Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Cornelius Scipio - dywan fajny, ja jak sie bawie vrayfur, to mi zawsze jakiś frędzlasty kosmicznie wychodzi, jakby zły był, a Twój fajny taki "ulizany"

 

niestety ogólnie pomieszczenie mi się nie podoba, jakoś blado i nudno (takie życie) - render fajny, no może poza tym co za oknem bo wygląda troche jak zamieć śnieżna, albo "mgły nad soliną III" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabawa z Mentalem w celu rozkminienia DayLight systemu z uwzględnieniem warunków pogodowych w Max 2009 Design. Jak na razie to nie widzę wielkiej różnicy w efektach między tym co było a tym nowym "bajerem", ale fakt, że dopiero zacząłem to sobie oglądać;)

Trochę Photoshopa było. Głównie poprawiony kontrast i wyostrzenie.

 

a90e00bd6d363b5f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pionix: bardzo ladnie :)

Loki: jak narazie ciut zabawkowo wyglada, i radioakrywnie w niektorych miejscach. Mysle ze jakies fajne niebo + zmniejszenie nasycenia moze pomoc.

 

Ja sie ostatnio czyms takim bawie, ma byc stylizowana makieta, wciaz WIP, ale blisko konca.

 

birdseye_01_small.jpg

 

dof-test_01_small.jpg

 

tu wersje wieksze 4k i 2k:

 

z lotu ptaka

test DOFa

 

pozdrawiam

mirach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no Piter wkoncu sie wzioles do roboty, bo te ostatnie co pokazywales to klapa ;)

mirach bardzo swietnie :)

 

a przy okazji conieco od niemca ponownie, mialem jeszczee nie pokazywac ale sie wlasnie wyrenderenowalo, ale duzo przedemna:

 

farnsworthhousezimacopymb6.jpg

 

farnsworthhousezima02coha3.jpg

 

pod domem domalowywane, nie zmylic sie uwaga :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to już nie jest fajne. :)

Tzn. gdybyś zmienił te drzewa na jakieś bardziej naturalne i mniej powtarzalne oraz gdybyś wypełnił jakimiś czymś podłoże, to byłoby superancko. ;)

 

EDIT:

Ale teraz widzę jakie fajne kolorki są. Super.

Edytowane przez RA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mirach rewelacja!

 

test:

max + vray + combustion

model nie jest skonczony i wiem ze lata jedno z drzew

15min na klatke :/ ale zszedlem do 6 dzisiaj :)

 

EDIT1:

Uploaded (processing, please wait)

po 5 minutach

Failed (unable to convert video file) :/

 

juz z dwoma formatami kodowania mi tak zrobilo...

 

EDIT2:

no kur... 4 rozne formaty i kicha :( glupie youtube

 

EDIT3:

http://rapidshare.com/files/120361820/test1.avi.html

Edytowane przez t0m3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za pozytywne komenty :) Jakby ktos sie pytal to dof vrayowski, bez fizycznej kamery.

JunioR: moze duzo przed toba, ale ma bardzo fajny klimat, nie wiem czemu mi sie z Bjork kojazy (chociaz prawie w ogole jej nie slucham :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cdf4a298486c89fa.jpg :D

 

tomek: Nie wiem czy to jakieś efekty, ale AA dość kiepski się wydaje. Poza tym odbicia drzew w oknach są słabe - praktycznie brak podłoża. W jaki sposób renderujesz? Irradiance na Multiframe incremental? Co ile klatek liczona, jaki sampler? może da się przyspieszyć render i polepszyć nieco efekt.

 

ed: pozwoliłem sobie: direct link Jakby coś - usunę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pewnym momencie widać dokładnie pień drzewa odbijający się w szybie (chyba w wejściu). Wyrasta sobie z czystej płaszczyzny, a przydałaby się jakaś trawka.

Może zrób odbicia interpolowane, skoro i tak Irr mapy używasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Cornelius Scipio

JunioR: Super ! :) podoba mi się bardzo...domek znajomy ;) aaa widzę że fanem Interni jesteś :P

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pionix, Kimmi: z tą szybą to tak że to nie szyba tylko plastikowe drzwiczki, fakt że nie za dobrze wyszły, poszły do poprawki.

 

A tu jeszcze jedna łazienka - tym razem cieplejsza. Chyba trochę ją przejarałem z lewej strony :)

 

59a7ae4ad7b1a0c1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę nad ty żeby dodać jeszcze jakieś kwiatki i wypełnić przestrzeń po prawej (pomieszczenie) ale na razie jestem zadowolony zszedłem z 4h do 40 min :D

 

JohnyCa: Jest bardzo ok, ja bym to jeszcze troszeczkę "wygrzał" w Photoshopie.

tadzio: Zabierz pionix'owi jego zasłony bo ta scenka sie o nie prosi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Athlon64 4000 x2 + 4gb ram

rozdzielczość: 765x600

wszystko puszczone jeszcze przez photoshopa

 

To już granica szybkość/jakość, przy zabawie z lev w ps widać sample i są miejsca z ziarnem wiec jeszcze muszę nad tym posiedzieć :)

 

edit: Zapomniałem dodać ze do tego czasu trzeba doliczyć mapkę irr i lc, jadę z pliku bo było by bez sensu żebym miał to w kółko renderować. Całkowite liczenie będzie coś kolo 1:30h-1:50h :) Takie małe sprostowanie.

Edytowane przez Fargate
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 5 stów może być?

 

5670a6665999549c.jpg

 

 

da2a295e052cc1b9.jpg

 

Jak ktoś chce tek kominek w stylu greckim to pisać ale zaznaczam, że specjalista w modelowaniu nie jestem, więc wodotrysków się nie spodziewać ;]

Edytowane przez cfaniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności