KLICEK Napisano 15 Listopad 2006 Share Napisano 15 Listopad 2006 Tutaj zamieszczamy wszystko co jest związane z texturowanie, dyskusje, tutoriale, videotutoriale. Chciałbym aby wyglądało to inaczej niż wcześniej, po prostu zróbmy jedna dużą bibliotekę linków w pierwszym poście, wcześniej był za duży bałagan w całym wątku różne linki większość z nich nie działała. Wrzucajcie linki zrobimy bazę, niestety po dodaniu linku do bazy posta będę usuwał aby nie robić niepotrzebnego zamieszania. Textures for newbies - wszystko co potrzebuje wiedziec poczatkujacy : - http://www.abandonedland.net/podstawy/start.html - tutorial przygotowany przez Por@szka, bardzo ładnie pokazuje podstawy texturowania - wersja off line - http://www.megaupload.com/?d=KB3MM597 - www.abandonedland.net/podstawy/podstawy.rar - http://www.filefactory.com/file/fd828a/ Texturowanie : - http://www.planetquake.com/polycount/cottages/qbranch/ - http://www.planetquake.com/polycount/ - http://cgtalk.com/showthread.php?t=61068 - http://www.bobotheseal.com/ - http://www.planetquake.com/skindom/features/cloth/index.shtml - http://www.cgchat.com/forum/showthread.php?threadid=18643 - http://www.seizure57.pwp.blueyonder.co.uk/tuts/cb.htm - http://www.psionic3d.co.uk/ - http://www.poopinmymouth.com/process/hair_tutorial/hair_01.htm - Malowanie włosów - http://www.shipbrook.com/jeff/skintut/ - malowanie/przerabianie textury twarzy ze zdjecia - http://b1ll.cottages.polycount.com/step_head_champ.jpg - Malowanie głowy step by step - http://identitycrisis.planetunreal.gamespy.com/tutorials/skinning.shtml - http://img222.imageshack.us/my.php?image=trees7gm7fd.jpg - texturowanie drzewek - http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=118130 - watek ze wszystkim :) - http://www.photoshopgraphics.co.uk/decorlacebrushespage001.shtml - http://img438.imageshack.us/img438/7118/2093046mq.jpg - scriny pokazujacy texturowanie step by step - http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/photoshop/worn_metal/metal.asp - malowanie metalu - http://www.tutorio.com/tutorial/photoshop-metal-texture - malowanie metalu - http://67.15.36.49/team/Tutorials/texture_katherine_dinger/dirty_texture01.asp - malowanie metalu - http://67.15.36.49/team/Tutorials/texturing_metal/texturing_metal1.asp - malowanie metalu - http://forums.cgsociety.org/showpost.php?p=3477840&postcount=3 - pre-lighting - http://www.gamerwithin.com/?view=article&article=1319 - http://forums.cgsociety.org/showpost.php?p=3574925&postcount=192 - przerabianie foto na texture - http://www.simmerspaintshop.com/ - malowanie textur samolotów Mapowanie : - http://img160.echo.cx/img160/9487/tutorialunwrapenglish7wt5el.th.jpg - mapowanie i texturowanie - http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=4376 - podstawy działania unwrap UVW - http://www.ran3d.com/tutorials/k-bar/k-bar01.asp - Mapowanie noża - http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/joanmenu.asp - legendarny juz tutorial - http://www.poopinmymouth.com/tutorial/tutorial.htm - wiele przydatnych tutoriali Videotutoriale : - http://www.gorzow.mm.pl/~klicor/mapping.rmvb - mapowanie unfoldem w wingsie3d - http://www.mm.pl/~klicor/unw.avi - mapowanie glowy unfoldem w wingsie3d Inne : - http://www.gamasutra.com/features/20061019/kojesta_01.shtml - usuwanie szwów za pomocą render to texture Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 24 Styczeń 2007 Share Napisano 24 Styczeń 2007 polecam - masa rooznych filtrow do fszopa - sam nie proobowalem jeszcze ale wydaja sie byc smakowite (szczegolnie przydatne dla nas gejmartowcow :) http://www.filterforge.com/filters/ c ya Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muminek Napisano 7 Kwiecień 2007 Share Napisano 7 Kwiecień 2007 A coś do Soft Image macie. Miałem tutka o texturowaniu ale pokazali tam użycie domyślnych tekstur SI :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 20 Lipiec 2007 Share Napisano 20 Lipiec 2007 IMHO Klicus powinienes rozszezyc ten dzial o modelowanie i uv low poly takze, kapke jestem juz zmeczony tematami w stylu "jestem nowy pomocy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simonus Napisano 23 Sierpień 2007 Share Napisano 23 Sierpień 2007 czy jest możliwość wstawienia tutka na temat texturowania obiektów low poly ale takiego z prawdziwego zdarzenia? Robie render to texture i dalej nie wiem co robic. pomalowalem to co mi max wygenerował i nie wiem jak to umieścić na modelu. Nie chodzi mi o normale i inne tylko komletna mapę z kolorem. Prosze pomocy!!! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 23 Sierpień 2007 Share Napisano 23 Sierpień 2007 o_O nie ta kolejnosc ziom. Zacznij od mapowania, wtedy textura. Sprawdz pierwszy post, tam mapowanie i ostatni link. A jak chcesz wiecej pomocy to stworz temat, wrzoc prace, i napisz gdzie cie boli. Tak to pomoc po omacku. EDIT - Do posta ponizej -> tak musisz ustawic w unwarp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simonus Napisano 23 Sierpień 2007 Share Napisano 23 Sierpień 2007 Por@szek daje uvw map, teksture w kratke, ustawiam parametry w edit uvw, render to texture, maluje w shopie, potem wrzucam w material editor i na model, na modelu kaszana. czy musze cos ustawiac w unwrap uvw?? dobrze mysle?? tzn poustawiac siatki na teksturze?? chce robic low poly i potrzebna mi tylko wiedza na temat texturowania, bo do tej pory to ja tylko z materiałów korzystałem v-raya i mentala:) jeśli chodzi o modeling to mysle ze daje rade:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony M. Napisano 23 Sierpień 2007 Share Napisano 23 Sierpień 2007 Jeśli dobrze pamiętam to podstawy mapowania, fajnie były przedstawione w plikach pomocy 3D Studio... F1-> tutoriale -> i mapowanie statku kosmicznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 23 Sierpień 2007 Share Napisano 23 Sierpień 2007 te tutoriale są ok: http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/UVW_mapping_an_object/UVW_mapping_an_object1.asp http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/low_poly_character/low_poly_07.asp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simonus Napisano 23 Sierpień 2007 Share Napisano 23 Sierpień 2007 dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 24 Sierpień 2007 Share Napisano 24 Sierpień 2007 dzięki, a ma ktoś jeszcze o linki do tutków?? - "malowanie textur modeli for game???" proszę zapodajcie coś więcej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 24 Sierpień 2007 Share Napisano 24 Sierpień 2007 dzięki, a ma ktoś jeszcze o linki do tutków?? - "malowanie textur modeli for game???" proszę zapodajcie coś więcej... http://www.poopinmymouth.com 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 24 Sierpień 2007 Share Napisano 24 Sierpień 2007 nielot007 dziękówa! może masz coś jeszcze??? :) albo ktoś inny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 25 Sierpień 2007 Share Napisano 25 Sierpień 2007 http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=462670&postcount=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 25 Sierpień 2007 Share Napisano 25 Sierpień 2007 http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=462670&postcount=1 nie no nie mogę, przeglądałem forum i dlatego pytam czy jeszcze jakieś inne są?? bo takie kręcenie w kółko to mnie nie bawi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony M. Napisano 25 Sierpień 2007 Share Napisano 25 Sierpień 2007 a może byś przerobił, któryś z tych tutoriali?? tam masz same najlepsze, a przynajmniej bardzo przydatne, mam wrażenie że czekasz aż ktoś poda Ci tutorial, który sam za Ciebie wszystko zrobi.... a jak Ci się nie podoba pomoc użytkowników, to proponuje odpalić google i poszukać coś na własną rękę a nie czekać aż, ktoś poda ci na tacy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 26 Sierpień 2007 Share Napisano 26 Sierpień 2007 a może byś przerobił, któryś z tych tutoriali?? tam masz same najlepsze, a przynajmniej bardzo przydatne, mam wrażenie że czekasz aż ktoś poda Ci tutorial, który sam za Ciebie wszystko zrobi.... a jak Ci się nie podoba pomoc użytkowników, to proponuje odpalić google i poszukać coś na własną rękę a nie czekać aż, ktoś poda ci na tacy.... przerobić to można mięcho na kiełbachę... też mam takie wrażenie że niektórzy tutaj się czepiają bez powodów... nikt nie mówił tutaj o pretensjach, tylko jakbyś był taki bystry to zauważyłbyś że i zwróciłem uwagę że to już było, znaczy się widziałem :) ... i po co takie głupawe komentarze w stylu - czekasz na gotowe, napisał byś coś bardziej pożytecznego, a nie zaśmiecał forum... Po to jest ten wątek żeby tutaj wrzucać linki i przypominać o tym.. http://souldesigns.cottages.polycount.com/personal.html http://home.comcast.net/~dpattenden/hi_poly_tut_uv.htm http://qbranch.cottages.polycount.com/tutorials/cloth/part1.shtml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 26 Sierpień 2007 Share Napisano 26 Sierpień 2007 Weź się lepiej do roboty! Znajdź sobie inny sposób na zaczepki... Co Ty okres masz że się czepiasz??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony M. Napisano 26 Sierpień 2007 Share Napisano 26 Sierpień 2007 przecież napisałem, że sie czepiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muody Napisano 15 Listopad 2007 Share Napisano 15 Listopad 2007 zmień link do "tutorial przygotowany przez P@raszka" na nowszy: http://www.abandonedland.net/site/tutorial/txtbegginer/1.html tamten jest uszkodzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 15 Listopad 2007 Share Napisano 15 Listopad 2007 MALOWANIE TEXTURY TWARZY KROK PO KROKU: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=46&t=292672 Następny do twarzy: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=56847&highlight=head+texturing+tutorial Twarzyczka po raz trzeci: http://www.pig-brain.com/tut01/tut01_03.htm Malowanie oczu: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=244153 http://www.3dtotal.com/team/tutorials/antro_eye2/antro_eyetex_01.asp mam nadzieje że przyda się początkującym... powodzenia.. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 3 Grudzień 2007 Share Napisano 3 Grudzień 2007 Imo bardzo dobry videotutek odnośnie robienia texturki metalu: http://www.moddb.com/games/61/half-life-2/tutorials/24160/tfs-video-metal-texture-from-scratch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 22 Styczeń 2008 Share Napisano 22 Styczeń 2008 A ja się dorzucę jeszcze fajnymi przykładami metalu: tutaj pan ma fajne pracki: tarcza i gun: http://www.svartberg.com/index.html oraz obrazek ostrza róznież w jego wykonaniu z polycountu: http://www.svartberg.com/wip/ts_blade_02_07.jpg pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 10 Luty 2008 Share Napisano 10 Luty 2008 Małe pytanie do znajacych sie na tym: A. Czy da sie rozlorzyc wspolne UVW w 3dmaxie do obiektow nie zattachowanych ze soba? jak tak to jak? B. jak wyglada mapowanie w maxie na niewymiarowych texturach tj 1024x512 np?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 10 Luty 2008 Share Napisano 10 Luty 2008 A - możesz zatachować, rozłożyć sobie UV na jednej mapce, a potem detachować poszczególne elementy. B - do UV używam skryptu od Chuggnuts - jest tam opcja umożliwiająca wybór dowolnego rozmiaru mapy, wystarczy potem przeskalować U i V (w tych samych narzędziach) i wszystko rozkłada się proporcjonalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 10 Luty 2008 Share Napisano 10 Luty 2008 B: Dzieki, darmowe to i komercyjne?? A:---przy 200 obiektach, detach, nazwa, material i ustawianie pivota jest troche pracochłonne, ale jak nie ma innego wyjscia..:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 10 Luty 2008 Share Napisano 10 Luty 2008 Narzędzia są darmowe i jeśli masz komercyjną wersję maxa, to wydaje mi się, że nie ma przeszkód w korzystaniu z nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 5 Wrzesień 2008 Share Napisano 5 Wrzesień 2008 (edytowane) 10 wskazówek dotyczących tworzenia tekstur - artykuł na CGSociety http://features.cgsociety.org/story_custom.php?story_id=4678&page=1 Dla własnych celów posklejałem w jeden jpg, może komuś też się przyda. Z góry przepraszam za rozdzielczość :) [/url] Edytowane 5 Wrzesień 2008 przez Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 5 Wrzesień 2008 Share Napisano 5 Wrzesień 2008 texturowanie głowy w Blenderze: http://www.blendernation.com/2008/08/26/tutorial-texturing-a-head-with-glsl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 11 Listopad 2008 Share Napisano 11 Listopad 2008 Kilka wskazówek od Eoin Colgana z EA dotyczących tworzenia postaci do Medal of Honor: Airborne http://rapidshare.com/files/162661025/MOHA.rar.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 11 Listopad 2008 Share Napisano 11 Listopad 2008 Małe pytanie do znajacych sie na tym: A. Czy da sie rozlorzyc wspolne UVW w 3dmaxie do obiektow nie zattachowanych ze soba? jak tak to jak? Od maxa 2008 dodajesz po prostu unwrap do kilku zaznaczonych jednocześnie obiektów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 11 Listopad 2008 Share Napisano 11 Listopad 2008 hehe, wtedy jak jeszcez pracowalem, to nie bylo tam maxa 2008....ale szkoda ze dopiero teraz wrzucili taka mozliwosc.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 11 Listopad 2008 Share Napisano 11 Listopad 2008 Kilka wskazówek od Eoin Colgana z EA dotyczących tworzenia postaci do Medal of Honor: Airborne http://rapidshare.com/files/162661025/MOHA.rar.html Możesz wrzucić tą paczkę jeszcze gdzieś? Z rapida można teraz ściągnąć tylko 10 razy :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fr3d3k Napisano 11 Listopad 2008 Share Napisano 11 Listopad 2008 Możesz wrzucić tą paczkę jeszcze gdzieś? Z rapida można teraz ściągnąć tylko 10 razy :/ http://www.sendspace.pl/file/oHp9Vbxv/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 11 Listopad 2008 Share Napisano 11 Listopad 2008 http://www.przeklej.pl/32439354/moha.rar 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 11 Listopad 2008 Share Napisano 11 Listopad 2008 Dzięki chłopaki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 11 Listopad 2008 Share Napisano 11 Listopad 2008 http://rapidshare.com/files/162870720/moha.rar.html na premium, nie powinno sie skasowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graphic Napisano 3 Grudzień 2008 Share Napisano 3 Grudzień 2008 mam pytanko:) jak się robi w ps tilowane teksturki. kiedyś był tu gdzieś taki tutek ale zaginął w akcji;/ proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 3 Grudzień 2008 Share Napisano 3 Grudzień 2008 pobaw sie ofsetem, albo zaznaczenie robisz kopie layera, zaznaczasz polowe w piionie, kasujesz, layer drugi odwracasz zaznaczenie kasujesz zamieniasz stronami, to samo robisz w poziomie, srodek tak robisz zeby nie bylo widac laczen, wuala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graphic Napisano 4 Grudzień 2008 Share Napisano 4 Grudzień 2008 no już mam:) tnx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graphic Napisano 22 Grudzień 2008 Share Napisano 22 Grudzień 2008 Czy ktoś może mi powiedzieć czy tekstury na pc, wii lub xboxa czyms sie różnia? Chodzi o to czy np wii ma jakies ograniczenia co do wielkosci np 512?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 28 Grudzień 2008 Share Napisano 28 Grudzień 2008 Nie roznia sie. Format zalezy od silnika. Natomiast Wii ma naprawde malo pamieci, wiec wykraczanie poza 512 jest raczej ekstrawagancja ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 22 Marzec 2009 Share Napisano 22 Marzec 2009 http://www.game-artist.net/forums/spotlight-articles/9178-tutorial-texturing-metal-crate.html#post85499 Teksturowanie metalowej skrzyni. Fajny, aczkolwiek przydługawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trybal Napisano 18 Lipiec 2009 Share Napisano 18 Lipiec 2009 Bawię się aktualnie edytorem D'jinni Wiedźmina. Niby wszystko jest gites malines, ale nie mam pojęcia dlaczego nie widać efektów (tj. wgłębień) normal mapy. Normale wypalam w NormalMapperze, a potem w Gimpie zapisuję je jako DDS. Próbowałem DXT 1,3,5,5n i jeszcze kilku opcji i nic nie pomagało. Same modele są ok, robię i eksportuję je do formatu mtl w Maxie 9 za pomocą pluginu Aurora. Pomoże mi ktoś? :) Z góry dziękuję i pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 18 Lipiec 2009 Share Napisano 18 Lipiec 2009 W poniedzialek zapytam w pracy o co kaman ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 3 Czerwiec 2010 Share Napisano 3 Czerwiec 2010 Ręczne malowanie textur z polycountu, jeszcze ciepłe :) http://www.polycount.com/forum/showpost.php?p=1148520&postcount=5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chrupek Napisano 3 Czerwiec 2010 Share Napisano 3 Czerwiec 2010 (edytowane) Bawię się aktualnie edytorem D'jinni Wiedźmina. Niby wszystko jest gites malines, ale nie mam pojęcia dlaczego nie widać efektów (tj. wgłębień) normal mapy. Normale wypalam w NormalMapperze, a potem w Gimpie zapisuję je jako DDS. Próbowałem DXT 1,3,5,5n i jeszcze kilku opcji i nic nie pomagało. Same modele są ok, robię i eksportuję je do formatu mtl w Maxie 9 za pomocą pluginu Aurora. Pomoże mi ktoś? :) Z góry dziękuję i pozdrawiam :) może ukrywają normal mape w kanale Alpha, jak w edytorze Chrome? Spróbuj to na szybko zrobić w CrazyBumpie, któremu musisz w prefsach wpisać, żeby zgrywał Displa do Alpha w normal mapie. Możesz też to w Szopie zrobić z normalką: - wytnij kanał RED i wklej do ALPHA - kanał RED zrób czarny - kanał BLUE zrób biały - nagraj to jako TGA 32bit, albo od razu do DDS z Alphą (jak to dobrze zrobisz to normalka będzie ciemno niebieska) ps. a może brakuje przyrostka "_n" ? Edytowane 3 Czerwiec 2010 przez Chrupek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StK Uriziel Napisano 29 Lipiec 2010 Share Napisano 29 Lipiec 2010 Takie pytanie mam o pewną prawidłowość pracy, zawsze jak robię jakiś model to w programie do modelowania robię jego uv maping i eksportuję do formatu obsługiwanego przez dany silnik (udk, marmoset, unity) i tam tworzę materiał z tekstur i nakładam na model. Ostatnio dostałem takie zamówienie od znajomego na kilka prostych modeli + tekstura, wszystko zrobiłem wg tego schematu jak powyżej i dostałem informację że model jest bez nałożonych tekstur. Tak po krótkim zastanowieniu domyślam się że chodzi o to, że model jest wyeksportowany bez materiału i automatycznie nie wczytuje się tekstura. I teraz zastanawiam się co jest bardziej prawidłowe tworzyć model i materiał osobno w silniku, czy może od razu eksportować model z gotowym materiałem, czy może to zależy od silnika ? Mam nadzieję że jasno opisałem problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 24 Sierpień 2010 Share Napisano 24 Sierpień 2010 heloł pisze tutaj bo uwazam ze to dobre miejsce, a dokladniej: jak sie ma sprawa retopologi a uv'kowania w zbrush'u? rzezbie model, texturuje, unwrapuje, robie retopo i teraz nachodzi mnie pytanie, w jakis sposob textury i normalki z modelu nie retopo maja sie znalesc na modelu po retopo??? bedzie ktos w stanie caly proces opisac??? lub moze jakis konkretny obfity link?? jesli powtorzylem pytanie, watek, nie bijcie:), dostane odp i usuwam pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 26 Sierpień 2010 Share Napisano 26 Sierpień 2010 czyzby nie bylo w calym serwisie zadnego konkretnego czlowieka ktory pracuje w zbrush???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się