vision3d Napisano 30 Wrzesień 2010 Napisano 30 Wrzesień 2010 swietny post!! dawaj high res'a na tapete!!:)
Podstavsky Napisano 30 Wrzesień 2010 Napisano 30 Wrzesień 2010 Masz kolego talent! Znakomicie wyszło! Jest ten klimat - no jest! O to chodziło! Cała ta wypowiedź jest z wykrzyknikami, bo naprawdę mi się podoba.
kellyq Napisano 30 Wrzesień 2010 Autor Napisano 30 Wrzesień 2010 wielkie dzięki, nie liczyłem na taki odzew, bardzo się cieszę, że komuś to się podoba hi-resy dam w dziale finished, chyba jutro bo mam drobne problemy z wysyłaniem dużych plików pozdro
kellyq Napisano 1 Październik 2010 Autor Napisano 1 Październik 2010 odgrzewam kotleta......... poprawiona textura kosza na razie tymczasowe tło, dojdzie jeszcze kilka owoców, może warzyw
cortes Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 owoce wyglądają dla mnie jak w jakimś tesco są troszke nierealne, moze za bardzo się błyszczą :)
kellyq Napisano 20 Listopad 2010 Autor Napisano 20 Listopad 2010 owoce wyglądają dla mnie jak w jakimś tesco są troszke nierealne, moze za bardzo się błyszczą :) Ok poprawię a tym czasem zapodaję takie coś, z 3d do 2d
kellyq Napisano 20 Listopad 2010 Autor Napisano 20 Listopad 2010 mi się podoba;) dlugo w 2d? chyba źle mnie zrozumiałeś no i ja jasno się nie wyraziłem, render 3D stylizowany na pracę 2d, czytaj- sketch
Gość kakaku Napisano 20 Listopad 2010 Napisano 20 Listopad 2010 aaaaa, no to tez ladnie tak czy siak:D
kellyq Napisano 14 Grudzień 2010 Autor Napisano 14 Grudzień 2010 kolejne wozidło DBR1 '59 z dwoma zagłówkami
polka dot Napisano 14 Grudzień 2010 Napisano 14 Grudzień 2010 bardzo fajna siateczka. pokaż kiedyś całość bez wygładzania.
FF Napisano 14 Grudzień 2010 Napisano 14 Grudzień 2010 wow, ladnie, takie karoserie wbrew pozorom potrafia byc dosc upierdliwe a tutaj sobie poradziles bardzo ladnie.
kellyq Napisano 16 Grudzień 2010 Autor Napisano 16 Grudzień 2010 zapodaję koło, ukończona jest tylko obręcz, szprychy i ten "trójnik" czy jak to się zwie reszta poglądowo i w celach edukacyjnych ;D
illusion Napisano 17 Grudzień 2010 Napisano 17 Grudzień 2010 Fajne, miło popatrzeć. Możesz napisać jaki jest sposób wykonania takiego koła?
kellyq Napisano 17 Grudzień 2010 Autor Napisano 17 Grudzień 2010 (edytowane) cieszę się, że się podoba szprychy to modyfikator array po okręgu, a obręcz i inne elementy modelowane z użyciem blenderowej opcji "spin dup" czyli kopiowanie po okręgu powtarzalnej części siatki tak że po usunięciu nakładających się werteksów siatka jest jednolita. Dodałem otwory w piaście, została do modelowania jeszcze opona pozdro .................................................. całe koło ..................................................19-12-2010 pierwszy render Edytowane 19 Grudzień 2010 przez kellyq
peter_f Napisano 23 Grudzień 2010 Napisano 23 Grudzień 2010 Kapitalna robota Stary! Każdy model to cudeńko i tylko się zastanawiać można czeu tylko 4 gwiazdy. Ja daję 5*****
kellyq Napisano 31 Grudzień 2010 Autor Napisano 31 Grudzień 2010 Kapitalna robota Stary! Każdy model to cudeńko i tylko się zastanawiać można czeu tylko 4 gwiazdy. Ja daję 5***** Dzięki ......................... tymczasem update, zdecydowałem, że to będzie wersja "confortable" ,takie autko do ślubu czy innego szpanu, wnętrze w pewnym stopniu zmyślone, jeszcze nie skończone.
kellyq Napisano 3 Luty 2011 Autor Napisano 3 Luty 2011 (edytowane) thx .................... taki tam testowy render .................................09-02-2011 kolejny testowy Edytowane 9 Luty 2011 przez kellyq
Gość kakaku Napisano 11 Luty 2011 Napisano 11 Luty 2011 bardzo fajnie wyszlo;) przyjemnie. ale drugi kadr mi nie pasuje
Karkosik Napisano 11 Luty 2011 Napisano 11 Luty 2011 O kurczaki! Miodne zrobiłes te rendery. Świetne shadery! Pierwsze ujęcie wyczapiste z takim fiszjajem, drugie już troche mniej aczkolwiek też zabójcze. Ogółem praca mega wykokszona. Ode mnie 5*
Papa Pio Napisano 15 Luty 2011 Napisano 15 Luty 2011 Kurcze fajny zbiór pracek... Blender w użyciu... fajnie... A jak długo kolega sympatyczny siedzi w grafice 3D?...
Sebazx6r Napisano 15 Luty 2011 Napisano 15 Luty 2011 Ładnie gratuluje :). Mam nadzieje ze tez dojdę do tego poziomu. Choć trochę późno zacząłem.
kellyq Napisano 24 Luty 2011 Autor Napisano 24 Luty 2011 Ładnie gratuluje :). Mam nadzieje ze tez dojdę do tego poziomu. Choć trochę późno zacząłem. lepiej późno niż wcale ;) ............. moje najnowsze dzieciątko
kliment woroszyłow Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 Drugi mig w wipie, to co, mini bitwa?;) ładnie ci idzie!
jatat Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 Widzę że robisz miga z ostatniej serii produkcyjnej jezeli potrzebujesz moge podrzucic zebrane materiały
kellyq Napisano 25 Kwiecień 2011 Autor Napisano 25 Kwiecień 2011 Widzę że robisz miga z ostatniej serii produkcyjnej jezeli potrzebujesz moge podrzucic zebrane materiały dzięki ;) na chwilę jednak muszę zarzucić ten projekt ----------------------------------------------------------------- Wiolonczela
kellyq Napisano 7 Maj 2011 Autor Napisano 7 Maj 2011 (edytowane) wiolonczelistka drawings by Allan Wilkie Edytowane 7 Maj 2011 przez kellyq
Papa Pio Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 Heh... te rysowane blueprinty to własna robota !?!
DogInTheFog Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 Allan Wilkie ! Czytanie nie boli ;)) Bardzo ładna wiolonczela ;)
Sinnerslayer Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 cześć, jeśli można, to chciałbym troszkę zboczyć z bieżącego tematu. mianowicie, chciałem zapytać w jaki sposób (w 3DS) zrobić wytłoczenia napisów i inne detale na bocznych stronach opony? widzę, że na początku robiłeś motocykl z takimi napisami, więc pozwolę sobie zapytać w tym wątku. wiem, że robiłeś go w Blenderze, ale może ktoś z odwiedzających wątek zna sposób na wykonanie tego w 3DS :) z bieżnikiem nie mam problemu, natomiast z bocznymi opisami nie mogę sobie poradzić. dotąd nie natrafiłem na tutorial, który to opisuje. dzięki za uwagę :) pozdrawiam.
DogInTheFog Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 Normal Mapa. zrób z tego albo daj jako bump :)) w google takich tekstur masz mnóstwo wystarczy poszukać :) http://blenderguru.com/wp-content/uploads/2009/04/goodyear_original.png
Sinnerslayer Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 O wow! Dzięki za odpowiedź. Zaraz to wypróbuje. Pozdrawiam.
Quentin Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 Fajnie to wygląda. Siatka bardzo gęsta, no ale to chyba celowo. No i gałki oczne zdecydowanie za duże. Pozdro ;-)
KoMic Napisano 24 Maj 2011 Napisano 24 Maj 2011 osobiscie to wole Twoje, mechaniki niz organike, nie to zeby byla slaba czy cus: ], ale tak jakos.: ]
kellyq Napisano 8 Lipiec 2011 Autor Napisano 8 Lipiec 2011 (edytowane) osobiscie to wole Twoje, mechaniki niz organike, nie to zeby byla slaba czy cus: ], ale tak jakos.: ] wiem, sam też wolę ale trzeba być kreatywnym i nie popaść w monotonię ;) ............................................................................................... Subtelny remake Alfa Romeo Stradale, generalne kształty zachowane, niektóre uwydatnione ostrymi krzywiznami, mam nadzieję że się wam spodoba, kwestia przedniego wlotu powietrza, spoilera i tyłu wciąż otwarta ;) 10-07-2011.............................................update 29-07-2011...............................................update test render Edytowane 29 Lipiec 2011 przez kellyq
chudy Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 studio jest za niebieskie przez co samochód traci swój charakterystyczny czerwony kolor, ale poza tym na prawdę fajnie to wygląda.
Sebazx6r Napisano 16 Październik 2011 Napisano 16 Październik 2011 Robisz hig poly a potem tniesz na zywca? Ja tak teraz robie Civica i zastanawiam sie czy potrzeba poprawiac trojkaty jak baboli nie widac.
kellyq Napisano 23 Październik 2011 Autor Napisano 23 Październik 2011 Robisz hig poly a potem tniesz na zywca? Ja tak teraz robie Civica i zastanawiam sie czy potrzeba poprawiac trojkaty jak baboli nie widac. robię bazę tzn. nie za dużo poli ale za to bardzo smukła, potem rysuje sobie pomocnicze linie do "cięcia", potem z użyciem retopology modeluję sobie poly by poly na bazie nie martwiąc się że gdzieś będzie krzywo ;) wadą jest to że trzeba praktycznie 2X robić to samo ale się opłaca ;)
maciek.m Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 A juz chcialem sie zapytac czy to nurbs bo screeny bez siatki ze splinami wygladaja wlasnei tak :) Narazie super rowniusio i wogole, czekam na więcej, ja narazie nie mam weny do aut(za duzo dlubania:P) A swoja droga to przod auta patrzac od gory wyglada paskudnie, chodzi o linie nadwozia i swiatla nie zeby twoj model byl krzwy :D
kellyq Napisano 23 Październik 2011 Autor Napisano 23 Październik 2011 (edytowane) A juz chcialem sie zapytac czy to nurbs bo screeny bez siatki ze splinami wygladaja wlasnei tak :) Narazie super rowniusio i wogole, czekam na więcej, ja narazie nie mam weny do aut(za duzo dlubania:P) A swoja droga to przod auta patrzac od gory wyglada paskudnie, chodzi o linie nadwozia i swiatla nie zeby twoj model byl krzwy :D za to pośladki najpiękniejsze wśród coupe :) ................................................. do innego projektu TEXTURY KOLOR AO ................................................................... render Edytowane 23 Październik 2011 przez kellyq
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się