pionix Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 Junior - co do roweru to przypomina mi się ta praca siwego;) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=35853 Loki - bo te kamyki są płaskie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 JunioR jesli dalej jakiegos roweru potrzebujesz (w sensie model 3d :D) to daj znac - znalazlem kiedys jakis darmowy i gdzies mam na dysku pionix: heh jak mają być płaskie to ja już nic nie mówię :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 pionix ten Pan na rowerz jest wystrzalowy :) Loki dziekowka ale chodzi o 2d ale spoko cos tam mam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 i na szybkości ławka - co poprawić ? (nie bede modelowal ani wstawial nic wiecej, bo to ma pokazać tylko ławkę więc nie chcę odwracać od niej uwagi) - takie założenie było wiec musze się go trzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 ta lawka sie nie utrzyma... Junior- nie wiedziałem że masz takie założenie..spoX Loki- trawa to mieszanka dispa i? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_ps Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 czym ta zielenina ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 trawa to displace (cellular) i troche trawy z Advanced Painter 2.0 - polecam plug-in a krzak to jakis darmowy gdzies znalazlem lawka sie utrzyma, stoją takie obok Pasażu Grunwaldzkiego, sprawdzałem dziś rano, trzymają się :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_ps Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 no wlasnie wyglada na fajny krzaczek - bo trawa to bylem pewny ze disp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 No masz racje koło pasazu sa takie ławki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 chrom brzydki, pewnie przez to, że nie ma co odbijać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 wlasnie mam problem z HDRI w max 9.0 (64bit) - vray 1.5 rc3 - wkladam hdri w slot overrite reflection, i nic gdzie przy max 8 jesli mialem ustawione na tej samej hdri i takich samych ustawieniach kamery multiplayer x1 tegoz hdri, to juz bylo za duzo. ki diabeł ? :/ (dlatego niewiele sie odbija w tym pseudochromie) w ostatecznosci wstawie do sceny kilka plane z jakimis badziewiami zeby sie odbijaly, ale zastanawia mnie czemu to nie chce dzialac wie ktos moze ? a tu ponizej scena nocno-wieczorowa (dodalem plane z jakimis obrazkami dookola, zeby cos sie odbijalo w tym chromie) co poprawic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 Hdri się raczej troszkęinaczej używa. ;) Tworzysz nowy VRayMtl, jako diffuse dajesz VrayHDRI, tam podajsz ścieżkę do swojego hdri, ale tutaj teżważnym jest odpowiedni dobór typu hdrki (Angular map, Cubic environment...). To VrayHDRI dajesz jako instance w Override reflection. Nawet Ci zrzucik dorzucę. Daj znać czy pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 o nocna ladniejsza ale daj jakis sharpen na ten bruk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 Hdri się raczej troszkęinaczej używa. ;) Tworzysz nowy VRayMtl, jako diffuse dajesz VrayHDRI, tam podajsz ścieżkę do swojego hdri, ale tutaj teżważnym jest odpowiedni dobór typu hdrki (Angular map, Cubic environment...). To VrayHDRI dajesz jako instance w Override reflection. Chyba cos nie tak, albo jest kilka sposobow na to hdri ;) W slocie wybierasz vray hdri map otwierasz jakas wybrana, pozniej przeciagasz ja pod ev (8) zaznaczasz w ustawieniach affect background i chyba tyle no mozna dodac tylko do odbic wtedy dajesz ta mapke pod reflection w GI tylko i bez zaznaczenia affect background... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 Chyba cos nie tak, albo jest kilka sposobow na to hdri ;) U mnie działa jak marzenie. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_ps Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 e tak sie "profesionalnie" nie uzywa hdr-ek tzn zeby je ladowac do materialow.. loki cos tam sie odbija w tym chromie - ale mapa jest ciemna no i ogolnie ziarno masz wiec pewne szczegoly "znikaja" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 Hmm, no może i nie jest, wziąłem to od Aversisa i u mnie działa bardzo dobrze. http://www.aversis.be/tutorials/vray/basic_hdri_02.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 poka gdzie w tym tutku ziomek dodaje do diffuse hdri mape w vraymateriale :) Poka jak to u ciebie wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 Pokazałem moje trzy posty wyżej, a co do tego gdzie to w tutku się znajduje... "dział" trzeci, Load HDR map. No, konkretnie to on robi tam w edytorze materiałów "get material", ale efektu końcowego to nie zmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 jak to marcin powiedzial... tak to panie pressenterze sie haderek nie uzywa... i widzisz samo sobie zaprzeczyles... bo to jest roznica jak pakujesz do difuza a jak bezpsrednio na kulke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 No właśnie sprawdziłem, wybaczcie fuzz. Co zabawne sposób, którego używałem sprawdzał się całkiem wybornie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 pressenter- khm khm sam wpadles :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 hehe generalnie ja wiem jak sie HDRI uzywa, chodzi o to ze nie wiedzialem dlaczego ta sama HDRI pod maxem 8 wygląda inaczej niz pod 9, ale chyba wlansie chodzilo o sampling jak pisal Marcin_ps. Dzieki JunioR nocna tez mi sie bardziej podoba, "klientce" tez, wiec poszla nocna jako ostateczna. jak na naklad pracy jaki w to wlozylem (2-3h + 2h render) to efekt jest imo zadowalający [wiem wiem, nie poraza ale to w końcu ławka, a ławki są nie od porażania tylko od siedzenia D]) nastepnym razem bede od razu dawal wiekszy sampling, oszczedzi bólu :) btw hcpiter, to affect background to gdzie mam zaznaczac? bo w hdri nie mam zadnej takiej opcji (VrayHDRI), tak samo pod (8) w Environment and Effect. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 Affect background jest w Color mapping :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 heh wiedzialem ze gdzies to widzialem - dzieki hcpiter nei wiem czy wypada, ale dalem ci punkta reputacji :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buczer Napisano 5 Styczeń 2008 Share Napisano 5 Styczeń 2008 stary projekt w nowej oprawie vray sky + light Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 5 Styczeń 2008 Share Napisano 5 Styczeń 2008 peter - bardzo przyjemne. Nie wiem czemu ale mam wrażenie jakby za tym budynkiem było morze, nie wiem skąd mi się to wzięło ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 5 Styczeń 2008 Share Napisano 5 Styczeń 2008 trawa jakaś dziwna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 5 Styczeń 2008 Share Napisano 5 Styczeń 2008 Mam jakieś egzotyczniejsze kalifornijskie skojarzenia, więc chyba super. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 5 Styczeń 2008 Share Napisano 5 Styczeń 2008 Peter --> Zasłoń miejsce 'wyrastania' tego drzewa z ziemi jakimś krzakiem;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bombel Napisano 5 Styczeń 2008 Share Napisano 5 Styczeń 2008 kalifornia jak ta lala :) Co do uwag to to co Touch + ulica mogła by być z asfaltu a nie z betonu:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbychowaty Napisano 5 Styczeń 2008 Share Napisano 5 Styczeń 2008 peter - bardzo przyjemne. Nie wiem czemu ale mam wrażenie jakby za tym budynkiem było morze, nie wiem skąd mi się to wzięło ;) Maialem dokaldnie tak samo :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 5 Styczeń 2008 Share Napisano 5 Styczeń 2008 Być Jak Scarlett Johansson (w zezo-3D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 5 Styczeń 2008 Share Napisano 5 Styczeń 2008 Chcialbym do tego dodac jeszcze wnetrze i jakas delikatna sceneria, zeby zabudowac przestrzen za autem. Na razie nie mam konkretnego pomyslu:/ a tutaj sie troszke dofem w psie bawilem, chyba za mocno:/ http://img146.imageshack.us/img146/4985/evo03nm1.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 5 Styczeń 2008 Share Napisano 5 Styczeń 2008 co do tego domku Petera ja bym pod drzewami jakies liscie scatterem rozrzucil (nie za duzo) zadko kiedy jest tak czysto pod drzewami :) ogólnie tez mam skojazenia Callifornijsko-nadmorskie (pewnie dlatego ze ogladalem Californication wczoraj) JohnZi - rewelacja, brakuje tylko jakichs skał (zeby to wyglądało jak zdjęcie zrobione na drodze nad jakims urwiskiem) - kurcze nie wiem dokladnie jak to opisac - ale tez wlasnie taki klimat kalifornijsko - utah sie mi włączył :) a tu mój problematyczny render (pierwszy takiego exteriora duzego, wiec prosze nie po oczach) zadowolony jestem z trawnika - dzieki Zbychowaty :) pytanie: - skąd się wzięły jasne plamy na budynku po lewej ? (mam caustyki wyłączone) - niebo szklo, droga i samochód sa do poprawienia wiem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 5 Styczeń 2008 Share Napisano 5 Styczeń 2008 johnzi ->fajnie ale dość blado. może zmień color maping na hsl exp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 5 Styczeń 2008 Share Napisano 5 Styczeń 2008 johnzi...rewelacyjnie! hiperrealizm jak dla mnie, gdyby nie to ucięcie po linii drogi -było by idealnie poprostu... EDIT:no moze jeszcze ten asfalt ciemniejszy ...:) Loki..wywal tego człowieczka bo jest makabryczny, poza zielenią która ostatecznie jako tako reszta do gruntownej poprawy..pracuj:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 5 Styczeń 2008 Share Napisano 5 Styczeń 2008 kurde właśnie mi sie bardzo podoba ta bladośc tego iwo...jest super:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 5 Styczeń 2008 Share Napisano 5 Styczeń 2008 JohnZi ale fotek tu nie można wstawiać :D wyszło Ci suUuuper przez duUuże U :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Razi91 Napisano 5 Styczeń 2008 Share Napisano 5 Styczeń 2008 bawiłem się w szkole, ale wyrenderowałem w domu...szkolne sie resetują same:/ @JohnZi: genialny renderek. W sumie to może i lepiej by wyglądało, jakbyś wokóle zdjęcie podstawił do rendera, zamiast podłoża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 5 Styczeń 2008 Share Napisano 5 Styczeń 2008 JohnZi: Proszę podziel się lakierem .... BŁAGAM !! :) @ /?? \ Proszę .... /\ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 5 Styczeń 2008 Share Napisano 5 Styczeń 2008 Chcialbym do tego dodac jeszcze wnetrze i jakas delikatna sceneria, zeby zabudowac przestrzen za autem. Na razie nie mam konkretnego pomyslu:/ Dodaj za jezdnią kilka metrów szutru, niski murek z kamieni przez całą szerokośc kadru a za nim kilka szczytów swierków, lub jakis innych iglaków, ładnie sie to zkomponuje z tłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 6 Styczeń 2008 Share Napisano 6 Styczeń 2008 ciesze sie, ze sie podoba:) Loki z tym drugim planem ciagle mysle. Zastanawialem sie nad banda, ktora mozna spotkac na autostradzie, albo jakas siatka druciana:) nie chce przekombinowac, bo moze to zle wyjsc... Master wlasnie dla mnie kolory byly za mocne troche i zdestaturowalem psie. Kliment o ciemnym osfalcie tez juz myslalem, tak sie zrobi:) fikolek dzieki razi z fotka nie byloby tez tak prosto, ciezko znalezc zdjecie, ktore by odpowiadalo refleksom :) Nvidia lakier zapodam jutro, bo bede na mieszkaniu, gdzie mam prosjekcik. Hmm ale od razu mowie ze to nic specjalnego, shellack i dwa materialy vrayowskie, jeden z glossem drugi bez:) no i z jakimis falloffami namieszalem stormwind murek z kamieni - ciekawy pomysl, dzieki za odzew wszystkim:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 6 Styczeń 2008 Share Napisano 6 Styczeń 2008 Taa nic ciekawego a efekt super.... jak możesz to lekko wspomnij o otoczeniu i oświetleniu :) Tylko nie za dużo bo jeszcze przez przypadek plagiat zrobię, a nie o to chodzi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekdrze Napisano 6 Styczeń 2008 Share Napisano 6 Styczeń 2008 Testuje.. Coś sie porobiło z dywanem, nie mam pojecia co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 6 Styczeń 2008 Share Napisano 6 Styczeń 2008 może za mała rozdzielczość displace? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mkbart Napisano 6 Styczeń 2008 Share Napisano 6 Styczeń 2008 Taki tam teściu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 6 Styczeń 2008 Share Napisano 6 Styczeń 2008 wywraca się na plecy/ postawili wieżowiec na zboczu? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mkbart Napisano 6 Styczeń 2008 Share Napisano 6 Styczeń 2008 Master: Wiedziałem, że ktoś się doczepi :D Cholernie trudno mi było znaleźć jakikolwiek pasujący widoczek, a że będzie kilka ujęć, na których będzie widok, to tym bardziej. Jakieś tipy co do tła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 6 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 6 Styczeń 2008 Przekręć cały budynek. :] Kiepsko się też sprawdza iMac bez materiałów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi