Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 470
  • Wyświetleń 107,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz kolego talent! Znakomicie wyszło! Jest ten klimat - no jest! O to chodziło!

 

Cała ta wypowiedź jest z wykrzyknikami, bo naprawdę mi się podoba.

Napisano
  • Autor

wielkie dzięki, nie liczyłem na taki odzew, bardzo się cieszę, że komuś to się podoba

hi-resy dam w dziale finished, chyba jutro bo mam drobne problemy z wysyłaniem dużych plików

 

pozdro

 

2lows.jpg

Napisano
  • Autor

odgrzewam kotleta.........

 

poprawiona textura kosza na razie tymczasowe tło, dojdzie jeszcze kilka owoców, może warzyw

cccqz.jpg

Napisano

owoce wyglądają dla mnie jak w jakimś tesco są troszke nierealne, moze za bardzo się błyszczą :)

Napisano
  • Autor
owoce wyglądają dla mnie jak w jakimś tesco są troszke nierealne, moze za bardzo się błyszczą :)

 

Ok poprawię

a tym czasem zapodaję takie coś, z 3d do 2d

sketchx.th.jpg

Napisano

mi się podoba;) dlugo w 2d?

Napisano
  • Autor
mi się podoba;) dlugo w 2d?

chyba źle mnie zrozumiałeś no i ja jasno się nie wyraziłem, render 3D stylizowany na pracę 2d, czytaj- sketch

Napisano

aaaaa, no to tez ladnie tak czy siak:D

Napisano

wow, ladnie, takie karoserie wbrew pozorom potrafia byc dosc upierdliwe a tutaj sobie poradziles bardzo ladnie.

Napisano
  • Autor

zapodaję koło, ukończona jest tylko obręcz, szprychy i ten "trójnik" czy jak to się zwie reszta poglądowo i w celach edukacyjnych ;D

36361864.jpg

43479900.jpg

40949935.jpg

Napisano
  • Autor

cieszę się, że się podoba

 

szprychy to modyfikator array po okręgu, a obręcz i inne elementy modelowane z użyciem blenderowej opcji "spin dup" czyli kopiowanie po okręgu powtarzalnej części siatki tak że po usunięciu nakładających się werteksów siatka jest jednolita.

Dodałem otwory w piaście, została do modelowania jeszcze opona

 

pozdro

 

36463190.jpg

 

 

 

 

 

..................................................

 

całe koło

 

61198684.th.jpg

93512007.th.jpg

 

..................................................19-12-2010

 

pierwszy render

23358985.th.jpg

Edytowane przez kellyq

Napisano

Kapitalna robota Stary! Każdy model to cudeńko i tylko się zastanawiać można czeu tylko 4 gwiazdy. Ja daję 5*****

Napisano
  • Autor
Kapitalna robota Stary! Każdy model to cudeńko i tylko się zastanawiać można czeu tylko 4 gwiazdy. Ja daję 5*****

 

Dzięki

 

.........................

 

tymczasem update, zdecydowałem, że to będzie wersja "confortable" ,takie autko do ślubu czy innego szpanu, wnętrze w pewnym stopniu zmyślone, jeszcze nie skończone.

 

90129011.th.jpg 62017498.th.jpg 39553371.th.jpg 45197470.th.jpg

Napisano
  • Autor

thx

 

....................

 

taki tam testowy render

 

fffffffoz.th.jpg

 

.................................09-02-2011

 

kolejny testowy

 

29651163.th.jpg

Edytowane przez kellyq

Napisano

bardzo fajnie wyszlo;) przyjemnie. ale drugi kadr mi nie pasuje

Napisano

O kurczaki! Miodne zrobiłes te rendery. Świetne shadery! Pierwsze ujęcie wyczapiste z takim fiszjajem, drugie już troche mniej aczkolwiek też zabójcze.

Ogółem praca mega wykokszona. Ode mnie 5*

Napisano

Kurcze fajny zbiór pracek... Blender w użyciu... fajnie... A jak długo kolega sympatyczny siedzi w grafice 3D?...

Napisano
  • Autor
Ładnie gratuluje :). Mam nadzieje ze tez dojdę do tego poziomu. Choć trochę późno zacząłem.

lepiej późno niż wcale ;)

 

 

.............

 

moje najnowsze dzieciątko

 

87797751.jpg

Napisano

Widzę że robisz miga z ostatniej serii produkcyjnej jezeli potrzebujesz moge podrzucic zebrane materiały

Napisano
  • Autor
Widzę że robisz miga z ostatniej serii produkcyjnej jezeli potrzebujesz moge podrzucic zebrane materiały

 

dzięki ;) na chwilę jednak muszę zarzucić ten projekt

 

 

-----------------------------------------------------------------

 

Wiolonczela

 

32111118.th.jpg96306490.th.jpg36568245.th.jpg82797246.th.jpg58662304.th.jpg57608039.th.jpg

Napisano
  • Autor

wiolonczelistka

 

93044876.th.jpg42401474.th.jpg33058973.th.jpg

 

drawings by Allan Wilkie

Edytowane przez kellyq

Napisano

cześć,

 

jeśli można, to chciałbym troszkę zboczyć z bieżącego tematu.

mianowicie, chciałem zapytać w jaki sposób (w 3DS) zrobić wytłoczenia napisów i inne detale na bocznych stronach opony?

widzę, że na początku robiłeś motocykl z takimi napisami, więc pozwolę sobie zapytać w tym wątku. wiem, że robiłeś go w Blenderze, ale może ktoś z odwiedzających wątek zna sposób na wykonanie tego w 3DS :)

z bieżnikiem nie mam problemu, natomiast z bocznymi opisami nie mogę sobie poradzić. dotąd nie natrafiłem na tutorial, który to opisuje.

dzięki za uwagę :)

 

pozdrawiam.

Napisano

Fajnie to wygląda. Siatka bardzo gęsta, no ale to chyba celowo. No i gałki oczne zdecydowanie za duże. Pozdro ;-)

Napisano

osobiscie to wole Twoje, mechaniki niz organike, nie to zeby byla slaba czy cus: ], ale tak jakos.: ]

Napisano
  • Autor
osobiscie to wole Twoje, mechaniki niz organike, nie to zeby byla slaba czy cus: ], ale tak jakos.: ]

wiem, sam też wolę ale trzeba być kreatywnym i nie popaść w monotonię ;)

 

...............................................................................................

 

Subtelny remake Alfa Romeo Stradale, generalne kształty zachowane, niektóre uwydatnione ostrymi krzywiznami, mam nadzieję że się wam spodoba, kwestia przedniego wlotu powietrza, spoilera i tyłu wciąż otwarta ;)

 

20013449.th.jpg15227452.th.jpg

 

10-07-2011.............................................update

 

66086044.th.jpg

29-07-2011...............................................update

 

test render

aaaaaaon.th.jpg

Edytowane przez kellyq

Napisano

studio jest za niebieskie przez co samochód traci swój charakterystyczny czerwony kolor, ale poza tym na prawdę fajnie to wygląda.

Napisano

Robisz hig poly a potem tniesz na zywca? Ja tak teraz robie Civica i zastanawiam sie czy potrzeba poprawiac trojkaty jak baboli nie widac.

Napisano
  • Autor
Robisz hig poly a potem tniesz na zywca? Ja tak teraz robie Civica i zastanawiam sie czy potrzeba poprawiac trojkaty jak baboli nie widac.

 

robię bazę tzn. nie za dużo poli ale za to bardzo smukła, potem rysuje sobie pomocnicze linie do "cięcia", potem z użyciem retopology modeluję sobie poly by poly na bazie nie martwiąc się że gdzieś będzie krzywo ;) wadą jest to że trzeba praktycznie 2X robić to samo ale się opłaca ;)

 

13298740.th.jpg27542428.th.jpg

76182371.th.jpg64107155.th.jpg

11293664.th.jpg59217080.th.jpg

Napisano

A juz chcialem sie zapytac czy to nurbs bo screeny bez siatki ze splinami wygladaja wlasnei tak :) Narazie super rowniusio i wogole, czekam na więcej, ja narazie nie mam weny do aut(za duzo dlubania:P) A swoja droga to przod auta patrzac od gory wyglada paskudnie, chodzi o linie nadwozia i swiatla nie zeby twoj model byl krzwy :D

Napisano
  • Autor
A juz chcialem sie zapytac czy to nurbs bo screeny bez siatki ze splinami wygladaja wlasnei tak :) Narazie super rowniusio i wogole, czekam na więcej, ja narazie nie mam weny do aut(za duzo dlubania:P) A swoja droga to przod auta patrzac od gory wyglada paskudnie, chodzi o linie nadwozia i swiatla nie zeby twoj model byl krzwy :D

 

za to pośladki najpiękniejsze wśród coupe :)

 

 

.................................................

do innego projektu

 

TEXTURY KOLOR

44437260.th.jpg

83701543.th.jpg

 

AO

67730755.th.jpg

18201773.th.jpg

 

...................................................................

 

render

49813384.th.jpg

92007569.th.jpg

Edytowane przez kellyq

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności