zipper Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 test szkla i czegos na ksztalt kaustyki we flamingo :) (render rhino) :P
Liber Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 Dodaj mapkę HDRI i będzie jeszcze bardziej realistycznie.
patry Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 No napisałem tweety, że mam maxa 9, a ty milczysz... co jest?? :) Ale mnie master "nafazowałeś" na te oceany i czajniczki... :* Niestety nie złapałem takiego klimatu jak u Ciebie :) Małe info: Rednerer: Mental Ray (z maxa 9) Woda: arch&design z reflectivity na 100% i ocean (lume) w slocie bump Oświetlenie: daylight ze słońcem - mr sun i niebem - mr sky
tweety Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 No napisałem tweety, że mam maxa 9, a ty milczysz... co jest?? :) a co mam ci powiedzieć.... no źle jest :] podaj jakieś ustawienia, cokolwiek. czym świeciłeś? mrAreaOmni/Spot? Directem? presety FG: Low? użyłeś AO? jaki czas renderingu? Pozdrawiam
Vorek Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 za małe fotony w GI przy zbyt małej ilości. Spróbuj ustawić duże radiusy fotonów GI, nie włączać FG i doprowadzić samo GI do takiego stanu, żeby nie było widać pojedynczych plamek ale całe powierzchnie jednolicie oświetlone, fotonów nie musi być dużo a radiusy muszą być spore. Wtedy, używając samego GI będziesz miał ogólnie zarysowaną dystrybucję światła w scenie. Detale wyciągasz używając FG i AO. Możesz też spróbować się pobawić samym FG z multibounces na więcej niż 0. Pozdrawiam
tweety Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 patry: sprawdź skrzynkę z prywatnymi wiadomościami. Test GI + AO :] Oryginalna rozdziałka 1200 x coś_tam - czas 14min Pozdrawiam 1
tweety Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 nieprawda! to pomówienia! :D a na serio masz rację. za mały Brightness w Exposure Controll a za duży multiplier świateł.
Kub@ Napisano 12 Grudzień 2006 Napisano 12 Grudzień 2006 może wrzucaj w lepszej jakości bo noise ochydny, szczególnie na suficie.
Lis Napisano 12 Grudzień 2006 Napisano 12 Grudzień 2006 Takie moje lamerskie pytanie. Jak uzyskać noise? jak oprócz parametrów subdivision w materiale dostać takie ziarenko? Pytam do nigdy nic nie zmieniam w ustawieniach rendera. No może oprócz subdiv w QMC(enginie). EDIT: JunioR chodziło mi raczej o rendering. wiesz takie przyjemne z pożytecznym.
JunioR Napisano 12 Grudzień 2006 Napisano 12 Grudzień 2006 nois mozna dodac w photoshopie, ale rowniez przez niskie subdsv przy swietle, lub qmc. W sumie to polecam photoshopa do tego :) pozdrawiam
JunioR Napisano 13 Grudzień 2006 Napisano 13 Grudzień 2006 zawsze chcialem miec cos podobnego w domu: pozdrawiam!
arch515 Napisano 13 Grudzień 2006 Napisano 13 Grudzień 2006 może wrzucaj w lepszej jakości bo noise ochydny, szczególnie na suficie. Uwielbiam tego typu komentarze i uwagi.zabawne innaczej. Pinero – kuchnia gitara, co prawda do tych dzbaneczków to nie jestem przekonany do końca i czy w ogóle powinny tam być.. Może zamień na coś bardziej rasowego typu wyciskarka do cytryn starc. Pozdrawiam.
mirach Napisano 13 Grudzień 2006 Napisano 13 Grudzień 2006 Taki test, w zasadzie żeby zapytać się ludzi co sie znają na oświetleniu co myślą o rendererze Modo. Scenka zrobiona w pare minut, inspirowana czymś co kiedyś dawno widzialem i nie moge sobie przypomnieć co to. W każdym razie bazowe ustawienia, spot + skylight + troche zabawy samplingami (jeszcze ciut na ślepo:) ) Rendertime: 4min11s na AMD 1,6GHz 1GB RAM. pozdrawaim Mirach
nielot007 Napisano 16 Grudzień 2006 Napisano 16 Grudzień 2006 master ty dalej ta fure meczysz daj jej juz spokoj :D
Gość obo Napisano 16 Grudzień 2006 Napisano 16 Grudzień 2006 nielot dlatego wstawił to do renders for fun ;)
RA Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 Teścik displacement'u. Tekstura z foty. Jutro dorobię prosty model ramy. :) EDIT: Puf! ;)
Master Kiełbaster Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 podobne do screena z viewporta :P
chveti Napisano 17 Grudzień 2006 Autor Napisano 17 Grudzień 2006 Jeszcze 2 rendery z tym audi i będzie miliard :)
hcpiter Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 master tylko nie mow ze to sun`em oswietlałes ?:D
Touch Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 Teraz jest świetnie Master, czas skończyć;D
Maqs Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Tescik sculpt mode'a http://images2.fotosik.pl/299/c4abc012ecc6dcdd.jpg http://images1.fotosik.pl/308/4cca20f18028c340.jpg
KLICEK Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 stary wiesz ze to jest genialne ? zrob prosze, speeda i nagraj go na wideo zeby pokazac skulpta bo super to wyglada
Maqs Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Dzieki klicek, wlasciwie to jesli masz doswiadczenie w zbrushu to w blenderze rzezbienie jest bardzo podobne tyle ze w 3d no i za darmo, i jest wypalanie normal mapek (hurra!), jesli chodzi o video to narazie niestety nie mam czasu bo jakis debil wymyslil zaliczenia przed swietami, ale wlasnie mysle zeby zrobic jakis workflow/tutorial (byc moze video) dla uzytkownikow blendera, bo widze ze malo kto sobie z tym radzi.
KLICEK Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 no koniecznie zrob i wrzuc :) widze ze swietna alternatywa dla zbrusha :) qrcze az sciagne i zobacze jak to sie kula :D
Maqs Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Sciagnij. Tyle ze stabilna wersja dopiero pod koniec tego lub na pocztku nastepnego miesiaca:) Blenderbuilds.com tu masz chyba najstabilniejsze buildy lub http://graphicall.org/builds/index.php Co do wydajnosci to sie za bardzo nie znam,ale u mnie na 256 ramu wyciagam 250 000 face'ow ale to na linuxie i xfc na windzie pewnie mniej by bylo. na buildzie z graphicall.org kolega z innego forum pracowal na 1.5 mln poly majac 1gb ramu , ale chyba tez na linie. Pewnie w stabilnej wersji jeszcze sporo zeczy dodadza/poprawia 1
maczuga Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Maqs-za sam pomysł zrobienia tutka na ten temat masz reputa :)
Touch Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Jezu, Master, postaw to na wodzie i do FW wrzucaj, powiało solidnym chłodem;D
Vorek Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Master, fake ? wygląda jak plane z nałożoną teksturą. Dawaj siatę :]
AGmakonts Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Bardziej test shadera i tex niz innych rzeczy bo mi się w nocy nuidziło w shopie
Master Kiełbaster Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Macie niewierne mysie pysie :* http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/27c645749674e83e.html
tadzio Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 fajne tylko pustawo jakos tak... wsadz ino pinguina czy cos ;-) albo jakies iglo ;-) czy chodzby tego nieszczesnego mikolaja JAK SIE WPIERNICZYL SANIAMI W ZASPE ;-)
Touch Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 ...idź po całości, wrzuć samochód, który tak męczysz;d
Touch Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 łoooo hoho;D ...przesadziłeś z bumpem(?);) Wygląda jakby ląd był jakieś ładnych pare kilosów n.p.m;) Ale wizualnie spoko;)
Gość obo Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 Kto skacze z jednego z kontynentów na główke? ;P
Rekomendowane odpowiedzi