kingwins Napisano 9 Maj 2010 Autor Napisano 9 Maj 2010 3D max polymodeling tylko i wyłącznie, nie mam pojęcia o zodiakalnych zwierzętach ;)
astrologos Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 Włosy tez Maxie? Sweterek? Szczerze, to mógłbyś jakiegoś tutoriala ku pomocy niedoświadczonym kolegom;) Bravissimo.
vision3d Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 mam mieszane odczucia niby fajne, ale zalatuje facjata faceta:)
kingwins Napisano 9 Maj 2010 Autor Napisano 9 Maj 2010 Wszystko w Maxie, mental ray, włosy Hair and fur. Tutorial hmm.. wszystko możliwe :)
arev Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 Fajny sweterek, naturalnie wyglądająca skóra. Uwydatniłbym nieco dolną wargę i pozbyłbym się bokobrodów - nie dodają uroku ;)
astrologos Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 Super:) Trzymam za słowo, myślę, że nie tylko mi taki tutor może być pomocny;) Jeszcze raz gratuluje skilla!:) pozdro
dac77 Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 Zacznę od tego że teraz wiem dlaczego nie pije się kawy przeglądając internet. Jak przeczytałem tytuł to polałem po spodniach a była gorąca. Brzmi jak anons w serwisie randkowym. Mam nadzieję że modelka nie jest bliską osobą autora gdyż mnie się nie podoba - zwłaszcza zbyt duża szczęka. Za to podoba mi się sfeter. Jak zrobiłeś te włoski na sfetrze jeśli nie tajemnica?
astrologos Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 "sfeter" hehe;) Sorry, ale jestem czuły w tym punkcie;)
Camel Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 Ładne, przymilne, cukierkowe, choć niezupełnie photorealistycznie, ale czuć artystyczny akcent to jest sztuka! :) Piątka dla autora.
Ania Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 Trochę nie widzę (może jestem ślepa) gdzie ta twarz jest męska. Że nie wygląda jak modelka z reklamy? Moim zdaniem bardzo fajna i sympatyczna dziewczęca twarz, taka "normalna", niezarozumiała. Tylko wolałabym inne tło, ale to już pisałam w WIPie.
dac77 Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 "sfeter" hehe;) Sorry, ale jestem czuły w tym punkcie;) A jak się pisze "sfeter"? "Sweter"? Hmmm. Możliwe, bo to od "sweater". Albo może "swetr " lub "sfetr". Trochę nie widzę (może jestem ślepa) gdzie ta twarz jest męska.(...) W dolnej części (mocna szczęka). [Edit] I może też brwi.
vision3d Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 pokazalem bratu i mowi ze mu transem zalatuje;) ale to moze kwestia gustu;) ja tam wole mniej meskie szczeki (i brwi ;) ) w takich wizualizacjach;)
astrologos Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 dac 77 "Sweter" lub "pulower" , z englisza of kors. I nie sugerujcie sie wypowiedziami vision 3d. Człowiek to nie samochód, symetria to "estetyka idiotów". Mam nadzieję, kolega nie weźmie tego ad personam, to tylko /aczkolwiek ważna/ dygresja. Owa ciężkość "szczęki" dodaje tej postaci realizmu, ba "codzienności" - niezwykle trudno pokazać coś "niedoskonałego" a więc PRAWDZIWEGO. Vision 3d , wylecz się z "symmetry modifier";) pozdro!:)
vision3d Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 nie uzywam symmetry modifier:P pozatym robie nie tylko autka tak by the way:P a mi ta laska i tak zalatuje facetem:P luknalem w WIPa i na refkach wyglada kobieco, tutaj jak facet. moze to zle ujecie, ulozenie fryzury, brwi, pekaesy, szczeka, badz co badz ta postac zboczyla z toru ktory wskazywala natura;)
dac77 Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 No to ja jeszcze się poprodukuję. Czy możliwe jest że twarz modelowana jest na podstawie zdjęcia zrobionego z dosyć bliska i lekko od dołu? To tłumaczyłoby to zniekształcenie.
plasti Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 facet jak nic!!! :P bardzo ladnie odemnie piatak!!! :D:D:D 5*
astrologos Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 Uhm. Panie i panowie, czas spać. Jak wiadomo, każdy ma swoją idee fix, co rzekomo jest właściwe a co nie;) Jako fresz "lóker" hehe - u mnie wrażenie niezłe! Czekam na lekcje autora powyższej pracy, co do hair & fur. No, może jeszcze oczęta, jako bonus ;p;p;p dobranoc:)
kingwins Napisano 9 Maj 2010 Autor Napisano 9 Maj 2010 (edytowane) Hehe, no więc tak, sweter ma zrobione kłaki w Hair and Fur. Postać faktycznie zacząłem modelować na podstawie zdjęcia zrobionego z bliska od dołu. Co do męskości.. hmm pokazywałem paru osobom i zdjęcie i mój model i chyba najtrafniejsza opinia jest taka że modelka ma trochę męskie rysy twarzy (mocna szczęka, mocne brwi) a ja ten efekt jeszcze uwydatniam.. no cóż, prawdopodobnie tak jest :) Refki (pierwsze zdjęcie to w lewym górnym rogu to zdjęcie na podstawie którego zacząłem modelować, jest sprzed 5-6 lat, reszta to nowe zdjęcia) http://kingwins.nazwa.pl/x-smietnik/ref2.jpg Edytowane 12 Maj 2010 przez kingwins
KMiklas Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 niczym zdjęcie do dowodu osobistego. ja na Twoim miejscu bym zrobił jakieś fajniejsze ujęcie twarzy (pod innym kątem, oczy patrzące się w kamerę, jakieś tło, żeby wyglądało np. jak spontaniczne zdjęcie ze spotkania ze znajomymi). Bo sam model fajnie wykonany, ale przedstawienie imo tragiczne ;)
dac77 Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 No ma dosyć dużą szczękę, ale problem tkwi w modelu. Zrobiłeś jej zbyt grube kości rzuchwy. Widać to między brodą a dolną wargą. Na pierwszym i drugim zdjęciu nie ma krawędzi szczęki która by zasłaniała skurę pod rzuchwą a u ciebie jest. Odchódź trochę ten podbrudek a będzie naprawdę dobra praca. Inne rady: 1. To czarne malowanie oka lepiej żeby tak nie schodziło się razem po wewnętrznej stronie oka. 2. Białka gałek są zbyt kontrastowe przy spojówkach - daj więcej czerwieni na białkach w rogu oka. 3. Jaśniejsze - delikatniejsze - bardziej przeźroczyste brwi - bardziej gęste a mniej grube. 4. Większy wolumen włosów.
ArTooRo Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 Gratuluję ukończenia projektu. Przyjemnie się WIPa obserwowało i postęp jaki się tam dokonywał (wystarczy porównać początek i koniec). Czekamy teraz na następny projekt :) 1
mookie Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 Bardzo dobra praca, udało Ci się uchwycić całkiem naturalny uśmiech modelki, jest w tym urok, jest w tym kobiecość, zupełnie nie rozumiem komentarzy na temat zbyt męskich rysów twarzy, szczególnie przed obejrzeniem zdjęcia referencyjnego. Tło faktycznie niezbyt ciekawe, ale ogólne wrażenie jak najbardziej na plus.
bbandi Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 Gratuluje wytrwałości i konsekwencji, wyszło bardzo fajnie i oryginalnie 4*.
Eddy__ Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 Jakiś make up by się przydał i bardziej zmysłowa fotka ;) Ta jest taka portretowa jak do dokumentu jakiegoś :P
XaoC Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 Też nie rozumiem komentarzy co do proporcji szczęki, bo jak się przyglądam to odwzorowanie świetne:) No ale poprostu ludzi są na tyle przyzwyczajeni do photoshopow z czasopism kobiecych, że już nie odróżniają rzeczywistości:) Fajne, bardzo szczególaste:)
lukasz3d Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 mowice co chcecie render oki ale ja tam sie zgadzam z vision3d:) w realu "zadowolona z zycia kobieta"na bardziej zadowolona i bardziej kobiete wyglada
Vega Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 Też nie rozumiem komentarzy co do proporcji szczęki, bo jak się przyglądam to odwzorowanie świetne:) Tobie się tak wydaje. Niektórzy tyle się przyglądają ludzkiej głowie, że dla nich minimalne przesunięcie jest widoczne :) Tak jak fałszowanie podczas śpiewania. IMHO uśmiech trochę sztuczny, ale tak to całkiem fajnie odwzorowane :) Pozdrawiam
Lucek Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 Prawda. Kiedyś wrzuciłem sculpta takiego to mafida chyba prawie wybuchł ze śmiechu. Za to na extra-fachowym zbrushcentral twierdzili że jest świetnie. Oko się wyrabia, ale to już offtop:)
kotisded Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 Sam Wip to niezły tutorial- warto przeczytać, bo sporo fajnych informacji tam jest. Co do końca to znasz moje wypociny :) Wielki plus za trzymanie się referencji i niepopadanie w landrynki. Żuchwę i kości policzkowe ma rzeczywiście trochę męskie względem referencji, ale tak czy inaczej świetna robota i winszuję zaparcia. Brakuje naprawdę małej odrobiny do fotorealizmu. Gratulacje!.
XaoC Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 Tobie się tak wydaje Człowiek postrzega świat tylko dzięki swoim zmysłom i to mózg interpretuje świat takim, jakim on "jest". Nie ma żadnej "esencji", żaden przedmiot nie "jest" takim jakim nam się wydaje, bo istoty samego przedmiotu (świata) nigdy nie poznasz. Można go zbadać i zmierzyć na różne sposoby, ale żeby oczytać te "pomiary" też trzeba skorzystać ze zmysłów (przełożenie światła, które odbija się od przedmiotu, po czym trafia do oka, następnie przetwarzane jest ma impulsy, które trafiają do mózgu by tam zostały odczytane też są pomiarem) Więc twierdzenie, że mi się wydaje jest jak najbardziej trafne, ale tak naprawdę to WSZYSTKIM się tylko wydaje. Nie jestem zwolennikiem filozofii, że gdy patrzysz się na coś trzy lata to widzisz to coś lepiej niż inni.
mafida Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 (edytowane) Dla mnie nie wyglada jak facet,podobna do oryginału:) Pewnie że zawsze mozna lepiej ale i tak extra że skończyłeś.Jak już mówiłem zwłaszcza oczy,brwi i włosy mi się podobają. Masz 5 gwiazdek odemnie:) Prawda. Kiedyś wrzuciłem sculpta takiego to mafida chyba prawie wybuchł ze śmiechu. Za to na extra-fachowym zbrushcentral twierdzili że jest świetnie. Oko się wyrabia, ale to już offtop:) O,nie pamiętam,daj linka,chce zobaczyć:D Pozdro:) Edytowane 10 Maj 2010 przez mafida
dac77 Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 ... extra że skończyłeś... A podobno na tym forum krytycy mają zbyt wysokie wymagania. Może lepiej "extra że zacząłeś"?
mafida Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 A podobno na tym forum krytycy mają zbyt wysokie wymagania. Może lepiej "extra że zacząłeś"? Po pierwsze to nie jest wątek do komentowania moich komentarzy. Po drugie krytykowałem w wipie,nie będę się powtarzał. Po trzecie tak,extra że skończył.90% prac ludzie zaczynają i nie kończą. Ps.Możesz mi nie odpowiadać,bo ja już nie odpowiem napewno:) Pozdro:)
dac77 Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 Po pierwsze to nie jest wątek do komentowania moich komentarzy. Po drugie krytykowałem w wipie,nie będę się powtarzał. Po trzecie tak,extra że skończył.90% prac ludzie zaczynają i nie kończą. Ps.Możesz mi nie odpowiadać,bo ja już nie odpowiem napewno:) Pozdro:) Nieszkodzi. Ja lubię odpowiadać. Może warto docenić wkład pracy i wytrwałość, bo skończyć to jest najłatwiej coś prostego. Uznanie należy się nie za skończenie ale za postęp. Na początku wipa było tak sobie a teraz jest dobrze. Autor dużo się nauczył. Samo ukończenie to bonus. Wiedza pozostanie.
Gość fishinthewater Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 Bardzo fajnie ci to wyszło! Też obserwowałem WIP'a i jestem pod wrazeniem finalu. Bardzo realistycznie. Oprócz włosów na głowie i sweterku urzekła mnie tez textura skory. Brawo!
Sibu Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 A jak tak patrze na usta to jakbyś zrobił tak jak na zdjeciach były, znaczy się jakieś takie mniej płaskie, to by baaardzo dużo zmieniło.
kingwins Napisano 11 Maj 2010 Autor Napisano 11 Maj 2010 dzięki za wszystkie komentarze ^_^ No i bardzo się cieszę że trafiło na "fronta" Dorzucam screen z viewporta i wireframe
Pawel Lipka Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 Dobra robota! Rozwijasz sie niebywale. Apropos uwag to warto pamietac, ze ta osoba(modelka) moze czytac ten watek i takimi komentarzami mozemy nie tylko ja zesmucic...mozemy zniszczyc jej zycie, gdy nabierze niewlasciwych przekonan. Ludzie latwo kupuja takie rzeczy. Mimo, ze jestesmy na forum grafikow wierze, ze choc niektorzy mieli kontakt z kobietami;) i wiedza, ze latwo je urazic. Era photoshopa nakreca iluzje. Wiele osob z popcornem w reku przed tv wytyka "gwiazdom" kolejne mankamenty ich urody, ale niestety wygladaja oni i tak 500% lepiej niz przecietny czlowiek wiec nie stawiajmy tak wysoko poprzeczki:) 2
Chrupek Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 kobieta sympatyczna, widać, że skromna i poczciwa... podoba mi się render, chociaż mogłeś dać więcej post-pro, teraz wygląda troszkę jak z posera ;)
Rekomendowane odpowiedzi