ciastuch Napisano 10 Czerwiec 2008 Napisano 10 Czerwiec 2008 Hatt3r: MAsakrycznie przytłukłeś sculptem:D oczy wyszły Ci smerfastycznie, podobają mi sie brwi i nieregularnosc ich ułożenia:) szacunek. Ja własnie nie wiem jak sie wstawia kulki jako gałki ocze, bede kminił, jak znajdzie sie troche czasu;/... moze podpowiesz?
Gomez Napisano 12 Czerwiec 2008 Napisano 12 Czerwiec 2008 Hatt3r wiesz co mi sie w tym nie podoba? To pionowe wglebienie pomiedzy glowami i zmarszczki. Nie daja zludzenia napiecia, one po prostu opadaja. Jakby byly 2 glowy i skora im sie topila a nie rozrywala. Hagelades fajne tylko wyglada staro przez oczy i nos.
Levus Napisano 14 Czerwiec 2008 Napisano 14 Czerwiec 2008 Ostro dajecie:) Gówka dziada-maga, może coś więcej będzie z tego. Jakieś 2h, rzeźbiłem z kulki, a bryle w maxiu.
Gomez Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 takie tam, cos z oczami jest nie tak, ni to azja ni europa
Tomala Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 Dzięki Gawel, tak z bazy, mniej więcej tej samej co na stronie 28 tego wątku.
Levus Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 Takie szybkie, około godziny łapania formy, z nosem walczyłem i poległem...
Tomala Napisano 16 Czerwiec 2008 Napisano 16 Czerwiec 2008 Levus uszy bym cofnął trochę do tyłu bo wchodzą na żuchwę i trochę poszerzył czaszkę nad uszami. Nos mi się właśnie podoba taki spiczasty pasuje do tego gostka. Polecam robić z boxa zamiast kuli, przy kuli za dużo polygonów się marnuje na jej biegunach ;)
Levus Napisano 16 Czerwiec 2008 Napisano 16 Czerwiec 2008 Dzięki Tomala, spróbuje z boxa następną, bo fakt, dużo poly leci w diabły a retopo mi się nie chce. A tak btw, to laska miała być nie gostek:P Powalczyłem jeszcze z godzinkę i tę już odpuszczam. Przepaska i włoski w maxiu.
Levus Napisano 16 Czerwiec 2008 Napisano 16 Czerwiec 2008 hehe..cóż:) następny, jeszcze pewnie go podłubię:
Matrixus17 Napisano 17 Czerwiec 2008 Napisano 17 Czerwiec 2008 Wy to nie macie spania ludzie :PP Levus zdaje się, że podbródek aż za duży?? :| albo tak dziwacznie wygląda :PP
Tomala Napisano 17 Czerwiec 2008 Napisano 17 Czerwiec 2008 Tak, podbródek i nos chyba bym poprawił. Levus to wszystko do portfolio idzie?
Levus Napisano 17 Czerwiec 2008 Napisano 17 Czerwiec 2008 Thx za komenty, zrócę uwagę jak będę coś dłubał na nim.. Tomala, raczej nie, chyba że coś skończę w miarę solidnie, czemu pytasz? W folio w wipie chyba miałem tego w okularach o ile dobrze kojarzę, no ale w wipie to różne rzeczy wrzucam i wywalam:p
Tomala Napisano 17 Czerwiec 2008 Napisano 17 Czerwiec 2008 Nie no tak pytam bo ostatnio dużo prac postujesz :D Fajną masz stronkę z folio, właśnie ostatnio przeglądałem i widziałem tego z wipa w okularach.
Temporal Napisano 26 Czerwiec 2008 Napisano 26 Czerwiec 2008 lol xD twarzyczka super i sam bym chcial tak umiec ale te uszy takie dziwne zaduzo z nich wystaje tego czegos :P
Gomez Napisano 26 Czerwiec 2008 Napisano 26 Czerwiec 2008 Ze nie wyszly to przesada ale "to cos" powinno mniej wystawac u gory a bardziej na dole. Poza tym ta obwodka ucha nie lezy na 1 plaszczyznie
Destroyer Napisano 26 Czerwiec 2008 Napisano 26 Czerwiec 2008 mi uszy nawet pasują, to nie człowiek doskonały;) widziałem fotkę afroamerykanina :) (ba może nawet mam ją w refkach) ten to miał dopiero dziwne uszy i to jeszcze w realu :)
Levus Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 W dechę kolo, ale sposób mocowania cygara mi nie leży. Wygląda jakbyś mu tak wetknął z impetem a kolo nawet nie drgnął tylko wargi mu się rozwarły:D Może takie ujęcie. Ale gostek spoczko!
ofca Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 strasznie mi sie nie podoba i wogole kichaaaawa, nie przylozyl sie , widzialem. to jego stary model przeskalowany. sux ogolnie :D scieeeema wielka :D
gawel72 Napisano 28 Czerwiec 2008 Napisano 28 Czerwiec 2008 Fajny model. Poprawiłbym okolice poniżej dolnej wargi, widać to z profilu konkretnie chodzi mi o to że jest płasko i cofnął bym trochę żuchwę wraz z dolną wargą. Pomniejszyłbym ucho w pionie i nie robiłbym widocznych mięśni szyi wychodzących z ucha, bo u kobiet raczej takich nie widać chyba że jest napakowana :D.
Gomez Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 Uszy sa plaskie i wydaje mi sie ze ma straszne szerokie usta.
gawel72 Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 Teraz wygląda fajnie, tylko wysmoothuj jej trochę tą zmarszczkę biegnącą od nosa będzie młodziej wyglądać, ale to tylko moja sugestia. A jakimi brushami zrobiłeś włosy?
Tomala Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 Włosy najpierw ztuningowanym slash 2 a potem ztuningowanym clay tubes ;) A zmarszczka rzeczywiście nieładnie wygląda dzięki. Gomez niech będzie że Julia Roberts ;)
wizz Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 (edytowane) dawno nic tu nie pokazywałem więcej ujęć tego u mnie w sketchbooku... Edytowane 4 Lipiec 2008 przez wizz
Gomez Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 Nono, fajna zajawka, mam nadzieje ze jeszcze to podpicujesz :) Tomala powiedzmy ze cos w tym jest :)
Gość Morte Napisano 8 Lipiec 2008 Napisano 8 Lipiec 2008 zeet fajne ćwiczonko;) A tu mały speed ode mnie o tak żeby poćwiczyć rzeźbienie w takim czystym stylu. Czas to trochę ponad 1h pracy i jak widać w paru miejscach jeszcze trochę poglucone, ale już mi sie nie chciało. Z polycube'a. Dawajcie dalej chłopaki!
Master Kiełbaster Napisano 8 Lipiec 2008 Napisano 8 Lipiec 2008 za duża średnica gał i czoło mu popchnij do przodu
Robert_krecik Napisano 9 Lipiec 2008 Napisano 9 Lipiec 2008 W stosunku do szyi to bardzo duża ta głowa, poza tym usta, uszy mi nie pasują. Powiedz z bazy robiłeś czy z czego ?
adrian2608 Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 Tak z wcześniej wymodelowanej bazy sculpce ,oczywiscie nie koniec ,dzieki za porady.
KonradOZ Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 Sculpt z tutoriala plus moje testy no i mam takie pytanie: czy da sie zrobic extract z mapowanego obaszaru, ktory widac na screenie tak zeby nie bylo 'oka' tylko piracka opaska? zalacznik ponizej http://img137.imageshack.us/my.php?image=head1vo2.jpg
gawel72 Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 Możesz 'narysować' nową topologie w zbrushu http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=44876&page=1&pp=15 albo wrzucić np. drugi poziom zagęszczenia do np. maxa i tam wymodelować opaskę i ją wyeksportować do zbrusha. 1
Rekomendowane odpowiedzi