Skocz do zawartości

Pojazd 3d: Nissan GT-R 2008


Loozack

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

zostawiłem ten projekt kilka miesięcy temu w takiej formie jak jest ale myślę, że czas go wskrzesić i przy okazji pokazać światu :) Mam nadzieję, że Wasze komentarze dadzą mi motywacje do dokończenia go czyli zrobienia brakujących detali nadwozia (tylne lampki, kratki, migacz, itd.), całego wnętrza i wysmażenia kilku renderków.

 

Nie przedłużając, oto dotychczasowy model...

 

Nissan GT-R

 

soft: 3ds Max

technika: poly

rendering: VRay

 

3fa9dca4ae493d40.jpg

wersja 1920x1080 > link

 

853c4c4c91ffdc66.jpg

wersja 1920x1080 > link

 

Kolejne renderki wrzucę jak tylko dorobię coś nowego.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 43
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki wszystkim za komentarze :) Teraz trochę siateczek bo widzę, że nie wszyscy tu wierzą, że to poly :]

 

Chciałem się przekonać, czy dam rade zrobić cały model bez korzystania z pomocy MSx1 przed cutem, ale o ile z 7-dmioramiennymi felgami, gdzie było 5 śrub dałem radę o tyle z wlotami na masce już nie...

 

1b30117c65b7be32.jpg

 

dc0089ce8733c355.jpg

 

a tu specjalnie dla Ciebie Touch

 

d2c46ea5ddfc2371.jpg

 

Pozdrawiam.

 

P.S. Mogę teraz odpowiadać z dużym opóźnieniem, bo burze mnie czasem neta pozbawiają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qba, już nie pitol, Ty widzisz takie modele codziennie w Maxie u siebie na monitorze :]

 

Mr_SAN, szeroki vray light z boku auta na wysokości dachu, jeden z przodu od strony kamery i jeden główny (najmocniejszy) nad autem, do tego skylight z gradient ramp (environment spherical), gdzie cała dolna połowa jest czarna... reszta to kombinacje z mocą poszczególnych świateł i troszke PSa :)

 

Pozdrawiam.

 

P.S. Mam nadzieję, że jutro w końcu uda mi się coś wymodelować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mr_SAN, szeroki vray light z boku auta na wysokości dachu, jeden z przodu od strony kamery i jeden główny (najmocniejszy) nad autem, do tego skylight z gradient ramp (environment spherical), gdzie cała dolna połowa jest czarna... reszta to kombinacje z mocą poszczególnych świateł i troszke PSa :)

 

a tak na prawde to tylko omni nad autem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to przy tym kancie niech chociaż szparkę będzie widać, eh.

 

 

Loozack, focha strzeliłeś na mnie czy co? Przynajmniej byś się przyznał. ;f

 

 

Co znaczy, że nie chciałeś używać MS x1 przed cut`em? o,O

Normalnie wycinasz rowki po konwersji zmeshowanej siatki? x_x No to witaj wśród śmiertelników, którzy robią je przed meshsmoothowaniem. ;]

 

Siatę low poly masz cholernie gęstą, że tez udało Ci się zachować gładkość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz dzięki za komentarze i przepraszam za brak update'ów przez ostatnie dni, ale już coś wrzucam :)

 

Tylne lampki...

 

08deb3c694de4bf8.jpg

 

380ecf8fd5ef4821.jpg

 

damusTo, mam zamiar podłubać, po to założyłem ten wątek ale co do wnętrza to raczej nie będzie zbyt szczegółowe, byle tylko pustką nie wiało na renderach... chyba że mi coś odbije :]

 

Pussik, myślałem, że zbanowanie Cie na gg jest wystarczającym przyznaniem... a propos, tu widzę, że też już ban poleciał :)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qba, lampki już mają ponad 100k trisów więc jeszcze tego by brakowało, żebym dodał tam plane'a podzielonego na 200 części w pionie i poziomie i na każdego poly dał bevel... litości dla mojego kompa ;) Co nie zmienia faktu, że Twoje lampki w "Mesiu" wymiatają :)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności