Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dunuś - akurat płytki to ci wyszły bardzo fajnie ;)

chudy - coś tak jakoś... ciemno :/ Nie? Ten ostatni render wygląda jak biuro po godzinach, już nawet pani sprzątaczka zbiera się do domu.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strzelałem :)

 

Ale lampy IMO powinny i tak bardziej na dół świecić jakoś, bo na razie sprawiają wrażenie że bardziej świecą właśnie w sufit niż na ten stół.

 

Jeszcze jedno co mi się rzuciło w oczy, tymi krzakami na dzinnym bym dojechał do dołu ramy okiennej - bo na razie jest dziura i widać że zawieszone w pustce są - ale to akurat z punktu widzenia projektu i jego pokazania w zasadzie nie jest ważne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arturprx2 - nie wiem jak te wnętrza oświetlasz, ale nie mogę wyjść z podziwu.

Z ust mi to wyjąłeś (fuj!), wygląda to bardzo pro.

 

Ja aktualnie zmieniam dawny projekt osiedla, podłubałbym w detalach ale już nie mogę na to patrzeć, może kiedyś je dopracuję

kam11.jpg

fragment większej całości

kam07.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbychowaty ładnie, ciepło, tylko tak skromnie że nie ma co opisywać ;) połóż coś na stolik, klosz lampy niech będzie jaśniejszy! I nie wiem co się właściwie tu ze shadingiem dzieje, AA straszy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lucek - nie bijemy, nie ;)

wygląda to bardzo przyzwoicie jak na początki z vRayem ;) kosteczki są fajne. Proponuję z jednej strony zimne światło z drugiej ciepłe a z góry umiarkowane i obojętne kolorystycznie światło, użyj CM Exponential albo Reinhard i zmniejszaj wartość Bright Multiplier/ burn aby zminimalizować przepalenia . I pokaż render ;)

 

I jeszcze jedno: Lucek fajnie sculptuje, teraz chce się nauczyć renderowania, zainteresujcie się tym :D

 

bbandi znowu scanline, proszę zmień to bo mi się stare czasy przypominają :D:D:D

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunuś, widzę że tutka na pamięć się nauczyłeś ;]

 

Ode mnie taki test projekt + wizulalizacja - nie wiem czy nie przesadziłem z postpro.

Co do projektu to już spieszę wyjaśniać, ze w tym salonie jest piekielnie ciasno, podobnie w jadalni (o ile się nie mylę łazienkę mam w mieszkaniu większą niż tam jest "jadalnia"). Niby połączone kuchnia + jadalnia + salon ale wszystko ciaśniutkie jak ... no, to nie forum nie o d...

 

w1zmn.jpg

 

w2zmn.jpg

 

edit: podmieniłem rendery

Edytowane przez KaeMS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aduko jak na moje oko to trochę za mocne kontrasty i sharpen, ale ja się nie znam na oświetleniu studyjnym ;)

lucek biel oczek jest chyba za biała, tzn poprzepalało się na renderze. Poza tym jest chyba ok, ale i tak o wiele gorzej niż twoje sculpty które prze chwilę przeglądałem (eh, chciałbym umieć tak rzeźbić :)

bbandi jest lepiej niż poprzednio, ale to wciąż nie to. Niestety nie podrzucę żadnej rady bo w ogóle nie znam mentala :/

KaeMS powtarzalność tekstury na żaluzji (2 render) trochę się rzuca w oczy, widok za oknem też jakoś dziwnie mi się widzi (albo za jaskrawy, albo za bardzo rozmyty) ale może tak właśnie miało być. Poza tym jest fajnie, z postpro na pewno nie przesadziłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hcpiter - świetne światło. Poprawiłbym tylko mapowanie stołu na pierwszym renderze bo słoje źle się wymijają i drażni to trochę. Też jestem ciekawy czy to z maxa czy PS dużo pomógł.

bbandi - strasznie monotonne to wnętrze

KaeMS - podoba mi się. Trochę ta okrągła plama światła na suficie w pierwszym renderze dziwnie wygląda

 

Test nocnego i jak zwykle centrum handlowe.

 

tesconightmini1280logo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Dunuś za wsparcie. Mógłbyś rozwinąć z tym CM Exponential i Reinhard - do czego to służy?

To jakaś regulacja expozycji renderu?

Jak renderujecie zdepth przy takich scenach z przezroczystymi rzeczami? miałem z tym problem i renderowałem je w clayu bo jakoś dziwnie to wyglądało. Jest jakiś stały i popularny workflow?

Jak ustawić "Focusa" na kostki przy renderowaniu zdepth? tzn żeby w tym punkcie była biel?

Postaram się poprawić kostki. Dzisiaj pracuje jescze nad czymś innym , wieczorem pewnie wrzucę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lucek

pierwsze pola w Reinhard i exponential - ogólna jasność miejsc leżących w cieniu, tak prosto powiem

drugie czyli bright multiplier / burn - regulujesz przepalenia

gamma - domyśl się ;)

http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/render_params_colormapping.htm

jak nie zrozumiesz to przetłumacz przez wujka Google, może przez browser Google Chrome :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hcpiter- bardzo ładnie wyszło, jedynie słoje na stole powinny być ustawione horyzontalnie (ale to pewnie takie nie dopatrzenie z twojej strony).

Tores- przykład, ze nawet tesco może wyglądać ładnie ;) Bardzo fajna wizualizacja, może nie rób aż tak mocnego... vignetic?(chodzi o ciemne rogi obrazka) Dodatkowo na ulicy ładnie by wyglądały linie od świateł aut, taka podpowiedz.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ! Cos wlasnie myslalem ze te sloje nie sa tak jak powinny. Tekstura podłogi z kolekcji zakupionej od Lis`a. Co do oświetlenia na gammie 2.2 z CM reinhard, święcone bez żadnych vray lightów. światło z okna GI. Jeżeli chodzi o PS`a to dodałem w nim TYLKO tło i refleksy na szybie. Jak się chce to z VFB można cuda wyciągnąć przy gammie 2.2 i dobrze ustawionym kolorystycznie wnętrzu. Może jak znajdę czas to zapuszczę poprawione bo te drewno źle zmapowane mnie meczy.

 

Tores mam bardzo podobne spostrzeżenia jak Junior :) Nie wiem czy to tylko u mnie ale na obrazku jest troszkę ostry sharpen szczególnie przy drzewkach. Mam spoko patent na tego typu motywy [PM]

 

Pozdrawiam

Edytowane przez hcpiter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczatki nowego projektu. Design jak i renderingi mojego autorstwa.

 

Vray Sun/ Physical Camera. Redneringi prosto z Maxa

 

mapowianie lezy tu i tam [ w wiekszosci na oknach ] no i sie lekko disp wpakowal tam gdzie go byc niepowinno.

 

90709044.jpg01.

34086064.jpg

02.

41753570.jpg

03.

interior02n.jpg

04.

 

 

Sahe

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popraw tego dispa (za duże ziarno noisa), trawnik na dachu obuduj czymś. Niektóre fragmenty stolarki wyglądają na nieoteksturowane, część tych oteksturowanych ma zrąbane mapowanie. Więcej zieleni (w sensie krzaczorów itd.). O nieoteksturowanych elementach większych pewnie wiesz. Poza tym dywan wygląda dziwnie - jakby tam leżał płat skóry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hcpiter - dzięki za PM. Napewno skorzystam. Białe listki znikają po zmniejszeniu obrazka więc je deko podciągłem sharpenem.

Co do blatu to teraz lepiej z tym drewnem choć ja myslałem o przesunięciu słoi aby zgrały się te na blacie z bokiem. Tutaj je odwróciłeś co sugeruje okleinę a ja myślałem o litym drewnie. Ale i tak spoko. Kurcze strasznie mi sie to światło podoba:)

 

Sahe - popracuj nad tym i będzie dużo lepiej. Dziwne kolory masz na tych wizkach. Sprawdzałeś czy monitor wyświetla ci dobrze kolory?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności