SUPER_OkO Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 Pomijajac paszcze pra slawnej Anakondy jest to najlepiej wymodelowane wnetrze wezowej mordy jakie widzialem w ostatnim kwartale ;) Powodzenia
Ania Napisano 30 Grudzień 2007 Autor Napisano 30 Grudzień 2007 Żeby odpocząć trochę od węża zaczęłam mysz.
Gość _Kreska_ Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 słodki myszak:) na pewno cała praca taka bedzie, trzymam kciuki :)
Orangegraphics Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 myszka się wyklaruje;) teraz, jak Klicek i Jaras weszli do bitwy to cała pro ekipa bitwowa walczy;)
jaras Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 Aniu paszcza węża jest rewelacyjna ! jak zamierzasz robić futerko myszce ?
Ania Napisano 30 Grudzień 2007 Autor Napisano 30 Grudzień 2007 Zabrałam się za tylnią część głowy i otworki na dolnej wardze. Tymczasowo zamknęłam buźkę. Jaras - spróbuję tym narzędziem: http://peach.blender.org/index.php/grooming-time/ A jak to się nie uda, to tekstura i trochę postprodukcji.
floo Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 no no... widać efekty pracy... ;) gratuluje jakości i powodzenia!!!
Tomala Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 Aniu znając twoje zdolności do modelowania detali bałem się że futro będzie modelowane włosek po włosku ;) Świetna mysz, już teraz widzę że będzie super, ach czekam na więcej i zazdroszczę umiejętności.
SereCk Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 Aniu, mam pytanko... dotyczace siersci... to w czym bedziesz to robic, to jest plugin do blendera czy osobna aplikacja?? ja chcialem takie futro zrobic w maxie, lecz tam jest za mala ingerencja i ustawienia tych wloskow... a MAYI mi sie nie kce uczyc specjalnie dla FURA. Jak mozesz to napisz do mnie na GG (1403331) bo chetnie bym o tym pogadal
odnetniN Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 no niezle widze ze praca idzie do przodu. ps: ta mysz bedzie skakac ? bo takie robi wrazenie;]
hcpiter Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 Piekny modeling Aniu ! Scena bedzie napewno super ! Powodzenia w dalszym modelowaniu ! :) Pozdrawiam
CG_Lama Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Bardzo ładny modeling , trzymam kciuki za wygraną:))
Ania Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 SereCk - wysłałam PM. odetniN - nie będzie skakać, jest modelowana w takiej pozie żeby łatwiej było później ustawić rączki. Model węża prawie gotowy, jeszcze drobne poprawki, muszę usunąć te nierówności które się zrobiły na spodzie. Reszta łusek będzie teksturą. A dla wszystkich którzy jeszcze mieli wątpliwości: Tak, to prawda że węże atakują i jedzą ludzi:
tokem Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 nie ma to jak przekonanie o swoich nieograniczonych możliwościach :); wąż i mysz rewelacja pozdrawiam
Destroyer Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Tak, to prawda że węże atakują i jedzą ludzi: hehe ten się nie patyczkuje, będzie miał na dłużej :D model niszczy, ale to już wiesz :P mi by się nie chciało tych wszystkich łusek ręcznie modelować, to że bym nie potrafił to już inna sprawa :D
mrkrzysiek Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Aniu poprostu jest pięknie detal masakra, czekam na więcej i powodzenia
Tomala Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Mysia świetna ale zastanawiam sie czy nie powinnaś jej zrobić troszkę chudszej biorąc pod uwagę że dojdzie futro. Jestem bardzo ciekaw jak sobie poradzisz z futrem bo chyba nie będziesz robić w maxie?
jaras Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 a czemu futro w maxie miałoby byc złym rozwiązaniem ? IMO wcale nie ustepuje innym systemom owłosieniowym ;)
mirach Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Aniu, mam nadzieje ze sie wyspecjalizujesz w modelowaniu gryzoni :D A mysz calkiem dobra, taka... tlusciutka :D Waz sie moglby skusic na taką :) powodzenia Mirach PS: to na zdieciu to na 99% mlody szczur :)
Jonasz_Real Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Ładna myszka, dałbym wiecej masy w tyłu ciała.
Tomala Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 a czemu futro w maxie miałoby byc złym rozwiązaniem ? IMO wcale nie ustepuje innym systemom owłosieniowym ;) Jaras mi chodzi o to że Ania używa darmowych programów ostatnio czyli wingsa i blendera i czy da się zrobić przyzwoite futro w blenderze. Maxowy hair and fur jak najbardziej daje radę szczególnie od wersji 9 maxa, dla mnie lepszego nie trzeba.
Ania Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 Tomala - dzięki, chyba masz rację z tym futrem, model za gruby. Będę robiła futro w Blenderze, niedawno doszły tam nowe opcje dotyczące futra, trochę dzisiaj potestowałam i chyba będzie nie najgorzej. Futro w maxie kiedyś próbowałam, chciałam tam zrobić włosy, nie wyszły kompletnie, dlatego trzymam się z dala od tego. Jeśli mi nie wyjdzie w blenderze, to tradycyjnie dorysuję w 2d, już często tak robiłam i zazwyczaj efekt był w miarę przyzwoity. Mirach hehe raczej nie, to mój drugi gryzoń w ostatnim czasie, za dużo tego, do tego wszystkie gryzonie mają futro co dodatkowo utrudnia sprawę. Czy jest jakiś sposób żeby rozróżnić mysz od szczura, oprócz po ogonie? Bo mam te moje referki przemieszane, i nie wiem co jest co. Chociaż jak będzie szczur to też nie ma tragedii, wtedy przynajmniej skala między nim a wężem nie będzie aż tak zachwiana.
Agent_74 Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 No to mamy po konkursie;)heheehe Ale poważnie, no fakt jak zwykle masz Aniu konkretne i oryginalne pomysła:) Co prawda wszelkich gadów nie lubie tak jak one mnie ale dobrze ,że faktycznie nie wzięłaś tego pająka brrrr Bede na pewno zaglądał.Powodzenia:))!!!! P.S Jeśli ta prace zrobisz jak tego "golca" to fiu fiu bedzie ciężko(:/ A jak juz polecisz z tą pracką jak ze swoja "syrenką" to .... hmmm popatrzymy zobaczymy.Dzięki Ci Aniu za dobre wskazówki co mego wątku:)
mirach Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 Hm. Wiesz, w zasadzie to mlody szczur od myszy strasznie budowa sie nie rozni. Mam wrazenie ze tylek szczura jest wiekszy od myszy. Mysz to tak bardziej serdelek, a szczur cos w rodzaju lezacej gruszki :D Dlatego jak dla mnie twoj model jednak przypomina myche. Czyli zgodnie z zalozeniem. Tu masz myche wg encyklopedii brytanici: http://cache.eb.com/eb/image?id=81291&rendTypeId=4 A tu mase rasowych szczurow: http://ratz.co.uk/comparison.html http://ratz.co.uk/comparison_B.html to tak dla porownania. A te twoje gryzonie mobilizuja mnie zeby wrocic do swojego projektu latajacego szczura :) Sorry za literowki, ale spiesze sie do pracy. pozdrawiam Mirach Edit: wrzucisz siatke tej mychy? Zwlaszcza lebkowi bym sie przyjzal. 1
eco Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 ...w sumie to po Tobie Aniu spodziewalem sie scenki, ze mysz bedzie polykala weza - siedzaca poza, rozdzawiona mordka, czesciowo wypchany brzuch i dopychanie zdobyczy lapkami :)
Ania Napisano 4 Styczeń 2008 Autor Napisano 4 Styczeń 2008 Agent jak można nie lubić, to piękne zwierzęta. Zapoznaj się z pytonem Fluffy, być może polubisz. Fluffy ma 7 m długości i podobno jest łagodna niczym owieczka. Mirach - tu siatka, oczywiście jeszcze nieskończona. Modeluję najpierw te wyraźniejsze, lekko wystające elementy typu policzki, brwi, dopiero potem dodaję i poprawiam siatkę pomiędzy tym. Dzięki za linki i wyjaśnienia. Eco - no racja, nie wpadłam na to. Teraz to już mam za bardzo rozplanowane żeby zmieniać.
Gomez Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 eco - strzeliles super pomyslem :) Zeczywiscie to bylo by w stylu Ani. Na gryzoniach sie nie znam wiec nie bede sie wymadrzac ;P Wyglada ladnie.
-hpx- Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 heh myśle że wąż nie zastanawiałby się czy to szczur czy mysza :D
hcpiter Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 No jak narazie to nic tylko wychwalac ! Piekne piekne ! Pozdrawiam !
KLICEK Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 normalnie kobiety mnie zaskakuja :) ja bym nie mogl wymodelowac weza ze wszystkimi szczegolami bo po prostu nie moglbym na nie za dlugo lukac ;)) tak czy inaczej Aniu super robota !
CG_Lama Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 Lukaszu mysle ze chodzi tu o całokształt, rozumiem ten pewnego rodzaju ekscytacje postepami . Zobacz na wczsniejsze prace Ani , poziom wykonania, teksturki .Co tu wiecej mowic, zobacz tego weza jak slicznie zrobiony , ten detal . Wiec ja rowniez jestem pod wrazeniem tworczosci:)))) A insynuacje ze ze zachwalaja postepy z powodu tego ze Ania jest kobieta to juz jest nie namiejcu konfrontujac to z dotychczasowym dorobkiem autorki. Pozdrawiam
KLICEK Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 no dokladnie tak i tez jest to jakas motywacja do dalszej pracy, konczenia tego czego sie zaczelo :) no bo komu robic sie chce jak ciagle slychac ze zle prawda ? :] pewnie ze mozna kilka rzeczy poprawic, ale model myszki jest we wczesnym statium i naprawde jezeli pozniej bedzie cos co nie bedzie mi pasowalo na pewno to napisze :)
JunioR Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 Lukasz- zazdroscisz, ze tak wszyscy pisza Ani ? Nie jaramy sie tym ze to dziewczyna i robi weza, ale chyba tym, ze wiemy na co stac ta osobie i wielokrotnie to pokazala wiec sie nalezy! i ja dodam kom do pracki suuuuuuuuuupeeeeeeer ;) pozdrawiam!
DiM Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 Jestem ciekaw jak będzie wyglądać ten gryzoń z futrem. trochę mi łapki sie wydają za grube ale to może tylko złudzenie.
ETA Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 Mysz bardzo fajna, ale przypadkiem nie ma za duzych oczu?? albo to zamierzony efekt :)?
KoMic Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 oczy faktycznie sa ciut za duze, ale moim zdaniem na plus to wychodzi, wyglada na bardziej wystraszona. czlowiek idetntycznie reaguje: ] pozdrawiam
Ania Napisano 4 Styczeń 2008 Autor Napisano 4 Styczeń 2008 DiM - łapki poprawiłam, teraz lepiej? Eta - no chyba trochę za duże, poprawię to, dzięki. Komic - ona nie ma się bać, ona ma dusić węża, wyraz twarzy jak u terorysty wykonującego kidnapping.
mirach Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 Lapki wygladaja dosc smoczo. O ile sie nie myle to mysza pazury sie nie chowaja, przez co nie potrzebuja zgrubionych koncowek palcow. Jesli lapy nie beda na pierwszym planie to jak dla mnie sa w zupelnosci ok, jesli maja byc jakos wyeksponowane, to bym ciut odchudzil koncowki.
eco Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 ...taka mala refka - na stronie sa ogolnie foty z sekcji myszy- dosc wymowne
RK Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 Kurcze, strasznie detaliczne. Jeśli całość będzie w Twoim stylu to nie ma sensu mówić o anatomii (no- nie większy niż w przypadku "Ice Age")- jest ok.
Ania Napisano 4 Styczeń 2008 Autor Napisano 4 Styczeń 2008 Mirach dzięki za uwagę, tymczasem poszukałam więcej referek i poprawię ręce. Jedna z rąk będzie przypuszczalnie wyeksponowana, będzie od przodu obejmowała węża, tak jak na koncepcie. Eco chyba oglądałam tą stronę, albo podobną. U mnie się obędzie bez krwi i bebechów. RK - chciałam raczej trzymać sie anatomii, przynajmniej na tyle na ile mnie stać. Tylko pozy mają być nierealne.
Gość Marioza Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 świetny pomysł , taki bardzo kreskówkowy, choc jak widzę idze w stornę realizmu co oczywiscie nie jest złe, modele cool, zawsze podziwiałem Twoją pomysłowość jak i dobór lub tez dostosowanie sie do tamtów, :o)
Agent_74 Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 Agent jak można nie lubić, to piękne zwierzęta. Zapoznaj się z pytonem Fluffy, być może polubisz. Fluffy ma 7 m długości i podobno jest łagodna niczym owieczka. No cóż generalnie ja kocham przyrode ale niestety nie wszystkim stworzonkom jestem w stanie zaufać;) A słowo podobno nie oznacza na pewno;) Ale i tak bedę z chęcią co jakiś czas tu zaglądać bo od kiedy po raz 1wszy spotkałem sie z Twymi pracami to od razu mnie urzekły swą precyzją i artystycznym stonowaniem:)
DiM Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 http://www.informatics.jax.org/cookbook/ tu jest opisana anatomia myszy może ci sie przyda. Myślę że powinnaś podkreślić stawy gryzonie z reguły mają "kościste" łapki - moje gryzonie bynajmniej mają ale to nie myszy :p 1
Ania Napisano 6 Styczeń 2008 Autor Napisano 6 Styczeń 2008 Dim dzięki za linka, przyda się. Zrobiłam unwrap wężowi, nie jestem pewna czy obcinanie go było dobrym pomysłem (zamierzam oteksturować, potem skopiować część i dokleić z tyłu), czy ktoś ma doświadczenie z teksturowaniem podłóżnych obiektów i zna może lepsze rozwiązanie? I jeszcze jedno pytanie do blenderowców, czy da się w sculpt mode jednocześnie wyświetlać teksturę i cieniowanie? Chciałabym narysować albo nakleić ze zdjęcia łuski na teksturę i potem wedłóg nich sculptować, ale jak wyświetlę teksturę to już nie widać wypukłości. i gotowy modelik:
Jonasz_Real Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 niezły hardcore...co do textury to mozesz zrobic tak: ze pozostała częsc ciała weża, niech siatka zachodzi po za obręb kwadratu, potem robisz texturkę która sie tilinguje, z lewej i i prawej strony. Co do sculpt mode , nie pomogę CI. :)
RK Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 Wysculptowany świetnie. Trochę dolna szczęka wydaje się "płaska ale może to wina ujęcia.
Ania Napisano 6 Styczeń 2008 Autor Napisano 6 Styczeń 2008 E jeszcze nie sculptowałam, model gotowy w sensie że basemesh gotowy. Trochę płasko wyszło masz rację, trochę poprawię jeszcze albo zrobię ujęcie w którym tego nie widać.
Rekomendowane odpowiedzi