Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hynol_obsolete_m.jpg

 

 

W końcu udało mi się dorenderować do końca. Nie jest idealnie, bo pare błędów widać od razu, jak choćby nie najlepsza kompozycja, ale już nie miałem więcej siły walczyć ;). Kompresja troche daje po *****, robiona pod CGT. Krew mnie prawie zalała przy próbie renderingu z displacementem na 1,5 GB RAMu. Więc renderowałem "łatami" i warstwami. Generalnie jestem zadowolny że skończyłem :).

  • Like 2
  • Odpowiedzi 94
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo ok.

 

Na +:

Koncept, modele, wiekszosc materialow, render.

 

Na -:

Co on, w lazience jest? Jakos mi te kafelki tam zupelnie nie pasuja, poza tym za bardzo refleksyjne sa. Dla mnie nie jest na 1 rzut oka czytelne, ze to metro jest, raczej jak dworcowy kibel wyglada. Nie jestem pewnien czy te odbicia az takie mocne sa najlepsze, zwlaszcza ta hdrka. To cos w prawym gornym rogu jakos tak od czapy moim zdaniem. Ramke i podpis mogles odpuscic.

Napisano

Dziękuje wszystkim.

 

Na -

Co on, w lazience jest? Jakos mi te kafelki tam zupelnie nie pasuja, poza tym za bardzo refleksyjne sa. Dla mnie nie jest na 1 rzut oka czytelne, ze to metro jest, raczej jak dworcowy kibel wyglada.

 

Może być dworcowy kibel ;) To nie jest koniecznie metro. Po prostu jakieś miejsce z szerokim wejściem, oświetlone sztucznym światłem. Może przytułek dla robotów ?? :)

 

Nie jestem pewnien czy te odbicia az takie mocne sa najlepsze, zwlaszcza ta hdrka. To cos w prawym gornym rogu jakos tak od czapy moim zdaniem. Ramke i podpis mogles odpuscic.

 

To coś w prawym górnym rogu było konieczne do dopięcia równowagi. Refleksy przegięte celowo, zmatowiona scena wyglądała może i realistyczniej ale jakoś martwo. Co do ramki, nie do końca się zgodze . Nie bez powodu używa się jej w malarstwie i fotografii, jeżeli potrzebna jest do dobrego wyeksponowania figury. Poza tym potrzebowałem troche piksli na górze i dole po cropingu.

 

Drab: Tutaj masz WIPa. Tak - zrobiłem tą całą cholere od zera (geometria, scena, tekstury (+ nVidia seamless textures), shadery)

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=31134&highlight=obsolette

Napisano

Hynol: ja slaby jestem bardzo jesli chodzi o kompozycje, kadrowanie itd, wiec pewnie masz racje co do tego czegos w prawym-gornym, byc moze z ramka tez.

 

Co do kwestii metro/kibel/przytulek itd, to ok, moze to byc cokolwiek, ale zobacz co napisal Badyl, niestety wiele ludzi moze miec taka reakcje w pierwszym momencie. Nie mowie, ze to tlo jest kategorycznie zle, ja jednak wolalbym cos bardziej neutralnego, na przyklad nie kafelki, ale sciana kamienna/ceglana/tynkowana/pomaza etc.

Napisano

Hej :)

No cóż tutaj nie ma co mówić jak dla mnie świetnie :D

A czy mi się wydaję, czy też w jego lewym oku odbija się TV, a w prawym jakaś postać? Tak mnie to jakoś intryguje :D

Pozdrowionka :)

Napisano

Co do kwestii metro/kibel/przytulek itd, to ok, moze to byc cokolwiek, ale zobacz co napisal Badyl, niestety wiele ludzi moze miec taka reakcje w pierwszym momencie. Nie mowie, ze to tlo jest kategorycznie zle, ja jednak wolalbym cos bardziej neutralnego, na przyklad nie kafelki, ale sciana kamienna/ceglana/tynkowana/pomaza etc.

 

Pewnie mogła by być ściana tynkowana, ale ja akurat miałem ochote na kafelki :). Rozumie że dla osób przyzwyczajonych do stosunkowo realistycznych wizualizacji może być to kiepskie. Ale ja się po prostu nie potrafie oprzeć jak mnie coś najdzie :). Jak napisałem na CGTalku - ta praca miała mi pomóc troche lepiej ogarnąć shadery i parametry renderingu dla dużych obrazów. Myśle że pomimo tego że nie do końca jestem zadowolony ze strony wizualnej, udało mi się osiągnąć efekt który moge pokazać ;). Pozdrawiam

 

Co do świateł: 1xVray Dome z HDRI i 1x Vray plane light

Napisano

Hynol: ja nie uwazam, ze praca jest kiepska, jest bardzo, bardzo fajna. Duzy kawal dobrego obrazka, to takie moje marudzenie tylko z tymi kafelkami, po prostu jest to element, ktory najmniej mi tu pasuje, ale nie uwazam, ze jest to kiepskie. Gratulacje sukcesu na CGTalku, szkoda, ze tutaj praca nie zasluguje na frontpage, ale pewnie wyzszy poziom tu mamy...

Napisano

A ja szukałem kiedys tej pracy w finished bo w w.i.p się wątek urwał i nie mogłem znaleźć, a tu dopiero teraz sie pojawiła :]

 

Po pierwsze: koncept i sam pomysł super :]

Po drugie: wykonanie naprawde bardzo super :] Materiały doskonałe poprostu :] a naramiennik inspirowany zdecydowanie WH40k :P

Po trzecie: bardzo ciekawe to twoje low-res bo niewiele lżejsze do high-res :D

Po czwarte: wyślij to gdzies na zachód, nagrody zgarniesz na pewno jakies :]

Napisano

Ale przecież ja się po trosze zgadzam co do kafelek ;). I dziękuje Ci że postarałeś się o krytyke którą wezme pod uwage w kolejnych pracach. Tej już nie mam siły zmieniać :). Następnym razem będą tynki i cegły.

 

Master Kiełbaster - Tak, jesteś kolejną osobą która to pisze - przesadziłem troche.

DonKichot - Na wszystko trzeba troche czasu i samozaparcia. Dasz rade.

Secator - No, naramiennik jest prawie wprost wzięty ze space marines. Co do zachodu to praca poszła na CGT. Na Raph.com czeka na ocene.

Napisano
gratulacje fronta na cgt :)

 

Dzięki wielkie. Taki był plan ;). Pierwsza pracka 3 gwiazdki, druga cztery, trzecia front, czwarta..... No musze się przyłożyć do tej czwartej :)

Napisano
kawał dobrej roboty. świetne opanowanie vrayowych nowości choć z tym rendererem bardzo często trzeba improwizować. u ciebie też tak było? :D

 

No, nie powiem żebym to wyrenderował za jednym podejściem. Postać robota i wózek były renderowane kawałek po kawałku, z wyłączeniem displacementu na innych elementach. Tło i podłoga było renderowane z uproszczonym modelem robota (siatka w dół, tylko difuse, na metalu niski sampling). Potem składałem w photoshopie jakieś 20 częściowych renderów. W czasie samej zabawy z Vrayem robiłem kilka podejść z różnymi ustawieniami samplera.

Napisano
Świetne, dajesz radę. Ja bym dodał, jakies małe zabrudzenia, chodzi o niedopałki, kawałek gazety. Cos w tym stylu, troszkę za czysto jest jak na peron ;)

 

Myślałem o tym na początku i byłoby to bardzo na miejscu. Ale chciałem już skończyć. Jakbym te niedopałki zaczął, to pewnie bym z tydzień nad filtrem siedział ;).

Napisano

gratulacje FP na CGTalku :) juz dwoch naszych w ciagu tygodnia tam zawislo hehe :) super jest, pracka mi sie podoba, swietnie sobie poradziles z materialami :)

 

tak trzymaj!

 

serdecznosci

Pionier.

Napisano

Nie wiem jak można się czepiać czegokolwiek w tej pracy? Pomysł i wykonanie celujące. Nie wiem czy ten robot miałbyć śmieszny bo mnie on raczej przeraża. Przypomina mi po trochu generała Greviousa z 3 części SW oraz robota z filmu "Hardware". Brawo!

Napisano
... Co do ramki, nie do końca się zgodze . Nie bez powodu używa się jej w malarstwie i fotografii...

 

ramka ok, model świetny, materiały "luksus"! Dlaczego tego nie ma jaszcze w rekomendacjach? Stanowczo domagam się tego!

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności