Napisano 21 Luty 200718 l No dobra - model ok, ale przednia szyba ma niewłaściwy kształt. Przy dachu, na środku jest również widoczny badziew - pewnie po dodaniu symetrii. Lakier niestety bardzo słaby. Jeżeli to ma iść do renderingu, to metoda nakładania w difuse zarówno lakieru jak i brudu oraz rdzy + jechanie na specular/reflection map jest niestety nie do przyjęcia. Tutaj aż prosi się o blending tekstur. Będzie z tym mniej roboty a efekt dużo lepszy, bo całe sterowanie ustawieniami warstwy odbywa się z poziomu danego materiału. Praktycznie nie ma już powodów żeby dla współczesnych rendererów łączyć warstwy na kanale difuse/specular/reflection. Kształt pęknięć od rdzy również do mnie nie przemawia. Podobnie z kolorem rdzy, która powinna być dużo mniej nasycona, mniej czerwona i ciemniejsza. Na koniec - rozdziałka tekstur - z tego co widze bardzo niska - ledwie poprawna dla renderingu w tych rozmiarach. Mimo wielu słów krytyki, mam nadzieje że doprowadzisz obrazek do perfekcyjnej jakości. Powodzenia i pozdrawiam.
Napisano 21 Luty 200718 l nieee no co wy standardowy kolor malucha to taki kremowy jest, który tak naprawde zawsze wyglądał jak dziesięcioletnia biała, tzn już pożółkła farba :P co do rdzy to jest dziwna i jest jej zdecydowanie za dużo.....
Napisano 22 Luty 200718 l Musi byc w odcienu czerwieni, bo nie od dzis wiadomo ze czerwone samochody sa najszybsze :P Z ta rdza to rzeczywiscie nie dokonca. Tzn jako zamierzenie to mi sie calkeim podoba, ale wykonanie tekstury poprostu lezy. No i ten kolor.. :P Pozdravki!
Napisano 22 Luty 200718 l ...hehe Ania przyznaj sie zgrywusko, ze wrzucilas to specjalnie zeby uspic nasza czujnosc, kiedy Ty w tym czasie przygotowujesz jakies odjechane texturki :>?
Napisano 22 Luty 200718 l Teraz lepiej z 1 zastrzezeniem... Jezeli ten Maluch jest zardzewialy to zapewne stoi na jakims (powiedzmy) osiedlu... oznacza to ze dzialaja na niego warunki atmosferyczne... a to oznacza ze lakier powinien byc matowy!!! :)
Napisano 22 Luty 200718 l nie czytałem całego watku (swoja droga troche by mi zajeło), wiec moze kogos powtorze. jak 3dxtreme celnie wspomniał, lakier błyszczec sie na tym maluchu nie powinien. moze odpuść rdzę, a zamiast tego daj jakies shitowe, kiczowate winyle, płomienie, tribale, no nie wiem. ta żółć bedzie sie dobrze nadawać jako podkład:D w kazdym momencie razie coś niekoniecznie z gustem. wtedy lakierek bedzie pasował, a i pan w autku jakos nabierze rispektu ;) pzdr byłbym zapomniał - jest cool ;) powodzenia
Napisano 23 Luty 200718 l no i ekstra, jesszzce popraw troche opony bo takie bardziej jak u flinstonów są:D
Napisano 23 Luty 200718 l Dużo lepiej :D Wygląda super! Ale Wiktor ma rację z tym matem! Poza tym miodzio :)
Napisano 24 Luty 200718 l Aniu tak zastanawiam się kiedy ty spędzasz czas wolny jak tu non stop są twoje coraz bardziej genialne prace!!!! nie wiem ja Ty to robisz?????? a kaszlaczkowi najbardziej będzie w żółtym no i czarna rejstracja, koniecznie! pozzdro
Napisano 24 Luty 200718 l lizusy ^^ nie no maluch super tylko lakier raczej nie powinien tak świecić jak jest zabrudzony ;) i dokończ inne materialy a i jeszcze poprosiłbym wersję czerwoną ;] edit: aa i jeszcze opony by się czarne prydały ;] (fele też)
Napisano 25 Luty 200718 l Ślimak pierwsza klasa :) Genialny materiał :) Jakiś mini-tut jak zrobilas tak fajny shader? :)
Napisano 25 Luty 200718 l szkoda ze slimakor zniknie pod praesja malacza!:( ..ale mozesz go daj jako osobna praca....bo jest imponujacy!
Napisano 25 Luty 200718 l Autor Bruneq - on nie zniknie, obrazek będzie tuż przed zniknięciem. DraB - proszę bardzo (chociaż chyba się jeszcze za mocno świeci w porównaniu do prawdziwych ślimaków) materiał: (mapki skalowane do 50% i oczywiście obcięte, w kolejności diff - bmp - spec - norm ustawienia sceny:
Napisano 26 Luty 200718 l Świetnie Ci idzie. Mam pytanie, bo ja jednego nie rozumiem. Po co robisz normal mapę, skoro masz bump'a ? Czy ja czegos nie wiem.
Napisano 26 Luty 200718 l Autor Jonasz - bo najpierw zrobiłam normale, dopiero potem bumpa, i bumpa być może jeszcze zmienię na coś drobniejszego. DraB - Diff jest sklejany ze słoni, w tym tutorialu metoda jest opisana (tekstura ryby i koca): http://www.max3d.pl/artykuly.php?id=030
Napisano 26 Luty 200718 l Wielkie dzięki Ania że tak się dzielisz tym do czego Sama doszłaś (ustawienia, metody itp) napewno wiele osób skorzysta w tym ja:), świetny tutek "Making of: Syrenka" - podziwiam Cię (sposób robienia kosza powalił mnie rewelacja!!)
Napisano 26 Luty 200718 l dajesz redę;) wiedę, że opanowałaś texturki tego typu w 100% ;) ( smok golec ślimak ;) ) nice serdecznie pozrawiam . i czekam na finish pa
Napisano 26 Luty 200718 l Autor JohnZi - Normalmap daje lepsze wyniki bo można uzyskać tak jakby głębsze wypukłości.
Napisano 26 Luty 200718 l jezeli moge wejsc w slowo to :P 1) bump + shadowbump (ktory sie wolno renderuje) ale dzieki temu bump jest peolniejszy 2) normal = szadowbump odrazu nie zwalniajacy renderu ;) jakosc taka jak na dispie zdradza sie tylko na "edgach" gdzie nie szarpie powierzchni
Napisano 27 Luty 200718 l shadowbump jest chyba w brazilu i finalrenderze, (nie wiem jak vreju) poprostu, na bumpie dodaje cienie, dzieki czemu wyglada to jak disp, bo cien sie załamuje na wypukłosciach moze nie jest to najlepszy przykład ale nie mam nic pod reka innego, mam nadzieje ze widzisz roznice :
Napisano 27 Luty 200718 l Autor widzę, dzięki. w vrayu tego nie ma, ale skoro mówisz że normal robi to samo tylko szybciej to jest ok.
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Autor proszę o uwagi dotyczące kadru i ustawienia poszczególnych objektów, nad materiałami dopiero pracuję.
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Dla mnie bomba (!!!) choć na pierwszy rzut oka ten ślimak wydaje się za duży, z bardzo ściąga uwagę (wiem, że jest głównym bohaterem, ale mimo wszystko)... Pomysł fantastyczny, maluszek 1-sza klasa :-) Wygląda to czadowo :-P Szkoda tylko, że taki mały render...
Napisano 16 Kwiecień 200717 l haha genialne! jaki dynamizm:D widzę to już u siebie na tapecie. kończ szybko:)
Napisano 16 Kwiecień 200717 l ja bym kamere troche obrócił, pochylony horyzont nada jeszcze wiekszego dynamizmu :)
Napisano 16 Kwiecień 200717 l hehehehe, swietna scenka sie zapowiada, widze ze droga Pani wykopala to z czelusci zapomnienia: ], i dobrze bo bardzo fajny pomysl, Ja kadru bym nie ruszal teraz jest bardzo ok, jedyna zmiana jaka bym zrobil to delikatny lifting slimaka, zrobil bym mu takie falowane faldki przy samej ziemi wskazujace na ruch, reszta pstawy jest odpwiednia, odchylony do tylu z przerazenia, : ] pozdro
Napisano 16 Kwiecień 200717 l super :) ale maluch blizej slimaka :) tak mi sie wydaje :) pozdro i powdzenia
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Chyba ślimak troszke za blisko krawędzi. Maluch w bardzo dobrym punkcie kadru imho.
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Według mnie można by trochę po lewej poszerzyć kadr, żeby lepiej pokazać, że jest to środek drogi
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Trzeba w jakiś sposób pokazać dramaturgie ślimaka musi być przerażony widząc nadjeżdżający samochód Poszerzyć i może pochylić kamerę aby pokazać wielkość samochodu
Napisano 17 Kwiecień 200717 l Great Ten ślimak faktycznie troszkę przy duży ALe co tam..i tak idealnie
Napisano 17 Kwiecień 200717 l Pomysł i wykonanie ekstra!Naprawdę wielki szacun za koncepcje!Jedyne co bym zmienił to nieco stabilniej postawił malucha bo IMO on nie wjedzie na ślimaka tylko sie przewróci za chwile...no chyba że następny kadr będzie że tak się właśnie stało i ślimak miał farta i na przykład w jakiś sposób ociera pot z czoła bądź szczerzy się z radości!Pod obrazkiem dałbym napis np. Maluch + Dres za kierownicą = kolejny szczęśliwy ślimak!:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto