Hynol Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 W końcu udało mi się dorenderować do końca. Nie jest idealnie, bo pare błędów widać od razu, jak choćby nie najlepsza kompozycja, ale już nie miałem więcej siły walczyć ;). Kompresja troche daje po *****, robiona pod CGT. Krew mnie prawie zalała przy próbie renderingu z displacementem na 1,5 GB RAMu. Więc renderowałem "łatami" i warstwami. Generalnie jestem zadowolny że skończyłem :). 2 Cytuj
Chalek Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 Bardzo ok. Na +: Koncept, modele, wiekszosc materialow, render. Na -: Co on, w lazience jest? Jakos mi te kafelki tam zupelnie nie pasuja, poza tym za bardzo refleksyjne sa. Dla mnie nie jest na 1 rzut oka czytelne, ze to metro jest, raczej jak dworcowy kibel wyglada. Nie jestem pewnien czy te odbicia az takie mocne sa najlepsze, zwlaszcza ta hdrka. To cos w prawym gornym rogu jakos tak od czapy moim zdaniem. Ramke i podpis mogles odpuscic. Cytuj
Badyl Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 taka przyszlosciowa babcia klozetowa mi sie skojarzyla, fajnie bardzo zacnie zaprawde powiadam Wam. Cytuj
ArTooRo Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 Świetne, na prawdę robi wrażenie. Świetny realizm. Pozdrawiam! Cytuj
DraB Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 Genialnie! Gratki :D Możesz krótko opisa proces tworzenia materialów (np. czy wszystkie sam malowales od 0?:) Cytuj
Hynol Napisano 17 Listopad 2006 Autor Napisano 17 Listopad 2006 Dziękuje wszystkim. Na - Co on, w lazience jest? Jakos mi te kafelki tam zupelnie nie pasuja, poza tym za bardzo refleksyjne sa. Dla mnie nie jest na 1 rzut oka czytelne, ze to metro jest, raczej jak dworcowy kibel wyglada. Może być dworcowy kibel ;) To nie jest koniecznie metro. Po prostu jakieś miejsce z szerokim wejściem, oświetlone sztucznym światłem. Może przytułek dla robotów ?? :) Nie jestem pewnien czy te odbicia az takie mocne sa najlepsze, zwlaszcza ta hdrka. To cos w prawym gornym rogu jakos tak od czapy moim zdaniem. Ramke i podpis mogles odpuscic. To coś w prawym górnym rogu było konieczne do dopięcia równowagi. Refleksy przegięte celowo, zmatowiona scena wyglądała może i realistyczniej ale jakoś martwo. Co do ramki, nie do końca się zgodze . Nie bez powodu używa się jej w malarstwie i fotografii, jeżeli potrzebna jest do dobrego wyeksponowania figury. Poza tym potrzebowałem troche piksli na górze i dole po cropingu. Drab: Tutaj masz WIPa. Tak - zrobiłem tą całą cholere od zera (geometria, scena, tekstury (+ nVidia seamless textures), shadery) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=31134&highlight=obsolette Cytuj
Chalek Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 Hynol: ja slaby jestem bardzo jesli chodzi o kompozycje, kadrowanie itd, wiec pewnie masz racje co do tego czegos w prawym-gornym, byc moze z ramka tez. Co do kwestii metro/kibel/przytulek itd, to ok, moze to byc cokolwiek, ale zobacz co napisal Badyl, niestety wiele ludzi moze miec taka reakcje w pierwszym momencie. Nie mowie, ze to tlo jest kategorycznie zle, ja jednak wolalbym cos bardziej neutralnego, na przyklad nie kafelki, ale sciana kamienna/ceglana/tynkowana/pomaza etc. Cytuj
-=S3B=- Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 Bardzo ladnie wyszlo. Swietne shaderki zrobiles. pozdrawiam S3b Cytuj
JohnyCa Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 Pieknie Ci wyszlo. Swietne materialy, modele i kompozycja. Gratulacje! Cytuj
Touch Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 ...o w mordę... tego to się nie spodziewałem... cukrem obcieka, super sprawa, winszuję!! Pozdrawiam! Cytuj
ndru_w Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 Hej :) No cóż tutaj nie ma co mówić jak dla mnie świetnie :D A czy mi się wydaję, czy też w jego lewym oku odbija się TV, a w prawym jakaś postać? Tak mnie to jakoś intryguje :D Pozdrowionka :) Cytuj
Vorek Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 Cudeńko, scenka z klimatem jakich brakuje na forum. Gratulacje :) Cytuj
Hynol Napisano 17 Listopad 2006 Autor Napisano 17 Listopad 2006 Co do kwestii metro/kibel/przytulek itd, to ok, moze to byc cokolwiek, ale zobacz co napisal Badyl, niestety wiele ludzi moze miec taka reakcje w pierwszym momencie. Nie mowie, ze to tlo jest kategorycznie zle, ja jednak wolalbym cos bardziej neutralnego, na przyklad nie kafelki, ale sciana kamienna/ceglana/tynkowana/pomaza etc. Pewnie mogła by być ściana tynkowana, ale ja akurat miałem ochote na kafelki :). Rozumie że dla osób przyzwyczajonych do stosunkowo realistycznych wizualizacji może być to kiepskie. Ale ja się po prostu nie potrafie oprzeć jak mnie coś najdzie :). Jak napisałem na CGTalku - ta praca miała mi pomóc troche lepiej ogarnąć shadery i parametry renderingu dla dużych obrazów. Myśle że pomimo tego że nie do końca jestem zadowolony ze strony wizualnej, udało mi się osiągnąć efekt który moge pokazać ;). Pozdrawiam Co do świateł: 1xVray Dome z HDRI i 1x Vray plane light Cytuj
Master Kiełbaster Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 Ta hdrka bije po oczach :*. reszta OK Cytuj
tadzio Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 git. mile detliki jak np fajowe spawy laczace prety na tym rowerku. git git... Cytuj
Lis Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 Zarąbiste :) Pomysł inny niż wszystkie. Wykonanie też rewelka. Cytuj
DonKichot Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 perfecto :) ja też tak chce umieć a nie umieć ide się upić ;) Cytuj
Chalek Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 Hynol: ja nie uwazam, ze praca jest kiepska, jest bardzo, bardzo fajna. Duzy kawal dobrego obrazka, to takie moje marudzenie tylko z tymi kafelkami, po prostu jest to element, ktory najmniej mi tu pasuje, ale nie uwazam, ze jest to kiepskie. Gratulacje sukcesu na CGTalku, szkoda, ze tutaj praca nie zasluguje na frontpage, ale pewnie wyzszy poziom tu mamy... Cytuj
Secator Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 A ja szukałem kiedys tej pracy w finished bo w w.i.p się wątek urwał i nie mogłem znaleźć, a tu dopiero teraz sie pojawiła :] Po pierwsze: koncept i sam pomysł super :] Po drugie: wykonanie naprawde bardzo super :] Materiały doskonałe poprostu :] a naramiennik inspirowany zdecydowanie WH40k :P Po trzecie: bardzo ciekawe to twoje low-res bo niewiele lżejsze do high-res :D Po czwarte: wyślij to gdzies na zachód, nagrody zgarniesz na pewno jakies :] Cytuj
Hynol Napisano 18 Listopad 2006 Autor Napisano 18 Listopad 2006 Ale przecież ja się po trosze zgadzam co do kafelek ;). I dziękuje Ci że postarałeś się o krytyke którą wezme pod uwage w kolejnych pracach. Tej już nie mam siły zmieniać :). Następnym razem będą tynki i cegły. Master Kiełbaster - Tak, jesteś kolejną osobą która to pisze - przesadziłem troche. DonKichot - Na wszystko trzeba troche czasu i samozaparcia. Dasz rade. Secator - No, naramiennik jest prawie wprost wzięty ze space marines. Co do zachodu to praca poszła na CGT. Na Raph.com czeka na ocene. Cytuj
havoc Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 Hehe.. strasznie eleganckie ;) Naprawde fajne. Fajnie wygląda bok wyzarty przez rdze. Pozdr. Cytuj
Hynol Napisano 18 Listopad 2006 Autor Napisano 18 Listopad 2006 gratulacje fronta na cgt :) Dzięki wielkie. Taki był plan ;). Pierwsza pracka 3 gwiazdki, druga cztery, trzecia front, czwarta..... No musze się przyłożyć do tej czwartej :) Cytuj
polka dot Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 kawał dobrej roboty. świetne opanowanie vrayowych nowości choć z tym rendererem bardzo często trzeba improwizować. u ciebie też tak było? :D Cytuj
DraB Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 Graty za CgTalk! Kurcze tyle swietnych prac ostatnio... :) Dołujecie mnie ;P Cytuj
mrkrzysiek Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 świetna pracka:) textury, modele wszystko jest ładne i staranie wykonane, jedyny minus jak dla mnie to te kafelki jakoś za mocno odbijają:) ale i tak 5 gwiazdek :) Cytuj
Hynol Napisano 18 Listopad 2006 Autor Napisano 18 Listopad 2006 kawał dobrej roboty. świetne opanowanie vrayowych nowości choć z tym rendererem bardzo często trzeba improwizować. u ciebie też tak było? :D No, nie powiem żebym to wyrenderował za jednym podejściem. Postać robota i wózek były renderowane kawałek po kawałku, z wyłączeniem displacementu na innych elementach. Tło i podłoga było renderowane z uproszczonym modelem robota (siatka w dół, tylko difuse, na metalu niski sampling). Potem składałem w photoshopie jakieś 20 częściowych renderów. W czasie samej zabawy z Vrayem robiłem kilka podejść z różnymi ustawieniami samplera. Cytuj
Jonasz_Real Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 Świetne, dajesz radę. Ja bym dodał, jakies małe zabrudzenia, chodzi o niedopałki, kawałek gazety. Cos w tym stylu, troszkę za czysto jest jak na peron ;) Cytuj
Hynol Napisano 18 Listopad 2006 Autor Napisano 18 Listopad 2006 Świetne, dajesz radę. Ja bym dodał, jakies małe zabrudzenia, chodzi o niedopałki, kawałek gazety. Cos w tym stylu, troszkę za czysto jest jak na peron ;) Myślałem o tym na początku i byłoby to bardzo na miejscu. Ale chciałem już skończyć. Jakbym te niedopałki zaczął, to pewnie bym z tydzień nad filtrem siedział ;). Cytuj
Pionier Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 gratulacje FP na CGTalku :) juz dwoch naszych w ciagu tygodnia tam zawislo hehe :) super jest, pracka mi sie podoba, swietnie sobie poradziles z materialami :) tak trzymaj! serdecznosci Pionier. Cytuj
Deviator Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 Nie wiem jak można się czepiać czegokolwiek w tej pracy? Pomysł i wykonanie celujące. Nie wiem czy ten robot miałbyć śmieszny bo mnie on raczej przeraża. Przypomina mi po trochu generała Greviousa z 3 części SW oraz robota z filmu "Hardware". Brawo! Cytuj
pecet Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 aaa materiały mnie powaliły poprostu, przysłaniają troche model, który też jest super! Gratuluje! Cytuj
arcade Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 Whooa, kolejna bardzo ładna praca :) Jakiś wysyp ostatnio Jak dla mnie to złota galeria, ten robocik ma coś w sobie :) Cytuj
Belus Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 ... Co do ramki, nie do końca się zgodze . Nie bez powodu używa się jej w malarstwie i fotografii... ramka ok, model świetny, materiały "luksus"! Dlaczego tego nie ma jaszcze w rekomendacjach? Stanowczo domagam się tego! Cytuj
Kuciel Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 slicznie chlopie, naprawde swietne shadery !!!! Cytuj
miwt Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 wyszlo super...jeden z lepszych fotorealow jakie tu widzialem i naprawde jest czego pogratulowac....doslownie w tym renderze az widac przestrzen;) Cytuj
Bobby_digital Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 dalem 5 gwiazdek bez zastanowienia :) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi