Hynol Napisano 21 Luty 2007 Napisano 21 Luty 2007 No dobra - model ok, ale przednia szyba ma niewłaściwy kształt. Przy dachu, na środku jest również widoczny badziew - pewnie po dodaniu symetrii. Lakier niestety bardzo słaby. Jeżeli to ma iść do renderingu, to metoda nakładania w difuse zarówno lakieru jak i brudu oraz rdzy + jechanie na specular/reflection map jest niestety nie do przyjęcia. Tutaj aż prosi się o blending tekstur. Będzie z tym mniej roboty a efekt dużo lepszy, bo całe sterowanie ustawieniami warstwy odbywa się z poziomu danego materiału. Praktycznie nie ma już powodów żeby dla współczesnych rendererów łączyć warstwy na kanale difuse/specular/reflection. Kształt pęknięć od rdzy również do mnie nie przemawia. Podobnie z kolorem rdzy, która powinna być dużo mniej nasycona, mniej czerwona i ciemniejsza. Na koniec - rozdziałka tekstur - z tego co widze bardzo niska - ledwie poprawna dla renderingu w tych rozmiarach. Mimo wielu słów krytyki, mam nadzieje że doprowadzisz obrazek do perfekcyjnej jakości. Powodzenia i pozdrawiam.
chudy Napisano 21 Luty 2007 Napisano 21 Luty 2007 nieee no co wy standardowy kolor malucha to taki kremowy jest, który tak naprawde zawsze wyglądał jak dziesięcioletnia biała, tzn już pożółkła farba :P co do rdzy to jest dziwna i jest jej zdecydowanie za dużo.....
wooka Napisano 22 Luty 2007 Napisano 22 Luty 2007 Musi byc w odcienu czerwieni, bo nie od dzis wiadomo ze czerwone samochody sa najszybsze :P Z ta rdza to rzeczywiscie nie dokonca. Tzn jako zamierzenie to mi sie calkeim podoba, ale wykonanie tekstury poprostu lezy. No i ten kolor.. :P Pozdravki!
eco Napisano 22 Luty 2007 Napisano 22 Luty 2007 ...hehe Ania przyznaj sie zgrywusko, ze wrzucilas to specjalnie zeby uspic nasza czujnosc, kiedy Ty w tym czasie przygotowujesz jakies odjechane texturki :>?
..:: WIKTOR ::.. Napisano 22 Luty 2007 Napisano 22 Luty 2007 Teraz lepiej z 1 zastrzezeniem... Jezeli ten Maluch jest zardzewialy to zapewne stoi na jakims (powiedzmy) osiedlu... oznacza to ze dzialaja na niego warunki atmosferyczne... a to oznacza ze lakier powinien byc matowy!!! :)
duck Napisano 22 Luty 2007 Napisano 22 Luty 2007 nie czytałem całego watku (swoja droga troche by mi zajeło), wiec moze kogos powtorze. jak 3dxtreme celnie wspomniał, lakier błyszczec sie na tym maluchu nie powinien. moze odpuść rdzę, a zamiast tego daj jakies shitowe, kiczowate winyle, płomienie, tribale, no nie wiem. ta żółć bedzie sie dobrze nadawać jako podkład:D w kazdym momencie razie coś niekoniecznie z gustem. wtedy lakierek bedzie pasował, a i pan w autku jakos nabierze rispektu ;) pzdr byłbym zapomniał - jest cool ;) powodzenia
hkropinski Napisano 23 Luty 2007 Napisano 23 Luty 2007 no i ekstra, jesszzce popraw troche opony bo takie bardziej jak u flinstonów są:D
Homa Napisano 23 Luty 2007 Napisano 23 Luty 2007 Dużo lepiej :D Wygląda super! Ale Wiktor ma rację z tym matem! Poza tym miodzio :)
Gość Raffaello Napisano 24 Luty 2007 Napisano 24 Luty 2007 Aniu tak zastanawiam się kiedy ty spędzasz czas wolny jak tu non stop są twoje coraz bardziej genialne prace!!!! nie wiem ja Ty to robisz?????? a kaszlaczkowi najbardziej będzie w żółtym no i czarna rejstracja, koniecznie! pozzdro
Stachu Napisano 24 Luty 2007 Napisano 24 Luty 2007 lizusy ^^ nie no maluch super tylko lakier raczej nie powinien tak świecić jak jest zabrudzony ;) i dokończ inne materialy a i jeszcze poprosiłbym wersję czerwoną ;] edit: aa i jeszcze opony by się czarne prydały ;] (fele też)
Ania Napisano 25 Luty 2007 Autor Napisano 25 Luty 2007 refleksje z malucha zdjęłam i zaczęłam teksturować ślimaczka
DraB Napisano 25 Luty 2007 Napisano 25 Luty 2007 Ślimak pierwsza klasa :) Genialny materiał :) Jakiś mini-tut jak zrobilas tak fajny shader? :)
Georgas Napisano 25 Luty 2007 Napisano 25 Luty 2007 ulala świetne shadery ślimaka, zapowiada się naprawde konkretnie :)
Bruneq Napisano 25 Luty 2007 Napisano 25 Luty 2007 szkoda ze slimakor zniknie pod praesja malacza!:( ..ale mozesz go daj jako osobna praca....bo jest imponujacy!
Ania Napisano 25 Luty 2007 Autor Napisano 25 Luty 2007 Bruneq - on nie zniknie, obrazek będzie tuż przed zniknięciem. DraB - proszę bardzo (chociaż chyba się jeszcze za mocno świeci w porównaniu do prawdziwych ślimaków) materiał: (mapki skalowane do 50% i oczywiście obcięte, w kolejności diff - bmp - spec - norm ustawienia sceny:
Jonasz_Real Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 Świetnie Ci idzie. Mam pytanie, bo ja jednego nie rozumiem. Po co robisz normal mapę, skoro masz bump'a ? Czy ja czegos nie wiem.
JunioR Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 super shader slimaka i eleganckie modele :D Pozdrawiam!
Ania Napisano 26 Luty 2007 Autor Napisano 26 Luty 2007 Jonasz - bo najpierw zrobiłam normale, dopiero potem bumpa, i bumpa być może jeszcze zmienię na coś drobniejszego. DraB - Diff jest sklejany ze słoni, w tym tutorialu metoda jest opisana (tekstura ryby i koca): http://www.max3d.pl/artykuly.php?id=030
mujas Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 Wielkie dzięki Ania że tak się dzielisz tym do czego Sama doszłaś (ustawienia, metody itp) napewno wiele osób skorzysta w tym ja:), świetny tutek "Making of: Syrenka" - podziwiam Cię (sposób robienia kosza powalił mnie rewelacja!!)
krzyhhh Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 dajesz redę;) wiedę, że opanowałaś texturki tego typu w 100% ;) ( smok golec ślimak ;) ) nice serdecznie pozrawiam . i czekam na finish pa
JohnZi Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 a jako taka roznica pomiedzy bumpem a normalem jest?
hcpiter Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 super scena sie szykuje jak zawsze :) a slimaczek wymiata !
Ania Napisano 26 Luty 2007 Autor Napisano 26 Luty 2007 JohnZi - Normalmap daje lepsze wyniki bo można uzyskać tak jakby głębsze wypukłości.
KLICEK Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 jezeli moge wejsc w slowo to :P 1) bump + shadowbump (ktory sie wolno renderuje) ale dzieki temu bump jest peolniejszy 2) normal = szadowbump odrazu nie zwalniajacy renderu ;) jakosc taka jak na dispie zdradza sie tylko na "edgach" gdzie nie szarpie powierzchni
Ania Napisano 26 Luty 2007 Autor Napisano 26 Luty 2007 Klicek co to jest shadowbump? pierwsze słysze, pod F1 nie ma. (max8)
KLICEK Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 shadowbump jest chyba w brazilu i finalrenderze, (nie wiem jak vreju) poprostu, na bumpie dodaje cienie, dzieki czemu wyglada to jak disp, bo cien sie załamuje na wypukłosciach moze nie jest to najlepszy przykład ale nie mam nic pod reka innego, mam nadzieje ze widzisz roznice :
Ania Napisano 27 Luty 2007 Autor Napisano 27 Luty 2007 widzę, dzięki. w vrayu tego nie ma, ale skoro mówisz że normal robi to samo tylko szybciej to jest ok.
Ania Napisano 16 Kwiecień 2007 Autor Napisano 16 Kwiecień 2007 proszę o uwagi dotyczące kadru i ustawienia poszczególnych objektów, nad materiałami dopiero pracuję.
Homa Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 Dla mnie bomba (!!!) choć na pierwszy rzut oka ten ślimak wydaje się za duży, z bardzo ściąga uwagę (wiem, że jest głównym bohaterem, ale mimo wszystko)... Pomysł fantastyczny, maluszek 1-sza klasa :-) Wygląda to czadowo :-P Szkoda tylko, że taki mały render...
dariusz Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 haha genialne! jaki dynamizm:D widzę to już u siebie na tapecie. kończ szybko:)
Gość _Kreska_ Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 ja bym kamere troche obrócił, pochylony horyzont nada jeszcze wiekszego dynamizmu :)
KoMic Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 hehehehe, swietna scenka sie zapowiada, widze ze droga Pani wykopala to z czelusci zapomnienia: ], i dobrze bo bardzo fajny pomysl, Ja kadru bym nie ruszal teraz jest bardzo ok, jedyna zmiana jaka bym zrobil to delikatny lifting slimaka, zrobil bym mu takie falowane faldki przy samej ziemi wskazujace na ruch, reszta pstawy jest odpwiednia, odchylony do tylu z przerazenia, : ] pozdro
nielot007 Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 super :) ale maluch blizej slimaka :) tak mi sie wydaje :) pozdro i powdzenia
Hynol Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 Chyba ślimak troszke za blisko krawędzi. Maluch w bardzo dobrym punkcie kadru imho.
blood_brother Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 Według mnie można by trochę po lewej poszerzyć kadr, żeby lepiej pokazać, że jest to środek drogi
Mr Pank Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 Trzeba w jakiś sposób pokazać dramaturgie ślimaka musi być przerażony widząc nadjeżdżający samochód Poszerzyć i może pochylić kamerę aby pokazać wielkość samochodu
piksar Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 koncepcja genialna - o wykonanie jestem spokojny
gregorjan Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 Great Ten ślimak faktycznie troszkę przy duży ALe co tam..i tak idealnie
Swinger76 Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 Pomysł i wykonanie ekstra!Naprawdę wielki szacun za koncepcje!Jedyne co bym zmienił to nieco stabilniej postawił malucha bo IMO on nie wjedzie na ślimaka tylko sie przewróci za chwile...no chyba że następny kadr będzie że tak się właśnie stało i ślimak miał farta i na przykład w jakiś sposób ociera pot z czoła bądź szczerzy się z radości!Pod obrazkiem dałbym napis np. Maluch + Dres za kierownicą = kolejny szczęśliwy ślimak!:)
SoAd Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 A sloniowa skora wymiata!!! I nadaje sie do wszystkiego :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się