Destroyer Napisano 18 Maj 2007 Share Napisano 18 Maj 2007 thanks! akurat tam nie szukałem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordy Napisano 18 Maj 2007 Share Napisano 18 Maj 2007 powiem wam jedno. Doszedłem do ponad 8 milionów i zero lagu w viewportcie czy modelowaniu. Subd troche trwa sek. dłużej i to samo undo ale Z3 łupie po pysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 18 Maj 2007 Share Napisano 18 Maj 2007 zb3 jest ekstra. Ale jak za dużo naraz naciskam gdy myśli to mnie wywala :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek_gfx Napisano 18 Maj 2007 Share Napisano 18 Maj 2007 Jedna rzecz mnie wkurza, ustawienia swiatel nic nie daja w viewporcie kiedy jest material matcap. U was tez tak jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 18 Maj 2007 Autor Share Napisano 18 Maj 2007 Tak. Poniewaz MatCap sam w sobie ustawia swiatla. Skads sie przeciez biora te wszystkie kolory, pseudo SSS, itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 18 Maj 2007 Share Napisano 18 Maj 2007 u mnie sie tnie nawet przy 60k :( mam 1gb pamieci w zbrushu2 nie bylo tego problemu miliony mogly byc :D interface jest piekny baaaaardzo mi sie podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 18 Maj 2007 Autor Share Napisano 18 Maj 2007 W ZB2 nie bylo takich cieni i materialow. Sprobuj je powylaczac. Mnie osobiscie na przyklad drazni domyslny material i przelaczam sie na szary, klasyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 18 Maj 2007 Share Napisano 18 Maj 2007 W ZB2 nie bylo takich cieni i materialow. Sprobuj je powylaczac. Mnie osobiscie na przyklad drazni domyslny material i przelaczam sie na szary, klasyczny. sprobuje, a wlasnie ze piknie wyglada jak sie zalatuje kule z tym materialem i inteface'm eeehhhhh poprostu cud miod i rodzynki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek_gfx Napisano 18 Maj 2007 Share Napisano 18 Maj 2007 A da sie malowac w 3D na teksturze? Czy tylko poly paint? Zaimportowalem obiekcik z tekstura,chcialem ja troche poprawic, ale nie bałdzo, zostaje stary dobry projectionmaster,a zastanawialem sie czemu nadal jest :) Chyba ze jakas konwersja tekstury na polipaint? Pokombinuje jeszcze Edit: Mozna przekonwenterowac teksture na polipaint i malowac na niej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 18 Maj 2007 Share Napisano 18 Maj 2007 Fajne jest to ze moj nieszczegolny model w trojce wyglada zawodowo :D:D:D A powaznie - wydajnosc wzrosla, interface bardzo mi sie podoba a opcja tworzenia nowego subtoola z maski rozpieprzyla mi nadgarstki. Genialne. Klicek - czekam na serie videotutkow z Z3 ;) (i jeszcze ta opcja MOVIE... Czad!) Program jest warty kazdego dolara wydanego na niego. Kopie pupem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 18 Maj 2007 Share Napisano 18 Maj 2007 kurde nie wiem czy to zasluga numerka "3" czy poprostu jest lepszy ale zajefajnie sie sculptuje :) gdyby sie nie wysypal to bym sie pochwalil :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 19 Maj 2007 Share Napisano 19 Maj 2007 uzywałem chwilę u kolegi i to już prawie to :] troche transpose czy jak to sie nazywa ciężkie do obadania ale z czasem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 19 Maj 2007 Share Napisano 19 Maj 2007 Jest fajny nawet dla mnie który nie umie sculpować fajniejszy niż 2 a MB może się kryć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 19 Maj 2007 Share Napisano 19 Maj 2007 Gnomon się zapowiada już "Introduction to z3" - Meats Meier http://www.thegnomonworkshop.com/comingsoon.html Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 19 Maj 2007 Share Napisano 19 Maj 2007 kickass :) defaultowy mat jest do kitu ale jest kilka nowych, bardzo przyjemnych. Subtools i HD mesh sculpting wymiatają :) Tyle wrażeń z pół godzinnego zapoznawania się z programem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 19 Maj 2007 Share Napisano 19 Maj 2007 jak już tak testujecie to ja też ;) oprócz tego że ładniej wygląda co jest wielkim plusem ;) to na mojej zintegrowanej grafice z 64mb śmigam prawie 4 Mln i jeszcze mu mało :) mudbox przy 200,000 już kręcił nosem nie wiem jak to tak ale działa :) jedno wiem na pewno nie musze nowej karty kupować :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Intervain Napisano 19 Maj 2007 Share Napisano 19 Maj 2007 ja mam nadzieje, ze teraz chlopaki od mudboxa sie postaraja nas powalic i konkurencja wszystkim na dobre wyjdzie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makak Napisano 19 Maj 2007 Share Napisano 19 Maj 2007 Podpisuje się obiema rękami pod tym co mówi Intervain. Konkurencja to jest to. Jak patrzę na Adoba to widzę, że monopolista nie jest dobrą rzeczą dla userów [jedyny wyjątek to Indesign, tutaj Quark mógłby umrzeć i mówi to wcześniejszy paroletni użytkownik Quarka ;)]. Teraz czas, aby MB coś ciekawego pokazał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 19 Maj 2007 Share Napisano 19 Maj 2007 ma ktos pomysła jak zrobic hotkeya pod tweak brush? klikanie w ikonke za kazdym razem jak chce przesunac siatke nie jest fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 19 Maj 2007 Share Napisano 19 Maj 2007 Łukasz - http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?t=037734 tyle że to nie działa pod 3ką... edytor do 3 ki będzie dostępny na dniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 19 Maj 2007 Share Napisano 19 Maj 2007 w Z2 przy naciśniętym Shift jak kliknąłeś na brusha to pod shiftem był ten brush tyle że smootha już nie było :P może inne też się da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 19 Maj 2007 Share Napisano 19 Maj 2007 thx, trza bedzie poczekac swoją drogą ciekawe co robili beta testerzy, bo nie uwierze ze nikomu nie przeszkadzal brak przesuwania siatki pod klawiszem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RENUAL Napisano 19 Maj 2007 Share Napisano 19 Maj 2007 kurde..fajnie: wiem że jest szybki, niezawodny itp itd ale nie moge sie jakos polapac o co w nim chodzi:niby interface typu classic podobny do tego z 2, ale nie kapuje o co w nim chodzi. przydalby sie jakis tutorial w stylu kilcka;] edit: stwierdzilem ze nie ma sensu wkladac to gdzie indziej: taki maly link do videotutka, który znalazłem w centrali zbrusha http://www.sharecg.com/view.php?upload_id=3915 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 19 Maj 2007 Autor Share Napisano 19 Maj 2007 Lukasz, specjalnie dla Ciebie nauczylem sie skryptowac w ZScript ;D Oto rozwiazanie Twojego, ale i mojego problemu: Otwierasz nowy plik txt i wpisujesz do niego: [iSetHotkey,Brush:Std, '1'] [iSetHotkey,Brush:Tweak, '2'] gdzie Brush:Std i Brush:Tweak to sciezki do narzedzi, a numery to hotkey. Zapisujesz plik txt, w ZBrushu wchodzisz do menu ZSctipt, klikasz Load i wybierasz stworzony wczesniej plik (dobrze umiescic go w katalogu ze skryptami). Voila!!! Ciesz sie nowymi skrotami :D W ten sposob mozna sobie zrobic skrot do kazdego narzedzia. Niestety po kazdym otwarciu ZBrusha trzeba na nowo zaladowac ten plik. Aha... tu jest przycisk od reputacji ;D ;D ;D 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość _Kreska_ Napisano 19 Maj 2007 Share Napisano 19 Maj 2007 o co chodzi z tym nowym narzedziem move? to juz se nie moge normalnie przeuwac poligonow brushem jak dawniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 19 Maj 2007 Share Napisano 19 Maj 2007 Polygony można teraz przesuwać Tweak brushem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 20 Maj 2007 Share Napisano 20 Maj 2007 swietne - dzieki Reanimator+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 20 Maj 2007 Share Napisano 20 Maj 2007 Reanimatorze chylę czoła :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 20 Maj 2007 Autor Share Napisano 20 Maj 2007 HEhe, na zdrowie! :) Kreska, Move/Rotate/Scale sa teraz czescia transpose. http://www.zbrush.info/wiki/index.php/Transpose Vertexy przesuwa sie pedzlem Tweak, dlatego brakowalo nam do niego skrotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 20 Maj 2007 Autor Share Napisano 20 Maj 2007 Nie ma narzedzia, ktore zrobiloby to bezposrednio. Poki co trzeba uzywac Insert Mesh z zakladki Geometry. 1- skasuj nizsze levele w glownym meshu (A) 2- przelacz sie na sub-mesh (B), do ktorego chcesz dolaczyc A 3- uzyj InsertMesh wybierajac glowny mesh (A). Voila! Jezeli jest kilka subtooli to chyba trzebaby zrobic ich kopie, zeby byly osobnymi toolami. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 20 Maj 2007 Share Napisano 20 Maj 2007 Dzieki wielkie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 20 Maj 2007 Share Napisano 20 Maj 2007 1.A propos tego scryptu to może się da zrobić żeby to było podpięte pod deafult? 2.Bawił się ktoś zprojec brushem+subtools? Mianowicie chodzi mi o "wytłaczanie" jednej bryły w drugiej. I czy się udało jak należy? Konkretnie o to biega: http://www.zbrush.info/wiki/index.php/Tutorial:ZProject_and_SubTools Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 20 Maj 2007 Autor Share Napisano 20 Maj 2007 1. Da sie na pewno, ale jeszcze nie wiem jak ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przybysz Napisano 20 Maj 2007 Share Napisano 20 Maj 2007 Lewus: 2. Ja sie bawiłem. Niezła kaszana wychodziła póki nie poczytałem o project brush i jego związkach z tym dziwnym "gizmo" od transpose. Trzeba je chyba jakos zresetowac czy coś. Ja kliknąłem nim w jeden punkt na obu subtoolach (zeby nie bylo tak porozciagane) i potem jakoś w miarę działało. Ale raczej z wyłączoną symetrią. Może to przypadek. ;) Do tego ten brush chyba tylko wyciska i wybrzusza wzdłuż osi "z" a nie normalnej do poligonów więc czasem nieźle się deformuje siatka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NCdeIgnis Napisano 26 Maj 2007 Share Napisano 26 Maj 2007 Ech :/ mnie Zbrush wiesza sie non-stop :/ wlancza sie dwa razy na 10 prob . Wywala sie podczas pracy (tak poprostu) czy przy wyborze narzedzia :/ (np scale) nie wiecie co jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordy Napisano 26 Maj 2007 Share Napisano 26 Maj 2007 cokolwiek jest to jest u ciebie. Spec. please. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NCdeIgnis Napisano 26 Maj 2007 Share Napisano 26 Maj 2007 AMD X2 3800 , 2Giga ram , GeForce 6800GT i winda xp :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 26 Maj 2007 Autor Share Napisano 26 Maj 2007 Probowales odinstalowac i zainstalowac na nowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NCdeIgnis Napisano 26 Maj 2007 Share Napisano 26 Maj 2007 probowalem , szperalem rowniez na oficjalnym forum :P nikt nie ma tyle szczescia co ja ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 26 Maj 2007 Autor Share Napisano 26 Maj 2007 No to nie wiem co Ci moge poradzic. Moze inna kopie sprobuj skolowac or sth. Sledzac podobne watki mam wrazenie, ze w przypadku ZB to loteria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NCdeIgnis Napisano 26 Maj 2007 Share Napisano 26 Maj 2007 no nic cos jeszcze pomysle :P tak czy siak dzieki za probe pomocy :) moze cos uda mi sie wykombinowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 26 Maj 2007 Share Napisano 26 Maj 2007 u mnie też bardzo często się wysypuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 26 Maj 2007 Share Napisano 26 Maj 2007 NCdeIgnis masz może zainstalowanego Dual Core optimizera? mi modo się wywalało 300 razy na minutę jak to miałem, a teraz śmiga aż miło i z Z3 też nie mam problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NCdeIgnis Napisano 26 Maj 2007 Share Napisano 26 Maj 2007 hmm nie mam , nie probowalem go:] znajde na googlu i potestuje ;] ed: paradoksalnie , jak to zainstalowalem calosc chodzi nieco lepiej;) (czesciej sie wlancza bo nawet 7 na 10 ;) ) heh widac mam sytuacje nieco odwratna od Twojej;)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boruteczko Napisano 28 Maj 2007 Share Napisano 28 Maj 2007 ma ktos pomysła jak zrobic hotkeya pod tweak brush? klikanie w ikonke za kazdym razem jak chce przesunac siatke nie jest fajne Może przyda się coś takiego ? Wystarczy załadować plik .txt jako skrypt , a jego kopia zostanie wygenerowana z rozszerzeniem .zsc . Teraz wystarczy skopiować go do :\Pixologic\ZBrush3\ZStartup\ZPlugs i mamy gotowy zestaw hotkey'ów przy starcie ZBrusha . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 28 Maj 2007 Share Napisano 28 Maj 2007 mi pomoglo updatowanie sterownikow karty graficznej i zbrush smiga ladnie;). wczesniej sie sypal jak cholera edit: ok po paru godiznach dobrej zabawy zbrush sie wysypal i juz nie chcial sie odpalic, zdziwilem sie lekko, zrobilem restart kompa.. i znowu smiga milo, wiec moj wniosek zbrush ma jakis problem z pamiecia, tez mam 2gb (kosci kingstone bodajze, nie pamietam), w kazdym badz razie sa puszczone w dual'u, zgaduje ze jak je dam w normal mode zbrush wogole sie nie posypie.. juz kiedys mialem taki problem z jakims innym programem graficznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OmeN2501 Napisano 31 Maj 2007 Share Napisano 31 Maj 2007 No nie wiem czy to dual... Ja mam 3 giga i sypie sie rowno :D Update sterownikow do grafy nie pomogl ale zauwazylem ze pomaga wylaczenie opcji wieloprocesorowych tyle ze wtedy wszytsko zwaaaalllniaaaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 1 Czerwiec 2007 Share Napisano 1 Czerwiec 2007 OmeN2501No nie wiem czy to dual... Ja mam 3 giga i sypie sie rowno :D Update sterownikow do grafy nie pomogl ale zauwazylem ze pomaga wylaczenie opcji wieloprocesorowych tyle ze wtedy wszytsko zwaaaalllniaaaa OmeN2501-Zb wysypuje ci się przy jakiejś konkretnej czynności ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się