Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mortom – bardzo fajne wnętrze, szkoda ze nie twojego pomysłu, ale odwzorowanie też się liczy:) Praca ma bardzo durzy potencjał.Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

test dofa doffr0.jpg

 

@_Arti_

najpierw zrób dobry model, znajdź jakieś zdjęcia, i rób na podstawie jakichś refek.

Napisano

Arti: wygląda jakbyś tylko tiles na boxa nałożył. :/

 

Kub@: ta trawka to jakaś płatna? Z którychś shaderów? Jeśli tak to podziel się informacjami (która tekstura, tiling, jeśli możesz oczywiście). A jeśli nie odpłatna to może się podzielisz, bo bardzo ładnie wyszła?

Napisano

yyy... z nudow wyrosly mi kwiatki z... koszyka...;)

96658173e1536146.jpg

Edytowane przez tadzio

Napisano

Arti te budowle to troche po calosci uproszczone o takie boxy. Materialy tez niezaciekawe zwlaszcza te szyby ktore wygladaja jakby byly jakimis glutami z matrixa :D. Wogole calosc wyszla dosc plasko jakbys potraktowal calosc tylko skylightem bez zadnego rozproszenia.

Napisano

Tadzio ładny koszyk. Teksturka (diss, bump etc. czy modelowany ? DOF nie potrzebnie.

Napisano
Arti: wygląda jakbyś tylko tiles na boxa nałożył. :/

 

Kub@: ta trawka to jakaś płatna? Z którychś shaderów? Jeśli tak to podziel się informacjami (która tekstura, tiling, jeśli możesz oczywiście). A jeśli nie odpłatna to może się podzielisz, bo bardzo ładnie wyszła?

 

 

przepis na trawke : cellurara ustawiasz tak zeby wyszły białe kropki na czarnym tle , tylko nie za blisko siebie.. wtedy w dispie uzyska sie pojedyncze zdzbla. Potem mieszasz to w noisie z jakas inna heighmapa, np zwykły tex trawki czarnobiały, zeby to było troszke nieregularne. potem uvw skalujesz tak zeby te zdziebełka były małe to juz muisz kilka próbnych renderów porobić. no i na siatke obiektu mozesz dac tez noisa. potem vray disp mod i tam tego noisa wklejasz. u mnie jest disp 2d mapping.

Napisano

Kub@ anie trzeba oprocz tego co napisales bawic sie w ustawieniach rendera?

czy sam materiał wystarczy?

Napisano

Za bardzo sie nei znam ale jak na oko nowicjusza no to cos na styku trawa-okno nie teges chyba. Strasznie rzuca sie tez w oczy ten schodek ostatni ktory wystaje doslownie kawalek i zlewa sie z szafka no i z takich bzdet to fajne design'erskie mebelki(to zielone krzesło jakby troche za daleko bylo od czegokolwiek) w srodku a za oknem taka sobie laweczka w dodatku chyba nikt by nie stawial lawki w oknie chociaz moge sie mylic.

Napisano

kub@ za przepis na trawkę masz repa odemnie :)

 

arch515 - z reguły ja tylko wizualizuje już gotowe pomysły... z projektowaniem mam mało wspólnego :) ale dobrze wiedzieć że ktoś poznał to pomieszczenie z mojego renderu :) to znaczy że przypomina.... głowice kolumienek też miałem ale jakoś tak sie wywaliły :)

Napisano

A ja mam takie pytanko: można zrobić tiles z wykorzystaniem vraymtl? Znaczy się żeby na płytkę można było wrzucić cały vraymtl, a nie tylko teksture?

Napisano

Ma ktoś przepis na coś takiego?

albo modeling albo jakiś dobry disp. moze zna ktos tutorial jakis?

był bym bardzo bardzo wdzieczny za pomoc

beztytuuoq2.jpg

Napisano

Ja tam bym szybko jednego boxa przy użyciu soft selection zmodelował, dał na końcach spłaszczone sfery, a później to już tylko array. ;)

 

A ja mam z innej beczki pytanie. Przy liczeniu LC wszystko jest w porządku, a sam render wychodzi cały szary. Wot te na?!

 

 

zrzutrw4.th.jpg

Napisano

Sprawdz ustawienia Irradiance map, Min rate i Max rate.

Ostatnio miałem podobny problem i był on spowodowany tem, że max rate było mniejsze od min rate, przypadkiem zmieniłem i niewiedziełem co sie dzieje ... ;]

Napisano

MichOO: Ot strzał w dziesiątkę. Dziękuję obu panom za zwrócenie uwagi na mój problem. :)

 

Edit: To jednak nie to, problem leży gdzie indziej. Jak wrzucę w environment colorcorrect z vraysky, bez jakichkolwiek innych źródeł światła to takie coś się u mnie dzieje.

 

Edit2: Rotfl! To też nie to, jak się okazuje szarość występuje tylko tam, gdzie bezpośrednio pada jakieśtam światło.

Edytowane przez pressenter

Napisano
MichOO: Ot strzał w dziesiątkę. Dziękuję obu panom za zwrócenie uwagi na mój problem. :)

 

Edit: To jednak nie to, problem leży gdzie indziej. Jak wrzucę w environment colorcorrect z vraysky, bez jakichkolwiek innych źródeł światła to takie coś się u mnie dzieje.

 

Edit2: Rotfl! To też nie to, jak się okazuje szarość występuje tylko tam, gdzie bezpośrednio pada jakieśtam światło.

 

 

Sprawdz, czy masz tak jak na obrazku.

 

 

[25948114al1.jpg

Napisano

pufoshader.jpg

 

Tak na szybko. Model + PufoShader.

Edytowane przez naeq

Napisano

calkiem fajny pufoshader :)

 

Ja z innej strony. Vraya zawsze stosowalem, ale jako ze preferuje Maye niz Maxa (a vray w mayi jest... no sredni w obsludze) to sie dzis uczylem Mentala. Fajny jest. Efektow pewnie takich nie da co vray ale obczajcie co zrobilem MentalRayem wlasnie:

 

Daje rade?

dajeradehuh.jpg

Napisano

pressenter - tak, ale wzbogaciłem go trochę, mógł bym nawet zamieścić rozszerzenie do tamtego tutka, wiele można zdziałać :)

Napisano

Uh, oba świetne Junior. Podzieliłbyś się ustawieniami oświetlenia wnętrza?

 

Polka: Aż by się położyć chciało. ;)

Napisano

No Juniorku bardzo mi sie podoba strona artystyczna tego wnętrza wręcz czuję,ze "malujesz" mi inspiracje tym światełkiem;)

Napisano

Jedno i drugie zajebiste , z przewaga dla drugiego , ale jedno jak i drugi d siebie nie pasujące…czegoś brakuj.. albo czegoś za dużo by to razem zgrać…nie wiem takie moje odczucie.. ale tak czy siak wnętrze jest zajebiste pozdrawiam ziomek.

Napisano
Uh, oba świetne Junior. Podzieliłbyś się ustawieniami oświetlenia wnętrza?

 

thx, swiatlo wewnatrz to vray sun i vrayplane w oknie.

 

No Juniorku bardzo mi sie podoba strona artystyczna tego wnętrza wręcz czuję,ze "malujesz" mi inspiracje tym światełkiem;)

 

thx, ciesze sie ale swiatlo nic skomplikowanego ;)

 

junior- Panele wodoodporne?

 

nie

 

Jedno i drugie zajebiste , z przewaga dla drugiego , ale jedno jak i drugi d siebie nie pasujące…czegoś brakuj.. albo czegoś za dużo by to razem zgrać…nie wiem takie moje odczucie.. ale tak czy siak wnętrze jest zajebiste pozdrawiam ziomek.

 

hoho :] ciiiiiii ostro ziomek, thx :)

Napisano

JunioR sypialnia ładniusia, jedyne co bym zmienił to usuną ten kwiatek, zielony nie pasuje do całości kolorystyki.

 

test kafli i zabawa PS-em.

toaletav14qa9.th.jpg

Napisano

MichOO: bardzo fajnie, lampa ekstra, ale przyczepiłbym się, że blat przepalony i drewno wygląda jak okleina, jakiś lekki bump by się tam przydał.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności