Napisano 18 Maj 200717 l powiem wam jedno. Doszedłem do ponad 8 milionów i zero lagu w viewportcie czy modelowaniu. Subd troche trwa sek. dłużej i to samo undo ale Z3 łupie po pysku.
Napisano 18 Maj 200717 l Jedna rzecz mnie wkurza, ustawienia swiatel nic nie daja w viewporcie kiedy jest material matcap. U was tez tak jest?
Napisano 18 Maj 200717 l Autor Tak. Poniewaz MatCap sam w sobie ustawia swiatla. Skads sie przeciez biora te wszystkie kolory, pseudo SSS, itp.
Napisano 18 Maj 200717 l u mnie sie tnie nawet przy 60k :( mam 1gb pamieci w zbrushu2 nie bylo tego problemu miliony mogly byc :D interface jest piekny baaaaardzo mi sie podoba :)
Napisano 18 Maj 200717 l Autor W ZB2 nie bylo takich cieni i materialow. Sprobuj je powylaczac. Mnie osobiscie na przyklad drazni domyslny material i przelaczam sie na szary, klasyczny.
Napisano 18 Maj 200717 l W ZB2 nie bylo takich cieni i materialow. Sprobuj je powylaczac. Mnie osobiscie na przyklad drazni domyslny material i przelaczam sie na szary, klasyczny. sprobuje, a wlasnie ze piknie wyglada jak sie zalatuje kule z tym materialem i inteface'm eeehhhhh poprostu cud miod i rodzynki :D
Napisano 18 Maj 200717 l A da sie malowac w 3D na teksturze? Czy tylko poly paint? Zaimportowalem obiekcik z tekstura,chcialem ja troche poprawic, ale nie bałdzo, zostaje stary dobry projectionmaster,a zastanawialem sie czemu nadal jest :) Chyba ze jakas konwersja tekstury na polipaint? Pokombinuje jeszcze Edit: Mozna przekonwenterowac teksture na polipaint i malowac na niej.
Napisano 18 Maj 200717 l Fajne jest to ze moj nieszczegolny model w trojce wyglada zawodowo :D:D:D A powaznie - wydajnosc wzrosla, interface bardzo mi sie podoba a opcja tworzenia nowego subtoola z maski rozpieprzyla mi nadgarstki. Genialne. Klicek - czekam na serie videotutkow z Z3 ;) (i jeszcze ta opcja MOVIE... Czad!) Program jest warty kazdego dolara wydanego na niego. Kopie pupem.
Napisano 18 Maj 200717 l kurde nie wiem czy to zasluga numerka "3" czy poprostu jest lepszy ale zajefajnie sie sculptuje :) gdyby sie nie wysypal to bym sie pochwalil :D
Napisano 19 Maj 200717 l uzywałem chwilę u kolegi i to już prawie to :] troche transpose czy jak to sie nazywa ciężkie do obadania ale z czasem
Napisano 19 Maj 200717 l Jest fajny nawet dla mnie który nie umie sculpować fajniejszy niż 2 a MB może się kryć :)
Napisano 19 Maj 200717 l Gnomon się zapowiada już "Introduction to z3" - Meats Meier http://www.thegnomonworkshop.com/comingsoon.html Pozdro!
Napisano 19 Maj 200717 l kickass :) defaultowy mat jest do kitu ale jest kilka nowych, bardzo przyjemnych. Subtools i HD mesh sculpting wymiatają :) Tyle wrażeń z pół godzinnego zapoznawania się z programem :)
Napisano 19 Maj 200717 l jak już tak testujecie to ja też ;) oprócz tego że ładniej wygląda co jest wielkim plusem ;) to na mojej zintegrowanej grafice z 64mb śmigam prawie 4 Mln i jeszcze mu mało :) mudbox przy 200,000 już kręcił nosem nie wiem jak to tak ale działa :) jedno wiem na pewno nie musze nowej karty kupować :D
Napisano 19 Maj 200717 l ja mam nadzieje, ze teraz chlopaki od mudboxa sie postaraja nas powalic i konkurencja wszystkim na dobre wyjdzie :)
Napisano 19 Maj 200717 l Podpisuje się obiema rękami pod tym co mówi Intervain. Konkurencja to jest to. Jak patrzę na Adoba to widzę, że monopolista nie jest dobrą rzeczą dla userów [jedyny wyjątek to Indesign, tutaj Quark mógłby umrzeć i mówi to wcześniejszy paroletni użytkownik Quarka ;)]. Teraz czas, aby MB coś ciekawego pokazał.
Napisano 19 Maj 200717 l ma ktos pomysła jak zrobic hotkeya pod tweak brush? klikanie w ikonke za kazdym razem jak chce przesunac siatke nie jest fajne
Napisano 19 Maj 200717 l Łukasz - http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?t=037734 tyle że to nie działa pod 3ką... edytor do 3 ki będzie dostępny na dniach.
Napisano 19 Maj 200717 l w Z2 przy naciśniętym Shift jak kliknąłeś na brusha to pod shiftem był ten brush tyle że smootha już nie było :P może inne też się da
Napisano 19 Maj 200717 l thx, trza bedzie poczekac swoją drogą ciekawe co robili beta testerzy, bo nie uwierze ze nikomu nie przeszkadzal brak przesuwania siatki pod klawiszem
Napisano 19 Maj 200717 l kurde..fajnie: wiem że jest szybki, niezawodny itp itd ale nie moge sie jakos polapac o co w nim chodzi:niby interface typu classic podobny do tego z 2, ale nie kapuje o co w nim chodzi. przydalby sie jakis tutorial w stylu kilcka;] edit: stwierdzilem ze nie ma sensu wkladac to gdzie indziej: taki maly link do videotutka, który znalazłem w centrali zbrusha http://www.sharecg.com/view.php?upload_id=3915
Napisano 19 Maj 200717 l Autor Lukasz, specjalnie dla Ciebie nauczylem sie skryptowac w ZScript ;D Oto rozwiazanie Twojego, ale i mojego problemu: Otwierasz nowy plik txt i wpisujesz do niego: [iSetHotkey,Brush:Std, '1'] [iSetHotkey,Brush:Tweak, '2'] gdzie Brush:Std i Brush:Tweak to sciezki do narzedzi, a numery to hotkey. Zapisujesz plik txt, w ZBrushu wchodzisz do menu ZSctipt, klikasz Load i wybierasz stworzony wczesniej plik (dobrze umiescic go w katalogu ze skryptami). Voila!!! Ciesz sie nowymi skrotami :D W ten sposob mozna sobie zrobic skrot do kazdego narzedzia. Niestety po kazdym otwarciu ZBrusha trzeba na nowo zaladowac ten plik. Aha... tu jest przycisk od reputacji ;D ;D ;D
Napisano 19 Maj 200717 l o co chodzi z tym nowym narzedziem move? to juz se nie moge normalnie przeuwac poligonow brushem jak dawniej?
Napisano 20 Maj 200717 l Autor HEhe, na zdrowie! :) Kreska, Move/Rotate/Scale sa teraz czescia transpose. http://www.zbrush.info/wiki/index.php/Transpose Vertexy przesuwa sie pedzlem Tweak, dlatego brakowalo nam do niego skrotu.
Napisano 20 Maj 200717 l Autor Nie ma narzedzia, ktore zrobiloby to bezposrednio. Poki co trzeba uzywac Insert Mesh z zakladki Geometry. 1- skasuj nizsze levele w glownym meshu (A) 2- przelacz sie na sub-mesh (B), do ktorego chcesz dolaczyc A 3- uzyj InsertMesh wybierajac glowny mesh (A). Voila! Jezeli jest kilka subtooli to chyba trzebaby zrobic ich kopie, zeby byly osobnymi toolami.
Napisano 20 Maj 200717 l 1.A propos tego scryptu to może się da zrobić żeby to było podpięte pod deafult? 2.Bawił się ktoś zprojec brushem+subtools? Mianowicie chodzi mi o "wytłaczanie" jednej bryły w drugiej. I czy się udało jak należy? Konkretnie o to biega: http://www.zbrush.info/wiki/index.php/Tutorial:ZProject_and_SubTools
Napisano 20 Maj 200717 l Lewus: 2. Ja sie bawiłem. Niezła kaszana wychodziła póki nie poczytałem o project brush i jego związkach z tym dziwnym "gizmo" od transpose. Trzeba je chyba jakos zresetowac czy coś. Ja kliknąłem nim w jeden punkt na obu subtoolach (zeby nie bylo tak porozciagane) i potem jakoś w miarę działało. Ale raczej z wyłączoną symetrią. Może to przypadek. ;) Do tego ten brush chyba tylko wyciska i wybrzusza wzdłuż osi "z" a nie normalnej do poligonów więc czasem nieźle się deformuje siatka.
Napisano 26 Maj 200717 l Ech :/ mnie Zbrush wiesza sie non-stop :/ wlancza sie dwa razy na 10 prob . Wywala sie podczas pracy (tak poprostu) czy przy wyborze narzedzia :/ (np scale) nie wiecie co jest ?
Napisano 26 Maj 200717 l probowalem , szperalem rowniez na oficjalnym forum :P nikt nie ma tyle szczescia co ja ;/
Napisano 26 Maj 200717 l Autor No to nie wiem co Ci moge poradzic. Moze inna kopie sprobuj skolowac or sth. Sledzac podobne watki mam wrazenie, ze w przypadku ZB to loteria.
Napisano 26 Maj 200717 l no nic cos jeszcze pomysle :P tak czy siak dzieki za probe pomocy :) moze cos uda mi sie wykombinowac
Napisano 26 Maj 200717 l NCdeIgnis masz może zainstalowanego Dual Core optimizera? mi modo się wywalało 300 razy na minutę jak to miałem, a teraz śmiga aż miło i z Z3 też nie mam problemów
Napisano 26 Maj 200717 l hmm nie mam , nie probowalem go:] znajde na googlu i potestuje ;] ed: paradoksalnie , jak to zainstalowalem calosc chodzi nieco lepiej;) (czesciej sie wlancza bo nawet 7 na 10 ;) ) heh widac mam sytuacje nieco odwratna od Twojej;))
Napisano 28 Maj 200717 l ma ktos pomysła jak zrobic hotkeya pod tweak brush? klikanie w ikonke za kazdym razem jak chce przesunac siatke nie jest fajne Może przyda się coś takiego ? Wystarczy załadować plik .txt jako skrypt , a jego kopia zostanie wygenerowana z rozszerzeniem .zsc . Teraz wystarczy skopiować go do :\Pixologic\ZBrush3\ZStartup\ZPlugs i mamy gotowy zestaw hotkey'ów przy starcie ZBrusha .
Napisano 28 Maj 200717 l mi pomoglo updatowanie sterownikow karty graficznej i zbrush smiga ladnie;). wczesniej sie sypal jak cholera edit: ok po paru godiznach dobrej zabawy zbrush sie wysypal i juz nie chcial sie odpalic, zdziwilem sie lekko, zrobilem restart kompa.. i znowu smiga milo, wiec moj wniosek zbrush ma jakis problem z pamiecia, tez mam 2gb (kosci kingstone bodajze, nie pamietam), w kazdym badz razie sa puszczone w dual'u, zgaduje ze jak je dam w normal mode zbrush wogole sie nie posypie.. juz kiedys mialem taki problem z jakims innym programem graficznym
Napisano 31 Maj 200717 l No nie wiem czy to dual... Ja mam 3 giga i sypie sie rowno :D Update sterownikow do grafy nie pomogl ale zauwazylem ze pomaga wylaczenie opcji wieloprocesorowych tyle ze wtedy wszytsko zwaaaalllniaaaa
Napisano 1 Czerwiec 200717 l OmeN2501No nie wiem czy to dual... Ja mam 3 giga i sypie sie rowno :D Update sterownikow do grafy nie pomogl ale zauwazylem ze pomaga wylaczenie opcji wieloprocesorowych tyle ze wtedy wszytsko zwaaaalllniaaaa OmeN2501-Zb wysypuje ci się przy jakiejś konkretnej czynności ?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto