Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

JunioR

jesli dalej jakiegos roweru potrzebujesz (w sensie model 3d :D) to daj znac - znalazlem kiedys jakis darmowy i gdzies mam na dysku

 

pionix:

heh jak mają być płaskie to ja już nic nie mówię :)

Napisano

i na szybkości ławka - co poprawić ?

 

(nie bede modelowal ani wstawial nic wiecej, bo to ma pokazać tylko ławkę więc nie chcę odwracać od niej uwagi) - takie założenie było wiec musze się go trzymać

 

lawka05abm0.jpg

Napisano

trawa to displace (cellular) i troche trawy z Advanced Painter 2.0 - polecam plug-in

 

a krzak to jakis darmowy gdzies znalazlem

 

lawka sie utrzyma, stoją takie obok Pasażu Grunwaldzkiego, sprawdzałem dziś rano, trzymają się :P

Napisano

wlasnie mam problem z HDRI w max 9.0 (64bit) - vray 1.5 rc3 - wkladam hdri w slot overrite reflection, i nic gdzie przy max 8 jesli mialem ustawione na tej samej hdri i takich samych ustawieniach kamery multiplayer x1 tegoz hdri, to juz bylo za duzo. ki diabeł ? :/ (dlatego niewiele sie odbija w tym pseudochromie)

 

w ostatecznosci wstawie do sceny kilka plane z jakimis badziewiami zeby sie odbijaly, ale zastanawia mnie czemu to nie chce dzialac wie ktos moze ?

 

a tu ponizej scena nocno-wieczorowa (dodalem plane z jakimis obrazkami dookola, zeby cos sie odbijalo w tym chromie)

 

co poprawic?

 

lawka08cvj7.jpg

Napisano

Hdri się raczej troszkęinaczej używa. ;)

 

Tworzysz nowy VRayMtl, jako diffuse dajesz VrayHDRI, tam podajsz ścieżkę do swojego hdri, ale tutaj teżważnym jest odpowiedni dobór typu hdrki (Angular map, Cubic environment...). To VrayHDRI dajesz jako instance w Override reflection.

zrzutto4.th.jpg

Nawet Ci zrzucik dorzucę. Daj znać czy pomogło.

Napisano
Hdri się raczej troszkęinaczej używa. ;)

 

Tworzysz nowy VRayMtl, jako diffuse dajesz VrayHDRI, tam podajsz ścieżkę do swojego hdri, ale tutaj teżważnym jest odpowiedni dobór typu hdrki (Angular map, Cubic environment...). To VrayHDRI dajesz jako instance w Override reflection.

Chyba cos nie tak, albo jest kilka sposobow na to hdri ;)

W slocie wybierasz vray hdri map otwierasz jakas wybrana, pozniej przeciagasz ja pod ev (8) zaznaczasz w ustawieniach affect background i chyba tyle no mozna dodac tylko do odbic wtedy dajesz ta mapke pod reflection w GI tylko i bez zaznaczenia affect background...

Napisano

e tak sie "profesionalnie" nie uzywa hdr-ek tzn zeby je ladowac do materialow..

 

loki cos tam sie odbija w tym chromie - ale mapa jest ciemna no i ogolnie ziarno masz wiec pewne szczegoly "znikaja"

Napisano

Pokazałem moje trzy posty wyżej, a co do tego gdzie to w tutku się znajduje... "dział" trzeci, Load HDR map.

 

No, konkretnie to on robi tam w edytorze materiałów "get material", ale efektu końcowego to nie zmienia.

Napisano

jak to marcin powiedzial... tak to panie pressenterze sie haderek nie uzywa... i widzisz samo sobie zaprzeczyles... bo to jest roznica jak pakujesz do difuza a jak bezpsrednio na kulke

Napisano

hehe generalnie ja wiem jak sie HDRI uzywa, chodzi o to ze nie wiedzialem dlaczego ta sama HDRI pod maxem 8 wygląda inaczej niz pod 9, ale chyba wlansie chodzilo o sampling jak pisal Marcin_ps.

 

Dzieki JunioR nocna tez mi sie bardziej podoba, "klientce" tez, wiec poszla nocna jako ostateczna. jak na naklad pracy jaki w to wlozylem (2-3h + 2h render) to efekt jest imo zadowalający [wiem wiem, nie poraza ale to w końcu ławka, a ławki są nie od porażania tylko od siedzenia D])

 

nastepnym razem bede od razu dawal wiekszy sampling, oszczedzi bólu :)

 

btw hcpiter, to affect background to gdzie mam zaznaczac? bo w hdri nie mam zadnej takiej opcji (VrayHDRI), tak samo pod (8) w Environment and Effect.

Napisano

co do tego domku Petera ja bym pod drzewami jakies liscie scatterem rozrzucil (nie za duzo) zadko kiedy jest tak czysto pod drzewami :) ogólnie tez mam skojazenia Callifornijsko-nadmorskie (pewnie dlatego ze ogladalem Californication wczoraj)

 

JohnZi - rewelacja, brakuje tylko jakichs skał (zeby to wyglądało jak zdjęcie zrobione na drodze nad jakims urwiskiem) - kurcze nie wiem dokladnie jak to opisac - ale tez wlasnie taki klimat kalifornijsko - utah sie mi włączył :)

 

a tu mój problematyczny render (pierwszy takiego exteriora duzego, wiec prosze nie po oczach)

zadowolony jestem z trawnika - dzieki Zbychowaty :)

pytanie:

- skąd się wzięły jasne plamy na budynku po lewej ? (mam caustyki wyłączone)

- niebo szklo, droga i samochód sa do poprawienia wiem :)

 

nastronetu4.jpg

Napisano

johnzi...rewelacyjnie! hiperrealizm jak dla mnie, gdyby nie to ucięcie po linii drogi -było by idealnie poprostu...

EDIT:no moze jeszcze ten asfalt ciemniejszy ...:)

Loki..wywal tego człowieczka bo jest makabryczny, poza zielenią która ostatecznie jako tako reszta do gruntownej poprawy..pracuj:)

Napisano

szcopyxq5.th.jpg

bawiłem się w szkole, ale wyrenderowałem w domu...szkolne sie resetują same:/

 

@JohnZi: genialny renderek. W sumie to może i lepiej by wyglądało, jakbyś wokóle zdjęcie podstawił do rendera, zamiast podłoża.

Napisano
Chcialbym do tego dodac jeszcze wnetrze i jakas delikatna sceneria, zeby zabudowac przestrzen za autem. Na razie nie mam konkretnego pomyslu:/

 

Dodaj za jezdnią kilka metrów szutru, niski murek z kamieni przez całą szerokośc kadru a za nim kilka szczytów swierków, lub jakis innych iglaków, ładnie sie to zkomponuje z tłem.

Napisano

ciesze sie, ze sie podoba:)

Loki z tym drugim planem ciagle mysle. Zastanawialem sie nad banda, ktora mozna spotkac na autostradzie, albo jakas siatka druciana:) nie chce przekombinowac, bo moze to zle wyjsc...

Master wlasnie dla mnie kolory byly za mocne troche i zdestaturowalem psie.

Kliment o ciemnym osfalcie tez juz myslalem, tak sie zrobi:)

fikolek dzieki

razi z fotka nie byloby tez tak prosto, ciezko znalezc zdjecie, ktore by odpowiadalo refleksom :)

Nvidia lakier zapodam jutro, bo bede na mieszkaniu, gdzie mam prosjekcik. Hmm ale od razu mowie ze to nic specjalnego, shellack i dwa materialy vrayowskie, jeden z glossem drugi bez:) no i z jakimis falloffami namieszalem

stormwind murek z kamieni - ciekawy pomysl, dzieki za odzew wszystkim:)

Napisano

Taa nic ciekawego a efekt super.... jak możesz to lekko wspomnij o otoczeniu i oświetleniu :) Tylko nie za dużo bo jeszcze przez przypadek plagiat zrobię, a nie o to chodzi ;)

Napisano

Master: Wiedziałem, że ktoś się doczepi :D Cholernie trudno mi było znaleźć jakikolwiek pasujący widoczek, a że będzie kilka ujęć, na których będzie widok, to tym bardziej. Jakieś tipy co do tła?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności