Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Cornelius Scipio - dywan fajny, ja jak sie bawie vrayfur, to mi zawsze jakiś frędzlasty kosmicznie wychodzi, jakby zły był, a Twój fajny taki "ulizany"

 

niestety ogólnie pomieszczenie mi się nie podoba, jakoś blado i nudno (takie życie) - render fajny, no może poza tym co za oknem bo wygląda troche jak zamieć śnieżna, albo "mgły nad soliną III" :)

Napisano

Tak generalnie to powinien być wątek tylko dla zaawansowanych, bo to juz działa deprymująco! ;]

Człowiek siedzi, czyta, dłubie...mysli, że już coś wie...zajrzy tutaj i pozamiatane. Trzeba się motywować od nowa.

Napisano

Jak wyjdę w plener to inaczej te drzewko wygląda, jest smukłe i wysokie ( w miarę swojego chudego pienia) ale gałązki fajnie opadają to mi sie podoba. wykonanie też git.

Napisano

Zabawa z Mentalem w celu rozkminienia DayLight systemu z uwzględnieniem warunków pogodowych w Max 2009 Design. Jak na razie to nie widzę wielkiej różnicy w efektach między tym co było a tym nowym "bajerem", ale fakt, że dopiero zacząłem to sobie oglądać;)

Trochę Photoshopa było. Głównie poprawiony kontrast i wyostrzenie.

 

a90e00bd6d363b5f.jpg

Napisano (edytowane)

pionix - dzięki, zrobiłeś mi fajną tapete na pulpit :D

 

a tu taki test "wszystkiego" prawie, o opinie bym prosił jakieś

 

testly9.jpg

Edytowane przez Loki
Napisano

Pionix: bardzo ladnie :)

Loki: jak narazie ciut zabawkowo wyglada, i radioakrywnie w niektorych miejscach. Mysle ze jakies fajne niebo + zmniejszenie nasycenia moze pomoc.

 

Ja sie ostatnio czyms takim bawie, ma byc stylizowana makieta, wciaz WIP, ale blisko konca.

 

birdseye_01_small.jpg

 

dof-test_01_small.jpg

 

tu wersje wieksze 4k i 2k:

 

z lotu ptaka

test DOFa

 

pozdrawiam

mirach

Napisano

no Piter wkoncu sie wzioles do roboty, bo te ostatnie co pokazywales to klapa ;)

mirach bardzo swietnie :)

 

a przy okazji conieco od niemca ponownie, mialem jeszczee nie pokazywac ale sie wlasnie wyrenderenowalo, ale duzo przedemna:

 

farnsworthhousezimacopymb6.jpg

 

farnsworthhousezima02coha3.jpg

 

pod domem domalowywane, nie zmylic sie uwaga :]

Napisano (edytowane)

No to już nie jest fajne. :)

Tzn. gdybyś zmienił te drzewa na jakieś bardziej naturalne i mniej powtarzalne oraz gdybyś wypełnił jakimiś czymś podłoże, to byłoby superancko. ;)

 

EDIT:

Ale teraz widzę jakie fajne kolorki są. Super.

Edytowane przez RA
Napisano (edytowane)

mirach rewelacja!

 

test:

max + vray + combustion

model nie jest skonczony i wiem ze lata jedno z drzew

15min na klatke :/ ale zszedlem do 6 dzisiaj :)

 

EDIT1:

Uploaded (processing, please wait)

po 5 minutach

Failed (unable to convert video file) :/

 

juz z dwoma formatami kodowania mi tak zrobilo...

 

EDIT2:

no kur... 4 rozne formaty i kicha :( glupie youtube

 

EDIT3:

http://rapidshare.com/files/120361820/test1.avi.html

Edytowane przez t0m3k
Napisano

Dzieki za pozytywne komenty :) Jakby ktos sie pytal to dof vrayowski, bez fizycznej kamery.

JunioR: moze duzo przed toba, ale ma bardzo fajny klimat, nie wiem czemu mi sie z Bjork kojazy (chociaz prawie w ogole jej nie slucham :) )

Napisano

cdf4a298486c89fa.jpg :D

 

tomek: Nie wiem czy to jakieś efekty, ale AA dość kiepski się wydaje. Poza tym odbicia drzew w oknach są słabe - praktycznie brak podłoża. W jaki sposób renderujesz? Irradiance na Multiframe incremental? Co ile klatek liczona, jaki sampler? może da się przyspieszyć render i polepszyć nieco efekt.

 

ed: pozwoliłem sobie: direct link Jakby coś - usunę ;)

Napisano

troche w combustion chyba przesadzilem :)

AA jest badzo slabe i bez filtrowania

o co chodzi z brakiem podloza?

render IR - mulit incremental co 20

Napisano

W pewnym momencie widać dokładnie pień drzewa odbijający się w szybie (chyba w wejściu). Wyrasta sobie z czystej płaszczyzny, a przydałaby się jakaś trawka.

Może zrób odbicia interpolowane, skoro i tak Irr mapy używasz?

Gość Cornelius Scipio
Napisano

JunioR: Super ! :) podoba mi się bardzo...domek znajomy ;) aaa widzę że fanem Interni jesteś :P

 

Pzdr.

Napisano

pionix, Kimmi: z tą szybą to tak że to nie szyba tylko plastikowe drzwiczki, fakt że nie za dobrze wyszły, poszły do poprawki.

 

A tu jeszcze jedna łazienka - tym razem cieplejsza. Chyba trochę ją przejarałem z lewej strony :)

 

59a7ae4ad7b1a0c1.jpg

Napisano

Myślę nad ty żeby dodać jeszcze jakieś kwiatki i wypełnić przestrzeń po prawej (pomieszczenie) ale na razie jestem zadowolony zszedłem z 4h do 40 min :D

 

JohnyCa: Jest bardzo ok, ja bym to jeszcze troszeczkę "wygrzał" w Photoshopie.

tadzio: Zabierz pionix'owi jego zasłony bo ta scenka sie o nie prosi :P

Napisano (edytowane)

Athlon64 4000 x2 + 4gb ram

rozdzielczość: 765x600

wszystko puszczone jeszcze przez photoshopa

 

To już granica szybkość/jakość, przy zabawie z lev w ps widać sample i są miejsca z ziarnem wiec jeszcze muszę nad tym posiedzieć :)

 

edit: Zapomniałem dodać ze do tego czasu trzeba doliczyć mapkę irr i lc, jadę z pliku bo było by bez sensu żebym miał to w kółko renderować. Całkowite liczenie będzie coś kolo 1:30h-1:50h :) Takie małe sprostowanie.

Edytowane przez Fargate
Napisano (edytowane)

Za 5 stów może być?

 

5670a6665999549c.jpg

 

 

da2a295e052cc1b9.jpg

 

Jak ktoś chce tek kominek w stylu greckim to pisać ale zaznaczam, że specjalista w modelowaniu nie jestem, więc wodotrysków się nie spodziewać ;]

Edytowane przez cfaniak
Napisano (edytowane)

Za 500zl to kozacka impreza XD

 

2h... pozbyłem się szumu ale wyszedł sampling na podłodze, da sie zrobić, cel to 1h xD

2finalmax2008nq8.jpg

Edytowane przez Fargate
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności