Jump to content
ferni

[SSAT]: Ciężkie lądowanie.

Recommended Posts

Witam wszystkim.

 

Wreszcie zdecydowałem się na temat.

 

Spokojna ulica, słoneczne popołudnie życie toczy się bez większych przeszkód, aż tu nagle niespodziewanie jeden z mieszkańców kamienicy z wściekłości po awarii telewizora z nerwów wyrzuca TV przez okno na ulicę. Wszystko byłoby ok tylko że na chodniku idzie właśnie biedny robotnik.

 

Calm street, sunny afternoon life rolls without larger obstacles until one of occupants of tenement with fury after breakdown of television set from nerves throws out TV through window on street here suddenly unexpectedly. All would be OK only that just poor worker on sidewalk goes.

 

P.S Jeśli są błędy to sorki na szybko do teranslatora wrzuciłem.

 

scenaut8.jpg

w1400.png

Edited by ferni

Share this post


Link to post
Share on other sites

drugie spoko :) nie tak skomplikowane, jak pierwsze, a znowu w ostatnim ciężko się połapać z samego obrazka.

kozackie koncepty ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry stary, masz pecha. Obawiam się, że będziesz musiał zmienić tytuł. klik

 

Drugi pomysł bardzo dobry ;) Powodzenia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Zacząłem modelować obiekty, jeszcze nie wiem który koncept wybiorę na chwile obecna modeluje to co i tak będzie nie zależnie od sceny.

 

tvpp4.jpg

tvpp4.1375c9922b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobry detal! popraw rogi osłony wokół kineskopu, błędy w cieniowaniu są na nich. może jeszcze ze dwa loopy "na środku dookoła"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę nadrobiłem czasowo i zrobiłem prawie całe otoczenie w scenie zniszczę trochę ściany i zaczynam się brać za postać.

 

scenakn5.jpg

scenakn5.da3e055513.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miodzio! :) Biedy, nieświadomy niczego człowiek :) Zauważy ten spadający tv, czy będzie patrzył przed siebie tępym spojrzeniem? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drzwi jakoś dziwnie otwierają się do środka, trudno mi sobie wyobrazić ich ponowne zamknięcie; krawężniki na pierwszym planie są nienaturalnie zdeformowane, a płytki chodnika nazbyt powyginane. Poza tym - fantastyczne! Trzymam kciuki, tym bardziej że mi również chodziło coś podobnego po głowie (pomysł był związany z pianinem, nie wpadło mi do głowy przerobić go na użytek bitwy). Gratuluję!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kris_R - jeszcze nie wiem jak ustawić postać, na razie mam dwa pomysły jeden z siedzącym na krawężniku niczego nie spodziewającym się, a drugi jak już zauważa i próbuje uciec jednak widać że raczej nie zdąży. Myślę że jak zrobię wszystkie modele to ustawie 3 sceny i wstawie na forum do wybory według waszego uznania.

 

SzyQ - dzieki, też tak myślałem żeby zrobić to albo w normalnych realistycznych kolorkach albo trochę się zabawić i zrobić coś w stylu lekko wyblakłego koloru.

 

nookie - co do drzwi to nie bardzo rozumie przecież zawsze otwierają się do środka, natomiast jeśli chodzi o krawężniki i chodnik to się zgodzę ale myślałem sporo nad chodnikiem i nie bardzo wiem jaki zrobić może bardziej z takich wielkich płyt betonowych, a krawężniki też mi się nie podobają, może dzisiaj uda mi się dopracować cały ten widok i wieczorem postaram się wstawić już z poprawkami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drzwi powinny być umieszczone bardziej w środku framugi, a nie na zewnątrz. Cały czas mam wrażenie, że niewielka obwódka w wejściu je blokuje i nie dopuści do ich zamknięcia. Moim zdaniem wystraczy je nieco przesunąć do środka sklepu i owo złudzenie zniknie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Wsumie całe otoczenie jest już skończone dlatego wstawiam 2 ujęcia, które według was bardziej będzie pasować. Na pierwszym chłopiec bedzie siedział na kraweżniku lekko patrząc w góre , natomiast na drugim chłopiec będzie uciekał przed TV w prawym dolnym rogu.

 

scenaai7.jpg

scenaai7.fab2b74bbe.jpg

 

scena2ux3.jpg

scena2ux3.68242ebac9.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdecydowanie 1-szy jak dla mnie. Ale dla mnie troszeczke za wąski kadr horyzontalnie. Być może dlatego że chciałbym zobaczyć "smaczki samej lokacji", bo bardzo mi się podoba. np. reakcje przechodnia z gazetą codzienna,

kartkę papieru lekko uniesioną wiatrem, coś co tchnie w to życie i troche zdynamizuje.

 

1-szy ale szerzej ;) Pozdrawiam ferni!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj jeszcze jakieś deseczki lecące za, przed i obok telewizora, tak samo ze szkłem. :P

Drugi lepszy, żywszy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ujęcie drugie, choć powstaje przy nim złudzenie, że telewizor za nic nie dałby rady przecisnąć się przez okno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sexi modeling:) Pęknięcia mi nie podchodzą, zbyt płynne te wyrwy, powinny być bardziej "ostre" takie poodstrzelane jakby, a tymczasem miejscami kształtem bardziej przypominają korzenie drzewa oplatające coś:)

 

Mi się podoba post numer 14, ale ja mam taki gust chyba.

pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

fazka z żaluzją mi sie strasznie podoba :) ogolnie bardzo ciekawie sie zapowiada!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo podoba mi się Twoja praca.

Jeśli mogę coś wtrącić to proponowałbym aby ten sierota wygląda jakby pierwszy raz w życiu w końcu z czegoś się cieszył, albo po prostu cieszył się.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajnie sie zapowiada - dodałbym jeszcze troszkę połamanych desek lecących za telewizorem z mblurkiem żeby zdynamizować scenę - dodatkowo mozna by dać też uciekajacego przechodnia który zasłania się gazetą i patrzy przerażony do góry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Dzięki za komentarze. Troszkę mnie tu nie było ale wreszcie udało mi się coś dorobić. Jak myślicie coś dodać ująć zmienić. Macie jakichś pomysł na oświetlenie? Bo na razie nic mi do głowy nie przychodzi.

 

scena2cc3.jpg

w1050.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy