Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Matys> Ja bym zaczął włosy i usta od zera.. spróbuj na diffie twarzy namalować wgłębienia w policzkach (jaśniejszy kolor) i nieco bardziej zróżnicuj kolorystykę skóry :)

  • Odpowiedzi 164
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

główka narazie cały czas nie bardzo w zestawieniu z resztą, wlosy jak najbardziej mozesz pyknac w zbrushu nie tzeba od razu planów itd, choc one przydalyby sie na koncowkach tego warkocza czy jak to zwał i wtedy tam alfke pyknąc, a same włosy jesli zrobisz w zbrushu to pozniej texture musisz w miare dokladnie poukaldac z fot czy wymalowac tak jak lecą te linie włosów na normalu, i fianlnie robisz mix czyli najperw mapa wlosw z zbrusha, pozniej cala niebieska z lekkim kryciem a pozniej normal z włosow difa zrobiony w psie to juz nakladasz na overlay albo soft ligh, speca dajesz lekutkiego aby aby z wiekszym shines tak aby nie blyszczaly sie a mailay jedynie lekką poswaitkę , nie wiem jak to nazawac, to jest przynajmniej moja metoda ktrora moze nie jest doskonala ale w miare sie sprawdza,

pozatym powkradaly Ci sie niechciane kolory na włosy jak niebieski , tu juz nie ma rady po ulozeniu wlosów z fot wyrowwnac kolorstyke, kontrast i zdesaturawac nie co, pozniej namlowac torche jasnych pasm tak aby byly wyrazniejsze to tak mnie jwjecej,

 

na twarzy musisz jeszcze powalczyc z ustami na ogół takie z fotki sie nie sprawdzaj za dobrze prz yhipkach z normalami trza tam troche pomalowac co by wpasc na dobry kolor, no i teraz najwazniejsze powkradala Ci sie zółtaczka powieki , troche broda i nosek trza to zliwidwac, a makjaz z robic w innym kolrze, ja wiem moze jakis roz ,zielen morsak albo lekki niebieski takie albo wogle jak gothki cos ciemnego na powieki wtedy troche nabierze chrakteru, jak cos mi jeszcz wpadnie do łaba to napisze : D

 

a no i dzięki fajnie ze mogłem pomóc : )

 

ps: nie wiem czy kozystasz w psie z warpa do ukałdania pasm wlosów jak znalazl ladnie moze sobie dopasowac do potrzeb bo widac ze u Cibie one nie zgrywają sie z normalem,, tyle ze najperw dobrze jest sobie maznac cienkimi kreskami czarnymi główne "ciągi" włosów albo wyciagnac blue z zbrushowego normala i wzmocnic i dac mnozenie a same włosy ukadac pod nimi

Napisano

ok, wielkie dzieki za komentsy :D poprwailem troche glowe i pracowalem nad wlosami, oto efekt(jeszcze nie cale ), z twaza jeszcze troszke powalcze bo na texturze dosc duzo widac detalu a jak sie to renderuje to juz nie koniecznie, moze podkrece normalke, cos jeszcze podmecze...

 

2030f4ef46d77021.jpg

 

... Konras poprosilem Klicka zebu usunol mnie z fronta, bo nie chcialbym by z mojego powodu ktokolwiek wyrazal sie w taki sposob na jego temat, niewazne czy to w przenosni czy bezposrednio...

Napisano

Konras jeden front byl wczesniej za poł modelu teraz dostał fronta za poł textury i gwarancuje Ci ze dostanie jeszcze fronta jak skonczy model :)

 

Po prostu nie ma chwilowo co wrzucac na fronty, albo sie lenie i mi sie niechce sam do konca jeszcze nie wiem hehehe ;)

 

Super wloski Matys :) jedziesz z koksiorem :D

Napisano

Witam!!

mozna troche po krytykowac ? slodzic juz na slodzilem :D

wlosy mi sie nie podobaja strasznie psuja efekt tze cos nie gra z textura bo krztalt fajjny :)

druga to twarz hmmmm ogolnie cool ale strasznie mesko wyglada dla mnie rejon ust w szczegolnosci z widoku front :)

pozdro i jak klicek zaznaczyl jedziesz z koksem :)

Napisano

Czepiacie się urody, wg mnie wygląda całkiem przyjemnie. Widać, że to kobieta na pierwszy rzut oka. Poza tym wojowniczka nie powinna wyglądać jak filigranowa dziewczynka.

 

Co do włosów to się zgadzam. Mogłyby być lepsze, teraz sprawiają wrażenie odlanych z gipsu.

Napisano

Twarz jest odpowiednia do charakteru postaci. Mis piękności nie chodzą na wojne. Czepiacie sie. ;) Mama nadzieje, że zrobisz speculara bo ta pani go z pewnością potrzebuje.

 

pozdro

Napisano

Twarz wygląda już fajnie, makijaż i tatuaż tak średnio mi podchodzi, ale to już chyba kwestia gustu. Włosy niestety nie podobają mi się, to znaczy tekstura fajna, fryzura fajna, ale może to wina cienia? Taki jednolity trochę psuje efekt włosów. Na grzywkę wrzuć jakąś alfę, bo teraz wygląda przyciężkawo. Cierpliwości życzę :)

Napisano

heheh :D widze ze bede musial sie jeszcze zmotywowac i pomeczyc te wlosy :/ przegladalem fora szukajac jakis fajnie zrobionych wlosow i szczerze powiedziawszy nie tak latwo takie mext genowe wloski znalesc, wikszosc jest bez normalek(albo z lekka) z planow, u mnie jest ten problem ze mam spujny model tych wlosow i sama textura srednio wyglada :/ duzo tez zalezy od samego renderka, zeby nie wygladalo jak plastelina :/ ok jak wroce z roboty to sie za to jeszcze wezme moze dodam jakies plany albo cus :D

co do twarzyczki zostanie tak jak ejst bo jestem w miare z niej zadowolony, poza texturka ktora jescze moze troszke podrasuje :-)

Napisano

na włosach dałes zbyt mocny normal od mapy z włosów z ps stąd taki efekt, za mało o ile w ogle byla, jest widoczna mapa włosów z zbrusha, z włosami na tych nexgenach nie jest tak miło i łatwo jak w tych starych modelach to fakt , trzeba sprawe wyczuc i poswiecic na opracownaie metody troche czasu,

a dodam jeszcze ze pozytwnie wpłynęła by lekko widoczna skora tam gdzie jest przedziałek włosów, za mocno tam pojechales ciemnym kolorem, włosy na alfie raczje nie bardzo bo grzywka schodzi bokiem i jest upięta z tyłu takze tworzy bryłę, jedyne co to moze kilka pasem na alfie na planach rozrzuconych w okolichahc grzywki

 

co do twarzy to troche słabo czuc normala, przez co oczy mają taki torche rysunkowy charakter, wrzuc ostry polysk na oko tak aby byl tam blik, zeby pojawilo sie w nich "życie", lekki specyk na skore tez nie zaszkodzi , w koncu jednak skora ludzka ma polysk moze nie w kazdym miejscu ;)

Napisano

Faceless - tutorial który podałeś jest też w poście tuż nad Twoim, poza tym paniena Matysa jest też jak najbardziej lowpoly. Czytałes w ogóle ten wątek zanim zapostowałeś?

Napisano

dzieki wszystkim za komentarze ;-) juz jestem na ukonczeniu zrobilem guna, skonczylem wloski, pododawalem speculara, detal na normalce itp, jedyne co mi zostalo to dlonie, i rigowaanie + ustawieniwe pozy, bo chcialem zapostowac to tez na innych portalach i troche gupio taka niezrogowana kukielke zapostowac :/ takze bedzie jakis tlo i dynamiczna scenka :D zobaczymy kiedy mi sie uda skonczyc :-) mam nadzieje ze na dniach.

Napisano

Matys dawaj dawaj pora na show !

 

1nS zanim cos zapostujesz zastanów sie po co to robisz i czemu to słuzy, pamietaj ze mozesz sie spotkac z podobnym potraktowniem i nie wiem czy będzi ci wtedy tak miło

Napisano

omg coscie sie go uczepili ?>

Jesli post 1nS'a byłby kierowany do mnie odebrałbym go jako komplement raczej...

Dał linka do ******** jak dla mnie w kosmos modelu ...i ze jeszcze troche i ten juz i tak piekny model Matysa tez taki bedzie ...

A wam sie od razu agresory włączają ..

Napisano
takze bedzie jakis tlo i dynamiczna scenka

 

Super Matys juz nie moge sie doczekac tej dynamicznej scenki, co do dynamiki modelu, to w nowej wersji MV mozna bedzie przegladac animacje jesli bedziesz chcial przekonwertowac i potestowac jak to wyglada w silniku:)

Napisano

no dobra, czas to konczyc :-) nie powiem troche mi sie zeszlo ale sami wiecie jak to jest :-) wazne ze sie udalo doprowadzic do konca. Jest jeszcze kilka rzeczy ktore moznaby poprawic a wrecz nalezaloby ale mysle ze nie ma co, model jest w miare ogarniety a trzeba robic nowe rzeczy :D

takze jeszcze raz wszystkim wielkie dzieki za kibicowanie i cenne rady.

w miedzyczasie postaram sie zapostowac jakies techniczne sprawy, siateczke, jakies detale itp. ale musze to zebrac w jakas fajna forme :-) a no i 360^ bo taki obrot wyglada fajosko, naprawde nie moglem sie zdecydowac na jeden kadr ale wreszcie dalem taki man nadiej ze wam sie spodoba :-)

5d45f61e8a73cc70.jpg

 

i link do troche wekszej rozdzialki

http://images12.fotosik.pl/117/a6169de8417e70f5med.jpg

  • Like 1
Napisano

Karamba, wyszło naprawdę fajnie. Jak pierwszy raz spojrzałem wydawało mi się, że to jest namalowane w 2D. Wydaje mi się, że twarz w takim układzie wygląda bardzo fajnie i od razu widać, że to lachon :) A link do większej rozdziałki prowadzi do mniejszego obrazka :). Trzeci front jak nic ;) Gratuluję ukończenia.

Napisano

Hehe nie widziałem, że sie chłopaki spinaja :) Ozywiście, że to miał być komplement, czyli że wygląda prawie tak dobrze jak tamten model. Pozdrawiam agersorów i idę zakupić kominiarkę co bym nie został rozpoznany i nie dostał na ulicy za post na forum ;)

 

Teraz to już wogóle ekstra, chociaż dziwnie wyglądają różnice koloru skóry na brzuchu i na twarzy.

Napisano

Zbroja/metal bardzo fajnie unreal tournamentowo. Ale wcześniejsza wersja twarzy bardziej mi sie podobała. oświetlenie na obrazku z renderkiem takie sobie jakieś światło od tyłu by sie przydało to by uwidoczniło normalki. ogólnie profulwypas

Napisano

Postac wyszla swietna. Ale ja zawsze musze wrzocic swoje 2 grosze wiec cie nie bede szczedzil :P Zrobisz mi pozniej fatality ale co ci wygarne to wygrane.

 

Bron wykonanie i design jest spoko, ale kolorystycznie mi nie pasuje do postaci. Postac ma wysoki kontrast i nasycenie kolorow. Bron jest prawie czarno biala i strasznie sie rzuca w oczy. Gdybys dodal troche wiecej koloru i jakos nawiazal kolorystycznie do postaci to imho nie odstawala by tak bardzo. Jakeis zolte kawalki metalu itd.

 

Podest na ktorym ja podstawiles ... no nie postarales sie. Low resowa textura strasznei odstaje od postaci i giwery. Wiem ze to tylko forma przedstawienia postaci, ale jak postawiles sobie taka poprzeczke to ja trzymaj do konca. Sadze ze wnawet moglbys sobie podarowac texture i dac szare, ale jak juz chcesz texte to zrob to prozadnie.

 

Nie za bardzo rozumiem to czerwone cos w tle. Juz lepiej daj szare a ta czerwien wywal chyba ze ma tam byc jakies ukryte przeslanie w stylu slowo szatan w slowie kosciol po przestawieniu kilku liter, kilku dodaniu a kilku wywaleniu.

 

Swiatlo lezy i kwiczy. Daj jakeis porzadne swiatlo. Pobaw sie kolorami.

 

Nie czaje , po co dales ja z profilu jak mogles z lekkiego przodu i pokazac jej caly potencjal. Wieksza czesc twarzy, no i poza bardziej dynamiczna. Skoro masz juz ten kamien z tylu (badz fragment sciany - sam widzisz nie wiem co to) to daj jakas poze konkretna, w stylu wygladanie zza rogu z przygotowana bronia, albo jakies seksowne ujecie jak patrzy bezposrednio w kamere i lekko nachylona zdmuchuje dym z karabinu, albo moze moze ustaw ja w lekkim rozkroku bokiem do kamery, jedna reka celyje karabinem w obserwatora druga reka seksownie sie zgina nad barkiem a cialo wygina w przeciagnieciu. Sadze ze znajdziesz wiele bardzo fajnych pozycji po przejrzeniu jakichs mangowych komiksow badz plakatow z anime. Ponizej postaram sie cos wrzocic.

W charsach prezentacja modelu jest bardzo wazna poza przedewszystkim. Dodatkowo jezeli zrobisz to inteligentnie i oryginalnie twoja praca bedzie swieza przez co latwiej bedzie ja wylowic z tlumu. Przykladowo nikt nie zwroci uwagi na kolejnego potwora z 15 rekoma glowa zamieast plecow 3 ogonami i ziejacego plomieniem. Ale jak dasz mu grabki i wiaderko i do tego bedzie puszczal balony z gumy ktora aktualnie zuje i jeszcze do smaku dodasz kokarke przyczepiona do jego ucha to napewno ludzie zwroca na to uwage. Nie boj sie robisz czegos innego to tylko mzoe zaoowocowac na plus.

 

Jako, ze aktualnie mam na tapecie scifi thingy jeszcze jedno zdanie. Moze jakies incandescence? Jakies lampki na zgroi i giwerze, jakis okular z hologramem na oku ( tabula rasa, graw) sadze ze by to pomoglo. Jakbyc jeszcze wypiekl lightmape dla niej gdzie swiatla rzucaja kolor na elementy zbroi ( np. zielony hologram na oku ktory rzuca swiatlo na kawalek twarzy) byloby swietnie.

 

Nie dokonca podoba mi sie textura tej szmatki na kroczu. takei jakies ciapki. Jakbys wzial zwykla fote z worka od ziemniakow i dal jakis konkretny kolor ( moze bordo, moze szary) byloby imho lepiej.

 

Co do giwery brakuje mi w jej designie jakiejs broni melee, albo osobnej broni do melee na rekawie drugiej reki. Takie gowowo quakeowo unrealowe.

 

Pozy ktore sadze ze by bardziej pasowaly:

 

http://forbiddenplanet.co.uk/blog/wp-content/uploads/2007/06/Tank%20Girl%20Ashley%20Wood%203.jpg

http://www.rackraids.com/wp-content/uploads/2007/06/tgthegifting1.jpg

http://www.irishblogs.ie/images/145214.jpg

http://www.irishblogs.ie/images/103890.jpg

http://static.zooomr.com/images/853204_28359e1b5b_o.jpg

http://students.washington.edu/huynhd/MisaCampo-tn.jpg

http://krang.superstreetonline.com/import_model_wallpapers/misa_campo_import_model_wallpaper_800x600.jpg

http://www.hellgateguru.com/wp-content/uploads/2007/06/hellgate-london-exodus-cover.png

http://picture.yatego.com/images/4578075156e769.4/300645.jpg

 

Sadze ze cos takiego bylo by o wiele ciekawsze : http://www.specusphere.com/joomla/images/reviews/games/156yuna.jpg

 

Po za tymi szczegolami pracka bardzo sie podoba ;)

Odpocznij od niej bo widac ze jestes zmeczony juz i zaczynasz jechac na szybkosc ale dopicuj ja pozniej.

Napisano

Cudowne Matys, co tu sie wiecej czepiac, widac ze masz swoj wlasny styl i to sie wlasnie liczy, no a z czasem bedzie tylko coraz lepiej :)

 

ps

zrobisz jeszcze ta dynamike?

Napisano

napracowałeś sie sporo i widać to + dla ciebie :D

mógłbyś popracować nad specularem jeszcze bo chyba go nieco zaniedbałeś.

Nie zajmie ci to dużo czasu a efekt myślę, że będzie widoczny no chyba ze to specjalnie :)

 

EDIt - a no i oczywiście panienka wymiata to wiesz :D

Napisano

:-) czuje sie zawstydzony :D ,

poprawilem jeszcze podest bo rzeczywicie kaszanka straszna :-)

fb696e71e58f34ae.jpg

a i jeszcze detale i inne ujecia.

850f4da6aa3b8eaa.jpg

mapy zapostuje jak troszke ogarne :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności