Napisano 30 Wrzesień 201014 l Masz kolego talent! Znakomicie wyszło! Jest ten klimat - no jest! O to chodziło! Cała ta wypowiedź jest z wykrzyknikami, bo naprawdę mi się podoba.
Napisano 30 Wrzesień 201014 l Autor wielkie dzięki, nie liczyłem na taki odzew, bardzo się cieszę, że komuś to się podoba hi-resy dam w dziale finished, chyba jutro bo mam drobne problemy z wysyłaniem dużych plików pozdro
Napisano 1 Październik 201014 l Autor odgrzewam kotleta......... poprawiona textura kosza na razie tymczasowe tło, dojdzie jeszcze kilka owoców, może warzyw
Napisano 2 Październik 201014 l owoce wyglądają dla mnie jak w jakimś tesco są troszke nierealne, moze za bardzo się błyszczą :)
Napisano 20 Listopad 201014 l Autor owoce wyglądają dla mnie jak w jakimś tesco są troszke nierealne, moze za bardzo się błyszczą :) Ok poprawię a tym czasem zapodaję takie coś, z 3d do 2d
Napisano 20 Listopad 201014 l Autor mi się podoba;) dlugo w 2d? chyba źle mnie zrozumiałeś no i ja jasno się nie wyraziłem, render 3D stylizowany na pracę 2d, czytaj- sketch
Napisano 14 Grudzień 201014 l wow, ladnie, takie karoserie wbrew pozorom potrafia byc dosc upierdliwe a tutaj sobie poradziles bardzo ladnie.
Napisano 16 Grudzień 201014 l Autor zapodaję koło, ukończona jest tylko obręcz, szprychy i ten "trójnik" czy jak to się zwie reszta poglądowo i w celach edukacyjnych ;D
Napisano 17 Grudzień 201014 l Fajne, miło popatrzeć. Możesz napisać jaki jest sposób wykonania takiego koła?
Napisano 17 Grudzień 201014 l Autor cieszę się, że się podoba szprychy to modyfikator array po okręgu, a obręcz i inne elementy modelowane z użyciem blenderowej opcji "spin dup" czyli kopiowanie po okręgu powtarzalnej części siatki tak że po usunięciu nakładających się werteksów siatka jest jednolita. Dodałem otwory w piaście, została do modelowania jeszcze opona pozdro .................................................. całe koło ..................................................19-12-2010 pierwszy render Edytowane 19 Grudzień 201014 l przez kellyq
Napisano 23 Grudzień 201014 l Kapitalna robota Stary! Każdy model to cudeńko i tylko się zastanawiać można czeu tylko 4 gwiazdy. Ja daję 5*****
Napisano 31 Grudzień 201014 l Autor Kapitalna robota Stary! Każdy model to cudeńko i tylko się zastanawiać można czeu tylko 4 gwiazdy. Ja daję 5***** Dzięki ......................... tymczasem update, zdecydowałem, że to będzie wersja "confortable" ,takie autko do ślubu czy innego szpanu, wnętrze w pewnym stopniu zmyślone, jeszcze nie skończone.
Napisano 3 Luty 201114 l Autor thx .................... taki tam testowy render .................................09-02-2011 kolejny testowy Edytowane 9 Luty 201114 l przez kellyq
Napisano 11 Luty 201114 l O kurczaki! Miodne zrobiłes te rendery. Świetne shadery! Pierwsze ujęcie wyczapiste z takim fiszjajem, drugie już troche mniej aczkolwiek też zabójcze. Ogółem praca mega wykokszona. Ode mnie 5*
Napisano 15 Luty 201114 l Kurcze fajny zbiór pracek... Blender w użyciu... fajnie... A jak długo kolega sympatyczny siedzi w grafice 3D?...
Napisano 15 Luty 201114 l Ładnie gratuluje :). Mam nadzieje ze tez dojdę do tego poziomu. Choć trochę późno zacząłem.
Napisano 24 Luty 201114 l Autor Ładnie gratuluje :). Mam nadzieje ze tez dojdę do tego poziomu. Choć trochę późno zacząłem. lepiej późno niż wcale ;) ............. moje najnowsze dzieciątko
Napisano 25 Luty 201114 l Widzę że robisz miga z ostatniej serii produkcyjnej jezeli potrzebujesz moge podrzucic zebrane materiały
Napisano 25 Kwiecień 201113 l Autor Widzę że robisz miga z ostatniej serii produkcyjnej jezeli potrzebujesz moge podrzucic zebrane materiały dzięki ;) na chwilę jednak muszę zarzucić ten projekt ----------------------------------------------------------------- Wiolonczela
Napisano 7 Maj 201113 l Autor wiolonczelistka drawings by Allan Wilkie Edytowane 7 Maj 201113 l przez kellyq
Napisano 23 Maj 201113 l cześć, jeśli można, to chciałbym troszkę zboczyć z bieżącego tematu. mianowicie, chciałem zapytać w jaki sposób (w 3DS) zrobić wytłoczenia napisów i inne detale na bocznych stronach opony? widzę, że na początku robiłeś motocykl z takimi napisami, więc pozwolę sobie zapytać w tym wątku. wiem, że robiłeś go w Blenderze, ale może ktoś z odwiedzających wątek zna sposób na wykonanie tego w 3DS :) z bieżnikiem nie mam problemu, natomiast z bocznymi opisami nie mogę sobie poradzić. dotąd nie natrafiłem na tutorial, który to opisuje. dzięki za uwagę :) pozdrawiam.
Napisano 23 Maj 201113 l Normal Mapa. zrób z tego albo daj jako bump :)) w google takich tekstur masz mnóstwo wystarczy poszukać :) http://blenderguru.com/wp-content/uploads/2009/04/goodyear_original.png
Napisano 23 Maj 201113 l Fajnie to wygląda. Siatka bardzo gęsta, no ale to chyba celowo. No i gałki oczne zdecydowanie za duże. Pozdro ;-)
Napisano 24 Maj 201113 l osobiscie to wole Twoje, mechaniki niz organike, nie to zeby byla slaba czy cus: ], ale tak jakos.: ]
Napisano 8 Lipiec 201113 l Autor osobiscie to wole Twoje, mechaniki niz organike, nie to zeby byla slaba czy cus: ], ale tak jakos.: ] wiem, sam też wolę ale trzeba być kreatywnym i nie popaść w monotonię ;) ............................................................................................... Subtelny remake Alfa Romeo Stradale, generalne kształty zachowane, niektóre uwydatnione ostrymi krzywiznami, mam nadzieję że się wam spodoba, kwestia przedniego wlotu powietrza, spoilera i tyłu wciąż otwarta ;) 10-07-2011.............................................update 29-07-2011...............................................update test render Edytowane 29 Lipiec 201113 l przez kellyq
Napisano 8 Sierpień 201113 l studio jest za niebieskie przez co samochód traci swój charakterystyczny czerwony kolor, ale poza tym na prawdę fajnie to wygląda.
Napisano 16 Październik 201113 l Robisz hig poly a potem tniesz na zywca? Ja tak teraz robie Civica i zastanawiam sie czy potrzeba poprawiac trojkaty jak baboli nie widac.
Napisano 23 Październik 201113 l Autor Robisz hig poly a potem tniesz na zywca? Ja tak teraz robie Civica i zastanawiam sie czy potrzeba poprawiac trojkaty jak baboli nie widac. robię bazę tzn. nie za dużo poli ale za to bardzo smukła, potem rysuje sobie pomocnicze linie do "cięcia", potem z użyciem retopology modeluję sobie poly by poly na bazie nie martwiąc się że gdzieś będzie krzywo ;) wadą jest to że trzeba praktycznie 2X robić to samo ale się opłaca ;)
Napisano 23 Październik 201113 l A juz chcialem sie zapytac czy to nurbs bo screeny bez siatki ze splinami wygladaja wlasnei tak :) Narazie super rowniusio i wogole, czekam na więcej, ja narazie nie mam weny do aut(za duzo dlubania:P) A swoja droga to przod auta patrzac od gory wyglada paskudnie, chodzi o linie nadwozia i swiatla nie zeby twoj model byl krzwy :D
Napisano 23 Październik 201113 l Autor A juz chcialem sie zapytac czy to nurbs bo screeny bez siatki ze splinami wygladaja wlasnei tak :) Narazie super rowniusio i wogole, czekam na więcej, ja narazie nie mam weny do aut(za duzo dlubania:P) A swoja droga to przod auta patrzac od gory wyglada paskudnie, chodzi o linie nadwozia i swiatla nie zeby twoj model byl krzwy :D za to pośladki najpiękniejsze wśród coupe :) ................................................. do innego projektu TEXTURY KOLOR AO ................................................................... render Edytowane 23 Październik 201113 l przez kellyq
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto