patry Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 maat - podoba mi się! :) Miała być woda, a wyszedł niebieski żelek :P Ale za to już wiem jak zrobić kaustykę na otwartych przestrzeniach z mr sun i mr sky z czasem mniejszym niż 10h XD
pressenter Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 10h? O kurcze, a gdzie tu roślinność, pewnie jakaś zabudowa... że też ludzie mają na to czas. ;) Ale fakt faktem, że wyszło fajnie.
Destroyer Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 patry nawet fajnie wyszło jak spiętrzone fale ee.. galaretki :D z przepisu masterZapa ? :)
patry Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 pressenter - nie, nie, nie :) To się renderowało 2,5min :) Ale wcześniej jak nie znałem tego sposobu to kaustyki w scenach zewnętrznych renderowały się właśnie tyle czasu XD fikołek - hehe, no galaretka jak ta lala XD Przepisu masterZapa nie znam ale coś kojażę... masz może linka? :)
Destroyer Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 Przepisu masterZapa nie znam ale coś kojażę... masz może linka? :) gdzieś tu ;) skojarzyło mi się bo podobny wymyślny container na wode zrobiłeś :D
maczuga Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 patry: wyszedł ci żelek bo masz zbyt mało szczegółową bumpmape. Wytrzaśnij skądś zdjęcie jakiegoś basenu i przyjrzyj się :)
pressenter Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 Ja tam myślę, że jak do wody to nie ma jak noisy, wavey i turbosmoothy, ale to tylko moje zdanie. Swoją drogą nie wie ktoś czy firma ideal standard udostępnia gdzieś modele 3d swoich produktów, bo znaleźć nie mogę, a jak mam modelować...
SWRSC Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 olewam sun&sky i wracam do poczciwych vRayLightów w oknach. Poniżej test przesiadkowy
JunioR Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 faje przejda u klienta ? + co do textury to byla wczesniej jak Liber trafnie zauwarzyl :) jak nie zapomne poszukac z kad ja mam to podam :)
AGmakonts Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 super lighty? a feeee, ale tak to piekniście, sufit śliczny:)
pressenter Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 Troszkę mi się ta skóra nie podoba, ale fakt że nie ma to jak vraylight/vraylightmtl w oknie. Ja zazwyczaj łączę te dwie techniki, tzn box z vraylightmtl w oknie, a słoneczko za nim coby tylko światełko słoneczne na podłogę padało. A, box oczywiście musi być excluded z vraysun. ;)
pionix Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 SWRSC - wydaje mi się, że jakąkolwiek technike obierzesz to będzie dobrze wyglądało :) A swoją drogą czemu olewasz sun&sky? Takie coś. Jeszcze brakuje kominów, otoczenia itd. itp.
chudy Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 test oświetlenia i materiałów. Model z Revita, więc jest jaki jest :P mr sky&sun + mr sky portal
animator Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 nie wiem co powiedzieć wasze testy są zarombiste ja moge pokazać jedynie tyle
pressenter Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 Widzę, że wszyscy się powstrzymują, więc ja się wypowiem. Mrówki rzuciły Ci się na monitor? O_o
animator Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 bo on ma tak słabą grafe że częstotliwości z tela wychwytuje i potem wychodzą takie klocki :) hihi
RA Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 Mdłe przynajmniej wyglądały jak trawa za oknem, a nie w świecie Teletubisiów. Parę krzeseł. Sory za siedzisko z budyniu (w ostatnim), wyszło niestety za późno trochę, ale to w końcu testy. I lampa (wielgachna w sumie jest): We wnętrzach na pewno będą wyglądać lepiej, po prostu w studiu nie chce mi się bawić z odbiciami.
!Ewert Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 Może na wizce jakoś bedą wyglądały, ale ogolnie to mi sie te krzesła w ogole nie podobają, takie antyki gotyckie. Wykonanie takie jak zawsze ;_)
pressenter Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 A mi się bardzo podobają, szczególnie to przedostatnie i to drugie czarne. A swoją drogą RA udostępniłbyś może materiał tego drugiego właśnie... i może jeszcze piątego? :P
hcpiter Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 super modele ! klosz od lampy piekny, podobnie jak ciemne drewno :)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 Glob: ta trawa wg mnie jest strasznie regularna... jakby na zelu :) Rozczochraj ja :D
pressenter Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 Ra: Rozumiem. :) Jeszcze daleko do końca, ale work in progress jak najbardziej.
chudy Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 co to jest to dziwne takie na ścianie? :P ten wzorek taki jakiś ;]
pressenter Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 chudy: taki miał być, nic nie poradzę. :/ animator: już zmienione, koloru w ogóle też im nie nadałem, ale to też już zmienione. ;)
pionix Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 Bonifatz - kurcze, jak dla mnie za bardzo narożnikowe ujęcie. Może lepiej by było bardziej którąś z elewacji wyakcentować.
JunioR Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 RA! RA! udostępnij! no podziel się:D ostatnie szklo od pana liska z dzielni przestalo robic swoje
chveti Napisano 22 Luty 2008 Autor Napisano 22 Luty 2008 Tomek, jednak dziwnie wyglądają śniegodrzewa w lato :)
!Ewert Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 jakiś pomysł, to był raczej taki testowy renderek bo pierwszy raz użyłem dofa (ale nie biore przykładu z keraya) a masz racje drzewa nie zdały egzaminu wyszedł taki zimowy sad latem :] a jak sie wam sam budynek podoba?
pressenter Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 Budynek jak budynek, tzn ten kamień nawet fajny, ale świetna trawka i dofik. A tak a propos, bo nie widzę za bardzo: trawa to jakiś model/scatter czy disp?
Notre Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 Tomuś widzę że masz vray sky&sun (chyba) daj mapie vray sky manual sun node i ustaw troszkę mocniejsze od ustawień vray sun, wtedy będzie lepiej wyglądało :) bo teraz słońce świeci mocno a niebo jest takie ciemne.
Bonifatz Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 pionix - chcialem to pokazac jakos symetrycznie... jeszcze sie z tym pobawie. Dzieki!
!Ewert Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 Radek normalnie ustawiam to w PS. a tak dla testu mi sie nie chciało:p
Rekomendowane odpowiedzi