Napisano 28 Wrzesień 201014 l rozstaw masz ok, pczątek i koniec masz zły. z tyłu powinno być minimalne przesunięcie z przodu ze 2x mocniejsze.
Napisano 28 Wrzesień 201014 l Dzieki przetestuje programik :) @ola-f chcialbym rozumiec co do mnie mowisz hehe :D jak mam uzyskac te wieksze przesuniecia?
Napisano 28 Wrzesień 201014 l uzylem tego programiku co pionix polecil. i troche zmienilem poczatek i koniec glebi... lepiej ?:]...
Napisano 28 Wrzesień 201014 l chodzi o to, ze widmo dla blizszych częsci powinno być bardziej od siebie oddalone. Z tyłu odwrotnie. Ale dzięki za tego screena wlasnie zrozumiałem jak crytek machnął stereoskopię bez podwójnego renderowania ;)
Napisano 28 Wrzesień 201014 l wydaje mi sie ze sa rozne odleglosci pomiedzy widmami nablizje jest prawy rog zderzaka i tam jest najmniejsze rozjechanie. Ale jak bez podwojnego renderowania..? Ja renderowalem 2 razy. pierwszy render z lewej kamery i 2 z prawej potem polaczylem 2 renderki
Napisano 28 Wrzesień 201014 l są różne. ale po pierwszej grafice napisałem, ze odwrotnie, ale nie napisałem co mam na myśli. po prostu obróciłeś kamerę dla 2giego oka a powinienes przesunąć i skierować w to samo miejsce. Choc moge sie mylić i tak nie zrobiles. No tak, bo renderuje się 2razy do stereoskopii.
Napisano 29 Wrzesień 201014 l ogólnie fajnie, ale ta ławka i lampa na pierwszym planie nie pasują jak dla mnie. Nie wiem, może to ich materiał. masz dość mocno wykrzywioną perspektywe. Co do drugiego to bym tylko coś z przeszkleniem dachu zrobił żeby było widać, że to szkło. teraz wygląda jakby tam nic nie było.
Napisano 29 Wrzesień 201014 l ta konstrukcja przeszklenia serio taka "wiotka" ma być? Rendery fajne ogólnie, ale 1 troche przepalony
Napisano 29 Wrzesień 201014 l SWRSC - mnie się podoba bardzo. Ma to swój klimat. Pokaż więcej, większe i w galerii :) Taki teścik wszystkiego po trochu. Przy wyostrzaniu AA się trochę posypało.
Napisano 29 Wrzesień 201014 l SWRSC: Ładne, ile czasu robione? Krytykować się nie da.. Tylko mam dziwne przeczucie że ludziki ani cieni, ani odbić nie rzucają na powierzchniach, jakoś mi się to nie za bardzo podoba.. I dorzuciłbym mniej intensywny sam direct słoneczny, ale jest OK pionix: mimo że AA posypał ale i tak ładna ta ostrość. Podoba mi sie bardzo.
Napisano 29 Wrzesień 201014 l SWRSCswietne, jedynie ludzie lekko nie pasują pionix bardzo nudna wizka, nic się nie dzieje ... najgorsza jest prawa strona
Napisano 29 Wrzesień 201014 l SWRSC: Kompletnie brak klimatu. Kadry początkującego. Ludzie z lat 60. Nie dam Ci technicznych rad bo nie zajmuje się 3D a reklamą ale odbiór jest niekorzystny. Poproś o lekcje Lisa.
Napisano 29 Wrzesień 201014 l Witam wszystkich. Wrzucam render swojego telefonu. Oceńcie jak tam materiały czy w miarę jest ok. Jakość renderu nie jest za dobra wiec na to nie patrzcie:). sam telefon też ma sporo błędów lecz już za późno na poprawy i już nawet nie mam ochoty na niego patrzeć. Dzieki:)
Napisano 29 Wrzesień 201014 l Georgas - a co się ma tam dziać? Przecież to tylko wizka nie obraz ze skóry :P TheCapo - ciekawsze studio dodałoby więcej życia w render i uwydatniło zróżnicowanie materiałów. Teraz jest ciut płasko moim zdaniem. Edytowane 29 Wrzesień 201014 l przez pionix
Napisano 30 Wrzesień 201014 l chudy: no z tym przeszkleniem nie wyszło. W pierwszym renderze zamierzenie pokazania klimatu ulicy tej galerii, propozycja klienta. Dzięki za uwagi. Loki: Ogólnie projekt jest w fazie koncepcji, zapewne sporo się zmieni do czasu budowy, ale na wizualizacje/animacje dostałem właśnie taki materiał. Pionix: jeszcze troszke pracy nad tym zostało, może wrzucę :) Dunuś: nie wiem ile czasu, ale raczej krótko - tylko, że strasznie rozciągnięte to w czasie ze względu na zmianę projektu. Co do ludzi masz rację. Georgas, dzięki Użytkownik: klimat alejek, kadry wybrał klient. Dla mnie bardziej ważne jest to by spełnić oczekiwania klienta niż Twoje. Tutaj spełniłem je w 100%. Znowu Ci nie wyjszło :)
Napisano 30 Wrzesień 201014 l SWRSC: Przepraszam, poprawię się. Ty skopałeś klimat a klient ujęcia. Lepiej? Chciałbyś pewnie robić coś w stylu MIR czy RedVertex ale nie wychodzi. Ale stronę firmową zrobiłeś prawie identyczna jak PURE ;) Nie ładnie, klienci nie lubią takiego kopiowania :D Edytowane 30 Wrzesień 201014 l przez Użytkownik
Napisano 30 Wrzesień 201014 l albo jestem slepy albo te strony nie sa identyczne, chyba ktos tu na sile szuka podobienstw:/
Napisano 30 Wrzesień 201014 l uzytkownik ma racje, dodatkowo w animacjach w 26s słychać strzały. osobiscie uwazam, ze robiles 10x lepsze rzeczy wiec tu zachwyt jest chyba naciągany bo sama estetyka + fatalne kadry i wyszło nijak. Czasem lepsza jest krytyka, bo takie rozpływanie sie nad czymś co nie udało się najlapiej tylko zaciemnia obraz.
Napisano 30 Wrzesień 201014 l siema, co o tym myślicie? oczywiscie render testowy, jesli jest okto wrzuce z lepszym aa i rozdzialka Edytowane 30 Wrzesień 201014 l przez Stachu
Napisano 30 Wrzesień 201014 l mocno sztucznoscia zalatuje. Staraj sie exteriory oswietlac HDR'kami jako bazowym swiatlem.
Napisano 30 Wrzesień 201014 l ode mnie koniec baloników które pokazywałem dawno temu, info o projekcie: Agency: Ars Thanea Creative Director: Bartlomiej Rozbicki Art Director, Lead Designer: Peter Jaworowski 3D Artists: Piotr Kolus, Pawel Wilkos, Karol Kolodzinski Flash Developer: Tomasz Wlodarczyk Programmer: Jacek Jarosiewicz Project Manager: Pawel Piotrzkowski, Marcin Magdziak (XRS) Website: www.rosato.pl Więcej z samej strony: Peter Jaworowski | behance obrazy: pozdrawiam, pionier.
Napisano 30 Wrzesień 201014 l kreacje ars thanea zawsze były mocno ponad kreską, dobrze ze potrafią dobrac ludzi znających się na rzeczy. butelka wyszła super.
Napisano 1 Październik 201014 l Obwodnica śródmiejska, Szczecin. Wizualizacje makietowe koncepcji. Pozdrawiam, SWRSC
Napisano 1 Październik 201014 l patrzy się na to naprawde fajnie. dziwi tylko czemu nikt nie doszedl do wniosku wczesniej by puszczac autobusy po torach :)
Napisano 1 Październik 201014 l przyjemna makietówka, grożą duży remont i utrudnienia w przejeździe.. w ujęciu #4 trawa wcina się w krawężnik Pewnie też długoterminowy projekt, zachodzą jakieś zmiany, poprawki w projekcie architektonicznym?
Napisano 1 Październik 201014 l SWRSC - ta przerywana na lewej nitce ostatniego renderu mocno odstaje. Pewnie speedowo ale przydałoby się to poprawić bo ta to jest mocno krzywo i trochu za bardzo wicać, że tam po prostu boxami sypnąłeś.
Napisano 1 Październik 201014 l ...dziwi tylko czemu nikt nie doszedl do wniosku wczesniej by puszczac autobusy po torach :) W Krakowie już od tego parę lat temu doszli ;)
Napisano 1 Październik 201014 l patrzy się na to naprawde fajnie. dziwi tylko czemu nikt nie doszedl do wniosku wczesniej by puszczac autobusy po torach :) przyjedz do Gdanska zobaczysz autobusy jezdzace po torach i samochody, i wtedy moze zrozumniesz jaki to dyskomfort dla amortyzatorow i nieprzyjemne uczucie gdy sciaga ci samochod bo jedziesz wzdluz torow :D
Napisano 1 Październik 201014 l ale ja mowie TYLKO o autobusach i tylko o Szczecinie. mam okazje mieszkać tu od urodzenia i jak widzę ludzi czekajacych na wyjazd z miasta 20min na jednej ulicy a obok leci tramwaj przez całą jej długość to az sie prosi o bus pas po torach. Szczególnie, ze nocne autobusy jezdza po torach czasami. opis sytuacji: LINKA no Viking powinni dodawać w salonach ze w Gdańsku masz system rail tracking :) Edytowane 1 Październik 201014 l przez olaf
Napisano 1 Październik 201014 l no jest tam sporo niedociągnięć, mam zamiar zająć się tą sceną na potrzeby reela. Dawajcie uwagi.
Napisano 1 Październik 201014 l to będzie kilka :D -pod drzewami żadnej trawy ni ziemi (tam gdzie domki) -direct mnie kole w oczy trochę za mocno, mam wrażenie że jest prawie biały -chodniki są trochę szarawe, kto w Szczecinie widział białe? :D (a no nie są stuprocentowo białe, tylko to wygląda dla mnie rażąco) -ogólnie makieta jest ok, tylko na ostatnim renderze światła uliczne (te dla kierowców) mają obok tabliczki, widać że są białe, niefajna pustka To wszystko co ja widzę, wybieraj sam. EDIT: aha, i proponuję też wersję nocną albo tilt shift :) Edytowane 1 Październik 201014 l przez Camel
Napisano 1 Październik 201014 l WRSC jakbyś zastosował taki muk, ze w fajnym ciemnym studio siedzi ta makieta na jakimś boxie tak jakby była rzeczywista wystawiona dla oglądających ale poruszają się po niej obiekty, ciekawie pokazane ujęcia i dofy byłoby fajnie i nie tak szablonowo jak zawsze w firmach wizualizujących. to moja ogolna uwaga a propos reela
Napisano 1 Październik 201014 l no do tego pasowałby tilt-shift. chociaż szczerze nie wiem jak to zrobić w animacji. zwyczajnie nigdy nie próbowałem.
Napisano 1 Październik 201014 l w animacji wystarczy uzyc mapy zdepth na dyzym kontrascie. Albo zwyczajnego gradienta wertykalnego, tutaj nawet nie byloby wiekszej roznicy, przy tak duzej roznicy glebi ostrosci:)
Napisano 1 Październik 201014 l dajesz daleko kamerę - małą ogniskową, by zbić efekt perspektywy i w postprodukcji podbijasz dofa.
Napisano 1 Październik 201014 l patrzy się na to naprawde fajnie. dziwi tylko czemu nikt nie doszedl do wniosku wczesniej by puszczac autobusy po torach :) To zawsze zalezy od uwarunkowan w danym miejscu, ale rozwiazanie z zatapianiem torowiska jest znane i stosowane od dawna. pozdr
Napisano 1 Październik 201014 l domyslam się, mi tego bardzo brakuje w Szczecinie, bo mamy dość rozłożyste poniemieckie miasto, gdzie szerokość ulic mierzyli chyba ilością kolumn wojska jaka miała przechodzić jednocześnie. Teraz większość ulic ma alejki pośrodku po prostu - na tych gdzie jezdzi tramwaj mozna by spokojnie zmienic podloze i puscic tramwaj. Dobrze ze planowane jest takie rozwiązanie
Napisano 1 Październik 201014 l dla miłośników Szczecina polecę zajrzeć http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=279564&page=54 To podobno etap VI budowy, jest drugi na liście sześciu planowanych. ostatnia strona ma te wizki, a cały materiał, dyskusje, tak sobie przejrzeć ;)
Napisano 1 Październik 201014 l dzięki za opinie na temat baloników ;) zabawa for fun: (model astona od mrkrzyska) Uploaded with ImageShack.us edit: złożyłem reszte: Edytowane 1 Październik 201014 l przez Pionier
Napisano 2 Październik 201014 l widać aa, i kola nie powinny się tak świecić. odbicia w szybie nie wiadomo co sie odbija, po za tym pochwała dla mrkrzyskia za dobry model :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto