Hynol Napisano 21 Luty 2007 Share Napisano 21 Luty 2007 No dobra - model ok, ale przednia szyba ma niewłaściwy kształt. Przy dachu, na środku jest również widoczny badziew - pewnie po dodaniu symetrii. Lakier niestety bardzo słaby. Jeżeli to ma iść do renderingu, to metoda nakładania w difuse zarówno lakieru jak i brudu oraz rdzy + jechanie na specular/reflection map jest niestety nie do przyjęcia. Tutaj aż prosi się o blending tekstur. Będzie z tym mniej roboty a efekt dużo lepszy, bo całe sterowanie ustawieniami warstwy odbywa się z poziomu danego materiału. Praktycznie nie ma już powodów żeby dla współczesnych rendererów łączyć warstwy na kanale difuse/specular/reflection. Kształt pęknięć od rdzy również do mnie nie przemawia. Podobnie z kolorem rdzy, która powinna być dużo mniej nasycona, mniej czerwona i ciemniejsza. Na koniec - rozdziałka tekstur - z tego co widze bardzo niska - ledwie poprawna dla renderingu w tych rozmiarach. Mimo wielu słów krytyki, mam nadzieje że doprowadzisz obrazek do perfekcyjnej jakości. Powodzenia i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 21 Luty 2007 Share Napisano 21 Luty 2007 nieee no co wy standardowy kolor malucha to taki kremowy jest, który tak naprawde zawsze wyglądał jak dziesięcioletnia biała, tzn już pożółkła farba :P co do rdzy to jest dziwna i jest jej zdecydowanie za dużo..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wooka Napisano 22 Luty 2007 Share Napisano 22 Luty 2007 Musi byc w odcienu czerwieni, bo nie od dzis wiadomo ze czerwone samochody sa najszybsze :P Z ta rdza to rzeczywiscie nie dokonca. Tzn jako zamierzenie to mi sie calkeim podoba, ale wykonanie tekstury poprostu lezy. No i ten kolor.. :P Pozdravki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eco Napisano 22 Luty 2007 Share Napisano 22 Luty 2007 ...hehe Ania przyznaj sie zgrywusko, ze wrzucilas to specjalnie zeby uspic nasza czujnosc, kiedy Ty w tym czasie przygotowujesz jakies odjechane texturki :>? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 22 Luty 2007 Autor Share Napisano 22 Luty 2007 czy lepiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 22 Luty 2007 Share Napisano 22 Luty 2007 morowo!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 22 Luty 2007 Share Napisano 22 Luty 2007 Teraz lepiej z 1 zastrzezeniem... Jezeli ten Maluch jest zardzewialy to zapewne stoi na jakims (powiedzmy) osiedlu... oznacza to ze dzialaja na niego warunki atmosferyczne... a to oznacza ze lakier powinien byc matowy!!! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 22 Luty 2007 Share Napisano 22 Luty 2007 Jasne że lepiej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duck Napisano 22 Luty 2007 Share Napisano 22 Luty 2007 nie czytałem całego watku (swoja droga troche by mi zajeło), wiec moze kogos powtorze. jak 3dxtreme celnie wspomniał, lakier błyszczec sie na tym maluchu nie powinien. moze odpuść rdzę, a zamiast tego daj jakies shitowe, kiczowate winyle, płomienie, tribale, no nie wiem. ta żółć bedzie sie dobrze nadawać jako podkład:D w kazdym momencie razie coś niekoniecznie z gustem. wtedy lakierek bedzie pasował, a i pan w autku jakos nabierze rispektu ;) pzdr byłbym zapomniał - jest cool ;) powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 23 Luty 2007 Share Napisano 23 Luty 2007 no i ekstra, jesszzce popraw troche opony bo takie bardziej jak u flinstonów są:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Homa Napisano 23 Luty 2007 Share Napisano 23 Luty 2007 Dużo lepiej :D Wygląda super! Ale Wiktor ma rację z tym matem! Poza tym miodzio :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Raffaello Napisano 24 Luty 2007 Share Napisano 24 Luty 2007 Aniu tak zastanawiam się kiedy ty spędzasz czas wolny jak tu non stop są twoje coraz bardziej genialne prace!!!! nie wiem ja Ty to robisz?????? a kaszlaczkowi najbardziej będzie w żółtym no i czarna rejstracja, koniecznie! pozzdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stachu Napisano 24 Luty 2007 Share Napisano 24 Luty 2007 lizusy ^^ nie no maluch super tylko lakier raczej nie powinien tak świecić jak jest zabrudzony ;) i dokończ inne materialy a i jeszcze poprosiłbym wersję czerwoną ;] edit: aa i jeszcze opony by się czarne prydały ;] (fele też) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 25 Luty 2007 Autor Share Napisano 25 Luty 2007 refleksje z malucha zdjęłam i zaczęłam teksturować ślimaczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 25 Luty 2007 Share Napisano 25 Luty 2007 ahahah slimok genialny :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 25 Luty 2007 Share Napisano 25 Luty 2007 suuuper! klimatem podobne do aaaa pzdr :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 25 Luty 2007 Share Napisano 25 Luty 2007 Ślimak pierwsza klasa :) Genialny materiał :) Jakiś mini-tut jak zrobilas tak fajny shader? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 25 Luty 2007 Share Napisano 25 Luty 2007 haha ceglowki na muszli:d fajnie wyszedl:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 25 Luty 2007 Share Napisano 25 Luty 2007 ulala świetne shadery ślimaka, zapowiada się naprawde konkretnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 25 Luty 2007 Share Napisano 25 Luty 2007 szkoda ze slimakor zniknie pod praesja malacza!:( ..ale mozesz go daj jako osobna praca....bo jest imponujacy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 25 Luty 2007 Autor Share Napisano 25 Luty 2007 Bruneq - on nie zniknie, obrazek będzie tuż przed zniknięciem. DraB - proszę bardzo (chociaż chyba się jeszcze za mocno świeci w porównaniu do prawdziwych ślimaków) materiał: (mapki skalowane do 50% i oczywiście obcięte, w kolejności diff - bmp - spec - norm ustawienia sceny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 26 Luty 2007 Share Napisano 26 Luty 2007 Świetnie Ci idzie. Mam pytanie, bo ja jednego nie rozumiem. Po co robisz normal mapę, skoro masz bump'a ? Czy ja czegos nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 26 Luty 2007 Share Napisano 26 Luty 2007 super shader slimaka i eleganckie modele :D Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 26 Luty 2007 Share Napisano 26 Luty 2007 Super thx ;) Diff rysowałaś sama od zera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 26 Luty 2007 Autor Share Napisano 26 Luty 2007 Jonasz - bo najpierw zrobiłam normale, dopiero potem bumpa, i bumpa być może jeszcze zmienię na coś drobniejszego. DraB - Diff jest sklejany ze słoni, w tym tutorialu metoda jest opisana (tekstura ryby i koca): http://www.max3d.pl/artykuly.php?id=030 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mujas Napisano 26 Luty 2007 Share Napisano 26 Luty 2007 Wielkie dzięki Ania że tak się dzielisz tym do czego Sama doszłaś (ustawienia, metody itp) napewno wiele osób skorzysta w tym ja:), świetny tutek "Making of: Syrenka" - podziwiam Cię (sposób robienia kosza powalił mnie rewelacja!!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyhhh Napisano 26 Luty 2007 Share Napisano 26 Luty 2007 dajesz redę;) wiedę, że opanowałaś texturki tego typu w 100% ;) ( smok golec ślimak ;) ) nice serdecznie pozrawiam . i czekam na finish pa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 26 Luty 2007 Share Napisano 26 Luty 2007 a jako taka roznica pomiedzy bumpem a normalem jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 26 Luty 2007 Share Napisano 26 Luty 2007 super scena sie szykuje jak zawsze :) a slimaczek wymiata ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 26 Luty 2007 Autor Share Napisano 26 Luty 2007 JohnZi - Normalmap daje lepsze wyniki bo można uzyskać tak jakby głębsze wypukłości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 26 Luty 2007 Share Napisano 26 Luty 2007 jezeli moge wejsc w slowo to :P 1) bump + shadowbump (ktory sie wolno renderuje) ale dzieki temu bump jest peolniejszy 2) normal = szadowbump odrazu nie zwalniajacy renderu ;) jakosc taka jak na dispie zdradza sie tylko na "edgach" gdzie nie szarpie powierzchni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 26 Luty 2007 Autor Share Napisano 26 Luty 2007 Klicek co to jest shadowbump? pierwsze słysze, pod F1 nie ma. (max8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 27 Luty 2007 Share Napisano 27 Luty 2007 shadowbump jest chyba w brazilu i finalrenderze, (nie wiem jak vreju) poprostu, na bumpie dodaje cienie, dzieki czemu wyglada to jak disp, bo cien sie załamuje na wypukłosciach moze nie jest to najlepszy przykład ale nie mam nic pod reka innego, mam nadzieje ze widzisz roznice : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 27 Luty 2007 Autor Share Napisano 27 Luty 2007 widzę, dzięki. w vrayu tego nie ma, ale skoro mówisz że normal robi to samo tylko szybciej to jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr Pank Napisano 27 Luty 2007 Share Napisano 27 Luty 2007 hmm nie złe cuda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 16 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 16 Kwiecień 2007 proszę o uwagi dotyczące kadru i ustawienia poszczególnych objektów, nad materiałami dopiero pracuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Homa Napisano 16 Kwiecień 2007 Share Napisano 16 Kwiecień 2007 Dla mnie bomba (!!!) choć na pierwszy rzut oka ten ślimak wydaje się za duży, z bardzo ściąga uwagę (wiem, że jest głównym bohaterem, ale mimo wszystko)... Pomysł fantastyczny, maluszek 1-sza klasa :-) Wygląda to czadowo :-P Szkoda tylko, że taki mały render... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dariusz Napisano 16 Kwiecień 2007 Share Napisano 16 Kwiecień 2007 haha genialne! jaki dynamizm:D widzę to już u siebie na tapecie. kończ szybko:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość _Kreska_ Napisano 16 Kwiecień 2007 Share Napisano 16 Kwiecień 2007 ja bym kamere troche obrócił, pochylony horyzont nada jeszcze wiekszego dynamizmu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 16 Kwiecień 2007 Share Napisano 16 Kwiecień 2007 hehehehe, swietna scenka sie zapowiada, widze ze droga Pani wykopala to z czelusci zapomnienia: ], i dobrze bo bardzo fajny pomysl, Ja kadru bym nie ruszal teraz jest bardzo ok, jedyna zmiana jaka bym zrobil to delikatny lifting slimaka, zrobil bym mu takie falowane faldki przy samej ziemi wskazujace na ruch, reszta pstawy jest odpwiednia, odchylony do tylu z przerazenia, : ] pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuciel Napisano 16 Kwiecień 2007 Share Napisano 16 Kwiecień 2007 nie moge sie doczekac juz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 16 Kwiecień 2007 Share Napisano 16 Kwiecień 2007 super :) ale maluch blizej slimaka :) tak mi sie wydaje :) pozdro i powdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 16 Kwiecień 2007 Share Napisano 16 Kwiecień 2007 hehe fajnie:) deszcz bedzie padal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 16 Kwiecień 2007 Share Napisano 16 Kwiecień 2007 Chyba ślimak troszke za blisko krawędzi. Maluch w bardzo dobrym punkcie kadru imho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 16 Kwiecień 2007 Share Napisano 16 Kwiecień 2007 Według mnie można by trochę po lewej poszerzyć kadr, żeby lepiej pokazać, że jest to środek drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr Pank Napisano 16 Kwiecień 2007 Share Napisano 16 Kwiecień 2007 Trzeba w jakiś sposób pokazać dramaturgie ślimaka musi być przerażony widząc nadjeżdżający samochód Poszerzyć i może pochylić kamerę aby pokazać wielkość samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 16 Kwiecień 2007 Share Napisano 16 Kwiecień 2007 koncepcja genialna - o wykonanie jestem spokojny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorjan Napisano 17 Kwiecień 2007 Share Napisano 17 Kwiecień 2007 Great Ten ślimak faktycznie troszkę przy duży ALe co tam..i tak idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swinger76 Napisano 17 Kwiecień 2007 Share Napisano 17 Kwiecień 2007 Pomysł i wykonanie ekstra!Naprawdę wielki szacun za koncepcje!Jedyne co bym zmienił to nieco stabilniej postawił malucha bo IMO on nie wjedzie na ślimaka tylko sie przewróci za chwile...no chyba że następny kadr będzie że tak się właśnie stało i ślimak miał farta i na przykład w jakiś sposób ociera pot z czoła bądź szczerzy się z radości!Pod obrazkiem dałbym napis np. Maluch + Dres za kierownicą = kolejny szczęśliwy ślimak!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 17 Kwiecień 2007 Share Napisano 17 Kwiecień 2007 A sloniowa skora wymiata!!! I nadaje sie do wszystkiego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się