Monio Napisano 4 Czerwiec 2009 Napisano 4 Czerwiec 2009 Jak byłem mały lepiłem z modeliny takie świnki skarbonki wielkością tak do 2 cm średnicy. Miały nawet zawinięte ucho, zakręcony ogon i uśmiech pod ryjkiem. :) To ma być cały zwierz czy tylko mordka? [publiczność]caa-ły caa-ły caa-ły...[/publiczność] ;)
mafida Napisano 4 Czerwiec 2009 Napisano 4 Czerwiec 2009 To ma być cały zwierz czy tylko mordka? [publiczność]caa-ły caa-ły caa-ły...[/publiczność] ;) Może popiersie,czy jak tam się to u świnek nazywa-karkówka?
Lucek Napisano 4 Czerwiec 2009 Napisano 4 Czerwiec 2009 (edytowane) To co do końca weekendu? Ja proponuję 1,5h na popiersie. Edytowane 4 Czerwiec 2009 przez Lucek
Monio Napisano 6 Czerwiec 2009 Napisano 6 Czerwiec 2009 No ja bym wolał całą. ;) To jak z tym od niedzieli do następnej? Kto się weźmie za organizowanie tego? Owoc mojego wkur***nia dzisiejszej nocy. ;) Prawie sam claybrush i move. Na model zeszła godzina i 5 minut. Jestem z niego całkiem zadowolony (czas!) i chyba będę jeszcze dłubał szczegóły ale nie teraz. Próbowałem też zrobić jakiś materiał i render ale średnio to wyszło, będę musiał więcej poćwiczyć. Link Jak wstanę to się za żaboludzia wezme. Na razie renderek tej samej wersji co poprzednio z innymi ujęciami.
Lucek Napisano 6 Czerwiec 2009 Napisano 6 Czerwiec 2009 A jaki to problem zorganizować. Proponuję zrobić sondę z tematem a potem założymy wątek i będzie tak jak w speedpaintingu. Z mojej strony sztampowy i znany temat czyli "postać z LOTRA" - popiersie.
mafida Napisano 6 Czerwiec 2009 Napisano 6 Czerwiec 2009 Taa,lepiej zrobić sonde.Świnka jest za trudna,chciałem wczoraj zrobić na próbę i kiepsko jakoś szło:p.Może by ktoś basemesha jeszcze zrobił,będzie łatwiej niż z kulki...
Gość Morte Napisano 6 Czerwiec 2009 Napisano 6 Czerwiec 2009 phew mafida- przecie w z bejsmeshe w zbrushu się składa z boxów... No to dalej óbta ta sonda
mafida Napisano 6 Czerwiec 2009 Napisano 6 Czerwiec 2009 phew mafida- przecie w z bejsmeshe w zbrushu się składa z boxów... Ale mi się nie chce...;)
Monio Napisano 6 Czerwiec 2009 Napisano 6 Czerwiec 2009 A ja nie wiem jak i gdzie. Jestem tu nowy. :) Niech ktoś wyżej zadziała. Ja proponuje na początek coś takiego: Główka z kulki. Stylistyka kreskówkowa. Wyraz twarzy: głupawy uśmiech. :-]
Lucek Napisano 6 Czerwiec 2009 Napisano 6 Czerwiec 2009 Ja sądze że fajny temat dał Monio - Jeszcze czegoś takiego nie sculpciłem nigdy. Zróbmy tak - pojawi się więcej propozycji to zrobimy sonde a jak mamy raptem 2 to wybierzmy tutaj i zakładamy wątek.
Lucek Napisano 6 Czerwiec 2009 Napisano 6 Czerwiec 2009 Hehe bardzo fajne, podoba mnie się - może wyłączając ucho.
Lucek Napisano 7 Czerwiec 2009 Napisano 7 Czerwiec 2009 Panowie założyłem osobny wątek na bitwę przenieście tam swoje prace proszę. Puki co dałem je do swojego posta potem wrzućcie sami to się podmieni.
F/X Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 Dalsze boje z anatomia (potrzebuje jakiegos modelu do animki wiec pewnie skoncze go):
Lucek Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 Brzucho za płaskie i stoi jakoś tak mało pewnie. Ogólnie mięśnie potworasa a tyłek jak u człowieka. Jutro będę więcej widział to napiszę:)
mafida Napisano 12 Czerwiec 2009 Napisano 12 Czerwiec 2009 Wygląda bardzo dobrze,czysto.Górę ucha byś mógł poprawić.Ogólnie narazie podobny do poprzedniego tylko lepiej wykonany :)
Matti Napisano 12 Czerwiec 2009 Napisano 12 Czerwiec 2009 Dzieki Mafida. Heh mowisz taki sam? To nie dobrze bo uzwyalem innej refki do tego goscia :/.. :D
mafida Napisano 12 Czerwiec 2009 Napisano 12 Czerwiec 2009 Dzieki Mafida. Heh mowisz taki sam? To nie dobrze bo uzwyalem innej refki do tego goscia :/.. :D E bez przesady,nie taki sam tylko podobny:)może ten z refki też był podobny...:)
Monio Napisano 12 Czerwiec 2009 Napisano 12 Czerwiec 2009 Matti- Dobry jest ale nosek jakby troszkę za nisko. No i jakiś taki równy bardzo. ;) WIP
Destroyer Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 Marqson z profilu fajna mordka :) ale z przodu już mniej mi się podoba :)
Soul Master Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 Moje zdanie jest takie, abyś spr. poprawić usta i oczy oraz brodę.
Vega Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 Witam, jest to moja druga głowa w ZB. Proszę o komentarze. Ucho coś mi nie pasuje.
Lucek Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 Vega: Przerabiałeś głowę wymodelowaną w max'ie? Lepiej zrób sześcian i rzeźb od podstaw bo wygląda że jeszcze nie czujesz zbrusha.
Vega Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 Nie tutaj max'a nie używałem :D Użyłem PolySphere i używałem move, move, move, itd. W końcu wyglądało jakoś na głowę i używałem Clay aż wyszło coś takiego :)
Lucek Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 W takim razie mogę ci poradzić tylko książki do anatomii i jeszcze raz sculpcić:)
Marqson Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 No wygląda bardziej na jakoś niż na głowę. Tutaj mogą pomóc referki + ogarnięcie anatomii.
Vega Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 Ok dzięki :) Książka anatomii może być z podstawami :D czy poziom rozszerzony xD Bo w mojej książce od biologi teoretycznie nic niema na temat wyglądu kości itp. same pierdoły.
Lucek Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 (edytowane) Jak masz lekarza w rodzinie to możliwe że ma Atlas Anatomii Człowieka autorzy: Rolf Bertolini/Gerald Leutert - dla studentów medycyny ale bardzo fajny i dokladny. Możesz też poszukać książek Andrew Loomisa i Sarah Simblet - tę drugą mam ale bardzo ciężko ją zdobyć i niektóre elementy jak np plecy są potraktowane po macoszemu. Pozostaje ci jeszcze http://www.fineart.sk i płatne http://www.3d.sk. Edytowane 15 Czerwiec 2009 przez Lucek
Monio Napisano 18 Czerwiec 2009 Napisano 18 Czerwiec 2009 Jak oceniacie modelowanie? Powytykajcie błędy. Wszystkie opinie mile widziane. Ucho będę robił z innego obrazka tutaj jest przysłonięte włosami. Sculpt jest w trochę większej skali niż referki, to miejcie to na uwadze. Obrazki z tego stocku i profilu: http://mmb-stock.deviantart.com/ http://marshmallowblue.deviantart.com/
Lucek Napisano 18 Czerwiec 2009 Napisano 18 Czerwiec 2009 Szyja od chłopa a szczęka za ostro przechodzi w szyję - popracuj też nad kształtem nosa. Podoba mi się ogólnie - sculpt też:)
khatake Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 Na side refkach ona nie jest idealnie obrócona. Twoja głowa z boku natomiast jest za wąska.
Gość Morte Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 fajnie ze sobie takie obrazki porobiłeś ale moim zdaniem to jest podstawowy bład przy modelowaniu głowy, czy próbie uchwycenia podobieństwa. ludzie modelują mając ref kę frontu i boku i model fajnie wygląda z przodu i z boku, ale twarz to nie jest prostopadłoscian. Musisz pamietac ze to co robisz ot jednak 3d - pozbieraj sobie jeszcze troche innych refek z innych rzutów postaraj sie przeanalizowac te twarz, jak poszczególne czesci ze soba współgrają w jakiej są odległosci. przy kobiecie dobrze tez zrobic jakies szybie placeholderowe włosy- bo kobiecosc łysej pani ciężko uchwycić.
Monio Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 Stare/ Nowe /Referka. Postuje drugi raz żebyście mieli ogląd na wszystkie na raz. Już teraz widzę sporo błędów w nowej wersji i wiem że będę ją poprawiał dalej. Miło by było usłyszeć opinie. Też jak oceniacie postęp. Już wiem bankowo poliki za chude, czaszka za mała z tyłu, żuchwa zbyt ostra i ma za mało nosa z tyłu. Co więcej dodacie? konkwista88 - ;) lucek91 - "Podoba mi się ogólnie - sculpt też" Hehehe. Dzięki za rady. Teraz widzę że nadal mam z tym problem ale się cuś poprawi. Oceń nową wersje. khatake - Wiem i sprawiło mi to pewne trudności. Jednak ciężko mi znaleźć w sieci bezpłatne refeki dobrej jakości. Na początku lipca zamierzam wykupić 3 miesiące dostepu na 3d.sk. Tylko kasa za pixelki wpadnie na konto. Spale im serwery downloadem. ;) Morte - Chciałem skończyć prace z tą główką ale twój post mnie natchnął żeby działać dalej. Na razie zbieram opinie od znajomych i na forach, odpocznę 2 dni dłubiąc co innego i zabiorę się za to znowu. Tym razem z nowymi pakietami fotek tej pani. Zastanawiam się też czy nie dodać ramion albo i całego biustu, fajny ma. ;) No i lekko anorektyczne barki mogłyby być mocno dydaktyczne. Oceniajta mości panowie.
khatake Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 Chcesz mogę się podzielić refkami z 3d.sk. Swego czasu zdobyłem trochę tego od kumpla który im płacił. Mam nadzieję że to legalne ale jak chcesz to wal to się podzielę :P
Lucek Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 (edytowane) Twarz jako taka jest ok - efekt psuje kształt żuchwy. Oko moim zdaniem za mało okrągłe - jakbyś skołował fotki zupełnie bez makijażu to by było łatwiej. Zedytuję zaraz obrazek i pokarzę ci gdzie mam wątpliwości.Poza tym pooglądaj sobie zdjęcia łysych dziewczyn bo masz proporcje głowy trochę jak u faceta. Nałożyłem sobię też z aphą referki i sculpt i sądze że mógłbyś przesunąć minimalnie oczy w dół i usta też w dół. Poza tym twoją twarz załatwia trochę symetria. Ogólnie musisz polegać teraz nie na obrazkach i blueprintach ale na własnej wiedzy i przeczuciu bo 1mm potrafi zrobić kobietę bardziej męską:) Edytowane 19 Czerwiec 2009 przez Lucek
Monio Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 lucek - O superowo. Takie edity bardzo chętnie. :) khatake - Zgłoszę się jutro. :) Ale i tak chce wykupić ten dostęp. Mam zamiar ściągnąć kolekcje referek coby mi starczyło bo momentu aż ich nie będę potrzebował żeby sculptować i teksturować realistyczne postaci. :) Kilka tysięcy mi starczy w zupełności.
khatake Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 No tak takiego zaplecza ci nie zapewnią :D i zgadzam się z Luckiem. Żuchwa u ciebie jest taka łagodna a jakbyś looknął na zdjęcia czachy (twoje własne chociażby :P) to byś zauważył że kość tak gładko się nie zagina.
Krzek Napisano 20 Czerwiec 2009 Napisano 20 Czerwiec 2009 Wracam po dlugiej przerwie(skonczyla sie szkola, matura, zaczely wakacje, to znowu mozna zaczac sie bawic w grafike). Szyja jest jeszcze nie tknieta. Jestem ciekawy co o tym myslicie:
Matti Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 Kurcze Toamala musze ci podziekowac. Bo tak mnie motywujesz do ruszenia zadka jak nikt inny;). Bardzo przyjemny render.Ale.. Nie podobaja mi sie oczy w sensie powieki jakies takie proste sa bardzo a lewe oko wyszlo dosc plasko. Wlosy dosc kanciaste i takie troche moze zbyt "przyklepane" sa ale to widziale w jakims watku ze sam mowiles ze masz z tym problem. Wiec ci wybaczam ;) A i koszula wyszla fajnie pozdrawiam
khatake Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 Koszula i włosy zabijają realizm ale moim zdaniem sztywniacko nie wszyło. No ok ma minę w stylu "mam zwiechę" ale ogólnie sama postaci jest świetna. I guziki bym zrobił bardziej odstające od koszuli :D 1
Luki Luki Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 (edytowane) Tomala - prawie git, ale;): Oczy i nos. Musisz jeszcze z tym powalczyc w przyszlosci, w oczach jest cos nie tak z rzesami i makijazem. Nos troche bezksztaltny, jakis niedorobiony do konca. Usta troche przescatterowane. Wlosy bylyby ok, gdyby nie to ze po lewej stronie (naszej) jakis niemal kant tworza, wychodza bardzo pionowo zeby nagle ostro opasc, zdecydowanie bardziej miekko powinny. Koszula od strony modelu bardzo fajna oprocz guzikow, wygladaja jak przyspawane na stale a nie odstające na nitce, no i ten kolnierzyk po prawej stronie jakos nie do konca wyglada. Gdybys jeszcze cokolwiek zrobil z miną albo choc zeby nie patrzyla tak prosto przed siebie, w koncu to nie tylko prezentacja modelu ale skonczona praca, mmm? Ale generalnie naprawde niezle. Jeszcze dodam ze kluczem do realizmu pewnie bylyby drobne nierownosci i niedoskonalosci. W dziennikach z produkcji King Konga PJ, jest pokazany model Naomi Watts z jakims blinnem, widac na nim sporo rzeczy ktorych normalnie nie zauwazamy. Np te "waleczki" przy kacikach ust. W tym video koles o tym mowi, choc akurat rzezbi faceta: http://eat3d.com/free_mudbox_head Monio, wydaje mi sie ze pewne problemy z wyrzezbieniem tej dziewczyny mogą sie brac tez z tego ze masz strasznie krotką ogniskową uzytą na tych zdjeciach. Twarz jest znieksztalcona i jakbys nie mierzyl z nich proporcji, to po przeksztalceniu w bryle 3d bedzie dziwnie. Edytowane 22 Czerwiec 2009 przez Luki Luki 1
Monio Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Krzek - Jak pisał Morte. Masz podobny problem do mojego. Twój model będzie wyglądał dobrze tylko z przodu albo z boku. ;) Tak na prawdę w większości sytuacji w jakich widzimy ludzi to ukosy wszelakie. Tomala - pełen podziw dla twojego skillu. Wyśmienite. Luki Luki - Dzięki za tego linka. Co do referek to fakt. Chyba jednak pozostawię tą głowę w takiej formie i zabiorę się za trzepanie z referek z 3d.sk po powrocie z wyjazdu.
Krzek Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 W takim razie sprobuje sie poprawic. Dzisiejszo-wczorajszy speed. Wydaje mi sie ze jest juz mniej pudelkowaty. Staralem sie odwzorowac pewnego aktora(nie bardzo to chyba wyszlo). Mimo to 100pkt dla tego, kto zgadnie kim ta glowa miala byc:P
Matti Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Krzek- to Tom Hanks?:) Ogolnie to spoko lepiej niz bylo na pewno. Wydaje mi sie ze poroporcje sa troche skipeszczone w okolicach ust/brody. Moze daj mu rzuchwe bardziej w dol? pozdro
No]2 Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Widać, że to Hanks, ale faktycznie coś jest nie tak z brodą to raz, dwa ucho mi się nie podoba, ale ogólnie baaardzo dużo osób ma z tym problemy więc luz. Co mnie osobiście się nie podoba to to, że twarz zdaję się być napięta ( pow. skóry ). Wolę bardziej wyluzowane postacie :P ;] Ogólnie to fajnie tworzysz, powodzenia w dalszych produkcjach:)
Rekomendowane odpowiedzi