Napisano 15 Sierpień 200816 l Witam, zostawiłem ten projekt kilka miesięcy temu w takiej formie jak jest ale myślę, że czas go wskrzesić i przy okazji pokazać światu :) Mam nadzieję, że Wasze komentarze dadzą mi motywacje do dokończenia go czyli zrobienia brakujących detali nadwozia (tylne lampki, kratki, migacz, itd.), całego wnętrza i wysmażenia kilku renderków. Nie przedłużając, oto dotychczasowy model... Nissan GT-R soft: 3ds Max technika: poly rendering: VRay wersja 1920x1080 > link wersja 1920x1080 > link Kolejne renderki wrzucę jak tylko dorobię coś nowego. Pozdrawiam.
Napisano 15 Sierpień 200816 l Motywuje Cie do zrobienia brakujących detali nadwozia (tylne lampki, kratki, migacz, itd.), całego wnętrza i wysmażenia kilku pięknych renderków :)
Napisano 16 Sierpień 200816 l Witam, Model bardzo ladny i nie wymigasz sie od niedokonczenia. Poprostu musisz go dopiescic, bo szkoda by sie zmarnowal. Dzialaj dzialaj!! Pozdrawiam i zycze powodzenia w pracach, xaoo
Napisano 16 Sierpień 200816 l Nie no jak widze takie prace to dola lapie:( MOdeling pierwsza klasa!!!!!!!!!!!! Detale zwikszaja realizm ale czy one beda czy nie to i tak ta praca to-- masta dewasta---
Napisano 16 Sierpień 200816 l tak jak poprzednicy pisali. piękny modelik. tylko czekac na matsy i rendersy ;]
Napisano 16 Sierpień 200816 l Przyszedł Loozack i na luzie pozamiatał;p Pokażesz siateczkę części przedniego spojlera zaraz przy wnęce koła i to 'eliptyczne' wytłoczenie nad spojlerem?;) Pozdr
Napisano 16 Sierpień 200816 l Loozack:) Po prostu rządzisz... i to bez tych wszytskich pierdół:) pozdrawiam
Napisano 16 Sierpień 200816 l Świetny model :) To jest strasznie rzadkie auto... Raz je widziałem na żywo kilka tygodni temu... Mam nawet zdjęcie... Mmm... Ale cacuszko i jak przypierdziela :D
Napisano 16 Sierpień 200816 l nooo nie - moj ulubieniec wymodelowany przez Loozacka :) - grejt -musisz go dokonczyc :) - a przy okazji -NURBS ? - pokaz jakies skriny z produkcji coby nacieszyc oczy i moze sie czegos nauczyc :)
Napisano 16 Sierpień 200816 l Autor Dzięki wszystkim za komentarze :) Teraz trochę siateczek bo widzę, że nie wszyscy tu wierzą, że to poly :] Chciałem się przekonać, czy dam rade zrobić cały model bez korzystania z pomocy MSx1 przed cutem, ale o ile z 7-dmioramiennymi felgami, gdzie było 5 śrub dałem radę o tyle z wlotami na masce już nie... a tu specjalnie dla Ciebie Touch Pozdrawiam. P.S. Mogę teraz odpowiadać z dużym opóźnieniem, bo burze mnie czasem neta pozbawiają...
Napisano 16 Sierpień 200816 l czysciutko, schludnie... tylko powiedz mi, czemu takie rowki waskie robisz? jak dla mnie one powinny sie w oczy rzucac:)
Napisano 16 Sierpień 200816 l Autor JohnZi, właściwie to masz racje, przynajmniej jeśli chodzi o rowki wokół drzwi, maski i tylnej klapy, które powinny być troche większe ale zawsze w trakcie modelowania boję się przedobrzyć i ostatecznie wychodzą za małe ;)
Napisano 16 Sierpień 200816 l ...ja tam wierze ze to moze byc poly - zapytalem bo niedoczytalem jaka to technika- bardzo ladna siatencja :) - dzieki za skriny :)
Napisano 16 Sierpień 200816 l hehe ja tam wale wieksze, fajnie widac wtedy to clayu:) moze zostac jak jest, nie ma co kombinowac
Napisano 16 Sierpień 200816 l kolejny szaleniec od autek, piękny model, już wiem że render będzie przecudny :) piękne siatki :)
Napisano 16 Sierpień 200816 l Coś ci się kant zrobił na tylnim słupku. :> Taki kant jest w rzeczywistości :) Co tu dużo pisać... cud, miód i orzeszki!
Napisano 16 Sierpień 200816 l powiem tylko ze jezeli chodzi o prostosc to lepszego modelu nie widzialem nie widzialem, maine guru
Napisano 16 Sierpień 200816 l Model - miooodzio. Zdradziłbys jak uzyskales takie "clay studio"? ;) Bo ja od dluzszego czasu mecze sie z clayem dla mojego 4 kolowca :)
Napisano 16 Sierpień 200816 l Autor Qba, już nie pitol, Ty widzisz takie modele codziennie w Maxie u siebie na monitorze :] Mr_SAN, szeroki vray light z boku auta na wysokości dachu, jeden z przodu od strony kamery i jeden główny (najmocniejszy) nad autem, do tego skylight z gradient ramp (environment spherical), gdzie cała dolna połowa jest czarna... reszta to kombinacje z mocą poszczególnych świateł i troszke PSa :) Pozdrawiam. P.S. Mam nadzieję, że jutro w końcu uda mi się coś wymodelować...
Napisano 17 Sierpień 200816 l Mr_SAN, szeroki vray light z boku auta na wysokości dachu, jeden z przodu od strony kamery i jeden główny (najmocniejszy) nad autem, do tego skylight z gradient ramp (environment spherical), gdzie cała dolna połowa jest czarna... reszta to kombinacje z mocą poszczególnych świateł i troszke PSa :) a tak na prawde to tylko omni nad autem :D
Napisano 17 Sierpień 200816 l hej no cos tam jeszcze umiecie kumie hehe a juz myslalem ze zapomniales jak sie to robi ;-) fajnie tylko malo - konczysz na tym czy dlubiesz glebiej ?
Napisano 17 Sierpień 200816 l Nie ma mowy o zostawieniu tego na tym etapie... czekamy na finał!!! Takie prace są wielką motywacją, aż sie chce zarywać nocki nad maxem...
Napisano 17 Sierpień 200816 l No i slusznie Loozak chlopie jestes przeglosowany - hehe nie masz wyjscia, czekamy
Napisano 17 Sierpień 200816 l jestem pod wrazeniem... super. Qba istotnie pitoli... nie wspomne ze wkurzył mnie wzmianką o guru bo do tej pory mnie to mówił.. zdradziec niewierny jeden!! :D ( żartowałem :p)
Napisano 18 Sierpień 200816 l No to przy tym kancie niech chociaż szparkę będzie widać, eh. Loozack, focha strzeliłeś na mnie czy co? Przynajmniej byś się przyznał. ;f Co znaczy, że nie chciałeś używać MS x1 przed cut`em? o,O Normalnie wycinasz rowki po konwersji zmeshowanej siatki? x_x No to witaj wśród śmiertelników, którzy robią je przed meshsmoothowaniem. ;] Siatę low poly masz cholernie gęstą, że tez udało Ci się zachować gładkość.
Napisano 18 Sierpień 200816 l Pussik, jaki rowek .. spojrz na to foto http://fancytuning.com/wp-content/uploads/2008/04/zele-nissan-r35-gt-r.jpg i wyciagnij wnioski, tam jest kant i zadnego rowka nie ma, Loozack glupich bledow nie robi :)
Napisano 20 Sierpień 200816 l Autor Jeszcze raz dzięki za komentarze i przepraszam za brak update'ów przez ostatnie dni, ale już coś wrzucam :) Tylne lampki... damusTo, mam zamiar podłubać, po to założyłem ten wątek ale co do wnętrza to raczej nie będzie zbyt szczegółowe, byle tylko pustką nie wiało na renderach... chyba że mi coś odbije :] Pussik, myślałem, że zbanowanie Cie na gg jest wystarczającym przyznaniem... a propos, tu widzę, że też już ban poleciał :) Pozdrawiam.
Napisano 20 Sierpień 200816 l u ła pięknie pięknie, to już drugie światełka dzisiaj które zwalają mnie na kolana:)
Napisano 20 Sierpień 200816 l nie wiem czy się nie powtarzam ale ja może pójde zamiatać ulice... MISTRZOWSKIE !!!!!
Napisano 20 Sierpień 200816 l Autor Qba, lampki już mają ponad 100k trisów więc jeszcze tego by brakowało, żebym dodał tam plane'a podzielonego na 200 części w pionie i poziomie i na każdego poly dał bevel... litości dla mojego kompa ;) Co nie zmienia faktu, że Twoje lampki w "Mesiu" wymiatają :) Pozdrawiam.
Napisano 21 Sierpień 200816 l Hmmmm jak się zbytnio napocisz dłubiąc kolejne autko to ja mogę latać z ręcznikami :) Serio ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto