Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

chodzi o to, ze widmo dla blizszych częsci powinno być bardziej od siebie oddalone. Z tyłu odwrotnie. Ale dzięki za tego screena wlasnie zrozumiałem jak crytek machnął stereoskopię bez podwójnego renderowania ;)

Napisano

wydaje mi sie ze sa rozne odleglosci pomiedzy widmami nablizje jest prawy rog zderzaka i tam jest najmniejsze rozjechanie. Ale jak bez podwojnego renderowania..? Ja renderowalem 2 razy. pierwszy render z lewej kamery i 2 z prawej potem polaczylem 2 renderki

Napisano

są różne. ale po pierwszej grafice napisałem, ze odwrotnie, ale nie napisałem co mam na myśli. po prostu obróciłeś kamerę dla 2giego oka a powinienes przesunąć i skierować w to samo miejsce. Choc moge sie mylić i tak nie zrobiles.

No tak, bo renderuje się 2razy do stereoskopii.

Napisano

ogólnie fajnie, ale ta ławka i lampa na pierwszym planie nie pasują jak dla mnie. Nie wiem, może to ich materiał. masz dość mocno wykrzywioną perspektywe. Co do drugiego to bym tylko coś z przeszkleniem dachu zrobił żeby było widać, że to szkło. teraz wygląda jakby tam nic nie było.

Napisano

SWRSC - mnie się podoba bardzo. Ma to swój klimat. Pokaż więcej, większe i w galerii :)

 

Taki teścik wszystkiego po trochu. Przy wyostrzaniu AA się trochę posypało.

a7f15ea398662054.jpg

Napisano

SWRSC: Ładne, ile czasu robione? Krytykować się nie da.. Tylko mam dziwne przeczucie że ludziki ani cieni, ani odbić nie rzucają na powierzchniach, jakoś mi się to nie za bardzo podoba.. I dorzuciłbym mniej intensywny sam direct słoneczny, ale jest OK

 

pionix: mimo że AA posypał ale i tak ładna ta ostrość. Podoba mi sie bardzo.

Napisano

SWRSC: Kompletnie brak klimatu. Kadry początkującego. Ludzie z lat 60.

Nie dam Ci technicznych rad bo nie zajmuje się 3D a reklamą ale odbiór jest niekorzystny. Poproś o lekcje Lisa.

Napisano

Witam wszystkich. Wrzucam render swojego telefonu. Oceńcie jak tam materiały czy w miarę jest ok. Jakość renderu nie jest za dobra wiec na to nie patrzcie:). sam telefon też ma sporo błędów lecz już za późno na poprawy i już nawet nie mam ochoty na niego patrzeć. Dzieki:)

 

Napisano (edytowane)

Georgas - a co się ma tam dziać? Przecież to tylko wizka nie obraz ze skóry :P

TheCapo - ciekawsze studio dodałoby więcej życia w render i uwydatniło zróżnicowanie materiałów. Teraz jest ciut płasko moim zdaniem.

Edytowane przez pionix
Napisano

chudy: no z tym przeszkleniem nie wyszło. W pierwszym renderze zamierzenie pokazania klimatu ulicy tej galerii, propozycja klienta. Dzięki za uwagi.

 

Loki: Ogólnie projekt jest w fazie koncepcji, zapewne sporo się zmieni do czasu budowy, ale na wizualizacje/animacje dostałem właśnie taki materiał.

 

Pionix: jeszcze troszke pracy nad tym zostało, może wrzucę :)

 

Dunuś: nie wiem ile czasu, ale raczej krótko - tylko, że strasznie rozciągnięte to w czasie ze względu na zmianę projektu. Co do ludzi masz rację.

 

Georgas, dzięki

 

Użytkownik: klimat alejek, kadry wybrał klient. Dla mnie bardziej ważne jest to by spełnić oczekiwania klienta niż Twoje. Tutaj spełniłem je w 100%. Znowu Ci nie wyjszło :)

Napisano (edytowane)

SWRSC: Przepraszam, poprawię się. Ty skopałeś klimat a klient ujęcia. Lepiej? Chciałbyś pewnie robić coś w stylu MIR czy RedVertex ale nie wychodzi.

 

Ale stronę firmową zrobiłeś prawie identyczna jak PURE ;) Nie ładnie, klienci nie lubią takiego kopiowania :D

Edytowane przez Użytkownik
Napisano

uzytkownik ma racje, dodatkowo w animacjach w 26s słychać strzały.

osobiscie uwazam, ze robiles 10x lepsze rzeczy wiec tu zachwyt jest chyba naciągany bo sama estetyka + fatalne kadry i wyszło nijak. Czasem lepsza jest krytyka, bo takie rozpływanie sie nad czymś co nie udało się najlapiej tylko zaciemnia obraz.

Napisano (edytowane)

siema, co o tym myślicie? oczywiscie render testowy, jesli jest okto wrzuce z lepszym aa i rozdzialka

81420264.jpg

Edytowane przez Stachu
Napisano

ode mnie koniec baloników które pokazywałem dawno temu,

 

info o projekcie:

 

Agency: Ars Thanea

Creative Director: Bartlomiej Rozbicki

Art Director, Lead Designer: Peter Jaworowski

3D Artists: Piotr Kolus, Pawel Wilkos, Karol Kolodzinski

Flash Developer: Tomasz Wlodarczyk

Programmer: Jacek Jarosiewicz

Project Manager: Pawel Piotrzkowski, Marcin Magdziak (XRS)

 

Website: www.rosato.pl

 

Więcej z samej strony: Peter Jaworowski | behance

 

 

obrazy:

 

48b725c22110edf6583819ae151a0c27.jpg

 

8104a84e92c8fbb07cce60564b419d25.jpg

 

3564957471f602afed71d405d68cb66f.jpg

 

pozdrawiam,

pionier.

Napisano

kreacje ars thanea zawsze były mocno ponad kreską, dobrze ze potrafią dobrac ludzi znających się na rzeczy. butelka wyszła super.

Napisano

przyjemna makietówka, grożą duży remont i utrudnienia w przejeździe..

 

w ujęciu #4 trawa wcina się w krawężnik

 

Pewnie też długoterminowy projekt, zachodzą jakieś zmiany, poprawki w projekcie architektonicznym?

Napisano

SWRSC - ta przerywana na lewej nitce ostatniego renderu mocno odstaje. Pewnie speedowo ale przydałoby się to poprawić bo ta to jest mocno krzywo i trochu za bardzo wicać, że tam po prostu boxami sypnąłeś.

Napisano
...dziwi tylko czemu nikt nie doszedl do wniosku wczesniej by puszczac autobusy po torach :)

 

 

W Krakowie już od tego parę lat temu doszli ;)

Napisano
patrzy się na to naprawde fajnie. dziwi tylko czemu nikt nie doszedl do wniosku wczesniej by puszczac autobusy po torach :)

 

przyjedz do Gdanska zobaczysz autobusy jezdzace po torach i samochody,

i wtedy moze zrozumniesz jaki to dyskomfort dla amortyzatorow i nieprzyjemne uczucie gdy sciaga ci samochod bo jedziesz wzdluz torow :D

Napisano (edytowane)

ale ja mowie TYLKO o autobusach i tylko o Szczecinie. mam okazje mieszkać tu od urodzenia i jak widzę ludzi czekajacych na wyjazd z miasta 20min na jednej ulicy a obok leci tramwaj przez całą jej długość to az sie prosi o bus pas po torach. Szczególnie, ze nocne autobusy jezdza po torach czasami.

 

opis sytuacji: LINKA

 

no Viking powinni dodawać w salonach ze w Gdańsku masz system rail tracking :)

Edytowane przez olaf
Napisano (edytowane)

to będzie kilka :D

-pod drzewami żadnej trawy ni ziemi (tam gdzie domki)

-direct mnie kole w oczy trochę za mocno, mam wrażenie że jest prawie biały

-chodniki są trochę szarawe, kto w Szczecinie widział białe? :D (a no nie są stuprocentowo białe, tylko to wygląda dla mnie rażąco)

-ogólnie makieta jest ok, tylko na ostatnim renderze światła uliczne (te dla kierowców) mają obok tabliczki, widać że są białe, niefajna pustka

 

To wszystko co ja widzę, wybieraj sam.

 

EDIT: aha, i proponuję też wersję nocną albo tilt shift :)

Edytowane przez Camel
Napisano

WRSC jakbyś zastosował taki muk, ze w fajnym ciemnym studio siedzi ta makieta na jakimś boxie tak jakby była rzeczywista wystawiona dla oglądających ale poruszają się po niej obiekty, ciekawie pokazane ujęcia i dofy byłoby fajnie i nie tak szablonowo jak zawsze w firmach wizualizujących. to moja ogolna uwaga a propos reela

Napisano

w animacji wystarczy uzyc mapy zdepth na dyzym kontrascie. Albo zwyczajnego gradienta wertykalnego, tutaj nawet nie byloby wiekszej roznicy, przy tak duzej roznicy glebi ostrosci:)

Napisano
patrzy się na to naprawde fajnie. dziwi tylko czemu nikt nie doszedl do wniosku wczesniej by puszczac autobusy po torach :)

 

To zawsze zalezy od uwarunkowan w danym miejscu, ale rozwiazanie z zatapianiem torowiska jest znane i stosowane od dawna.

 

pozdr

Napisano

domyslam się, mi tego bardzo brakuje w Szczecinie, bo mamy dość rozłożyste poniemieckie miasto, gdzie szerokość ulic mierzyli chyba ilością kolumn wojska jaka miała przechodzić jednocześnie. Teraz większość ulic ma alejki pośrodku po prostu - na tych gdzie jezdzi tramwaj mozna by spokojnie zmienic podloze i puscic tramwaj. Dobrze ze planowane jest takie rozwiązanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności