mały królik Napisano 30 Czerwiec 2010 Napisano 30 Czerwiec 2010 (edytowane) Witam, po długiej przerwie ciąg dalszy butów wspinaczkowych (poprzedni model tutaj), czyli moja druga poważna praca w maxie. Bucik firmy Evolv model Optimus Prime. Skończyłam model (być może dojdą jeszcze detale w mudbxie), który prezentuje się tak: większa rozdzielczość powyższego obrazka tutaj teraz zabieram się za mapowanie i tekstury, a potem rendering. pozdrawiam, komentarze mile widziane :) Edytowane 19 Listopad 2010 przez mały królik
peter_f Napisano 30 Czerwiec 2010 Napisano 30 Czerwiec 2010 Świetna robota Aniu. Bardzo fajnie pasują do siebie poszczególne części buta. Wyglądają bardzo real. Będę wpadał, nie mogę się doczekać tekstur :)
arev Napisano 30 Czerwiec 2010 Napisano 30 Czerwiec 2010 Po tytule miałem nadzieję na Transformera, ale buty też mogą być :D Czekam na tekstury i render, poprzednie trzewiki całkiem fajnie wyszły.
cortes Napisano 30 Czerwiec 2010 Napisano 30 Czerwiec 2010 model nie jest krzywy, chyba przewidzenia o tej godzinie :) pokaż siatkę modelu czekam na tex :D
olaf Napisano 1 Lipiec 2010 Napisano 1 Lipiec 2010 przegladalem ostatnio buty do wspinaczki i az wszedlem zobaczyc jak te wygladaja w rzeczywistosci, bo nie namierzylem niczego atrakcyjnego wizualnie. Powiem Ci ze teraz one wygladaja 10xlepiej niz oryginal. Oby tekstura nie zabiła efektu.
mrkrzysiek Napisano 1 Lipiec 2010 Napisano 1 Lipiec 2010 bardzo ładny model buta Aniu, czekam na texturki bo pamiętając ostani model będzie fajnie :)
mały królik Napisano 1 Lipiec 2010 Autor Napisano 1 Lipiec 2010 (edytowane) dziękuję wszystkim za miłe słowa :) @ola-f, fotki butów na stronkach evolva nie są zbyt reprezentacyjne, wydaje mi się, że w rzeczywistości buty wyglądają trochę lepiej. wrzucam siatkę: Edytowane 7 Grudzień 2010 przez mały królik
Jonasz_Real Napisano 1 Lipiec 2010 Napisano 1 Lipiec 2010 bardzo dobrze modelujesz , tak trzymać ! Bede tutaj zaglądał.
Pionier Napisano 1 Lipiec 2010 Napisano 1 Lipiec 2010 Fajny model, tym bardziej że to dopiero Twój drugi model na serio... szybko się uczysz, jest coraz lepiej :) zabawy z texturami będzie nieco więcej niż w pontasie (btw jak się na niego patrzy po dłuższej przerwie to dalej jest miły dla oka :) ) ale powinno wyjść ciekawie w 3D, tak jak już ola-f* napisał - model już teraz wygląda lepiej niż ten prawdziwy. powodzenia ;) * - ten sam avatar co kiedyś na F3D?
olaf Napisano 1 Lipiec 2010 Napisano 1 Lipiec 2010 tak Pionier, ten sam. Wczesniej mi się Pontas nie otwierał i rzeczywiscie z oswietleniem i renderem Pioniera wyszły bardzo dobrze - zapowiada się super kolekcja. szkoda ze hires poprzednich taki maly ;)
mały królik Napisano 1 Lipiec 2010 Autor Napisano 1 Lipiec 2010 dzięki za kolejne komentarze, kończę właśnie mapowanie więc niedługo mam nadzieję pojawią się upy. @cortes, tzn? to model jest krzywy czy nie jest, czy o co chodzi? dobrze? źle jest? bo chyba nie kapuję ;D @ola-f, tym razem oświetlenie i render będą moje więc może nie być szału ;P
Idaho Napisano 1 Lipiec 2010 Napisano 1 Lipiec 2010 A ja myślałem że chodzi o tego Optimus Prime (transformers) ;). Patrzę i zdziwkę strzeliłem. Pierwsze sekundy która to część robota a dopiero potem przeczytałem opis :D Czekam na tekstury model mi się podoba. Pozdrawiam
Mortom Napisano 2 Lipiec 2010 Napisano 2 Lipiec 2010 Dla wszystkich co się spodziewali transformera.... włalaa! ;) P.S. Sorka za off top... nie mogłem się powstrzymać :) 1
bartolomeo Napisano 2 Lipiec 2010 Napisano 2 Lipiec 2010 aż mi się przypomniały czasy kiedy byłem 15 kilo chudszy i się wspinałem... ;) ładny modeli.
Kris_R Napisano 2 Lipiec 2010 Napisano 2 Lipiec 2010 Poprzedni bucik zrobił na mnie ogromne wrażenie. Ten zapowiada się równie ciekawie jeśli nie lepiej :) O rendery się nie martw - na pewno dasz sobie świetnie radę.
mały królik Napisano 2 Lipiec 2010 Autor Napisano 2 Lipiec 2010 haha, Mortom, twój transformer mnie urzekł ;D chyba dodam do mojego modelu brakujące elementy ;P no i znowu dziękuję za kolejne komentarze :)
mały królik Napisano 27 Sierpień 2010 Autor Napisano 27 Sierpień 2010 wreszcie, po przeokropnie długiej przerwie (m.in. na klejnoty ;P) update ;D prawie skończyłam teksturki, zostały tylko dwa żółte elementy z boku i środek, światło na razie też jeszcze testowe. no i to chyba na tyle, jak się to prezentuje na chwilę obecną?
Kris_R Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 na chwilę obecną... MIAŻDŻY! :D Aż trudno chwilami uwierzyć, że to twoje początki w 3d :) Ja wiem, że czujne oko mistrza Piotrka robi swoje.. ale mimo wszystko - szacun! :)
marcinW Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 ja piernicze. moim zdaniem szał! najfajniejszy materiał na paskach
olaf Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 no to widac, ze mentor jest wazną sprawą. nie ma co, czekamy na finalne rendery. troche chyba przepaliły Ci się wyszywane elementy logo - fajny smaczek szkoda by się zmarnował.
mały królik Napisano 27 Sierpień 2010 Autor Napisano 27 Sierpień 2010 dzięki za miłe słowa :) ale czy nie wydaje wam się, że guma jakaś taka jak plastelina? muszę z nią jeszcze powalczyć. mentor ważna sprawa, ale ma zakaz zbliżania się do optimusa, bo chce wszystko od początku do końca zrobić sama ;D ola-f, troche przepalone to fakt, razem z białymi elementami na pętelce z tyłu, ale to tylko taki szybki teścik tekstur, resztę będę dopracowywać później.
indian Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 But miażdż, tereaz tylko render i do galerii z tym :) salut.
mookie Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Nie bardzo wyszły te tekstury (te paski powinny chyba mieć jakąś krzywiznę, a nie biec prosto przez cały płat), model świetny, ale materiały do poprawki.
JacekCichy Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Bardzo podobaja mi sie materialy takie jak filc czy material tych paseczkow natomiast to co wedlug mnie wyglada nie za dobrze to ogolny material buta.. Ni to stal nierdzewna ni to drewno pomalowane.. troche to dziwne. Przede wszystkim chyba za duzy bump. Tak wiec popraw ten jeden material i bedzie pieknie :] Pozdrawiam.
olaf Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 problem, ze te buty tak wygladaja - guma tak jest wycinana w nich i ma taką fakturę. Co gorsza tu wyglada nieco lepiej - jako czysta i lekko naoliwiona.
mały królik Napisano 28 Sierpień 2010 Autor Napisano 28 Sierpień 2010 indian, no jeszcze trochę ;) mookie, nie bardzo rozumiem o co ci chodzi, jakie paski? jeśli masz na myśli te zadrapania na gumie znajdującej się na podbiciu to są w realu dokładnie jak od linijki ;] co wytłumaczył już olaf. i co z resztą materiałów, czemu do poprawy? Jacek, ogólny materiał buta, czyli guma też mi jeszcze nie leży o czym wspomniałam w poprzednim poście ;) bump, też fakt do poprawki, aczkolwiek sama tekstura jest według mnie raczej ok, kwestia shadera i światła.
mookie Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Zaraz, to ten bucik? Przecież w rzeczywistości ma zupełnie inny materiał... http://www.altrec.com/images/shop/detail/swatches/EVO/700.46959_e.jpg
mały królik Napisano 28 Sierpień 2010 Autor Napisano 28 Sierpień 2010 Zaraz, to ten bucik? Przecież w rzeczywistości ma zupełnie inny materiał... http://www.altrec.com/images/shop/detail/swatches/EVO/700.46959_e.jpg to jest fotka i to dość marna, a nie rzeczywistość i możesz mi wierzyć, że w rzeczywistości ten but tak nie wygląda. poza tym co to jest materiał dla ciebie? tekstura, shader? i który materiał jest zupełnie inny właściwie? mało precyzyjne te twoje uwagi... ;]
Loki Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 mały króliku - nie bulserwuj się tak - guma np. u Ciebie jest błyszcząca i bardziej podchodzi pod plastik niż w oryginale (gdzie jest... no właśnie gumowa i szorstka)
mały królik Napisano 28 Sierpień 2010 Autor Napisano 28 Sierpień 2010 nie bulwersuję się, Loki :) sama przecież napisałam, że guma wygląda jak plastelina, tylko, że nie wiem za bardzo o co chodzi mookiemu, materiałów w bucie jest przecież kilka i nie wiem czy tekstura zła, shader zły czy co i w którym elemencie ;] poza tym, guma w bucie, który mam na biurku jest trochę błyszcząca mimo wszystko. peace ;D
Pionier Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 OK, Ty wiesz lepiej, rób po swojemu. mookie, z całym szacunkiem, jeśli pisząc komuś jakieś uwagi później i tak nie masz zamiaru napisać czegoś konstruktywnie to może lepiej nic nie pisz? no sorry, jakby nie było ogarniasz coś tam w temacie i spodziewać się chyba można po Tobie czegoś bardziej na poziomie? gdybym napisał u Ciebie w 'Nighthawks' ''fajny plaster ale reszta materiałów do poprawy..'' to chyba sam przyznasz - dużo byś się z tego nie dowiedział :)? tyle, nie wal focha ziomek. dobrej nocy, peace.
mookie Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Nie walę focha, ziomek, tylko fakt faktem rzeczywiście nie mam tego buta przed sobą i mogę go porównywać tylko z tym, co widzę na zdjęciu (które może faktycznie jest przekłamane, nie wiem). Jeśli autor twierdzi, że jest w porządku, to nie będę tego kwestionował.
Pionier Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 no widzisz, co prawda dalej nie wyjaśniłeś o co Ci chodziło ale już komentarz jest ciekawszy, jak chcesz to potrafisz :)
cortes Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 fuck yeah znowu się żrą :) wg mnie to materiał/shader/textura: 1. ten na żółto ciemniejsze odbicia powinny dać bardziej pożądany efekt 2. te na niebiesko strzałki wg mnie zmniejsz troche, ale nie za dużo bumpa/dispa 3. na czerwono materiał i pod nim kawałek (zielona strzałka) powinnien się bardziej od siebie róznić fight over ! 1
trosiek Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 do czego to doszło... krytykowanie czegoś co zrobił ktoś mając przedmiot w ręce przez osobę, która opiera się jedynie na zdjęciu... The world has gone mad...dammit
cortes Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 oj tam czepiasz sie narazie wyglada sztucznie 1
mały królik Napisano 29 Sierpień 2010 Autor Napisano 29 Sierpień 2010 drogi mookie, napisałeś, że materiały do poprawki więc próbowałam się dowiedzieć, które dokładnie i dlaczego, a niestety fotka, do której podałeś link nie odzwierciedla dobrze rzeczywistości dlatego też nie bardzo jak mam odnieść to do twojej wypowiedzi, to tyle z mojej strony. cortes, dziękuję za bardzo obrazowe uwagi, łap repa :)
cortes Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 fajnie by było dodać jeszcze jakieś lekko wystające nitki przetarcia zeby wyglądały jak na półce w sklepie ;)
JacekCichy Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 cortes: Cholerka to w Gdyni przetarte buty w sklepach macie? xP Tak sobie mysle ze jezeli to druga praca w maxie to idzie Ci bardzo fajnie ;) Wiec chyba najlepiej dopiescic tylko szczegoliki w materiale/shaderze, finalny renderek i kolejna pracka :D
mały królik Napisano 31 Sierpień 2010 Autor Napisano 31 Sierpień 2010 cortes, ja wiem, że te butki to nie jest szczyt precyzji, ale w moim modelu pójdę raczej w stronę bardziej komercyjną ;) Jacek, była druga, kiedy ją zaczynałam, ale w między czasie powstało parę innych, dzięki czemu mogłam podszkolić swoje i tak niewielkie umiejętności renderowania ;) no to kolejny update, chyba powoli wreszcie zbliżam się ku końcowi :) do poprawy jeszcze metale przy rzepach, przez małe niedopatrzenie brak w nich odbić chwilowo, postaram się jeszcze trochę zróżnicować materiał języka, tak żeby ten w dziurkach bardziej się różnił od górnego, no i chyba tyle póki co. zastanawiam się jeszcze nad gumą, jest lepiej niż poprzednio moim zdaniem, ale może jeszcze trzeba nad nim popracować? czekam na wasze uwagi :)
JacekCichy Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 O nawet niezauwazylem ze klamry nie maja materialu :D niewielkie umiejętności renderowania ;) Nie przesadzasz oby czasem? Gdybys wrzucila jakies tlo pod buciki to byloby prawie nie do odroznienia czy to nowka na polce sklepowej czy model wiec wedlug mnie umiejetnosci sa ok. BTW. Czlowiek cale zycie sie uczy i podejrzewam ze i takie slawy jak KoMic, Kliment, peter_f czy wielu innych artystow z tego forum rowniez :) Przynajmniej taka mam nadzieje ;P
cortes Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 jeszcze na twoim miejscu bym podmalował troche bumpa/dispa na gumowym materiale, aby zmniejszyć ilość wytłoczenia, poniewaz troche nienaturalnie wyglądaja refleksy aż do krawędzi. jeszcze na 3 powierzchniach gdzie jest ten sam materiał bump ma różne wartości w jednym miejscu chyba coś z aa się*stało że jest “chropowate połączenie” pomiedzy 2 materiałami. te żółte elementy mają na moje oko różne kolory chyba mi się podobają buciki
mrkrzysiek Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 bardzo ładnie to wygląda textury i render naprawdę bardzo dobrze się prezentują, taka fotka się z tego zrobiła;)
max_1989 Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 Model, tekstury, render, wszystko wyszło naprawde nieźle. Pokusiłbym się o ciekawszą prezentacje, animacje 360'.
Quentin Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 Sam bucik ma śmieszny kształt, ale technicznie to cudo. :D
mały królik Napisano 1 Wrzesień 2010 Autor Napisano 1 Wrzesień 2010 indian, mrkrzysiek, dzięki :) Jacek, ale ja w tym mentalu ledwie ruszam jakieś podstawowe opcje ;) niemniej jednak doskonale zdaję sobie sprawę, że człowiek uczy się całe życie, ale tej zgromadzonej wiedzy można mieć mniej lub więcej, u mnie mam wrażenie, że ciągle jest jej mniej ;P cortes, które refleksy, do której krawędzi? ;D żółte elementy mają różne kolory, bo te na przedzie są umaziane w kleju, a te 2 z boku nie i w sumie nie wiem jak z tego wybrnąć, bo nie wygląda to ładnie, ale z drugiej strony tak to jest w realu ;/ dzięki za uwagi :) max_1989, spokojnie, to dopiero wip, w galerii mam nadzieję będzie ciekawiej ;) Quentin, dziękuję, co do kształtu to taka uroda butów wspinaczkowych :)
Camel Napisano 1 Wrzesień 2010 Napisano 1 Wrzesień 2010 zdjęcie, do złotej galerii! albo do wątku Fotografia, bo to fajny packshot :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się