Skocz do zawartości

Teczka 2D II: skeczbuk


lisu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 774
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zabieg z tabliczka super, nie wiedziec czemu dodal przestrzeni. Tez wieksza wersja pracy dobrze sluzy tutaj. Dla mnie, poza swietnym wykonaniem, sam pomysl na prace robi wrazenie. Ja bym sie tu nawet jakiejs glebi doszukal ;) W kazdym razie mysle, ze ten obrazek i ideę polączenia psa, swini i zebry w takiej wysmakowanej stylistyce (swiatlo!), mozna na dlugo zapamietac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się prawa ręka za duża, głównie przedramię, samo ramie wydaje się przez to za krótkie lub naprawdę takie jest. Kolano ma na sztorc i ta poza sugeruje że jest przytomna, twarz jest tak jakby za spokojna :/ a w widoku z góry nie widać jej oczu i przez to wygląda jakby spała. Mała sprzeczność. Ułożenie dłoni też mi nie pasuje wygląda jakby podwineła sobie koszulke małym palcem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom envi bardzo przyjemne (zwlaszcza 2), natomiast jedna rzecz rzuca mi sie na 1 rysunku. Mianowicie ten wiszący walec, chyba powinno troche wiecej swiatla padac na niego w miejscu "lączenia" sie z tym pierścieniem. Tam jest teraz bardzo silne swiatlo i wyglada to tak jakby byl teraz przyklejony (walec) do sciany tego pierscienia. A cpodejrzewam ze tak w zamysle nie mialo byc bo wtedy walec rzucal by jakis wiekszy cien na 1 plan.

Nie wiem czy z tego mojego chaotycznego opisu mozna cos zrozumiec, jak cos to w domu zrobie szybkiego overa zeby wiadomo bylo o co kaman ;)

 

Ps. Ile nad tym siedziales?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regnar wiem o co kaman, ale ukleiłem tą scenkę w 3dsmaxie i tam bawiłem sie tez ze swiatlem, i efekt tego jest jaki jest. Robiłem to powiedzmy 2-3h plus prosty model w maxie 30 minut (jestem rookie w 3d ;) ), ale pracuje z przerwami wiec ciezko mi oceniać.

 

dekiel bedzie bedzie

Morbid Karbid dziex!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne - ale proponue Ci zaczac bawic sie bardziej designem bo widze ze umiesz raczej bez problemow wyrazic mood swiatlo i tekstury, ale jak sobie poradzisz z enviromami np. do gier gdzie design stanowi fundament na ktorym wszystko sie buduje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super environmenty. Najbardziej podoba mi się ten z hangarem. Warto by od czasu do czasu wstawić jakąś postać żeby mieć lepsze porównanie skali (oczywiście wysokość barierek i wielkość schodów też to dają ale chyba w troche mniejszym stopniu). Poza tym to okazja do stworzenia jakiejś ciekawej historii. Na przykład obsługa techniczna myśliwców zajmuje się ich przeglądem albo coś w tym stylu.

Troche intensywniejsze zmiany temperatury koloru czasami by pomogły wzmocnić wrażenie. U ciebie w pracach zazwyczaj jest kolor obok prawie neutralnej szarości. Też dobry trik żeby wszystko razem scalić ale ciekawszym krokiem byłby kolor obok zimniejszej albo cieplejszej domieszki :).

 

Tak poza tym. Troche mi się te prace stylowo skojarzyły z tym kolesiem - http://paperblue.net. To nic złego oczywiście (a wręcz przeciwnie :) ).

 

dekiel - Jak się przyjrzysz bliżej tym environmentom to zobaczysz że w tych pracach jest naprawdę sporo designu. Każdy dobór odpowiednich proporcji, rytmów, kontrastów, tekstur to już jest design.

 

Pozdrawiam i czekam na więcej :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dekiel - Jak się przyjrzysz bliżej tym environmentom to zobaczysz że w tych pracach jest naprawdę sporo designu. Każdy dobór odpowiednich proporcji, rytmów, kontrastów, tekstur to już jest design.

 

Pozdrawiam i czekam na więcej :).

 

tak zgadzam sie - moze zle sie wyrazilem. chodzi mi o design formy, kształtu itd. realistyczne obrazki naturalnie zawieraja design, ale ja mialem na mysli cos takiego jak np. prace sparth. cos co by przykowalo uwage w tych pracach, jakis dziwny elemnt kształt itd. a prace tak czy siak fajne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noiprox - Z refek nie, wspieram sie 3ds maxem.

 

mant-raz - postaram sie coś uknocić, nie mam wipów a .psd zflatowałem.

 

Co do powyższego obrazka to chciałbym dziś nad nim jeszcze posiedzieć, nie wiem czy dam rade bo roboty innej mam sporo, bulletholsy itp. sprawy chciałem wrzucić jeszcze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnie enviro ekstra, najlepsza prawa strona, tylko pierwszy plan dalej trochę nieczytelny, może warto na szybko spróbować coś innego tam wrzucić (chociaż wiem jak ciężko wymyślać coś od nowa) i bardziej sprecyzować czym jest to zielone :]

 

ps: sam robisz sobie zarys w maxie? mogłbyś pokazać jak wygląda taka scenka od której zaczynasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DaRoZ, JeezBumpkin, Lacedemon - dzięki panowie, JeezBumpkin, scenka to klocki poskladane w maxie, troche cięcia i obracania, wrzuce jutro bo pora jest juz swojska i oczko mi sie klei ;)

 

Dzisiejsze enwajro: (update):

 

panorama3wb9.jpg

Edytowane przez lisu
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo to fajnie wychodzi, fajny styl. Dobrze że nie boisz się używać 3dsm, znajdą się tacy co zarzucą że to oszustwo, ale moim zdaniem to po prostu oszczędność czasu (nie trzeba liniii rysować) a nie oszukiwanie w stylu "wstawmy ze 4 zdjęcia". :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuce dzis te 3d bo ciśniecie strasznie.. Ogolnie zaczalem podgladać progressy, poznawac techniki i oceniać efekt - i wniosek jest jeden, liczy sie efekt (co niedawno napisal na tym forum tez tiger1313, swoją drogą niewąski zawodnik :) , podobne wnioski wysunąłem oglądając analizując workflowy Dociu, Lacoste etc. którzy wzbogacają swoje pracki fotkami, a Raphael także 3d) .z fotek nie korzystam, a 3d które klekoce robie sam, więc nie wiem co moznaby mi zarzucić? szczerze nie wiedze problemu w rozrysowaniu perspektywy, obcieniowaniu tego w monochromie i potem działaniu na podstawie tego,... ale po kiego skoro mamy 3dsM? Zamiast robić to cały dzień robie to w godzinę.

 

Nie zostaniesz zauważony przecież za swoj workflow i jego etyczną poprawność, ale za efekt tej pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie ci to zaczęło wychodzić. Musze się wreszcie zabrać za 3d studio bo narazie ledwo je męcze :D.

 

Co do podpierania się 3d. Do bardzo precyzyjnych wykończonych prac ze skomplikowaną architekturą w perspektywie jak najbardziej ale o ile się orientuje na nie niektóre koncepty lokacji do gier w zupełności wystarcza luźny odręczny szkic z zasugerowanym klimatem. Czasami też 3d może stanowić przeszkodę przy pracy w której chce się zaszaleć z formą i uzyskać jakieś ciekawe oryginalne kształty. Niekoniecznie chodzi mi to o Spartha. Ogólnie widze że panuje moda na kopiowanie stylu tego artysty i ludzie nieświadomie chcą nakłonić do tego innych :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle to photoshop jest pójściem na łatwiznę i oszustwem

Chłopaki, czas przesiąść się na generowanie grafiki w Assemblerze

 

Mayk, to raczej nie ciśnięcie a raczej chęć zobaczenia jak przygotowujesz sobie podmalówkę:) Przynajmniej z mojej strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności