Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 42
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajny sweterek, naturalnie wyglądająca skóra. Uwydatniłbym nieco dolną wargę i pozbyłbym się bokobrodów - nie dodają uroku ;)

Napisano

Zacznę od tego że teraz wiem dlaczego nie pije się kawy przeglądając internet. Jak przeczytałem tytuł to polałem po spodniach a była gorąca. Brzmi jak anons w serwisie randkowym. Mam nadzieję że modelka nie jest bliską osobą autora gdyż mnie się nie podoba - zwłaszcza zbyt duża szczęka. Za to podoba mi się sfeter. Jak zrobiłeś te włoski na sfetrze jeśli nie tajemnica?

Napisano

Ładne, przymilne, cukierkowe, choć niezupełnie photorealistycznie, ale czuć artystyczny akcent to jest sztuka! :)

 

Piątka dla autora.

Napisano

Trochę nie widzę (może jestem ślepa) gdzie ta twarz jest męska. Że nie wygląda jak modelka z reklamy? Moim zdaniem bardzo fajna i sympatyczna dziewczęca twarz, taka "normalna", niezarozumiała. Tylko wolałabym inne tło, ale to już pisałam w WIPie.

Napisano
"sfeter" hehe;)

Sorry, ale jestem czuły w tym punkcie;)

 

A jak się pisze "sfeter"? "Sweter"? Hmmm. Możliwe, bo to od "sweater". Albo może "swetr " lub "sfetr".

 

Trochę nie widzę (może jestem ślepa) gdzie ta twarz jest męska.(...)

 

W dolnej części (mocna szczęka).

 

[Edit]

I może też brwi.

Napisano

pokazalem bratu i mowi ze mu transem zalatuje;) ale to moze kwestia gustu;) ja tam wole mniej meskie szczeki (i brwi ;) ) w takich wizualizacjach;)

Napisano

dac 77 "Sweter" lub "pulower" , z englisza of kors. I nie sugerujcie sie wypowiedziami vision 3d.

Człowiek to nie samochód, symetria to "estetyka idiotów".

Mam nadzieję, kolega nie weźmie tego ad personam, to tylko /aczkolwiek ważna/ dygresja. Owa ciężkość "szczęki" dodaje tej postaci realizmu, ba "codzienności" - niezwykle trudno pokazać coś "niedoskonałego" a więc PRAWDZIWEGO.

Vision 3d , wylecz się z "symmetry modifier";)

 

pozdro!:)

Napisano

nie uzywam symmetry modifier:P pozatym robie nie tylko autka tak by the way:P a mi ta laska i tak zalatuje facetem:P luknalem w WIPa i na refkach wyglada kobieco, tutaj jak facet.

moze to zle ujecie, ulozenie fryzury, brwi, pekaesy, szczeka, badz co badz ta postac zboczyla z toru ktory wskazywala natura;)

Napisano

No to ja jeszcze się poprodukuję. Czy możliwe jest że twarz modelowana jest na podstawie zdjęcia zrobionego z dosyć bliska i lekko od dołu? To tłumaczyłoby to zniekształcenie.

Napisano

Uhm.

Panie i panowie, czas spać. Jak wiadomo, każdy ma swoją idee fix, co rzekomo jest właściwe a co nie;) Jako fresz "lóker" hehe - u mnie wrażenie niezłe!

Czekam na lekcje autora powyższej pracy, co do hair & fur. No, może jeszcze oczęta, jako bonus ;p;p;p

 

dobranoc:)

Napisano (edytowane)

Hehe, no więc tak, sweter ma zrobione kłaki w Hair and Fur.

 

Postać faktycznie zacząłem modelować na podstawie zdjęcia zrobionego z bliska od dołu.

 

Co do męskości.. hmm pokazywałem paru osobom i zdjęcie i mój model i chyba najtrafniejsza opinia jest taka że modelka ma trochę męskie rysy twarzy (mocna szczęka, mocne brwi) a ja ten efekt jeszcze uwydatniam.. no cóż, prawdopodobnie tak jest :)

 

Refki (pierwsze zdjęcie to w lewym górnym rogu to zdjęcie na podstawie którego zacząłem modelować, jest sprzed 5-6 lat, reszta to nowe zdjęcia)

http://kingwins.nazwa.pl/x-smietnik/ref2.jpg

Edytowane przez kingwins
Napisano

niczym zdjęcie do dowodu osobistego. ja na Twoim miejscu bym zrobił jakieś fajniejsze ujęcie twarzy (pod innym kątem, oczy patrzące się w kamerę, jakieś tło, żeby wyglądało np. jak spontaniczne zdjęcie ze spotkania ze znajomymi). Bo sam model fajnie wykonany, ale przedstawienie imo tragiczne ;)

Napisano

No ma dosyć dużą szczękę, ale problem tkwi w modelu. Zrobiłeś jej zbyt grube kości rzuchwy. Widać to między brodą a dolną wargą. Na pierwszym i drugim zdjęciu nie ma krawędzi szczęki która by zasłaniała skurę pod rzuchwą a u ciebie jest. Odchódź trochę ten podbrudek a będzie naprawdę dobra praca.

Inne rady:

1. To czarne malowanie oka lepiej żeby tak nie schodziło się razem po wewnętrznej stronie oka.

2. Białka gałek są zbyt kontrastowe przy spojówkach - daj więcej czerwieni na białkach w rogu oka.

3. Jaśniejsze - delikatniejsze - bardziej przeźroczyste brwi - bardziej gęste a mniej grube.

4. Większy wolumen włosów.

Napisano

Gratuluję ukończenia projektu. Przyjemnie się WIPa obserwowało i postęp jaki się tam dokonywał (wystarczy porównać początek i koniec).

 

Czekamy teraz na następny projekt :)

  • Like 1
Napisano

Bardzo dobra praca, udało Ci się uchwycić całkiem naturalny uśmiech modelki, jest w tym urok, jest w tym kobiecość, zupełnie nie rozumiem komentarzy na temat zbyt męskich rysów twarzy, szczególnie przed obejrzeniem zdjęcia referencyjnego. Tło faktycznie niezbyt ciekawe, ale ogólne wrażenie jak najbardziej na plus.

Napisano

Też nie rozumiem komentarzy co do proporcji szczęki, bo jak się przyglądam to odwzorowanie świetne:) No ale poprostu ludzi są na tyle przyzwyczajeni do photoshopow z czasopism kobiecych, że już nie odróżniają rzeczywistości:)

 

Fajne, bardzo szczególaste:)

Napisano

mowice co chcecie render oki ale ja tam sie zgadzam z vision3d:) w realu "zadowolona z zycia kobieta"na bardziej zadowolona i bardziej kobiete wyglada

Napisano
Też nie rozumiem komentarzy co do proporcji szczęki, bo jak się przyglądam to odwzorowanie świetne:)

Tobie się tak wydaje. Niektórzy tyle się przyglądają ludzkiej głowie, że dla nich minimalne przesunięcie jest widoczne :) Tak jak fałszowanie podczas śpiewania.

 

IMHO uśmiech trochę sztuczny, ale tak to całkiem fajnie odwzorowane :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Prawda. Kiedyś wrzuciłem sculpta takiego to mafida chyba prawie wybuchł ze śmiechu. Za to na extra-fachowym zbrushcentral twierdzili że jest świetnie. Oko się wyrabia, ale to już offtop:)

Napisano

Sam Wip to niezły tutorial- warto przeczytać, bo sporo fajnych informacji tam jest. Co do końca to znasz moje wypociny :)

Wielki plus za trzymanie się referencji i niepopadanie w landrynki. Żuchwę i kości policzkowe ma rzeczywiście trochę męskie względem referencji, ale tak czy inaczej świetna robota i winszuję zaparcia. Brakuje naprawdę małej odrobiny do fotorealizmu. Gratulacje!.

Napisano
Tobie się tak wydaje

Człowiek postrzega świat tylko dzięki swoim zmysłom i to mózg interpretuje świat takim, jakim on "jest". Nie ma żadnej "esencji", żaden przedmiot nie "jest" takim jakim nam się wydaje, bo istoty samego przedmiotu (świata) nigdy nie poznasz. Można go zbadać i zmierzyć na różne sposoby, ale żeby oczytać te "pomiary" też trzeba skorzystać ze zmysłów (przełożenie światła, które odbija się od przedmiotu, po czym trafia do oka, następnie przetwarzane jest ma impulsy, które trafiają do mózgu by tam zostały odczytane też są pomiarem)

 

Więc twierdzenie, że mi się wydaje jest jak najbardziej trafne, ale tak naprawdę to WSZYSTKIM się tylko wydaje. Nie jestem zwolennikiem filozofii, że gdy patrzysz się na coś trzy lata to widzisz to coś lepiej niż inni.

Napisano (edytowane)

Dla mnie nie wyglada jak facet,podobna do oryginału:)

Pewnie że zawsze mozna lepiej ale i tak extra że skończyłeś.Jak już mówiłem zwłaszcza oczy,brwi i włosy mi się podobają.

Masz 5 gwiazdek odemnie:)

 

Prawda. Kiedyś wrzuciłem sculpta takiego to mafida chyba prawie wybuchł ze śmiechu. Za to na extra-fachowym zbrushcentral twierdzili że jest świetnie. Oko się wyrabia, ale to już offtop:)

O,nie pamiętam,daj linka,chce zobaczyć:D

 

 

 

Pozdro:)

Edytowane przez mafida
Napisano
... extra że skończyłeś...

A podobno na tym forum krytycy mają zbyt wysokie wymagania. Może lepiej "extra że zacząłeś"?

Napisano
A podobno na tym forum krytycy mają zbyt wysokie wymagania. Może lepiej "extra że zacząłeś"?

Po pierwsze to nie jest wątek do komentowania moich komentarzy.

Po drugie krytykowałem w wipie,nie będę się powtarzał.

Po trzecie tak,extra że skończył.90% prac ludzie zaczynają i nie kończą.

 

Ps.Możesz mi nie odpowiadać,bo ja już nie odpowiem napewno:)

 

Pozdro:)

Napisano
Po pierwsze to nie jest wątek do komentowania moich komentarzy.

Po drugie krytykowałem w wipie,nie będę się powtarzał.

Po trzecie tak,extra że skończył.90% prac ludzie zaczynają i nie kończą.

 

Ps.Możesz mi nie odpowiadać,bo ja już nie odpowiem napewno:)

 

Pozdro:)

 

Nieszkodzi. Ja lubię odpowiadać. Może warto docenić wkład pracy i wytrwałość, bo skończyć to jest najłatwiej coś prostego. Uznanie należy się nie za skończenie ale za postęp. Na początku wipa było tak sobie a teraz jest dobrze. Autor dużo się nauczył. Samo ukończenie to bonus. Wiedza pozostanie.

Gość fishinthewater
Napisano

Bardzo fajnie ci to wyszło! Też obserwowałem WIP'a i jestem pod wrazeniem finalu. Bardzo realistycznie. Oprócz włosów na głowie i sweterku urzekła mnie tez textura skory. Brawo!

Napisano

A jak tak patrze na usta to jakbyś zrobił tak jak na zdjeciach były, znaczy się jakieś takie mniej płaskie, to by baaardzo dużo zmieniło.

Napisano

Dobra robota! Rozwijasz sie niebywale.

 

Apropos uwag to warto pamietac, ze ta osoba(modelka) moze czytac ten watek i takimi komentarzami mozemy nie tylko ja zesmucic...mozemy zniszczyc jej zycie, gdy nabierze niewlasciwych przekonan. Ludzie latwo kupuja takie rzeczy. Mimo, ze jestesmy na forum grafikow wierze, ze choc niektorzy mieli kontakt z kobietami;) i wiedza, ze latwo je urazic.

Era photoshopa nakreca iluzje. Wiele osob z popcornem w reku przed tv wytyka "gwiazdom" kolejne mankamenty ich urody, ale niestety wygladaja oni i tak 500% lepiej niz przecietny czlowiek wiec nie stawiajmy tak wysoko poprzeczki:)

  • Like 2
Napisano

kobieta sympatyczna, widać, że skromna i poczciwa... podoba mi się render, chociaż mogłeś dać więcej post-pro, teraz wygląda troszkę jak z posera ;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności