Skocz do zawartości

Postac 3D: suchy dziad z pakolem na glowie


kengi

Rekomendowane odpowiedzi

hejka,

po tym jak piotrek slomowicz wrzucil starego piernika, postanowilem przysiasc nieco do renderingu...

koledzy z hali pomogli mocno. dzieki chlopaki.

bo bez tego pewnie skonczylo by sie na wlaczeniu gi hehe.

efekt ponizej.

 

modelowane w mayce i zbrushu. renderowane w vray'u. plus troche postprodukcji w afterkach i na koniec podmalowane w szopie. enjoy.

 

 

pakol.jpg

 

model_02.jpg

 

model_01.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Hej, bardzo heja to wszystko wygląda, szczególnie lewe (modela) oko, wszak na to sie zerka wpierw w takich pracach....mam zapytanie, model który renderowałeś to był LP+normalmapy czy Highpoly? włoski dodałeś furem jakimś tak? Podoba mi sie DOF dodaje Twojej pracy duuzego plusa. No i włosy w nosie niby nic ale dają +10 do "ogólne wrażenie" ! :D

 

jakbyś tego typa pokazał na jakimś tle w sensie pustynia czy coś byłoby naprawde fajnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mi się podoba, przypomina ślepego z imienia róży. Nie jestem pewien ale chyba przez przycięcie kapelusza? nie czuć już z jakiej jest epoki, i trochę za ciężko na górze. Ale to nie moja działka więc traktuj to jak wypowiedz laika. Piękna praca!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za komenty.

luki: oczywiscie to stampowanie tekstury. doceniam wnikliwosc z jaka ogladasz moja prace :)

 

lubie jak dofik i noise jest przewalony. brak jakiejkolwiek ostrosci zamierzony. po prostu przejadly mi sie osobiscie zyletowate obrazki. specjalnie blurowalem w szopie. ostatnio mam faze na polaroid style :).

ale rozumiem ze innym moze sie nie podobac.

 

szader zaden skomplikowany. defaultowy vrayowy materialik plus teksturki.

na dodatkowym pasie zetka i sss (standardowy z preseta skin(pink)) z dodatkowym mocnym swiatlem na ucho.

 

model ktory poszedl do renderu ostatecznie to level chyba 5(z 7) z zbrusha (jakies 350tysiecy poly na 6mln).

bez displace'a ostatecznie. chociaz calosc jest przygotowana tak, ze mozna po bozemu low poly(jakies 1500facow) plus displace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm.. no pomimo najszczerszych checi rozjechania tej pracki, powstrzymam sie (z trudem), bo to poniekad tak jakbym jezdzil min. po sobie i jedyne co moge to pogratulowac (tez z trudem) ukonczenia pracki na jakims tam poziomie. obciachu nie ma, ale lepiej tez moglo byc i pewnie nastepnym razem bedzie.

luki: ta analiza - OMG... szacun

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luki: no pewnie ze tak, po co pisac o takich bzdetkach? to nie mona lisa, ale pogratulowac spostrzegawczosci, pewnie telegry rozwalasz w mgnieniu oka ;)

a pracka.. coz, jak juz mowilem - nie ma co sie znecac.. przecie widac, ze chlopak zaczyna przygode z zbrush'em i braki na tym polu doskonale maskuje zdobytym doswiadczeniem w renderingu, ktorego na szczescie jak widze delikatna postprodukcja zbytnio nie uszkodzila i widze tez, ze oplacilo sie spedzic ostatni tydzien na konstrukcji skin-shadera (moze podzielisz sie expem?), jest przez swoja perfekcje niemalze hipnotyczny, ale nie zapomnij nastepnym razem o specu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładna praca, z charakterem.

Chociaż to rozmycie mi osobiście też nie podchodzi.

Czepiłabym się jeszcze zbyt gładkiej szyi w porównaniu do twarzy, tym bardziej że przez ten DOF znikają resztki fałdek i wygląda jak szyja młodego człowieka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Lepiej by sie postrzegalo tak mocny DOF gdyby w ktoryms miejscu dla kontrastu chociaz troche wyjasnic wyostrzyc najlepiej we wspomnianych oczach.Tak jak z dobrym rysunkiem fajnie cos czasem puscic ale jak sie pusci wszystko to wyglada na niezamierzone:).Oczywiscie nikt nie zabrania eksperymentow:)

Model jak najbardziej dobry fajne i dosadne zroznicowanie faktur jedyna moja watpiwosc to strasznie orli nos ale widac to dopiero na rzutach w dodatku to juz rzecz gustu:).Technicznie bez zarzutu retopo normale setup itd:) perfekt.

Poza tym ja tez lubie takie przepalenie i glebie ostrosci w portrecie daje to jakiegos smaczku:)Patrzac tak formalnie na obrazek to moze jakis akcent koloru ostrosci i bedzie grac bardzo.

pzdr

Kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sinclar - a kiedy cos zaczyna badz przestaje byc "bzdetkiem"? Troche irytuje mnie zarzut analizowania obrazka Kengiego. Mowie o zarzucie bo analiza to zwykle dlugotrwaly proces. Sugerujesz wiec, ze siedzialem i wpatrywalem sie w obrazek by z radoscia odtrabic znalezienie bledu. Tak nie bylo. Jesli ktos nie widzi powtarzalnosci tego elementu to moim zdaniem jest slepy. Oczywiscie moze byc tak ze widzi, ale mu nie przeszkadza, nie ma problemu. Mnie przeszkadzalo na tyle by o tym napisac, ale nie az tak bardzo zeby napisac ze calosc mi sie nie podoba.

To cos jak ze sluchem absolutnym, zwykli ludzie slyszą po prostu dzwiek, ale niektorzy slysza ze to Gis, i to precyzyjnie ktore z mozliwych. Nie chodzi mi o to by porownac sie z kims kto ma taki sluch, tylko zeby zauwazyc ze odbieranie tego co widzimy jest subiektywne i nigdy zero-jedynkowe. Dawno temu na studiach slyszalem ze w wyniku wnikliwych badan galki ocznej, odkryto okolo 20 roznych wad wzroku, nie tylko odnoszace sie do ostrosci, widzenia barw, czy astygmatyzmu. Moze w tym problem? Moze mam jakas wade ktora powoduje wychwytywanie takich "bzdetkow"? Nie wiem, pojde rozkminiac telegre, tym razem na pewno sie dodzwonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli o mnie chodzi to czepilem się ostrości bo z tego co wiem dobry portret to taki gdzie ostrość jest na oczy, czysto fotograficzne podejście do tematu ;)

 

i niech mi ktoś nie mówi ze tak nie jest ;]

Edytowane przez Pionier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mama powie "ładnie synku jesteś najlepszy"

Koledzy "... " część już się wyżej wypowiedziała ;)

 

i i tak wystawi i "wstydu sobie narobi" ;)

 

Też rzuciło mi się to w oczy co luki wylukał, takie błędy wynikają z niedbalstwa.. lenistwa - a jeżeli nie jest to komercja .. czas nie ścigał itd.... to wtedy te błędy są nie wybaczalne ;)

Próba uratowania modelu oświetleniem całkiem wyszła więc się dalej nie czepiam ;)

pozdro

wilgotniejszych renderów życzę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za kolejne komenty.

oczywiscie dziad w znaczeniu bardzo zly czlowiek, a nie stary.

wiek tego pana to 35lat, co mozna zaobserwowac po malym uchu.

po prostu troche go zycie doswiadczylo na mordzie.

a clone stamp to oczywiscie niewybaczalne lenistwo, czekam na kare :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ohoho, jacy my tu wszyscy jestesmy zabawni.

Zią, starasz sie zrobic dobry render, spedzasz tydzien na robieniu shadera a zlewasz teksture ktorej poprawawienie to pewnie 5 minut, nie ogarniam czegos takiego.

A jesli Ci to generalnie wszystko wisi i powiewa, to po co robic, a juz w szegolnosci pokazywac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... ja przewrotnie napiszę, że mi się nie podoba. Wyszło bardzo sztywno i ostro. Tekstura chyba jest trochę zbyt jednolita. Z ust zionie mu jakieś światło, brakuje kontrastu, koloru też (ale może to celowy zabieg). IMHO nie wyszło wcale malarsko - patrząc najpierw na pracę pomyślałem, że to Keraj zrobił postęp.

Natomiast sam sculpt niczego sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego od razu wilkiem? Jesteśmy różnymi ludźmi z różnym gustem - myślę, że każdy ma prawo do własnej oceny. Dlaczego mam pisać, że mi się podoba, jak mi się nie podoba? Napisałem dlaczego, a co autor z tym zrobi to jego sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tam zaraz zlosliwostki, chyba za powaznie do zycia podchodzisz... czy moze do postow na forum zacnym max3d. a koledzy strach w oczach maja na moj widok, to i zobowiazani sie czuja, jak lwy bronic, co by potem po mordach nie dostac za zaniechanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praca pewnie by mi się podobała, może nawet bardzo, ale tytuł mnie troszeczkę nastawił negatywnie od początku. Dziady to zmarli przodkowie błąkający się między tam światem a niebytem.

Tak serio to DOF jest zdecydowanie zbyt mocny na takiej wielkości objekt i ten kąt. Wydaje mi się jakbym już gdzieś tę postać widział na jakimś starym obrazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to jest Marius z diablo 2 .. tyle ze w czapce.

Czyli to raczej ewidentnie postać z giercy aniżeli realistyczny render.

Ale kto powiedział że render musi być realistyczny.

Materiał czapki i tego sweterka rulez. Z twarza jest nieco gorzej.

Wydaje mi sie ze to kwestia oświetlenia. Bo postać ewidentnie nie jest postacią legendarną lub ważną...ani charyzmatyczną...bardziej widizałbym tego kolesia w ambientowym świetle pochmurnego chłodnego dnia ... siedzącego gdzieś na beczce pod tawerną... z płatkami śniegu lecacymi z nieba wokół niego... ale może chciałeś SSS poćwiczyć zamiast zbudowac klimat wokół gościa. cheers Norden!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne fajne ale nie podoba mi sie kilka rzeczy , calosc od oczu w dół (twarz) jest jakos tak płasko dodatkowo detal na kolorze jest malo detaliczny mimo ze na hp widac ze jest , oswietlenie mimo ze jestem laikiem jakos od strony plastycznej mi nie gra , zbyt przeswietlone z boku a płaskie z drugiego boku, oczy zbyt rozwodnione, ogolnie nie piesze tego ze zjadeliwej złosliwosci :D a jedynie dlatego ze widac ze jest to materiał z ktorego idąc innymi pewnie drogami mozna by spoko wyciągnąc duzo ciekawszy efket , jak go uzyskac ja nie znaju jestem tylko biernym konsumentem tego co widze :o)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności