KhazadThard Napisano 24 Czerwiec 2011 Napisano 24 Czerwiec 2011 Przyłączam się do zachwytów i do pytania Rotcore:) SBT77: hehehe wiedziałem, że coś nie tak robię że mi nie wychodzi
Status Napisano 24 Czerwiec 2011 Napisano 24 Czerwiec 2011 Nareszcie! Za miesiąc startujesz już do Blizzard czy jeszcze długo będziesz czekał, aż nie będzie miejsca?
WojtekFus Napisano 24 Czerwiec 2011 Napisano 24 Czerwiec 2011 Świetne, epicko. Pachnie LotRem. Podoba mi się wyczuta paleta, bardzo malarska :D
nicponim Napisano 25 Czerwiec 2011 Autor Napisano 25 Czerwiec 2011 heh, naprawde cieszą mnie te wszystkie mile slowa, ale zawsze(i chyba jak kazdy,albo wieszkosc z nas) czuje ze to jeszcze nie jest 'ten moment' ze jeszcze nie mam tyle pary by ubiegac sie o prace np. w blizzardzie;] Nie mniej jednak mam do ukonczenia jeszcze jedna pracke ze stajni 'prywatne' i zaczynam rozsylac portfolio to tu to tam. Zobaczymy co z tego wyniknie, nie spodziewam sie za wiele,bo jestem jednak realistą, ale sprobowac warto. co do skał- tj. napisał sbt77 -niestety ale to dłubanie pedzlem pixel po pixelu- te w tle to mazane textury, te od frontu to niestety/stety mozolne dziobanie. I tak jak wspomnial sbt, dziobanie z pamieci, a raczej z wyobrazni. Mam jeszcze pare pracek robionych na zlecenie dla pewnej firmy pod pewien ciekawy projekt, ktory nie ukrywam może urwać jaja w niedalekiej przyszlości, i sama obserwacja pracek jednego z lepszych concept-artistow (moim zdaniem )w tym kraju(;]) tez sporo uczy...-heh tajemniczo zabrzmialo co?;] pzdr i dziex wielkie!
Grzessko Napisano 25 Czerwiec 2011 Napisano 25 Czerwiec 2011 Sam wiesz że jest co poprawiać w tych artach ,ale prace mają taki Mega feeling że człowiek wzorku nie może oderwać i to jest ********* To chyba wszystko maziane na spontanie plamami itp co ? Chyba sam się tak pobawić musze :) Pozdron
SBT77 Napisano 25 Czerwiec 2011 Napisano 25 Czerwiec 2011 niestety ale to dłubanie pedzlem pixel po pixelu- te w tle to mazane textury, te od frontu to niestety/stety mozolne dziobanie. I tak jak wspomnial sbt, dziobanie z pamieci, a raczej z wyobrazni. Tylko dlaczego niestety ? :) Większość dobrych rzeczy jest malowana ręcznie, a jeśli wyglądają jak fota to z reguły jest to wynik dużego skilla a niekoniecznie podmalówy, chociaż muszę przyznać że długo w to nie wierzyłem po prostu. Jedną uwagę mam, chociaż to bardziej kwestia gustu. Masz imo taki typowo rysowniczy zapęd do detalowania wszystkiego do szaleństwa, przydałoby się czasem przystopować w niektórych miejscach i bardziej samą plamą podziałać. ale to uwaga bardziej na zasadzie "jedni wolą tak a inni inaczej..."
telthona Napisano 25 Czerwiec 2011 Napisano 25 Czerwiec 2011 troche spieprzyłeś odbiór tą ramką :P nie rób tego więcej.. ;P
nicponim Napisano 25 Czerwiec 2011 Autor Napisano 25 Czerwiec 2011 grzesko- tak, plamami na spontanie, bez lineartu. sbt77-wiem wiem wiem, ale czasami kusi by zobaczyć z ciekawosci jak daleko mozna pojsc z detalem;p telthona- dobzie, nie bede juz;] (chociaz kurde mi sie podoba ta ramka akurat;])
ICE Napisano 25 Czerwiec 2011 Napisano 25 Czerwiec 2011 (...) nigdy nie wierz kobiecie, dobra radę Ci dam (...) :P Wybacz Sandro, ekhm Telka, mi sie te biale ramki bardzo podobaja, odbior moga psuc na forum otoczonym ciemnym tle, ale w druku beda jak ulal.
serio Napisano 26 Czerwiec 2011 Napisano 26 Czerwiec 2011 Ciekawe co to za firma..hmm Platige może.. a ten koncepciarz to Kuba Jabłoński może.. Trafiłem? :> Nie rozumiem czemu nie toniesz w zleceniach po promocji po wyróżnieniu w Dreamscape. Zawsze myślałem, że to przepustka do klientów. Świetne prace jak zwykle.
lordbiernac Napisano 26 Czerwiec 2011 Napisano 26 Czerwiec 2011 (edytowane) Nie rozumiem czemu nie toniesz w zleceniach po promocji po wyróżnieniu w Dreamscape. Zawsze myślałem, że to przepustka do klientów. Nie ;) Promocja zwiazana z tymi konkursami jest o dupe potluc- pojawiasz sie w jednym newsletterze i dziekujemy. Jesli nie trafisz akurat na kogos, kto w tym momencie szuka takiego kolesia jak ty, to nic z tego nie wynika. Lepiej dostac CG Choice'a, bo przynajmniej twoja pracka jest w galerii, do ktorej ktokolwiek zaglada. Sad but true... Ale moze to tylko moje odczucia po best landscape/matte painting award i master award i zerowym odzewie z tym zwiazanym ;) edit: Nicponiu, jak chcesz tonac w zleceniach to przede wszystkim daj klientom z zagranicy szanse na znalezienie Twojego adresu mailowego, bo wiem, ze niektorzy mieli z tym problem... ;) Edytowane 26 Czerwiec 2011 przez lordbiernac
nicponim Napisano 26 Czerwiec 2011 Autor Napisano 26 Czerwiec 2011 serio-pudło;] na pytanie dotyczące zlecen odpowiedzial lordbiernac. Po prostu trzeba przepychać sie kolanami i łokciami i samemu walczyc o stanowisko, no chyba ze masz znajomych ktorzy ciebie upchają w odpowiednie miejsce, albo szczescie i jakas fajna firma sama wyśle propozycje wspolpracy. Lordbiernac- z tym mailem to powaznie? dopiero teraz mowisz?;] kurde az sprawdze...
lordbiernac Napisano 26 Czerwiec 2011 Napisano 26 Czerwiec 2011 powaznie, sprawdz ;) dopiero na digarcie mozna znalezc twojego maila
Tonic Napisano 26 Czerwiec 2011 Napisano 26 Czerwiec 2011 Szymonie, a czy słyszałeś, żeby ktoś do mnie próbował? ;) nicponim, próbowałeś z FFG? Zgłosiłem do nich portfolio gdzieś we wrześniu/październiku ubiegłego roku i, o dziwo, przyszła do mnie propozycja na ilustracje na początku tego roku. Grzesssko też tak miał, terminy mieliśmy też podobne. Powinni dodać Cię do bazy, ale z czekaniem na zlecenia może być różnie, bo to zależy od tego, czy robią jakieś nowe gry planszowe lub dodatki do istniejących, do których Twój styl będzie pasować - a myślę, że Cthulhu byłby świetny dla Ciebie ;) Epickie landszafciki z olbrzymim oślizgłym stworem dewastującym świat to byłoby coś ;)
lordbiernac Napisano 26 Czerwiec 2011 Napisano 26 Czerwiec 2011 Szymonie, a czy słyszałeś, żeby ktoś do mnie próbował? ;) Hehe;) nic mi o tym nie wiadomo ;)
Status Napisano 26 Czerwiec 2011 Napisano 26 Czerwiec 2011 No i sie zebrała grupa wymiataczy i lecą na offtopach :D Nawet Tonic się zalogował, a pracek to nie ma komu wrzucić
Grzessko Napisano 26 Czerwiec 2011 Napisano 26 Czerwiec 2011 Nicponiu zasada jest taka rysuj, wymiataj a robota się znajdzie :) Warto wysłać folio do takiego ffg ,ale wiem że ty wolisz gamedav więc kompletuj folio i bombarduj firmy emailami :)
Marduk Napisano 26 Czerwiec 2011 Napisano 26 Czerwiec 2011 (edytowane) Nicponiu zasada jest taka rysuj, wymiataj a robota się znajdzie :) Niby to prawda, ale z drugiej strony w dzisiejszym świecie też trzeba potrafić się sprzedać. Zbyt duża się zrobiła konkurencja, żeby liczyć, na to, że sama ciężka praca wystarczy do tego, żeby nas ktoś zauważył. Poza tym nawet te kilkanaście lat temu ludzie wysyłali swoje drukowane folio bezpośrednio do firm, bo jak inaczej firmy miały się dowiedzieć o istnieniu tego człowieka? Nie ;) Promocja zwiazana z tymi konkursami jest o dupe potluc- pojawiasz sie w jednym newsletterze i dziekujemy. Jesli nie trafisz akurat na kogos, kto w tym momencie szuka takiego kolesia jak ty, to nic z tego nie wynika. Lepiej dostac CG Choice'a, bo przynajmniej twoja pracka jest w galerii, do ktorej ktokolwiek zaglada. Sad but true... Ale moze to tylko moje odczucia po best landscape/matte painting award i master award i zerowym odzewie z tym zwiazanym ;) I jestem kolejną osobą, która potwierdzi to co napisał lordbiernac. Choć ja akurat zrobiłem shit do którego ciężko mi się teraz przyznać to wygrana w cgtalkowym challange'u bezpośrednio nic nie daje. Dostajesz co najwyżej parę zapytań o pracę non-profit i już. Jest to jednak dodatkowa szansa, żeby się pokazać, a tej nigdy dość. Zawsze, ktoś Cię podlinkuje na jakimś blogu lub wrzuci link do Twojej strony i koniec koniców nie ma się zawsze pewności jak znalazł Cię zleceniodawca. Statystycznie jednak takich sytuacji, w których ktoś zobaczył moje prace w necie przez przypadek i postanowił mi coś zlecić jest może 1 na 5 potencjalnych, a przypadków, że ktoś konkretnie chciał mnie dlatego, że robię coś tak a nie inaczej miałem do tej pory ze dwa w ciągu ostatnich 4 lat.. Reszta to wysyłanie maili, polecenie lub wracający starzy klienci. Edytowane 26 Czerwiec 2011 przez Marduk
Grzessko Napisano 26 Czerwiec 2011 Napisano 26 Czerwiec 2011 Niby to prawda, ale z drugiej strony w dzisiejszym świecie też trzeba potrafić się sprzedać. Zbyt duża się zrobiła konkurencja, żeby liczyć, na to, że sama ciężka praca wystarczy do tego, żeby nas ktoś zauważył. . NO suma sumarum o to mi Marku chodziło . Mechanizm jest taki jesteś dobry( a raczej zajebi*** ) to wystarczy że pokazujesz się na bieżąco w paręnastu najbardziej znaczących serwisach związanych z cg , zdobywasz fronty i inne takie bajery i machina rusza . A i tak najlepiej reklamuje Cie produkt przy którym pracujesz ( patrz okładki itp )
nicponim Napisano 26 Czerwiec 2011 Autor Napisano 26 Czerwiec 2011 spoko spoko, kończą sie studia, czas spamować firmy- w tym tygodniu zaczynam wysyłać maile, mam nadzieje ze uda sie złapać jakąs grubą rybe;] trzymac kciuki;]
KhazadThard Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 jako maluczki mam jeszcze jedną uwagę, dorzucaj chociaż podpis czytelny na pracach żeby ktoś mógł Cię wyszukać jak się spodoba, właśnie przed chwilą natknąłem się na Twoją ilustrację(tę z Kubusiem Puchatkiem) na ukraińskiej (bodajże) stronie w jakiejś galerii wśród innych wymiataczy i wystarczyłby czarny pasek z białymi napisami u dołu żebyś miał darmową reklamę;) a nóż widelec coś się by trafiło 1
CUKIERASS Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 kolory/tekstury+strasznie fajny klimat fantazyjno warhammerowy=petarda. Bardzo fajne 2 ostatnie prace.
Swiezy Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 Prace mają fajny klimat i sadzę że na tym skillu stać Cię na dużo więcej, wcale nie czuje żebyś dał z siebie wszystko przy nich, no ale może to przy okazji zleceń. Fajnie byłoby zobaczyć jakiś cykl w klimacie pierwszego obrazka, koncepty postaci i zwierząt z takiej mrocznej krainy, jakiś landscape pobawiłbyś się tym! Potem inny klimat np. jakaś dżungla czy stepy i znów trochę konceptów i zwierząt może jakieś epickie bestie ;> rozwiń swój potencjał cholero jedna! Masz talent więc kreuj światy! może opisuj do tego, czytaj opisy, książki fantasy (jeśli nie inspirujesz się dotąd w ten sposób). Pozdrawiam i liczę na koks upa ;>
nicponim Napisano 29 Czerwiec 2011 Autor Napisano 29 Czerwiec 2011 totalnie bez pomysłu, chcialem pocwiczyc troche realizm/3d, ale juz nie mam ochoty dłubać dalej, spieprzylem pare rzeczy na starcie i sami wiecei jak to jest...;] po prostu nie chce sie poprawiac juz;]
SBT77 Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 - Moja mucha... - A mucha ! - Na dziko ? - Na dziko ! Ogólnie realizm jest, ale nie wiedzieć czemu wydaje mi się że ta postać jest bardzo mała, tak jakby obserwować pod dużym powiększeniem. Może dość specyficzne światło, takie jak w niektórych bajkach dla dzieci gdzie filmuje się małe laleczki w dużym powiększeniu... Może mi się tylko zdaje...
tr3buh Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 masz racje ze spieprzyles, ale nie jest tez tak zle nastepnym razem bedzie pewnie lepiej :)
Paweł Kaczmarczyk Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 A co takiego spieprzyłeś? Pytanie do nicponima. ;)
nicponim Napisano 29 Czerwiec 2011 Autor Napisano 29 Czerwiec 2011 sama koncepcje, łeb jaszczura slabo sie wybija, i kiepsko 'siedzi' w kadrze, nie wiem jak zbic to kolorem lub walorem zeby bylo lepiej, narazie zostawie kilka dni przerwy na to by spojrzec pozniej swiezym okiem, wszelkie overy sa wskazane i pomocne;] SBT77- pewnie przez blura na krawedziach tak sie czyta;]
nicponim Napisano 29 Czerwiec 2011 Autor Napisano 29 Czerwiec 2011 A zdesaturuj plan z trzymaczem lekko? :] hmm, to moze byc to;]
nicponim Napisano 30 Czerwiec 2011 Autor Napisano 30 Czerwiec 2011 wrzucam jeszcze zooma, bo pojawila sie priv prosba o sposob dziobania metalu: A wiec dziobane drobnym brushem stawiane dosc chaotyczne linie, ktore w oddaleniu zaczynają ciekawie działać. Taka drobnica w takich przypadkach sprawdza sie( przynajmniej moim zdaniem) lepiej niż działanie plamą. pzdr!
GrzesiekS Napisano 30 Czerwiec 2011 Napisano 30 Czerwiec 2011 Beksinski tez podobnie dlubal, tylko moze troche mniej chaotycznie http://zdzislawbeksinski.blogspot.com/2011/03/beksinski-painting-close-up.html
ETA Napisano 30 Czerwiec 2011 Napisano 30 Czerwiec 2011 Jak dla mnie świetne ale przez te rozmycia na postaci wygląda jak zdjęcie makro :D
CUKIERASS Napisano 30 Czerwiec 2011 Napisano 30 Czerwiec 2011 a ja chciałem pytać czy ty jakiś tekstur używasz :D heh super sprawa! rozwijasz się w naprawdę fajnym kierunku-czaad!
KhazadThard Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 Jak dla mnie całkiem spoko jest postać, jakbym taką odwalił to bym nie marudził ;) myślałem, że to tekstury jakieś, świetny ten "dziubany" detal jest
ortheza Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 no tez tak lubie dlubac, ale jest malo wydajne. duzio czasu schodzi na namazanie detalem duzej powierzchni
nicponim Napisano 1 Lipiec 2011 Autor Napisano 1 Lipiec 2011 dlatego jak trzeba zrobic duza powierzchnie to dajesz detal na fragmencie a reszte sugerujesz odpuszczeniem, albo jedziesz texturą;]
ortheza Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 no tak trzeba :) chyab ze si ema duuuzo czasu i checi. kiedy nastepny mazaj?
lukasz_lkz Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 No to niech to "tuż tuż" nadejdzie względnie szybko, bo moim zadaniem naprawde jest co oglądać. Przy pierwszym spojrzeniu byłem pewien, że to podmalowane 3d. A tak z ciekawości, pisałeś gdzieś, że kończyłeś architekturę, na jakiej uczelni? ;)
nicponim Napisano 2 Lipiec 2011 Autor Napisano 2 Lipiec 2011 kończyłem...kończe cały czas;] Zostało obronić mgr. we wrześniu;] A cała akcja dzieje się na politechnice Białostockiej, wydział Arch-urb.
ortheza Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 http://www.scrawnypaws.com/displayimage.php?pid=13 te tez ten sam efekt z detalami :)
SBT77 Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 Ortheza, faktycznie podobna technika co widac na zoomie, ale ja wole to u nicponima, z racji ze u tego goscia, ktorego wkleiles raczej w wiekszej czescoi baza byla fota, a u nicponima wyobraznia :)
nicponim Napisano 3 Lipiec 2011 Autor Napisano 3 Lipiec 2011 mial byc speed, ale jakos podlubalem to dalej- mix textur,fotek,i tona malowania
SBT77 Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 Niestety mnie nie przekonałeś tym ostatnim. Nie wiem czemu, naprawdę mi się nie podoba, aż mi głupio...
polka dot Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 a ja jestem na tak. wyraźnie inna materia gruntu i kontstukcji, bardzo ładne kolory i faktura nieba, mgła i przestrzeń. to aspekty które przekonały mnie do powyższej ilustracji
KarolGniazdowski Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 Mi też bardzo się podoba. Przestrzeń, światło i faktury. Ściana po lewej rządzi.
telthona Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 mnie troche drażni, że na pierwszym planie ta "maszyna" jest zbyt gładka i idealna, a te maszyny w tle mają więcej poszarpanych brzegów. W sumie powinno być na odwrót, im coś jest bliżej nas tym więcej detali tego czegoś widzimy, a to na pierwszym planie jest jakby pozbawione detalu.
nicponim Napisano 3 Lipiec 2011 Autor Napisano 3 Lipiec 2011 SBT77 - no trudno, jakos trzeba żyć dalej...;] polka dot,KarolGniazdowski -dziex! telthona -szczerze to nie rozumiem o co chodzi, bo jezeli np. jakas konstrukcja ma dlugosc zalozmy 100m, i sklada sie z pretow oddalonych od siebie o 10m, to w oddali bedziesz widziala rząd prętów, a gdy spojrzysz na to z bliskiej odleglosci to widzisz tylko jeden pręt max dwa, bo reszta jest poza kadrem...-sumując- z dalszej odleglosci widzisz mase detalu, bo ogarniasz wzrokiem caly obiekt, z bliskiej widzisz tylko fragment...Wiec nie rozumiem o czym piszesz;]
DaRoZ Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 Nie nie detalu tutaj nie brakuje na pierwszym planie, o nie. Jest jak trzeba ;) Gorzej ze nie czuc przestrzeni, no niby sa te mgielki, desaturacja obiektow + proba ich oddalenia ale dla mnie to wyglada troche nalozone na siebie kartonowe plany(skaly, jakies statki sf, niebo- w takiej kolejnosci). Takie wrazenie odnosze glownie patrzac na skale po lewej stronie, brakuje jej kraglosci, brylowatosci. To fajna detaliczna czesc przy ktorej nie czuc wglebien, wybrzuszen na skalach, wystajacych elementow etc. Chyba jest to spowodowane tym ze te skaly w ogole nie lapia swiatla ktore na nie pada. Dodaj jakies rozjasnienia na gornych pulkach skalnych, ze swiatlo jedna k sie przebija spoza skal, bo teraz jest naklejona ciemna papka na rozjasnione gladkie niebo(polecam mrozyc oczy w celu kontrolowania waloru na ciemnych obiektach), i to splaszcza diametralnie nie tylko to konkretne miejsce ale i caly obrazek. Mysle ze dalszze plany by sie ratowaly gdyby dopracowac oswietlenie skal. Generalnie masywny progress, podziwiam za produktywnosc i roznorodnosc w dobieraniu tematow kolejnych zmagan ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się