Napisano 4 Październik 200816 l Pora zacząć nowy model. Mozliwe ze powstanie seria związana tematycznie z polskimi pojazdami z wrzesnia 39 r. Na poczatek legenda- 7TP. [/img] ciut siateczki: Edytowane 23 Październik 200816 l przez kliment woroszyłow
Napisano 4 Październik 200816 l 7TP, mam do niego lekki sentyment, był mój pierwszy model do sklejania:) Ale z detalem to mógłbyś sie bardziej postarać:)
Napisano 4 Październik 200816 l jak zwykle kogos ladnie pogibalo ;P Naprawde super! Te Twoje prace powalaja :) I to sie chwali :D Siatki dalbys bez MS...? ;p
Napisano 4 Październik 200816 l heh, pamiętam jeszcze poklejone palce przy składaniu wersji dwuwieżowej:)
Napisano 4 Październik 200816 l Z modeli klimenta to można brać referki do modeli redukcyjnych :) Ładny model i detal. Pomysł na kolekcję tematyczną bardzo mi się podoba.
Napisano 4 Październik 200816 l Jak Kliment pojedzie z detalem to nie ma ch*ja we wsi:P Pięknie jak zwykle, tylko czekać na więcej.Patrzenie na Twoje modele to prawdziwa uczta dla oka fana militarnych modeli. Ach gdyby kiedyś osiągnąć taki poziom.. Pozdrawiam
Napisano 4 Październik 200816 l WOW ze szczęką piętro niżej skromnie proszę o siatki bejz mesza elementów podwozia (wózków)
Napisano 4 Październik 200816 l Jakbyś zapomniał dać dziubka do smarowania w jednym miejscu byłaby kicha ;) Świetna robota Wojtek!
Napisano 4 Październik 200816 l Autor Dzięki za miłe słowa, fajnie że sie podoba. Kończe zawieszenie: [/img]
Napisano 4 Październik 200816 l Kolejny model do scenki ze szwabami??ech... skad ty te refki bierzesz?
Napisano 4 Październik 200816 l Super Wojtek ! Kawal dobrej roboty i bardzo fajnie ze znow cos modelujesz, bedzie na co popatrzyć :) Pozdro !
Napisano 5 Październik 200816 l oj bedzie bedzie na co popatrzec :) detal super i tempo widze tez konkretne :) pozdrawiam
Napisano 6 Październik 200816 l Autor wieża i gąsiorki skończone. efekty ponizej: [/img] [/img] Edytowane 6 Październik 200816 l przez kliment woroszyłow
Napisano 6 Październik 200816 l Autor półautomatyczny bofors 37 mm..w 39r straczało na wiekszosc niemieckich pojazdów... taki pzkpfw II np miał działko 20 mm. To bys dopiero mówił ze małe! ;)
Napisano 6 Październik 200816 l Autor Piter..wręcz przeciwnie... jak modeluje to sie nie nudze!:) Edytowane 6 Październik 200816 l przez kliment woroszyłow
Napisano 6 Październik 200816 l A wyrzutnie rakiet gdzie ;) Świetna robota Wojtek, a z gąsienicami to sam wiesz - ochrona przyrody, te sprawy :)
Napisano 6 Październik 200816 l jest przodownik pracy:P w parę dni taki model zrobić to hoho, a i tak Kliment pewnie nie spędził nad tym więcej jak ze 3 godzinki ;) Ciągle mnie zadziwiają Twoje modele,chociaż powinienem już być przyzwyczajony bo zawsze jest ful detal.
Napisano 7 Październik 200816 l Detalista - sadysta. Jak zwykle szczegółów co niemiara - obserwująć Twoje modele zawsze się zastanawiam skąd masz tak dobry materiał referencyjny że potrafisz uchwycić taki detal. Przykładam się już od dłuższego czasu do Sd.Kfz.250/3 Leichte Funk Panzerwagen - ale referencji zbyt dobrych wciąż nie mam - może dysponujesz czymś w temacie? Tak czy inaczej - good work!
Napisano 7 Październik 200816 l Autor JohnyCa- poszperam w moim archiwum, moze cos ci znajde. dorabiam wciąż ale juz widac koniec. Bombel ok tygodnia sie uzbiera, nie przesadzaj :p
Napisano 8 Październik 200816 l to jakaś ściema - model pewnie dawno gotowy, tylko pokazywany po kawałku :]. A tak na serio to rewelacja.
Napisano 8 Październik 200816 l Autor Tak, mam na dysku kilkanaście podobnych więc jeszcze was pomęcze ;D Nie mogłem spać za bardzo więc nad ranem troche dodłubałem i porędziłem : [/img]
Napisano 8 Październik 200816 l Ty zamiast spac to modelujesz :p a pozniej w dzien bedzie sie palilo ;) Super poziom i predkosc nie do przebicia ! :)
Napisano 8 Październik 200816 l JohnyCa- poszperam w moim archiwum, moze cos ci znajde. No fajnie by było. BTW - rano to ja po nocce przed kompem nie wiem jak się nazywam a nie do modelowania siadam :)
Napisano 8 Październik 200816 l super model , twój dzień jest chyba 2x dłuższy niż wszystkich innych .. ;]
Napisano 8 Październik 200816 l W końcu to co Klimenty lubią najbardziej czyli czołg:) Pierwsza liga.
Napisano 8 Październik 200816 l Autor Oj no, poprostu mi idzie jak cos mi sie podoba, a 7TP mi sie podoba bardzo. Dzisiaj może skoncze wersję jednowiezową. jako ciekawostke wrzucam fragment wspomnień weterana walczacego we wrzesniu 39 na 7TP.. ;)
Napisano 8 Październik 200816 l Autor Kr3tz-w załączniku masz skad to pochodzi. Jednowiezowy w zasadzie skonczony. kolejne wersje niebawem w tym samym watku ;) [/img]
Napisano 8 Październik 200816 l Tu się nie ma co rozpisywać. Super wygląda i tyle :). Tekst też fajny - nie znałem, a dość ciekawy.
Napisano 9 Październik 200816 l Gratuluję dobrego warsztatu 3D, tylko kompletny brak zgodności z oryginałem mnie dobija , dbałość o drobiazgi poprzedzona ignorancją w rysowaniu bryły i podzespołów ...a szkoda
Napisano 9 Październik 200816 l no faktycznie Klimek, slaby model i wogole mi sie nie podoba xD Patron - piece of shit to co wygadujesz .. jak specjalnie sie zarejestrowales zeby taki badziew pisac to mogles sobie darowac imo :) chyba ze napaćkasz w paincie o co Ci chodzi to zwroce honor.
Napisano 9 Październik 200816 l Autor szkoda sobie strzępic czcionki:) W ramach uzupełniania braków dorobiłem zaczepy z przodu krzynke i szpeje na drugim błotniku oraz belke holowniczą pod wydechem. Niebawem nowy up. [/img]
Napisano 9 Październik 200816 l koła podtrzymujące 4 a nie 3 kształt wahacza głównego (żółwia) absolutnie nie zgodny ( skorupa nośna zlewająca się z otworem głównym a nie z odsadzeniem kształt zestawu resorowego ( 14 piór) od strony wewnętrznej wózka nie zgodny ( ścięcie prawie pionowe) błędne podwójne wstawienie cybantu mocującego wózek od strony zewnętrznej na belce nośnej , od strony pancerza powinien być tylko pierścień dystansowy, a nie drugi cybant dekiel piasty koła podtrzymującego za mała średnica wypukłości oraz jej wysokość brak uwzględnienia zmiennej grubości blach bocznych wanny a co za tym idzie brak uwzględnienia zmiennej szerokości błotnika brak belki poancernej chlapacza, za cienka belka mocowania chlapacza do błotnika złe umiejscowienie błotnika w stosunku do płyty bocznej zabudowy silnikowej ( ostatni płaskownik mocowania błotnika do pancerza jest mocowany tylko do płyty pochyłej zabudowy a nie do blachy bocznej wanny i płyty bocznej zab. silnika wielkość skrzynki narzędziowej ( za duża ) poza prototypem obie skrzynki powinny być takie same o skosie 9% ( asymetryczne) brak klapki pancernej zamknięcia otworu wlewu paliwa brak pośreniego rzędu ( dwóch) mocowania płyty czołowej wanny do kontowników ramy nośnej ( dwa dodatkowe rzędy) złe rozstawienie płaskowników mocowania błotnika a co za tym idzie złe umiejscowienie skrzynek na błotnikach rozumiem że dach zabudowy silnikowej został wzięty z modelu prototypowego ( śruby zwykłe a nie pancerne) co nie jest zgodne z resztą pojazdu ( np niezgodność z głównym wahaczem nośnym ( w prototypie był spawany a nie odlewany ) wątpliwej wielkości i umiejscowienia wloty powietrza chłowzenia na dachu zabudowy silnikowej brak uwzględnienia uchylności klapy nadsilnikowej ( narysowane ze śrubami ) wątpliwa ilość żaluzji pancernych zaciągu powietrza w przednich grilach dachu zabudowy silnikowej błędne narysowanie kształtu blachy bocznej pochyłej zabudowy silnikowej ( płetwa ma wcięcie ćwierćokrągłe a nie ścięty skos. to tak na szybko bez wnikania w wielkość i perforację tłumika ognia boforsa, wielkość i kształt kazamaty łączności w wieżyczce i bez analizowania ustawień srub, wieży,...może potem ale jeszcze raz powtarzam - podziwiam warsztat i zapał i tego gratuluję PATRON
Napisano 9 Październik 200816 l idąc dalej płyty pochyłe przedniej zabudowy wanny : płyty boczne ( obok klap rewizji sprzęgieł) nie mają mocowania od strony klap ( brak śrób) klapy : rączki otwierające chowane a nie spawane na zewnątrz ( to nie TKS, ani TK-3) brak zaznaczonej sróby mocowania zamknięcia wewnętrznego klap za szeroka blacha między klapami oraz brak górnego (patrząc od przodu) rzędu śrób mocujących ją do kątownika ramy nośnej blacha pochyła główna - na rysunku składa się z jednego elementu a faktycznie jest ich dwie , jedna wąska przed włazami kierowcy ( brak mocowania do kontowników - brak srób) brak rzędów śrób mocujących blachę pochyłą dochodzącą do przedniej płyty zabudowy podwieżowej ( brak rzędu od strony włazów ) blacha czołowa zabudowy podwieżowej nachodzi na blachę boczną zabudowy podwieżowej a nie tak jak narysowano na odwrót na płycie czołowej zabudowy podwieżowej brak kontownika opancerzenia dołu wieży , brak kontowników na bocznych płytach zabudowy podwieżowej cdn PATRON
Napisano 9 Październik 200816 l idąc dalej :widok z boku lewego błędny kształt konsoli mocowania rury nośnej do pancerza , nie jest to jak narysowano okrąg tylko tzw obcięty jaskółczy ogon ustawiany lustrzanie Przód / tył oś mocowania wózka jezdnego do wahacza jest widoczna jako wałek z poprzecznym wpustem qa nie jak narysowano wałek z otworem osie mocowania kół jezdnych do wózków widoczne powinny być jako łby ośmiokątnych śrób o średnicy równejśrednicy ośki a nie jako gołe ośki brak srób maskujących otór smarowniczy w deklu koła podtrzymującego brak widocznego dzielenia na trzy elementy blachy błotnika przed skrzynką i na wysokości klapki uchylnej w płycie pochyłejk zabudowy silnikowej brak płaskownika mocującego tylny chlapacz do błotnika na płycie bocznej poczyłej zabodoiwy silnikowej klapka opiera się na wewnętrznej ramce mocowanej do płyty śrubami = brak śrób mocujących ramkę na dole i po bokach + złe ustawienie śrób na górze ( nie w jedej linii). absolutnie dowolnie wstawione śruby mocowania płyty pochyłej zabudowy silnikowej koło napinające brak śruby smarowania w środku piasty nie zaokrąglone zagłębienia ulżeniowe PZDR PATRON
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto