Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

SWRSC - lewy obrazek dużo lepsze wrażenie sprawia niż prawy (gdzie wszystko wygląda "zimno" i nie apetycznie, może jakoś ocieplić oświetlenie?

Napisano (edytowane)

SWRSC - wydaje mi się ,że jest trochę za ciemno.

Rozjaśnij całość, maskę na lodówkę, zęby ujednolicić tło, a światła wewnątrz w ps. szkoda czasu i energii na testy i rendering.

Pozdrawiam.

Ja bym proponował mniej więcej tak:

lod01copy.jpg

 

Loki - bez ps lepiej. fajne modele.

Edytowane przez Meedo_pl
Napisano

no fajnie to wygląda, lepiej. Właśnie dostałem info, że wewnątrz będzie jakieś oświetlenie jeszcze. Ocieplę. W ogólę jakies plamy sa na czarnym tle.

Napisano

Istotnie jest lepiej, spróbuj przepalenie zmniejszyć o pół i porównać efekty, choć brak przepalenia może istotnie odbierać fotorealizmu

Napisano (edytowane)

Duna młodzieńcze, dobre post pro.

Loki bardzo lubię takie odseturowane klimaty, żwirek jest zdecydowanie za duży. Z pomiędzy drzew wydobyłbym lekko zblurowane ciepłe światło.

 

Tu moja kuchnia wersja nocna :

 

kuchnianoc2pp.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez jahred6
Napisano

wielkość tych płatków(?) (flakes?) na lakierze i duży dof sprawia wrażenie jakby to był model do sklejania w jakiejs skali 1:18. chyba ze tak miało być

Napisano (edytowane)

@Dunuś - moze jakas mala animka gdzie widac ze to spectrum z mat a nie texa co? :)

 

 

no i zostaje jeszcze plyta dvd i blu ray :]

 

cd-rw mozna dodac, tez ma inne odbicia :)

Edytowane przez plasti
Napisano

tekstura to proceduralny gradient z maxa.

Dzięki za sugestie. Zrobię nowe studio, z okładką i płytką, jako prezentacja produktu, to będzie na portfolio.

Napisano

vision3d: fajny ten lakier :)

 

taki bardzo prosty teścik dla odprężenia. Pierwszy render brute force, drugi irr. Postprodukcji prawie wcale.

 

brutev.jpg

Napisano

Bardziej stawiam na irr, ładniej się prezentuje, ostrzej. Ile w ogóle to na brute się renderowało?

 

Co do renderu to zawsze podziwiam żywość kolorów u Ciebie. To wszystko na exponentalu nadal?

 

Sz.

Napisano

Kub@ - bardzo smakowite rendery.

Berger - przez ujęcie i rozmyte refleksy wygląda to trochę jak zajebiście zrobiony corelowski draw.

Dunuś - pierwsza wersja naturalniej wygląda.

Napisano

pressenter - od dłuższego czasu używam lwf + curves. Potem AE lub PS. Osobiście myślę że na zwykłym exponentialu też by mogło wyjść cośp odobnego.

Irradiance jest ostrzejszy bo wyrenderowałem go w prawie 2x wyższej rozdziałce niż Brute force, a następnie zmniejszyłem i mocno wyostrzyłem. Bruteforce renderował się aż 3 h ! to trochę dużo jak na i7 4ghz... Ale wydaje mi się że to głównie przez to szkło z refraction glossiness i subdivs na 50.

 

Pionix - dzięki

Napisano (edytowane)

Kuba kobiete uwzglednilem, jeszcze bede poprawiał.

 

Jak byście pokolorowali i doduperelczyli scenkę? Nie mam pomysłu na dizajn :)

biuro1p.jpg

 

biuro2h.jpg

Edytowane przez Camel
Napisano

lec po schematach na fotolii masz wiele renderowanych aranżacji, bo takiego stołu konferencyjnego sobie nie wyobrażam osobiście (ten niski mały), a wymieszanie ze stołem roboczym (wnioskuje po siedziskach dla obu) to nie najlepszy pomysł, lepiej wcisnąć zielenine (bieleninę w Twoim wypadku) i jakiś taras biurowy etc. Lepiej coś podpatrzyć IMO, choć jest tu wielu zwolenników odkrywania ameryki.

Napisano

SWRSC dzięki, sam jestem pod wrażeniem :-) indian dzięks to jest model z firmy Giovanni Sforza. W Twoim renderku na pewno balans bieli jest skopany, również czarnym ścianom dałbym kolor - prawie czarny i materiał overwrite z białym ( lub lekko szarym ) materiałem dla GI, bo sączy czerń na białe fotele i sufit.

Napisano

@jahred6 - Właśnie, dywan rewelka :-) Ale przyczepiłbym się tych wielkich poduszek, wyglądają jakby były to jakieś głazy czy z jakiegoś pomalowanego styropianu, nawet nie wiem jak to określić, na pewno nie sprawiają wrażenia mięciutkich poduszeczek, na których się będzie wygodnie opierać głowę :-) Ten wielki biały fotel to Twój projekt, czy taki mebel naprawdę istnieje ? Ten duży wiszący kwadrat z otworem, z którego idzie światło... co to ? Jakiś lampion czy dziura prowadząca do sufitu ?

Napisano

dzieki kub@ za swoją opinię. dziwne ze parkiet wydaje sie rozciagniety-niby mapowanie proporcjonalnie zostalo ustawione.fajne masz te wnetrza. moglbys napisac cokolwiek wiecej o ustawieniach ?

Napisano (edytowane)

w sumie chyba tak właśnie mgła powinna działać:

 

FogTree.jpg

Buffalo_River_fog_tree__MG_2248-709908.jpg

 

jak sam patrze teraz na to to dopracownaia wymaga shader drewna na tarasie i tynku - bo słabo to wyszło. Moze jeszcze jakieś krople na lisciach - chociaz nie mam pojecia jak rozłozyc je po geometrii skoro tam jest opacity map :/

Edytowane przez Loki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności