olaf Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 rozstaw masz ok, pczątek i koniec masz zły. z tyłu powinno być minimalne przesunięcie z przodu ze 2x mocniejsze.
maciek.m Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 Dzieki przetestuje programik :) @ola-f chcialbym rozumiec co do mnie mowisz hehe :D jak mam uzyskac te wieksze przesuniecia?
MRmike Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 takie coś ode mnie, z nudow ... mental ray pozdr
maciek.m Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 uzylem tego programiku co pionix polecil. i troche zmienilem poczatek i koniec glebi... lepiej ?:]...
olaf Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 chodzi o to, ze widmo dla blizszych częsci powinno być bardziej od siebie oddalone. Z tyłu odwrotnie. Ale dzięki za tego screena wlasnie zrozumiałem jak crytek machnął stereoskopię bez podwójnego renderowania ;)
maciek.m Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 wydaje mi sie ze sa rozne odleglosci pomiedzy widmami nablizje jest prawy rog zderzaka i tam jest najmniejsze rozjechanie. Ale jak bez podwojnego renderowania..? Ja renderowalem 2 razy. pierwszy render z lewej kamery i 2 z prawej potem polaczylem 2 renderki
olaf Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 są różne. ale po pierwszej grafice napisałem, ze odwrotnie, ale nie napisałem co mam na myśli. po prostu obróciłeś kamerę dla 2giego oka a powinienes przesunąć i skierować w to samo miejsce. Choc moge sie mylić i tak nie zrobiles. No tak, bo renderuje się 2razy do stereoskopii.
indian Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 @MRmike super render, bardzo mi się podoba :) salut.
MRmike Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 dzieki indian ;d postaram sie o wiecej ...
SWRSC Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 Galeria pod Wrocławiem, będzie również animacja: pozdrawiam, SWRSC
chudy Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 ogólnie fajnie, ale ta ławka i lampa na pierwszym planie nie pasują jak dla mnie. Nie wiem, może to ich materiał. masz dość mocno wykrzywioną perspektywe. Co do drugiego to bym tylko coś z przeszkleniem dachu zrobił żeby było widać, że to szkło. teraz wygląda jakby tam nic nie było.
Loki Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 ta konstrukcja przeszklenia serio taka "wiotka" ma być? Rendery fajne ogólnie, ale 1 troche przepalony
pionix Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 SWRSC - mnie się podoba bardzo. Ma to swój klimat. Pokaż więcej, większe i w galerii :) Taki teścik wszystkiego po trochu. Przy wyostrzaniu AA się trochę posypało.
Camel Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 SWRSC: Ładne, ile czasu robione? Krytykować się nie da.. Tylko mam dziwne przeczucie że ludziki ani cieni, ani odbić nie rzucają na powierzchniach, jakoś mi się to nie za bardzo podoba.. I dorzuciłbym mniej intensywny sam direct słoneczny, ale jest OK pionix: mimo że AA posypał ale i tak ładna ta ostrość. Podoba mi sie bardzo.
Georgas Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 SWRSCswietne, jedynie ludzie lekko nie pasują pionix bardzo nudna wizka, nic się nie dzieje ... najgorsza jest prawa strona
Użytkownik Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 SWRSC: Kompletnie brak klimatu. Kadry początkującego. Ludzie z lat 60. Nie dam Ci technicznych rad bo nie zajmuje się 3D a reklamą ale odbiór jest niekorzystny. Poproś o lekcje Lisa.
TheCapo Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 Witam wszystkich. Wrzucam render swojego telefonu. Oceńcie jak tam materiały czy w miarę jest ok. Jakość renderu nie jest za dobra wiec na to nie patrzcie:). sam telefon też ma sporo błędów lecz już za późno na poprawy i już nawet nie mam ochoty na niego patrzeć. Dzieki:)
pionix Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 (edytowane) Georgas - a co się ma tam dziać? Przecież to tylko wizka nie obraz ze skóry :P TheCapo - ciekawsze studio dodałoby więcej życia w render i uwydatniło zróżnicowanie materiałów. Teraz jest ciut płasko moim zdaniem. Edytowane 29 Wrzesień 2010 przez pionix
SWRSC Napisano 30 Wrzesień 2010 Napisano 30 Wrzesień 2010 chudy: no z tym przeszkleniem nie wyszło. W pierwszym renderze zamierzenie pokazania klimatu ulicy tej galerii, propozycja klienta. Dzięki za uwagi. Loki: Ogólnie projekt jest w fazie koncepcji, zapewne sporo się zmieni do czasu budowy, ale na wizualizacje/animacje dostałem właśnie taki materiał. Pionix: jeszcze troszke pracy nad tym zostało, może wrzucę :) Dunuś: nie wiem ile czasu, ale raczej krótko - tylko, że strasznie rozciągnięte to w czasie ze względu na zmianę projektu. Co do ludzi masz rację. Georgas, dzięki Użytkownik: klimat alejek, kadry wybrał klient. Dla mnie bardziej ważne jest to by spełnić oczekiwania klienta niż Twoje. Tutaj spełniłem je w 100%. Znowu Ci nie wyjszło :)
Użytkownik Napisano 30 Wrzesień 2010 Napisano 30 Wrzesień 2010 (edytowane) SWRSC: Przepraszam, poprawię się. Ty skopałeś klimat a klient ujęcia. Lepiej? Chciałbyś pewnie robić coś w stylu MIR czy RedVertex ale nie wychodzi. Ale stronę firmową zrobiłeś prawie identyczna jak PURE ;) Nie ładnie, klienci nie lubią takiego kopiowania :D Edytowane 30 Wrzesień 2010 przez Użytkownik
vision3d Napisano 30 Wrzesień 2010 Napisano 30 Wrzesień 2010 albo jestem slepy albo te strony nie sa identyczne, chyba ktos tu na sile szuka podobienstw:/
olaf Napisano 30 Wrzesień 2010 Napisano 30 Wrzesień 2010 uzytkownik ma racje, dodatkowo w animacjach w 26s słychać strzały. osobiscie uwazam, ze robiles 10x lepsze rzeczy wiec tu zachwyt jest chyba naciągany bo sama estetyka + fatalne kadry i wyszło nijak. Czasem lepsza jest krytyka, bo takie rozpływanie sie nad czymś co nie udało się najlapiej tylko zaciemnia obraz.
Stachu Napisano 30 Wrzesień 2010 Napisano 30 Wrzesień 2010 (edytowane) siema, co o tym myślicie? oczywiscie render testowy, jesli jest okto wrzuce z lepszym aa i rozdzialka Edytowane 30 Wrzesień 2010 przez Stachu
vision3d Napisano 30 Wrzesień 2010 Napisano 30 Wrzesień 2010 mocno sztucznoscia zalatuje. Staraj sie exteriory oswietlac HDR'kami jako bazowym swiatlem.
vision3d Napisano 30 Wrzesień 2010 Napisano 30 Wrzesień 2010 a tu, takie tam tesciwa swiatelka z nowych hdr'ek:
Pionier Napisano 30 Wrzesień 2010 Napisano 30 Wrzesień 2010 ode mnie koniec baloników które pokazywałem dawno temu, info o projekcie: Agency: Ars Thanea Creative Director: Bartlomiej Rozbicki Art Director, Lead Designer: Peter Jaworowski 3D Artists: Piotr Kolus, Pawel Wilkos, Karol Kolodzinski Flash Developer: Tomasz Wlodarczyk Programmer: Jacek Jarosiewicz Project Manager: Pawel Piotrzkowski, Marcin Magdziak (XRS) Website: www.rosato.pl Więcej z samej strony: Peter Jaworowski | behance obrazy: pozdrawiam, pionier.
vision3d Napisano 30 Wrzesień 2010 Napisano 30 Wrzesień 2010 balonikowa butelka wymiata, swietny pomysl;)
olaf Napisano 30 Wrzesień 2010 Napisano 30 Wrzesień 2010 kreacje ars thanea zawsze były mocno ponad kreską, dobrze ze potrafią dobrac ludzi znających się na rzeczy. butelka wyszła super.
JohnZi Napisano 30 Wrzesień 2010 Napisano 30 Wrzesień 2010 super:) plastycznie wyglada na prawde ekstra:)
SWRSC Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 Obwodnica śródmiejska, Szczecin. Wizualizacje makietowe koncepcji. Pozdrawiam, SWRSC
olaf Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 patrzy się na to naprawde fajnie. dziwi tylko czemu nikt nie doszedl do wniosku wczesniej by puszczac autobusy po torach :)
Camel Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 przyjemna makietówka, grożą duży remont i utrudnienia w przejeździe.. w ujęciu #4 trawa wcina się w krawężnik Pewnie też długoterminowy projekt, zachodzą jakieś zmiany, poprawki w projekcie architektonicznym?
KaeMS Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 SWRSC - ta przerywana na lewej nitce ostatniego renderu mocno odstaje. Pewnie speedowo ale przydałoby się to poprawić bo ta to jest mocno krzywo i trochu za bardzo wicać, że tam po prostu boxami sypnąłeś.
aduko Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 ...dziwi tylko czemu nikt nie doszedl do wniosku wczesniej by puszczac autobusy po torach :) W Krakowie już od tego parę lat temu doszli ;)
Gość Gosc Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 patrzy się na to naprawde fajnie. dziwi tylko czemu nikt nie doszedl do wniosku wczesniej by puszczac autobusy po torach :) przyjedz do Gdanska zobaczysz autobusy jezdzace po torach i samochody, i wtedy moze zrozumniesz jaki to dyskomfort dla amortyzatorow i nieprzyjemne uczucie gdy sciaga ci samochod bo jedziesz wzdluz torow :D
olaf Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 (edytowane) ale ja mowie TYLKO o autobusach i tylko o Szczecinie. mam okazje mieszkać tu od urodzenia i jak widzę ludzi czekajacych na wyjazd z miasta 20min na jednej ulicy a obok leci tramwaj przez całą jej długość to az sie prosi o bus pas po torach. Szczególnie, ze nocne autobusy jezdza po torach czasami. opis sytuacji: LINKA no Viking powinni dodawać w salonach ze w Gdańsku masz system rail tracking :) Edytowane 1 Październik 2010 przez olaf
SWRSC Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 no jest tam sporo niedociągnięć, mam zamiar zająć się tą sceną na potrzeby reela. Dawajcie uwagi.
Camel Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 (edytowane) to będzie kilka :D -pod drzewami żadnej trawy ni ziemi (tam gdzie domki) -direct mnie kole w oczy trochę za mocno, mam wrażenie że jest prawie biały -chodniki są trochę szarawe, kto w Szczecinie widział białe? :D (a no nie są stuprocentowo białe, tylko to wygląda dla mnie rażąco) -ogólnie makieta jest ok, tylko na ostatnim renderze światła uliczne (te dla kierowców) mają obok tabliczki, widać że są białe, niefajna pustka To wszystko co ja widzę, wybieraj sam. EDIT: aha, i proponuję też wersję nocną albo tilt shift :) Edytowane 1 Październik 2010 przez Camel
olaf Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 WRSC jakbyś zastosował taki muk, ze w fajnym ciemnym studio siedzi ta makieta na jakimś boxie tak jakby była rzeczywista wystawiona dla oglądających ale poruszają się po niej obiekty, ciekawie pokazane ujęcia i dofy byłoby fajnie i nie tak szablonowo jak zawsze w firmach wizualizujących. to moja ogolna uwaga a propos reela
SWRSC Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 ola-f własnie tak bedzie zaczynał się reel :)
chudy Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 no do tego pasowałby tilt-shift. chociaż szczerze nie wiem jak to zrobić w animacji. zwyczajnie nigdy nie próbowałem.
JohnZi Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 w animacji wystarczy uzyc mapy zdepth na dyzym kontrascie. Albo zwyczajnego gradienta wertykalnego, tutaj nawet nie byloby wiekszej roznicy, przy tak duzej roznicy glebi ostrosci:)
olaf Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 dajesz daleko kamerę - małą ogniskową, by zbić efekt perspektywy i w postprodukcji podbijasz dofa.
Tas Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 patrzy się na to naprawde fajnie. dziwi tylko czemu nikt nie doszedl do wniosku wczesniej by puszczac autobusy po torach :) To zawsze zalezy od uwarunkowan w danym miejscu, ale rozwiazanie z zatapianiem torowiska jest znane i stosowane od dawna. pozdr
olaf Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 domyslam się, mi tego bardzo brakuje w Szczecinie, bo mamy dość rozłożyste poniemieckie miasto, gdzie szerokość ulic mierzyli chyba ilością kolumn wojska jaka miała przechodzić jednocześnie. Teraz większość ulic ma alejki pośrodku po prostu - na tych gdzie jezdzi tramwaj mozna by spokojnie zmienic podloze i puscic tramwaj. Dobrze ze planowane jest takie rozwiązanie
Camel Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 dla miłośników Szczecina polecę zajrzeć http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=279564&page=54 To podobno etap VI budowy, jest drugi na liście sześciu planowanych. ostatnia strona ma te wizki, a cały materiał, dyskusje, tak sobie przejrzeć ;)
Sroka8888 Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 Moja pierwsza trawa całość w 3d A tu po ps:
Pionier Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 (edytowane) dzięki za opinie na temat baloników ;) zabawa for fun: (model astona od mrkrzyska) Uploaded with ImageShack.us edit: złożyłem reszte: Edytowane 1 Październik 2010 przez Pionier
cortes Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 widać aa, i kola nie powinny się tak świecić. odbicia w szybie nie wiadomo co sie odbija, po za tym pochwała dla mrkrzyskia za dobry model :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się