Napisano 6 Kwiecień 201014 l Mi się najbardziej podoba ten pierwszy ufok z 4 oczami.Te cartoon'owe zwierzaczki też fajnie wygladaja na renderach.Ten z wodogłowiem też dobry tylko mu trochę gałki oczne się za powieki wylewają:) Pozdr:)
Napisano 7 Kwiecień 201014 l Mi się najbardziej podoba ten pierwszy ufok z 4 oczami.Te cartoon'owe zwierzaczki też fajnie wygladaja na renderach.Ten z wodogłowiem też dobry tylko mu trochę gałki oczne się za powieki wylewają:) Pozdr:) A mi właśnie ten drugi, ma to coś w sobie, klimatem przypomina "Men in black"
Napisano 7 Kwiecień 201014 l Autor Areien - thx slowiak - niepamietam ile czasu, dawno to robilem, ale speed licze ze ze4szlo wieczorem jakos, pewnie sie da i w 1h jak sie kto spieszy, mi sie az tak nie spieszylo..alpha nawet nie dokladnie lezy ;p ale... :) duff - hehe .. :) thx mafida - thx, yyyy no są wyłupiaste :)..to od naporu tej wody w glowie ;), kellyq - :) dzieki Creator - dzieki na dniach wlasnie zaczałem kolejna pokrake - wip , plecy mi nielezą, łapy chyba za duze, no i ogolnie w robocie to jest, a i inny szkic, dzieki za komenty
Napisano 18 Kwiecień 201014 l Autor donMario, M@Ti, dzięki :) lucek, zrobiłem bryłe a póżniej retopo i na tym sculpt w międzyczasie WIP
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Autor Let's cook :D, dzisiejszy speed 2D z ZB(no taki speed ze 4h przy meczu..), staram sie żeby to bardziej real wyglądało ale jeszcze nie umiem...moze dalsza produkcja w szopie ale to już na inny dział forum .... trzeba by chyba rozjasnic to..hmm don't f#%@! with heisenberg ;) pzdr
Napisano 15 Styczeń 201114 l Autor Teczka już kurzem obrosła ;) wracam do sculptów, tzn na tyle na ile czas pozwoli ale żeby nie było że..temat zgasł :) ten kosmita w pseudo zbroi jest wciąż wipem, gdzieś zawędrowałem z nim...nie wiem sam do końca gdzie...(texturki, render, plus dalszy detal - może coś to wskóra)..będzie widać. Kosmokonik, render w majce ale bez wodotrysków, niema tu sss ani innych bajerów, zwykły skin shader z texturką, normalką i displem. Sporo rzeczy do odkrycia w nowym ZB, trochę czasu już temu wyszedł, z braku na to czasu dopiero zaczynam to odkrywać, marzy mi się jakiś hard surf :). Robione w Zet/Majka/3dCoat, pozdrówki
Napisano 15 Styczeń 201114 l ,___, [O.O] ....lol /)__) -"--"- No to zaszalałeś. Aż się prosi o jakiegoś taimelapsa z twoim workflow'em ;) Pozdrawiam
Napisano 15 Styczeń 201114 l A ja bym tego ostatniego chętnie zobaczył z sss i włochami:D Super technicznie!
Napisano 1 Luty 201114 l Autor thx, w kolejnych semestrach mam zamiar coś nagrywać, jest taki mały planik... Autoportret - lustro. Polypainting ZB, wersja B&W ZB, podmalówka w szopie. pzdr
Napisano 3 Luty 201114 l Nie no nie wiem jak ty to robisz, zrób że chłopie tego timelapsa albo tutka jekiegoś co by można było coś od Ciebie podpatrzeć.
Napisano 3 Luty 201114 l Wydaje mi się że to model z zspherek 2 bez lepienia do tego passy to jakiś matcap, zdepth, cavity?, Przydałoby się natomiast sss, które już jest dostępne w zbrushu. No chyba że ta czerwień w uszach to sss ale w takim razie za mało:)
Napisano 3 Luty 201114 l Autor Spoko że się podoba :) thx, Jezeli chodzi o sposób. Nie użyłem spherek 2, nie ma tu sss. Zwykły bardzo szybki sculpt. Robiłem jakiegoś cartoona, tylko coś nie szło ;), wysmoothowałem siatę i zacząłem lepić coś nowego. 2 podstawowe toole " Clay Buildup" i "Dam standard" + "Move" tool. Kolor(Standard + spray color +alpha). Sculpt i kolor powstał w 1h. Wyrenderowalem kilka wersji w rożnych materiałach plus jeden z doffem (w sumie dofa sfingowałem "smudgem") ;) jakis noise. Najwięcej zabawy sprawia mi dobierania kolorów, powstaje wtedy multum wersji i wkońcu trzeba sie na jakąs zdecydować. Wiec wyszedł taki brudny sculpt plus post i całkiem przyjemny dla oka efekt. Ciekawi mnie sss, na ZBC widzę u ludków niezłe efekty.
Napisano 3 Luty 201114 l Hatter: Wygląda jak z zspherek zupełnie:) szczególnie twarz. Dof lepiej sobie wyrenderować w zbrushu jako pass i wrobić co trzeba w shopie. Jeżeli używasz jakiegoś renderera typu mental czy vray to nie zaprzątaj sobie tym sss głowy bo nie warto.
Napisano 5 Luty 201114 l Autor Nie no, ja myślę że można zaprzątać sobie głowę sss zetowskim, po coś jego stworzyli, efekt jakiś można uzyskać,, thx Bbandi :) Zachciało się znowu polypaintingu, bw(wersja ZB z deczko kontrastem w szopie); kolor - kolor szop :) pozdrawiam,
Napisano 6 Luty 201114 l Autor natas, tr3buh, thx. Pracka z grudnia, żeby nie dostała odleżyn więc wrzucam do teki. Malo mam prac robionych od zera w szopie, nie chcę też na jedną prace zakładać wątku 2d, wiec dlatego to tu do jednego worka. Praca z grudnia.
Napisano 28 Marzec 201113 l Autor kilka nowych stuffów, zielony koleś- ZB model/color/render,PS-more color :), envir - PS pająk - ZB polypaint, PS color,
Napisano 18 Lipiec 201113 l Grzesiowi energii nie brakuje chyba dzięki kawie:)) Imponujące prace. Pozdro:)
Napisano 20 Lipiec 201113 l Autor Dzięki za miłe słowa wszystkim. Cieszę się że jest ciepły odbiór prac :D Wiem że dawno coś wrzucałem, z czasem to nadrobię:) Ostatnio nie mam wiele czasu na sculptowanie, chciałbym poświęcić na to 25 dni sierpnia, jednak jak zwykle powiem, będzie widać. Czas goni nieubłaganie, staramy się skończyć shorta ;p :) wiec cała energie kieruję właśnie w stronę grupowego projektu, a jeszcze mamy trochę tego :) Od góry, Pan robaczek - very qwik sketch w ZB - kolor w szopie( praca z ubiegłego roku), sculpt golluma - WIP, zrobiłem 6 h na speeda jednak, nie podobało mi się to, trochę na wspak to rzeźbiłem, raz ze zrobiłem base w zetce a później przerabiałem model low poly w majce ...;p, zdjęło mi to z puli czasu troche, potem za szybko zacząłem ustawiać poze, nie mając jeszcze wykończonej formy, wiec musiałem robić pełen sculpt, ogółem to co jest tu to jakieś 13 h czasu, ale zamierzam to dokończyc do swojej teczki, z texturką i konkretniejszym detalem, jest tu wiele rzeczy do porpawy, jedna ręka prawie nie ruszona, dojdzie podstawka na koniec i color text; Drzewka - a dokładnie 3 drzewka, są to drzewa z naszego grupowego projektu, model ZB - text ZB; Pan Boss- postać z shorta, model Maya/Zetka, text Zetka, blends ZB, blendy robione pod jedno ujęcie. Jest trochę tego więcej ale tyle w sumie narazie, pozdrawiam
Napisano 20 Lipiec 201113 l Absolutnie fantastyczne, podziwiam swobodę i styl, wyraźnie widać, z jaką lekkością robisz te modele. Super!
Napisano 20 Lipiec 201113 l go go Grzesiu:) Zmotywowales mnie do zalozenia teczki:D. Ale to w swoim czasie:P.
Napisano 23 Lipiec 201113 l Autor Thx. SSS póki co w marzeniach:) ale do spełnienia:) Mały up. Kolorowy szefu, a tak jakos pojechałem mocniej dla fun - ZB + szop; Szachy - stare to juz , chyba z 10 miechów ale pica nigdy nigdzie nie wrzucałem, chyba lepiej prezentują sie osobno w turntable ale.., Macka attack - jeszce starsze jak szachy, podkręciłem kolorki, Robot - Concept by Keith Thompson - jako nauka modeling mayka - sprzed 9 miechów, tymczasem tyle, pozdrówki
Napisano 15 Wrzesień 201113 l Autor kotlet(zimny) z początku tego roku, fascynacja sferkami 2 ;), http://img24.imageshack.us/img24/2898/cosmiccreat1res.jpg
Napisano 17 Wrzesień 201113 l Autor thx, na vimeo w term1 reelu są obrotówki szachów jakbyś chciał zerknąć, to sznurek , pozdrawiam
Napisano 18 Wrzesień 201113 l Autor Jakis czas temu sklejałem co lepsze rzeczy do teczki i powstał taki book,(v2.0) Tymczasowo wynalazłem stronkę gdzie własnie wrzuciłem pliczek z pdfem Dzięki znajomej firmie "Koncept" z B-stoku miałem możliwośc wydrukowania kilku egzemplarzy, for fun dla promocji. Pozdrówki (thx mojemu bratu za cmykowanie i ryzy :D) sznurek do portfolio http://www.flipsnack.com/flips/40a04cfaadb08a32adc24b41eq316158 . Edytowane 18 Wrzesień 201113 l przez Hatt3r
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto