SWRSC Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 Test ciemnego studia i oświetlenia lodówek. Pierwszy raz w temacie, przydadzą się uwagi.
Georgas Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 jahred6 jest lepiej niż poprzednio, ale walcz dalej ps. ustawiając reinharda na 0.02 nie korzystasz z lwf'a
Camel Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 Ładne, proponuję zaświecić nieco jaśniej, jest troszkę ciemno. Materiały lodówki wydaje mi się że troszkę słabe.
Loki Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 SWRSC - lewy obrazek dużo lepsze wrażenie sprawia niż prawy (gdzie wszystko wygląda "zimno" i nie apetycznie, może jakoś ocieplić oświetlenie?
Meedo_pl Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 (edytowane) SWRSC - wydaje mi się ,że jest trochę za ciemno. Rozjaśnij całość, maskę na lodówkę, zęby ujednolicić tło, a światła wewnątrz w ps. szkoda czasu i energii na testy i rendering. Pozdrawiam. Ja bym proponował mniej więcej tak: Loki - bez ps lepiej. fajne modele. Edytowane 27 Grudzień 2010 przez Meedo_pl
SWRSC Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 no fajnie to wygląda, lepiej. Właśnie dostałem info, że wewnątrz będzie jakieś oświetlenie jeszcze. Ocieplę. W ogólę jakies plamy sa na czarnym tle.
indian Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 @lukasjogabonito świetny render, jak się nazywają te krzesełka ? @SWRSC jak zwykle świetne :) salut.
lukasjogabonito Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 Indian zależało mi po prostu żeby była wiklina, nie pamiętam nazwy...jeśli chcesz mogę się podzielić modelem....
Camel Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 Istotnie jest lepiej, spróbuj przepalenie zmniejszyć o pół i porównać efekty, choć brak przepalenia może istotnie odbierać fotorealizmu
Berger Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 Test materiału opony, felga troche kaszana, ale nią się nie zajmowałem:
Camel Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 próba metodologii postprodukcji, model nie maj
halset Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 Berger, Toyo Proxes ma zdaje się całkiem inny bieżnik ;)
Loki Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 (edytowane) Test postprodukcji i vrayfoga (rozmiar oryginalny to 2000 px dłuższy bok) Edytowane 28 Grudzień 2010 przez Loki
jahred6 Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 (edytowane) Duna młodzieńcze, dobre post pro. Loki bardzo lubię takie odseturowane klimaty, żwirek jest zdecydowanie za duży. Z pomiędzy drzew wydobyłbym lekko zblurowane ciepłe światło. Tu moja kuchnia wersja nocna : Uploaded with ImageShack.us Edytowane 28 Grudzień 2010 przez jahred6
Orangegraphics Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 jahred, nie chcesz mienić kadru? ponieważ jest bardzo ciasny i napchany, może coś ciekawszego wymyślisz?
jahred6 Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 Xiz0r kadr mi się podoba, mam tam jakieś zboczenie co do kardrów... Prędzej z tym obrazkiem lekko przegiołem w PS'ie. Tutaj kolejny tym razem dzienny : Uploaded with ImageShack.us
Camel Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 Teraz troszkę czuć klimatu :) w sumie nie jest tak źle, więcej sampli do cieni i nie podobają mi się flary z opraw...
vision3d Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 pierwsze testy nowego Vraya i jego Carpaint material.
Camel Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 carpaint jest ładny :) ode mnie testy materiałów :/
vision3d Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 fajne freedom:) tlyko flakes'y jakby za duze.
FF Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 wlasnie flakesow nie ma wcale:P to chyba subdivs lakieru albo jakis inny szum.
Stachu Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 wielkość tych płatków(?) (flakes?) na lakierze i duży dof sprawia wrażenie jakby to był model do sklejania w jakiejs skali 1:18. chyba ze tak miało być
plasti Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 (edytowane) @Dunuś - moze jakas mala animka gdzie widac ze to spectrum z mat a nie texa co? :) no i zostaje jeszcze plyta dvd i blu ray :] cd-rw mozna dodac, tez ma inne odbicia :) Edytowane 28 Grudzień 2010 przez plasti
Camel Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 tekstura to proceduralny gradient z maxa. Dzięki za sugestie. Zrobię nowe studio, z okładką i płytką, jako prezentacja produktu, to będzie na portfolio.
Kub@ Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 vision3d: fajny ten lakier :) taki bardzo prosty teścik dla odprężenia. Pierwszy render brute force, drugi irr. Postprodukcji prawie wcale.
pressenter Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 Bardziej stawiam na irr, ładniej się prezentuje, ostrzej. Ile w ogóle to na brute się renderowało? Co do renderu to zawsze podziwiam żywość kolorów u Ciebie. To wszystko na exponentalu nadal? Sz.
vision3d Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 na plus: odbicia na lakierze (choc "przecialbym" je troche by podkreslic niematowy material) na minus: przepalone szyby i srodkowy slupek, material opon
pionix Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 Kub@ - bardzo smakowite rendery. Berger - przez ujęcie i rozmyte refleksy wygląda to trochę jak zajebiście zrobiony corelowski draw. Dunuś - pierwsza wersja naturalniej wygląda.
Kub@ Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 pressenter - od dłuższego czasu używam lwf + curves. Potem AE lub PS. Osobiście myślę że na zwykłym exponentialu też by mogło wyjść cośp odobnego. Irradiance jest ostrzejszy bo wyrenderowałem go w prawie 2x wyższej rozdziałce niż Brute force, a następnie zmniejszyłem i mocno wyostrzyłem. Bruteforce renderował się aż 3 h ! to trochę dużo jak na i7 4ghz... Ale wydaje mi się że to głównie przez to szkło z refraction glossiness i subdivs na 50. Pionix - dzięki
mikeeho Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 hej wszystkim ,wrzucam scenę zrobioną jako cwiczenie ku opanowaniu wszysktiego:) bez kontekstu. c4d+vray +ps. prosze o opinie.
Kub@ Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 mikeeho - flare zdecydowanie bym zmniejszył albo zupełnie wywalił, nie pasuje zbytnio. Textura parkietu jest rozciągnięta.
Camel Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 jak coś, to ma być toonowo i w nieszerokiej palecie kolorów :) kulisy zlecenia które teraz robię, reklama
Kub@ Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 pani za mała albo krzesło i biurko gigantyczne ;)
Camel Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 (edytowane) Kuba kobiete uwzglednilem, jeszcze bede poprawiał. Jak byście pokolorowali i doduperelczyli scenkę? Nie mam pomysłu na dizajn :) Edytowane 29 Grudzień 2010 przez Camel
olaf Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 lec po schematach na fotolii masz wiele renderowanych aranżacji, bo takiego stołu konferencyjnego sobie nie wyobrażam osobiście (ten niski mały), a wymieszanie ze stołem roboczym (wnioskuje po siedziskach dla obu) to nie najlepszy pomysł, lepiej wcisnąć zielenine (bieleninę w Twoim wypadku) i jakiś taras biurowy etc. Lepiej coś podpatrzyć IMO, choć jest tu wielu zwolenników odkrywania ameryki.
jahred6 Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 Kub@ bardzo ładne rzeczy wrzucasz ostatnio, ja dalej walcze ze swoim skillem oto salonik do kuchni którą ostatnio pokazywałem : Uploaded with ImageShack.us
indian Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 fajowa pufa jahred, kolejny renderek wizualizacji: salut.
jahred6 Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 SWRSC dzięki, sam jestem pod wrażeniem :-) indian dzięks to jest model z firmy Giovanni Sforza. W Twoim renderku na pewno balans bieli jest skopany, również czarnym ścianom dałbym kolor - prawie czarny i materiał overwrite z białym ( lub lekko szarym ) materiałem dla GI, bo sączy czerń na białe fotele i sufit.
gnacik Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 @jahred6 - Właśnie, dywan rewelka :-) Ale przyczepiłbym się tych wielkich poduszek, wyglądają jakby były to jakieś głazy czy z jakiegoś pomalowanego styropianu, nawet nie wiem jak to określić, na pewno nie sprawiają wrażenia mięciutkich poduszeczek, na których się będzie wygodnie opierać głowę :-) Ten wielki biały fotel to Twój projekt, czy taki mebel naprawdę istnieje ? Ten duży wiszący kwadrat z otworem, z którego idzie światło... co to ? Jakiś lampion czy dziura prowadząca do sufitu ?
maciek.m Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 Test materiałów i oswietlenia dla blendera z wątku minibitwy AGD, pierwszy raz renderuje jakies takie male urządzonko i nie wiem czy dobrze je przedstawilem..
mikeeho Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 dzieki kub@ za swoją opinię. dziwne ze parkiet wydaje sie rozciagniety-niby mapowanie proporcjonalnie zostalo ustawione.fajne masz te wnetrza. moglbys napisac cokolwiek wiecej o ustawieniach ?
Loki Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 (edytowane) test wisterio podobnego pnącza i ogólnego "nastroju" obrazka. Edytowane 30 Grudzień 2010 przez Loki
Camel Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 jahred6: Masz dużo lepiej niż tamto, co ostatnio pokazywałeś. Dywanik bardzo ładny, powiedz o nim coś więcej.
Morphe Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 loki spoko, ale mgla jak dla mnie zdecydownie za mocna, i dzialajaca desaturujaco a nie mglisto mhm
Loki Napisano 30 Grudzień 2010 Napisano 30 Grudzień 2010 (edytowane) w sumie chyba tak właśnie mgła powinna działać: jak sam patrze teraz na to to dopracownaia wymaga shader drewna na tarasie i tynku - bo słabo to wyszło. Moze jeszcze jakieś krople na lisciach - chociaz nie mam pojecia jak rozłozyc je po geometrii skoro tam jest opacity map :/ Edytowane 30 Grudzień 2010 przez Loki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się