Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Schodki..Pokazywane z obrazka pokazywanego wcześniej..I jeszcze wczesnej.. Ładne Bonifatz Hdr-ki. chodź cień według mnie jest trochę za ostry ziom, tez ostatnio zaczem testować oświetlenie hdr

40web_max3d.jpg

Edytowane przez arch515
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunuś : finałowo zrobię jakąś scenę "promocyjną"

vision3d : a te schodki to natura wyrzeźbiła ;), niebo za budynkiem to backplate

C1 C2 i C3 na aparacie już obstawione ! wiec ciach ciach i gotowe :)

Loki : właśnie wróciłem z pola, więc za godzinę wrzucę to co upolowałem o 20:50.

Edytowane przez Bonifatz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bonifatz - dobra hdrka to i dobre rezultaty. Działaj dalej. Ostatnio świecę nimi i w tym przykładzie poniżej też.

 

arch515 - też tak chcę robić wizki

 

Trochę tracę dystans do tego projektu i już sam nie wiem czy kolorystyka siada czy nie. Co o tym sądzicie?

 

kamera4mini.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Torres – chyba najlepsza twoja praca jak widzę:) Bardzo dobra jak dla mnie górna cześć budynku, możesz pokazać ten prawy narożnik.? Chodź ma mieszaną odczucia czy siedzi to dobrze ze stara częścią..Jedyne, do czego bym się przyczepił to nad plastyka całego obrazka, wszystko jest bardzo ostre, nie wiem morze miało tak być..Mocno graficznie to wygląda, dlatego też bym trzymała się postaci 3d, a nie wklejek, ale to moje popaprane zdanie:):)

Bonifatz – masz zacięcie by pstrykać te fotki:) wieczorne bym szedł w stronę bardziej paguthrie-3docean… chodź te maja wadę ,że strasznie dużo ważą i edytor materiałów się otwiera długo ooo, naprawdę długo … i to każda jedna,czy jest w tego tupu mapach możliwość obniżenia horyzontu.?Bezpośrednio w maxie?

Jildesign – to nie są lampy, i to nie mój pomysł.Scena oświetlana Omi i meshem w sp5 został poprawiony.

 

Pressenter – nie to żaden konkursowy – NIe robię konkursów wo gulę, niechętnie czytam bełkot regulaminu, dwa – za duży luxus jak dla mnie i trzeba mieć grupę osób, której nie straszne jest siedzenie i opalanie się przed monitorem 15-17h. A tylko taki system prac toleruje.

Do realizacji też to nie idzie, czyli czysta zabawa, projekt dyplomowy-z dok. budo. Do urzędu, do którego należy działka-Gdynia. (Taki wymóg systemie bolońskim) rozwiązanie 1go mieszkania to dodatek do całości założenia ( 3 budynki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki arch515 - jakos lubię ostre obrazki także to photoshopowy sharpen. Postacie u mnie to standardowo ludzie na planach renderowani łącznie ze sceną.

Co do budynków to dużo tu jest zabytkowych pozostałości i muszą architekci nawiązać się niestety do tego. Tutaj jest widok z drugiej strony i jeszcze parę innych. Czy to jest wszystko dobrze połączone to sie okaże.

 

camera5mini.jpg

 

kamera2mini.jpg

 

kamera1mini.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tores: bardzo fajnie, tylko ja bym troszkę z ostrością przystopował. Strasznie przez to sztucznie toto wygląda. ;)

 

Sz.

 

Edit:/ No, to co arch pisał. :P

 

I jeszcze takie tam, coby pusto nie było. ;)

 

int91.jpg

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tores : racja, to jest bardzo dobry sposób oświetlania scen. Bardzo fajnie wyszedł render!

 

arch515 : moje przy tej samej zawartości maja 33MB a jego 150-200MB. Planuję zrobić typowe presety, czyli w paczce będzie np. pięć różnych pór dnia. 7:00, 10:00, 14:00, 18:00 i 20:00 (z siedmioma backplateami), w scenie maxowej przygotowane obiekty pod backplate, kamera, i oświetlenie. Peter ma cie w sumie gdzieś, wrzuca hdrki i baw się sam, a już z doświadczenia wiem (bo kupiłem jego HDRKI) że te ustawienia które on daje do wszystkich rodzajów nieb się nie nadają. Więc postaram się to zrobić lepiej i "more user friendly".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki

zjadę tą ostrościa bo mam nawet wyrenderowany zdepth ale nie było czasu go użyć. Szyby trochę martwe bo hdrka była czysta bez chmurek. W shopie już nie miałem czasu kombinować.

 

peter_muler - projekt wygrało MOFO. Barierki były wściekle niebieskie ale kiepsko to wyglądało i zmieniliśmy.

pressenter - ładne kolorki. Podoba mi się jak światło tu działa na wnętrze

Bonifatz - z hdrkami jest fajnie tylko czasy renderu nieciekawe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, Pressenter bardzo mi się podobają te ostatnie rendery. Ciekawy jestem jak tam postpro wygląda.

Ode mnie taki syfek:

mlo4zmn.jpg

 

Jest trochę do poprawienia już na pierwszy rzut oka - przede wszystkim ściana z oknem, nie wiem czy cuś jeszcze, za długo już na to patrzę i mogłem się pogubić.

Edytowane przez KaeMS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tores : racja, to jest bardzo dobry sposób oświetlania scen. Bardzo fajnie wyszedł render!

 

arch515 : moje przy tej samej zawartości maja 33MB a jego 150-200MB. Planuję zrobić typowe presety, czyli w paczce będzie np. pięć różnych pór dnia. 7:00, 10:00, 14:00, 18:00 i 20:00 (z siedmioma backplateami), w scenie maxowej przygotowane obiekty pod backplate, kamera, i oświetlenie. Peter ma cie w sumie gdzieś, wrzuca hdrki i baw się sam, a już z doświadczenia wiem (bo kupiłem jego HDRKI) że te ustawienia które on daje do wszystkich rodzajów nieb się nie nadają. Więc postaram się to zrobić lepiej i "more user friendly".

 

No to miła paczka się zapowiada, chętnie oglądnę jak uzyskasz kompletny produkt, ( jakie ceny przewidujesz.?), A co do produktów Petera – też wiem, bo posiadam, co prawda nie kupiłem tylko dostał mi się cały komplet podarowany do testów, i dają radę, jedyny minus to straszna waga pliku, i tak nie do końca ma cie gdzieś, zrobił przykład obiektu z po kazaniem zastosowania danej mapy na wysokim poziomie, i co ważniejsze dobrego video totka jak tego typu oświetlenie obsługiwać..:) pozdro ziom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arch515 : z praktyki wiem że każdą HDRK'e trzeba ustawiać osobno, on podał ogólne ustawienia, które do wszystkich się nie nadają (trzeba testować i tracić czas). Ja chce zaoferować sceny w których wszystko masz już ustawione. Wiec nie musisz tracić czasu na ustawianie oświetlenia i jeżeli chcesz zmienić oświetlenie po prostu mergeujesz inny setup i gotowe. Z tym co Peter oferuje już tak łatwo nie jest.

 

KaeMS : Trochę czasu zajmie aż zmontuję pierwszą paczkę, będę was pytał o wybranie nieb do vol. 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arch515 : z praktyki wiem że każdą HDRK'e trzeba ustawiać osobno, on podał ogólne ustawienia, które do wszystkich się nie nadają (trzeba testować i tracić czas). Ja chce zaoferować sceny w których wszystko masz już ustawione. Wiec nie musisz tracić czasu na ustawianie oświetlenia i jeżeli chcesz zmienić oświetlenie po prostu mergeujesz inny setup i gotowe. Z tym co Peter oferuje już tak łatwo nie jest.

 

Rozumiem ze twój produkt ma być lepszy:) przekaz jest jasny, Anie nie wszyscy traktują testowanie, jako tracenie czasu..Tylko, jako kolejne doświadczenie, dwa nie wyobrażam sobie by ktoś mi ustawiał światło.:) Nikomu tu nie ujmując:), a to, co Peter oferuje fakt nie jest to klik –klik tylko trzeba pomyśleć –ja raczej za tego tupu rozwiązaniami jestem, kwestia gustu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arch515 : to pogadaj z ludźmi którzy na co dzień pracują na Fry renderze lub Maxwellu, tam nie tracisz czasu na rozkmine workflow odnośnie oświetlenia, masz gotowy setup i jedyne co masz na głowie to uzewnętrznić się artystycznie ;)

Też chce zaproponować gotowy setup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bonifatz - dwa pytania:

1.Czy testowałeś te HDRK na silniku unbiased? Dobre HDRK robią mało szumu i hot pixeli. A jak panorama jest źle zrobiona to trzeba ją niestety rozmyć w PSie i traci się na jakości.

2.Czy jest to możliwe, żeby wzmocnić punk słońca tak, żeby HDRKa robiła też cienie od słońca?

 

pressenter - super obrazek. Możesz pokazać trochę więcej projektu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności