Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dunuś - dzięki za rady. AO można dodać nie mając sp4 ;) Saturację i kontrast GI kiedyś ustawiałem w innym wnętrzu, tu jeszcze nie próbowałem, może faktycznie coś pomoże. Na pewno wrócę do tego interiora, ale teraz spędzam godziny nad pasjonującym rzeźbieniem bloczysk.

 

Na temat placów się nie wypowiem (bo się nie znam:) ale trawka od Nvidii całkiem fajna, chociaż na tym ujęciu nie widać za bardzo displacementu, wygląda trochę jak płaska tekstura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biurko troche lewituje. nie wiedzialem ze prosto robią body :D

 

nvidia: chcialem byc zlosliwy wiec od 2h gapie sie w teksture by wytknąć szwy, ale moze jutro bo juz mi oczy łzawią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Razer: Dzięki, może ta wersja bardziej przypadnie do gustu :)

Ola-f: Z większej odległości widać powtarzalność textury ale szwów jako takich nie ma :) chyba. Dzięki :)

 

ppo297.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pionix, bardzo fajny projekt, jak sama wizka, coś trochę innego, a i dobór kolorów bardzo mi leży. Stonowane i nieśmiało przełamane mocniejszym akcentem, cooool;))

peter_muler, omg, mógłbyś jeszcze resztę Radomia odpicować, bo miasto generalnie prezentuje się tragicznie wliczając w to ten plac, na którym swoją drogą mało nie zasnąłem wracając z imprezy, kiedy w ogóle pierwszy raz w tym mieście byłem, cud, że do hotelu trafiłem:D Chwała Ci za to. Goood!

 

arturprx2, fajowe:) Niebieskość nieba odwraca uwagę strasznie i w oczach się pierdzieli, bo nie wiadomo w końcu, czy to wieczór, czy dzień jest:)

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arturprx2 - mi się bardzo podoba, ciepło i przyjemnie.

Nvidia - noooo, teraz jest git :D To ja od siebie też dam trawkę, nawrzucamy słonecznych trawników to może pogoda się poprawi, bo w Kraku ostatnio deszczowo :/

trawka.jpg

Wiem wiem, za duża, widać że się powtarza no i zasiana na przepięknym brązowym plejnie :) Work in progress.

 

Edit: Loki - hehe bo to jest dżungla! ... znaczy się... betonowa :)

Edytowane przez Razer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to bardzo przyzwoicie powiem Ci Nvidia na takiej połaci to wyszło. Jedna rzecz jaką bym zmienił to zagęścił bym mapkę displace, i dał większy ten displace tak żeby źdźbła miały po 10-12cm wysokości (zjechał bym blurem na nim tak do 0,4 przy okazji - tzn na mapce displace o ile to bitmapa).

 

Diffuse wyszło bardzo fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki: Tak to wygląda z daleka. Dzięki za rady tylko nie kumam o co chodzi z blurem. Ma go nie być czy jak? Bo to jest bokeh w ps już dodany. Po prostu z kamery blisko displace widać jego ułomność i lepiej to wygląda z DOF'em moim zdaniem.

 

ppo330.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grzegerz ładniutka :)

Nvidia Loki miał chyba na myśli zmniejszenie blurowania tekstury w edytorze materiałów, jest w Bitmap -> Coordinates, defaultowo 1,0. Z góry teren wygląda fajnie, ale rzeczywiście przy większej przestrzeni było by już chyba widać wzór, tutaj jeszcze nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grzegerz miszczosko ;] powiesz cos wiecej ? ile wazy jak sadzone ? itp ?

 

vray proxy, kazde proxy ma okolo 2k poly, jest w nim z 180 źdźbeł trawy. rozrzucone skryptem advanced painter tak jak to opisuje w tutorialu ten pan http://www.peterguthrie.net/blog/2009/03/vray-grass-tutorial-part-1/ on co prawda uzywa AP do stworzenia jednego proxy ale ja uzywam go do wszystkiego.

 

grass04.jpg

kwadrat 10m x 10m, jedno proxy 50cm x 50cm, renderowane 7min w tej rozdzialce. razem poly okolo 3,5KK

 

 

a tu blizej

 

gras02.jpg

gras03.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka zabawa ze spadającymi liśćmi. Docelowo będzie chyba animka. Dof z maxa.

c943cbe533.jpg

 

edit: Vision - właśnie wlazłem na portfolio na Twojej stronie i zobaczyłem rzeczy których tutaj nie pokazywałeś... szczena opada poprostu... porsche, corvetta, klienci... ehh... jestem szczerze zazdrosny :)

Edytowane przez trosiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje walki z trawką sprzed paru miesięcy. Siana Groundviz'em z tego co pamiętam. Stokrotki poległy totalnie, ale nie miałem czasu na zmiany. w sumie więcej można by tu poprawiać...

 

69041310.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jahred fajne, nie pasuje mi tylko ta puprpurowa wykładzina, w opozycji do reszty projektu wygląda jak made by Obi for 12,99 pln/m2 ;).W oczy rzucają się jeszcze te topornie kwadratowe kanapy i pufy, może za mały chamfer na krawędziach? Projektowo brakuje mi jakiegoś mocniejszego akcentu kolorystycznego, może tą ścianę za lustrem dać intensywniejszą, a jeśli dywan miał pełnić tą funkcję to mógłby być jaśniejszy, w spokojnej lekko pastelowej tonacji buraczany imho słabo siedzi :) Nie mniej jednak całość jako całość spoko, czym świecisz ? Jak Wy cholera dostajecie tak fajnie białę ściany ? LWF ?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Wy cholera dostajecie tak fajnie białę ściany ? LWF ?

 

Wystarczy nastawiony dobrze na przykład Exponential albo Reinhard aby było jasno ale też tak, np. w Exponential jest bright multiplier a w Reinhard jest Burn. Natomiast Multiplier ( Rh ) lub Dark multiplier ( Exp ) pozwala na kontrolę jasności, (jednak nie tak jak gamma). Inną drogą może być też nastawienie vRay physical camery i kontrola Color Mappingu tylko bright multiplier/burn, w celu redukcji przepaleń. Ewentualnie też zastosowanie invisible vRay Light'ów z dużą intensywnością światła

 

LWF to zazwyczaj korekcja gammy stosowana na kolorach materiałów/tekstur. Po prostu to jest potraktowane tak, że niby tekstura jest w gamma 2,2 (input) i na render redukuje się na 1,0 (output) . Zapobiega to zblednięciu kolorów/tekstur, w razie czego kolory mają pożądaną intensywność, w zależności od ustawień LWF.

Edytowane przez Camel
  • Like 1
  • Confused 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko podgląd w realtime, jak scanlinowy ActiveShade. W dodatku nie ma wszystkich opcji, np o ile pamiętam nie renderuje displace'a, proxy i xrefów. Z akceleracją GPU na pewno śmigało by o wiele przyjemniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest podląd real time ale to przeciez działa na gpu, ten obrazek mi sie zrobił moze w 2 minuty. Ogólnie to mnie to jara bardzo bo podkląd mozna miec praktycznie po kilku sekundach i sobie obczajac odbicia, dofa i rozne takie. Do finalnego renderu moze nei zawsze sie nadaje bo faktycznie dispa np. nie renderuje ale czasami jak najbardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

terenas dzięki za uwagi. Akurat tutaj świecę VraySun&Sky i skyportale w oknach, exponential na standardzie. Vray Cam... tam się przede wszystkim bawię ustawieniami i kolejna bardzo ważna sprawa to każdy ciemny materiał robie overwrite i photon map daje odpowiednio szary, biały itp. Bez tego secena wyglądała by kompletnie inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, to suzuki gsr. Na kierownicy jeszcze detal dojdzie, hamulce, lusterka itp., rączki też będą inaczej wyglądać. Co do lampy to przyznam, że niezbyt mi pasuje, jeszcze ją poprawię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieco długo Grzegorz jak na scenę gdzie jest sama trawa - zważywszy na fakt że tej trawy też za wiele nie ma (domek jednorodzinny się raczej nie zmieści na tym).

 

miałem spore nastawy, pozatym w samej scenie jest takich kwadratow kilka:P, a i trawa ma wymagajacy material a nie sam dif tylko bo i ma tez refracta i reflecta:P zmniejszajac pare rzeczy pewnie bym do 25 min doszedl:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ode mnie takie testy. W sumie pierwszy pokazywalem w prostszej wersji, w sumie wiele różnic nie wprowadzałem. Drugi i trzeci jest także dla mebli ale już inny klien. Tu muszę wspomnieć, że fotele i lampa została wymodelowana przez Wodzumarcin.

 

beatlesr.jpg

 

wersja5b.jpg

 

wersja5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tym co napisał DraB, a odnosząc się do pierwszego, poszalałeś widzę, strasznie oczojebne te kolory wyszły i postaraj się ograniczyć color bleeding widoczny na suficie i skosie.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obydwu przypadkach dobór mebli nie należał do mnie. W przypadku mebli bukowych - takie po prostu mają w ofercie a w przypadku tych białych to moim zdaniem wybrali sobie akurat najsłabszą komodę ławę i stolik. Może to tylko moje odczucie. Dużo bardziej pasuje mi zestaw, który wrzucałem do majowego "Czas na wnętrze" (nie mogę tego wrzucać na forum).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności