Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak byłem mały lepiłem z modeliny takie świnki skarbonki wielkością tak do 2 cm średnicy. Miały nawet zawinięte ucho, zakręcony ogon i uśmiech pod ryjkiem. :)

 

To ma być cały zwierz czy tylko mordka?

[publiczność]caa-ły caa-ły caa-ły...[/publiczność]

;)

  • Odpowiedzi 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
To ma być cały zwierz czy tylko mordka?

[publiczność]caa-ły caa-ły caa-ły...[/publiczność]

;)

Może popiersie,czy jak tam się to u świnek nazywa-karkówka?

Napisano

No ja bym wolał całą. ;) To jak z tym od niedzieli do następnej? Kto się weźmie za organizowanie tego?

 

 

zalien02.jpg

 

Owoc mojego wkur***nia dzisiejszej nocy. ;) Prawie sam claybrush i move. Na model zeszła godzina i 5 minut. Jestem z niego całkiem zadowolony (czas!) i chyba będę jeszcze dłubał szczegóły ale nie teraz.

Próbowałem też zrobić jakiś materiał i render ale średnio to wyszło, będę musiał więcej poćwiczyć. Link

 

Jak wstanę to się za żaboludzia wezme. Na razie renderek tej samej wersji co poprzednio z innymi ujęciami.

 

frogman2.jpg

Napisano

A jaki to problem zorganizować. Proponuję zrobić sondę z tematem a potem założymy wątek i będzie tak jak w speedpaintingu. Z mojej strony sztampowy i znany temat czyli "postać z LOTRA" - popiersie.

Napisano

Taa,lepiej zrobić sonde.Świnka jest za trudna,chciałem wczoraj zrobić na próbę i kiepsko jakoś szło:p.Może by ktoś basemesha jeszcze zrobił,będzie łatwiej niż z kulki...

Napisano

phew mafida- przecie w z bejsmeshe w zbrushu się składa z boxów...

No to dalej óbta ta sonda

Napisano

A ja nie wiem jak i gdzie. Jestem tu nowy. :) Niech ktoś wyżej zadziała.

 

Ja proponuje na początek coś takiego:

Główka z kulki. Stylistyka kreskówkowa. Wyraz twarzy: głupawy uśmiech. :-]

Napisano

Ja sądze że fajny temat dał Monio - Jeszcze czegoś takiego nie sculpciłem nigdy. Zróbmy tak - pojawi się więcej propozycji to zrobimy sonde a jak mamy raptem 2 to wybierzmy tutaj i zakładamy wątek.

Napisano

Panowie założyłem osobny wątek na bitwę przenieście tam swoje prace proszę. Puki co dałem je do swojego posta potem wrzućcie sami to się podmieni.

Napisano

Brzucho za płaskie i stoi jakoś tak mało pewnie. Ogólnie mięśnie potworasa a tyłek jak u człowieka. Jutro będę więcej widział to napiszę:)

Napisano
Dzieki Mafida. Heh mowisz taki sam? To nie dobrze bo uzwyalem innej refki do tego goscia :/.. :D

E bez przesady,nie taki sam tylko podobny:)może ten z refki też był podobny...:)

Napisano

Nie tutaj max'a nie używałem :D Użyłem PolySphere i używałem move, move, move, itd. W końcu wyglądało jakoś na głowę i używałem Clay aż wyszło coś takiego :)

Napisano

Ok dzięki :) Książka anatomii może być z podstawami :D czy poziom rozszerzony xD Bo w mojej książce od biologi teoretycznie nic niema na temat wyglądu kości itp. same pierdoły.

Napisano (edytowane)

Jak masz lekarza w rodzinie to możliwe że ma Atlas Anatomii Człowieka autorzy: Rolf Bertolini/Gerald Leutert - dla studentów medycyny ale bardzo fajny i dokladny. Możesz też poszukać książek Andrew Loomisa i Sarah Simblet - tę drugą mam ale bardzo ciężko ją zdobyć i niektóre elementy jak np plecy są potraktowane po macoszemu. Pozostaje ci jeszcze http://www.fineart.sk i płatne http://www.3d.sk.

Edytowane przez Lucek
Napisano

fajnie ze sobie takie obrazki porobiłeś ale moim zdaniem to jest podstawowy bład przy modelowaniu głowy, czy próbie uchwycenia podobieństwa. ludzie modelują mając ref kę frontu i boku i model fajnie wygląda z przodu i z boku, ale twarz to nie jest prostopadłoscian. Musisz pamietac ze to co robisz ot jednak 3d - pozbieraj sobie jeszcze troche innych refek z innych rzutów postaraj sie przeanalizowac te twarz, jak poszczególne czesci ze soba współgrają w jakiej są odległosci. przy kobiecie dobrze tez zrobic jakies szybie placeholderowe włosy- bo kobiecosc łysej pani ciężko uchwycić.

Napisano

girlheadref.jpg

girlheadref2.jpg

gu32.jpg

 

Stare/ Nowe /Referka. Postuje drugi raz żebyście mieli ogląd na wszystkie na raz.

Już teraz widzę sporo błędów w nowej wersji i wiem że będę ją poprawiał dalej. Miło by było usłyszeć opinie. Też jak oceniacie postęp.

Już wiem bankowo poliki za chude, czaszka za mała z tyłu, żuchwa zbyt ostra i ma za mało nosa z tyłu. Co więcej dodacie?

 

konkwista88 - ;)

 

lucek91 - "Podoba mi się ogólnie - sculpt też" Hehehe. Dzięki za rady. Teraz widzę że nadal mam z tym problem ale się cuś poprawi. Oceń nową wersje.

 

khatake - Wiem i sprawiło mi to pewne trudności. Jednak ciężko mi znaleźć w sieci bezpłatne refeki dobrej jakości. Na początku lipca zamierzam wykupić 3 miesiące dostepu na 3d.sk. Tylko kasa za pixelki wpadnie na konto. Spale im serwery downloadem. ;)

 

Morte - Chciałem skończyć prace z tą główką ale twój post mnie natchnął żeby działać dalej. Na razie zbieram opinie od znajomych i na forach, odpocznę 2 dni dłubiąc co innego i zabiorę się za to znowu. Tym razem z nowymi pakietami fotek tej pani. Zastanawiam się też czy nie dodać ramion albo i całego biustu, fajny ma. ;) No i lekko anorektyczne barki mogłyby być mocno dydaktyczne.

 

Oceniajta mości panowie.

Napisano

Chcesz mogę się podzielić refkami z 3d.sk. Swego czasu zdobyłem trochę tego od kumpla który im płacił. Mam nadzieję że to legalne ale jak chcesz to wal to się podzielę :P

Napisano (edytowane)

Twarz jako taka jest ok - efekt psuje kształt żuchwy. Oko moim zdaniem za mało okrągłe - jakbyś skołował fotki zupełnie bez makijażu to by było łatwiej. Zedytuję zaraz obrazek i pokarzę ci gdzie mam wątpliwości.Poza tym pooglądaj sobie zdjęcia łysych dziewczyn bo masz proporcje głowy trochę jak u faceta. Nałożyłem sobię też z aphą referki i sculpt i sądze że mógłbyś przesunąć minimalnie oczy w dół i usta też w dół. Poza tym twoją twarz załatwia trochę symetria. Ogólnie musisz polegać teraz nie na obrazkach i blueprintach ale na własnej wiedzy i przeczuciu bo 1mm potrafi zrobić kobietę bardziej męską:)

 

gu32.jpg

Edytowane przez Lucek
Napisano

lucek - O superowo. Takie edity bardzo chętnie. :)

khatake - Zgłoszę się jutro. :) Ale i tak chce wykupić ten dostęp. Mam zamiar ściągnąć kolekcje referek coby mi starczyło bo momentu aż ich nie będę potrzebował żeby sculptować i teksturować realistyczne postaci. :) Kilka tysięcy mi starczy w zupełności.

Napisano

No tak takiego zaplecza ci nie zapewnią :D i zgadzam się z Luckiem. Żuchwa u ciebie jest taka łagodna a jakbyś looknął na zdjęcia czachy (twoje własne chociażby :P) to byś zauważył że kość tak gładko się nie zagina.

Napisano

Wracam po dlugiej przerwie(skonczyla sie szkola, matura, zaczely wakacje, to znowu mozna zaczac sie bawic w grafike). Szyja jest jeszcze nie tknieta. Jestem ciekawy co o tym myslicie:ryj.jpg

Napisano

Kurcze Toamala musze ci podziekowac. Bo tak mnie motywujesz do ruszenia zadka jak nikt inny;). Bardzo przyjemny render.Ale..

Nie podobaja mi sie oczy w sensie powieki jakies takie proste sa bardzo a lewe oko wyszlo dosc plasko. Wlosy dosc kanciaste i takie troche moze zbyt "przyklepane" sa ale to widziale w jakims watku ze sam mowiles ze masz z tym problem. Wiec ci wybaczam ;) A i koszula wyszla fajnie

 

pozdrawiam

Napisano

Koszula i włosy zabijają realizm ale moim zdaniem sztywniacko nie wszyło. No ok ma minę w stylu "mam zwiechę" ale ogólnie sama postaci jest świetna. I guziki bym zrobił bardziej odstające od koszuli :D

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Tomala - prawie git, ale;):

Oczy i nos. Musisz jeszcze z tym powalczyc w przyszlosci, w oczach jest cos nie tak z rzesami i makijazem. Nos troche bezksztaltny, jakis niedorobiony do konca. Usta troche przescatterowane. Wlosy bylyby ok, gdyby nie to ze po lewej stronie (naszej) jakis niemal kant tworza, wychodza bardzo pionowo zeby nagle ostro opasc, zdecydowanie bardziej miekko powinny. Koszula od strony modelu bardzo fajna oprocz guzikow, wygladaja jak przyspawane na stale a nie odstające na nitce, no i ten kolnierzyk po prawej stronie jakos nie do konca wyglada. Gdybys jeszcze cokolwiek zrobil z miną albo choc zeby nie patrzyla tak prosto przed siebie, w koncu to nie tylko prezentacja modelu ale skonczona praca, mmm?

Ale generalnie naprawde niezle.

Jeszcze dodam ze kluczem do realizmu pewnie bylyby drobne nierownosci i niedoskonalosci. W dziennikach z produkcji King Konga PJ, jest pokazany model Naomi Watts z jakims blinnem, widac na nim sporo rzeczy ktorych normalnie nie zauwazamy. Np te "waleczki" przy kacikach ust. W tym video koles o tym mowi, choc akurat rzezbi faceta:

http://eat3d.com/free_mudbox_head

 

Monio, wydaje mi sie ze pewne problemy z wyrzezbieniem tej dziewczyny mogą sie brac tez z tego ze masz strasznie krotką ogniskową uzytą na tych zdjeciach. Twarz jest znieksztalcona i jakbys nie mierzyl z nich proporcji, to po przeksztalceniu w bryle 3d bedzie dziwnie.

Edytowane przez Luki Luki
  • Like 1
Napisano

Krzek - Jak pisał Morte. Masz podobny problem do mojego. Twój model będzie wyglądał dobrze tylko z przodu albo z boku. ;) Tak na prawdę w większości sytuacji w jakich widzimy ludzi to ukosy wszelakie.

 

Tomala - pełen podziw dla twojego skillu. Wyśmienite.

 

Luki Luki - Dzięki za tego linka. Co do referek to fakt. Chyba jednak pozostawię tą głowę w takiej formie i zabiorę się za trzepanie z referek z 3d.sk po powrocie z wyjazdu.

Napisano

W takim razie sprobuje sie poprawic. Dzisiejszo-wczorajszy speed. Wydaje mi sie ze jest juz mniej pudelkowaty. Staralem sie odwzorowac pewnego aktora(nie bardzo to chyba wyszlo). Mimo to 100pkt dla tego, kto zgadnie kim ta glowa miala byc:Phead2p.jpg

Napisano

Krzek- to Tom Hanks?:) Ogolnie to spoko lepiej niz bylo na pewno. Wydaje mi sie ze poroporcje sa troche skipeszczone w okolicach ust/brody. Moze daj mu rzuchwe bardziej w dol?

 

pozdro

Napisano

Widać, że to Hanks, ale faktycznie coś jest nie tak z brodą to raz, dwa ucho mi się nie podoba, ale ogólnie baaardzo dużo osób ma z tym problemy więc luz. Co mnie osobiście się nie podoba to to, że twarz zdaję się być napięta ( pow. skóry ). Wolę bardziej wyluzowane postacie :P ;] Ogólnie to fajnie tworzysz, powodzenia w dalszych produkcjach:)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności