Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chodzi o moje oświetlenie to jest to głównie hdri (lekko niebieskawe niebo) plus 1 lub 2 vraylighty o pomarańczowym lub niebieskim odcieniu. Kamera fizyczna oczywiście. LC mniejszy od irradiance map aby blado nie wyszło. Hdri na tyle podkręcone aby wnętrza były widoczne. Dof z photoshopa pluginem DOFPro3

pressenter - kurcze mi sie tez nie podobają. Te ostatnie już przesadziłem z abberacją i wyszło co innego po zeskalowaniu.

arch515 - zgadza się, kiedyś też to lubiałem ale teraz mogę poprawiać do woli w 3d

 

Dzięki za komenty jeszcze raz i chyba założę sobie Wip'a z makietami bo mnie kręcić zaczęły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

remanent - widzę że sama duża architektura wam się trafia. Pracki ładnie się prezentują.

!Ewert - ładnie ale oprócz zasłon podkręcił bym szkło na stoliczku i nogi jakieś niebardzo od krzeseł. Próbowałeś kiedyś renderować Vrayreflect w Render Elements i nim wzmacniać odbicia w shopie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warstwe z refleksami mieszaj za pomoca overlay to nie bedzie blado a wrecz przeciwnie - doda kontrasty i da złudzenie lepszego shadingu o ile masz dużo refleksyjnych materialow w scenie.

 

mowie oczywiście o "raw_reflection"

 

Btw. nie za małe te klepki na podlodze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo Marek G na testowych! Dzieki stary :)

 

No właśnie próbowałem z tym mieszkaniem ale jakoś nie wyszło..raraz podejde do kompa z maxem to bede jeszcze arz próbował.

 

Parkiet przemysłowy czy jakoś tak wiec myśle że klepka jest ok.

 

hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

remanent:ludzi do animacji sami robiliście czy można gdzieś kupić, zrigowanych i gotowych do animacji.

 

Można kupić pliki ruchu w formacie mdd i łączyć z modelami, ja postaci nie animowałem ale tak to właśnie było robione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

!Ewert: Imo stosunek wielkości płyt do tych klepek parkietu strasznie razi. Jak zauważył SWRSC. W proprcje nie wnikam moze tak ma być, ale nie podoba mi się ta rozbieznosc. Reszta super :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgred88 - Zapowiada się coś fajnego widzę. Te przejaśnienia można zlikwidować wrzucając delikatnego dirta w materiał tynku.

SWRSC - wersja Zbycha wydaje mi się jakaś bardziej rodzinna i sielankowa...;)

t0m3k - popracowałbym jeszcze nad ścianą ceglano/kamienną i materiałem na schodach. Wywaliłbym też tego rozmytego wiechecia z pierwszego planu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgred88 - sprawdz czy nie masz za dużych sampli w LC. Jak to nie to, to sprawdz czy nie pomoze obnizenie adaptive amount w dmc sampler.

 

BTW. Nie wiem czy ktoś zauważył, ale zbychowaty ukrył siebie na tym renderze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pionix - to nic z materialem

SWRSC - sample w LC na 0,01 , adaptive amount w dmc sampler już jest na 0,4 wiec to tez nie to.

Zrobiłem sobie testowo 2 boxy:

test2.jpg

Brute force + Light Cache, Color mapping - reinhard, jak widać na dole zielonego boxa dzieje się podobnie jak przy murku co pokazywałem wcześniej, tzn zielony kolor jest na dole jaśniejszy i delikatnie barwi swoim kolorem ten szary, ma ktoś pomysł jak się tego pozbyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

!Evert nie chodzi o to że klepki malutkie - bo parkiet przemysłowy tak jak mówisz ma gdzieś takie rozmiary (nie mam klepki pod ręką ale ma gdzies 2.5 cm ~ 3 cm szerokości zależy od producenta i parkietu), ale chyba chodzi o to że kafle są mega wielkie ( tak standardowo to 60cm to już duże kafle, twoje tak na oko mają 90 - 100 cm i moim zdaniem nie pasują do parkietu poprostu.

 

zgred88 - nie masz poprostu za dużego Color bleeding ? Pokombinuj z materiałami moim zdaniem. Mocno nasycone kolory mają taką tendencję. Ja jak mi się tak robiło, dawałem vraymaterialOverrite (czy jak to sie tam nazywalo) i dawalem w nim kolor troche mniej nasycony, w GI slocie ) - może pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, uważam że niższy burn lepiej wypadnie, i ogólnie warto nad color mappingiem przysiedzieć. Spróbuj też zmniejszyć multiplier secondary bounces w GI (0.9-0.8).

 

Edit:/ Hyhy, są jużwyniki ze Steampunk Challenge, i aż trzech polaków się gdzieś tam zaplątało. ;)

 

http://features.cgsociety.org/story_custom.php?story_id=4936

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności