Skocz do zawartości

Teczka 3D - Dabarti


MF

Rekomendowane odpowiedzi

Wypadałoby napisać, jakiś mądry i sensowy komentarze, pełen konstruktywnej krytyki… hmm… eeee… fronta mu! :P

 

p.s choć przydługawo (zwłaszcza zielone vizki mnie osobiście nudzą) ale kawał świetnego rzemiosła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 213
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

O panowie, nie spodziewałem się tak pozytywnej reakcji :)....

Dobra, dobra. Nie udawaj zbyt skromnego:)

 

V-Ray? Nie Maxwell?:) Bo cos znajomy ten materiał na futro... http://resources.maxwellrender.com/search.php#page=1&mode=1&id=4658&search=fur&v1=0&v2=0&tipo=

 

Ale zeby nie było za duzo wazeliny i zbyt cykierkowo - nie widzialem tak czystej lamy. Zawsze sa troche.... ubrudzone na ryju (no tak to sie u zwierzat nazywa, prosze nie cenzurowac:D), wokol kopyt i pod... brzuchem? Do tego kawalki blota lubia zwisac z tych brudnych czesci. I dluzsze rzesy, o wiele dluzsze. Wiem bo przynajmniej raz o roku chodze do zoo:)

 

Fajno:)

 

Edit: Toz to nie lama, a owca, najmocniej przepraszam, teraz sie skapnalem:) Dobra, moze w Zoo Oliwskim nie ma owiec, ale tez widzialem nie raz:) Tez sa ufajdane w blocie, jesli nie g..... :) Pozdro

Edytowane przez XaoC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coż :)... Jak pisałem jest to reel tymczasowy, ale i tak nie zamierzam go przycinać w najbliższym czasie. Wiekszość osób jakoś nie miała problemów z jego obejrzeniem. Poza tym nie szukam zleceń a ten zlepek ma dla mnie wartosc czysto historyczna i dlatego miedzy innym wylądował w tym wątku a nie oddzielnym :)

 

Raz mówisz, że długość jest problem, raz montaż, zdecyduj się zią :P

 

Bzzyyyt, wracam do pracy ;)... Szkoda czasu na gadanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otoczenie, rendering, comp. Model auta dostarczony przez klienta. Szybki projekt, około tygodnia na wszystko. :)

 

full.jpg

 

 

Jako, że uwielbiam proceduralne shadery, co daje mi dosyć dużo swobody, dorzucam drzewko shadera drogi:

 

http://img132.imageshack.us/img132/4070/2010060212529131777025i.jpg

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez MF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no fajowe:) przypomina mi troche enviroment z seata, czyzby baza wyjsciowa? :)

Zastanawia mnie drzewko tego shadera, cos Ty tam napchal ze takie rozbudowane:P W sumie droga wyglada calkiem normalnie - czytaj naturalnie, ale zby az tak zlozone? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wszystko od zera.

 

A co do drogi, to nie jest ona aż tak złożona :)... Myślę, że na tym drzewku po prostu tak strasznie wyglada. Przetarcia, slady opon, wariacje kolorow, to wszystko jest proceduralnie. Dzięki temu nic się nie powtarza na całym odcinku drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z tym ze skaly powinny wygladac lepiej, brakuje im detalu, ktorego po prostu nie chcialo mi sie dodawac... Ogolnie to efekt 4 h zabawy z World Machines, ktory zamierzam wykorzystac do wiekszych i bardziej zlozonych rzeczy. Program goraco polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

 

Kolejny random stuff:

 

124828732_200.jpg

 

MOV

 

Zlepek różnych sekwencji z miesięcznej roboty w Atenach. Trochę testów, trochę z różnych reklam. Najprzyjemniejszą cześcią było animowanie transformacji, chociaż musiałem przymknąć oko na koncepcje ;). Stare bo z września.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scenę z BMW najchętniej bym wywalił :D. Zrobiłem ją w niecałe 3 h, trochę szalone, bo nawet nie miałem okazji robić renderów testowych i poszło na szybko z trackingiem który dostałem. Ale efekt został osiągnięty, firma dostała zlecenie ;)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Efekt krótkiej zabawy.

 

nightsky.jpg

 

Gwiazdy - AE, statek - camera projection, woda wiadomo, docelowo będzie krótkie ujęcie...

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez MF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fishinthewater

Druga wersja ciekawsza i przyjemniejsza. Ogólnie piękny obrazek.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry stuff tutaj wrzucasz, gratulowac zlecen i pozazdroscic skilla ;). Tempo w jakim jestes w stanie to robic robi wrazenie... przynajmniej na mniej...

 

Podoba mi sie trasformacja parasolki w samolot. Czy moglbys sie podzielic patentem, sposob w jaki to wykonales ? Czy bylo to jakies morphy czy moze rozne obiekty z animownym visible. Czy robiles do tego jakis specjalny rig czy wszystko animowane jako transformacje obiektow ? A moze dalbys rade zrobic jakis making of tego :)

 

Pzdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

 

Pokazywałem w tym wątku kilka testów z Onyxem. Natomiast ostatnio dorwałem GrowFX i jestem pozytywnie zaskoczony jego możliwościami. Więcej efektów zabawy wrzucę wkrótce.

 

003.jpg

 

001.jpg

 

Na swoim blogu napisałem troszkę więcej o samym programie i procesie kreacji: http://dabarti.com/?p=551

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez MF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GrowFX to faktycznie "dużo dobre" :) brakuje jednak też dobrych materiałów edukacyjnych nieco.

 

Może pokusisz sie o pokazanie jak ustawiłeś liście w tym drzewie? (ustawienia path i mesh).

 

i jeszcze jedno pytanie, na tej korze dawałeś displacement?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności