrzucam moj pierwszy test thea render.

Biased z liczeniem dyspersji, 12 sekund.

Edytowane przez velopl

Napisano

nie jestem zadowolony, ale jak na speeda(nie chodzi tu od długosc renderu ;p) to chyba nie najgorzej, sami oceńcie:

bf11m0.png

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności