Skocz do zawartości

Optimus Prime


mały królik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

po długiej przerwie ciąg dalszy butów wspinaczkowych (poprzedni model tutaj), czyli moja druga poważna praca w maxie.

Bucik firmy Evolv model Optimus Prime.

 

Skończyłam model (być może dojdą jeszcze detale w mudbxie), który prezentuje się tak:

 

pion_all.jpg

 

poziom_all_small.jpg

 

większa rozdzielczość powyższego obrazka tutaj

 

teraz zabieram się za mapowanie i tekstury, a potem rendering.

 

pozdrawiam,

komentarze mile widziane :)

Edytowane przez mały królik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 59
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

przegladalem ostatnio buty do wspinaczki i az wszedlem zobaczyc jak te wygladaja w rzeczywistosci, bo nie namierzylem niczego atrakcyjnego wizualnie. Powiem Ci ze teraz one wygladaja 10xlepiej niz oryginal. Oby tekstura nie zabiła efektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję wszystkim za miłe słowa :)

 

@ola-f, fotki butów na stronkach evolva nie są zbyt reprezentacyjne, wydaje mi się, że w rzeczywistości buty wyglądają trochę lepiej.

 

wrzucam siatkę:

 

siatka_01.jpg

 

siatka_02.jpg

Edytowane przez mały królik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny model, tym bardziej że to dopiero Twój drugi model na serio... szybko się uczysz, jest coraz lepiej :)

 

zabawy z texturami będzie nieco więcej niż w pontasie (btw jak się na niego patrzy po dłuższej przerwie to dalej jest miły dla oka :) ) ale powinno wyjść ciekawie w 3D, tak jak już ola-f* napisał - model już teraz wygląda lepiej niż ten prawdziwy.

 

powodzenia ;)

 

* - ten sam avatar co kiedyś na F3D?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak Pionier, ten sam.

Wczesniej mi się Pontas nie otwierał i rzeczywiscie z oswietleniem i renderem Pioniera wyszły bardzo dobrze - zapowiada się super kolekcja. szkoda ze hires poprzednich taki maly ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za kolejne komentarze, kończę właśnie mapowanie więc niedługo mam nadzieję pojawią się upy.

 

@cortes, tzn? to model jest krzywy czy nie jest, czy o co chodzi? dobrze? źle jest? bo chyba nie kapuję ;D

 

@ola-f, tym razem oświetlenie i render będą moje więc może nie być szału ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślałem że chodzi o tego Optimus Prime (transformers) ;). Patrzę i zdziwkę strzeliłem. Pierwsze sekundy która to część robota a dopiero potem przeczytałem opis :D Czekam na tekstury model mi się podoba.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za miłe słowa :) ale czy nie wydaje wam się, że guma jakaś taka jak plastelina? muszę z nią jeszcze powalczyć.

 

mentor ważna sprawa, ale ma zakaz zbliżania się do optimusa, bo chce wszystko od początku do końca zrobić sama ;D

 

ola-f, troche przepalone to fakt, razem z białymi elementami na pętelce z tyłu, ale to tylko taki szybki teścik tekstur, resztę będę dopracowywać później.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo podobaja mi sie materialy takie jak filc czy material tych paseczkow natomiast to co wedlug mnie wyglada nie za dobrze to ogolny material buta.. Ni to stal nierdzewna ni to drewno pomalowane.. troche to dziwne. Przede wszystkim chyba za duzy bump. Tak wiec popraw ten jeden material i bedzie pieknie :]

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

indian, no jeszcze trochę ;)

 

mookie, nie bardzo rozumiem o co ci chodzi, jakie paski? jeśli masz na myśli te zadrapania na gumie znajdującej się na podbiciu to są w realu dokładnie jak od linijki ;] co wytłumaczył już olaf. i co z resztą materiałów, czemu do poprawy?

 

Jacek, ogólny materiał buta, czyli guma też mi jeszcze nie leży o czym wspomniałam w poprzednim poście ;) bump, też fakt do poprawki, aczkolwiek sama tekstura jest według mnie raczej ok, kwestia shadera i światła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz, to ten bucik? Przecież w rzeczywistości ma zupełnie inny materiał...

 

http://www.altrec.com/images/shop/detail/swatches/EVO/700.46959_e.jpg

 

to jest fotka i to dość marna, a nie rzeczywistość i możesz mi wierzyć, że w rzeczywistości ten but tak nie wygląda. poza tym co to jest materiał dla ciebie? tekstura, shader? i który materiał jest zupełnie inny właściwie? mało precyzyjne te twoje uwagi... ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bulwersuję się, Loki :) sama przecież napisałam, że guma wygląda jak plastelina, tylko, że nie wiem za bardzo o co chodzi mookiemu, materiałów w bucie jest przecież kilka i nie wiem czy tekstura zła, shader zły czy co i w którym elemencie ;] poza tym, guma w bucie, który mam na biurku jest trochę błyszcząca mimo wszystko.

 

peace ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, Ty wiesz lepiej, rób po swojemu.

 

mookie, z całym szacunkiem, jeśli pisząc komuś jakieś uwagi później i tak nie masz zamiaru napisać czegoś konstruktywnie to może lepiej nic nie pisz? no sorry, jakby nie było ogarniasz coś tam w temacie i spodziewać się chyba można po Tobie czegoś bardziej na poziomie? gdybym napisał u Ciebie w 'Nighthawks' ''fajny plaster ale reszta materiałów do poprawy..'' to chyba sam przyznasz - dużo byś się z tego nie dowiedział :)?

 

tyle, nie wal focha ziomek.

 

dobrej nocy,

 

peace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie walę focha, ziomek, tylko fakt faktem rzeczywiście nie mam tego buta przed sobą i mogę go porównywać tylko z tym, co widzę na zdjęciu (które może faktycznie jest przekłamane, nie wiem). Jeśli autor twierdzi, że jest w porządku, to nie będę tego kwestionował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fuck yeah znowu się żrą :)

 

wg mnie to materiał/shader/textura:

1. ten na żółto ciemniejsze odbicia powinny dać bardziej pożądany efekt

2. te na niebiesko strzałki wg mnie zmniejsz troche, ale nie za dużo bumpa/dispa

3. na czerwono materiał i pod nim kawałek (zielona strzałka) powinnien się bardziej od siebie róznić

rendertest.th.jpg

 

fight over !

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drogi mookie, napisałeś, że materiały do poprawki więc próbowałam się dowiedzieć, które dokładnie i dlaczego, a niestety fotka, do której podałeś link nie odzwierciedla dobrze rzeczywistości dlatego też nie bardzo jak mam odnieść to do twojej wypowiedzi, to tyle z mojej strony.

 

cortes, dziękuję za bardzo obrazowe uwagi, łap repa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cortes, ja wiem, że te butki to nie jest szczyt precyzji, ale w moim modelu pójdę raczej w stronę bardziej komercyjną ;)

 

Jacek, była druga, kiedy ją zaczynałam, ale w między czasie powstało parę innych, dzięki czemu mogłam podszkolić swoje i tak niewielkie umiejętności renderowania ;)

 

 

no to kolejny update, chyba powoli wreszcie zbliżam się ku końcowi :)

 

do poprawy jeszcze metale przy rzepach, przez małe niedopatrzenie brak w nich odbić chwilowo, postaram się jeszcze trochę zróżnicować materiał języka, tak żeby ten w dziurkach bardziej się różnił od górnego, no i chyba tyle póki co. zastanawiam się jeszcze nad gumą, jest lepiej niż poprzednio moim zdaniem, ale może jeszcze trzeba nad nim popracować?

 

czekam na wasze uwagi :)

 

 

render_03.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O nawet niezauwazylem ze klamry nie maja materialu :D

 

niewielkie umiejętności renderowania ;)

Nie przesadzasz oby czasem? Gdybys wrzucila jakies tlo pod buciki to byloby prawie nie do odroznienia czy to nowka na polce sklepowej czy model wiec wedlug mnie umiejetnosci sa ok.

 

BTW. Czlowiek cale zycie sie uczy i podejrzewam ze i takie slawy jak KoMic, Kliment, peter_f czy wielu innych artystow z tego forum rowniez :) Przynajmniej taka mam nadzieje ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze na twoim miejscu bym podmalował troche bumpa/dispa na gumowym materiale, aby zmniejszyć ilość wytłoczenia, poniewaz troche nienaturalnie wyglądaja refleksy aż do krawędzi. jeszcze na 3 powierzchniach gdzie jest ten sam materiał bump ma różne wartości

 

w jednym miejscu chyba coś z aa się*stało że jest “chropowate połączenie” pomiedzy 2 materiałami.

 

te żółte elementy mają na moje oko różne kolory

 

chyba mi się podobają buciki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

indian, mrkrzysiek, dzięki :)

 

Jacek, ale ja w tym mentalu ledwie ruszam jakieś podstawowe opcje ;) niemniej jednak doskonale zdaję sobie sprawę, że człowiek uczy się całe życie, ale tej zgromadzonej wiedzy można mieć mniej lub więcej, u mnie mam wrażenie, że ciągle jest jej mniej ;P

 

cortes, które refleksy, do której krawędzi? ;D żółte elementy mają różne kolory, bo te na przedzie są umaziane w kleju, a te 2 z boku nie i w sumie nie wiem jak z tego wybrnąć, bo nie wygląda to ładnie, ale z drugiej strony tak to jest w realu ;/ dzięki za uwagi :)

 

max_1989, spokojnie, to dopiero wip, w galerii mam nadzieję będzie ciekawiej ;)

 

Quentin, dziękuję, co do kształtu to taka uroda butów wspinaczkowych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności