CUKIERASS Napisano 22 Grudzień 2011 Napisano 22 Grudzień 2011 stworek ma potencjał!portret spoko i tak jak Emmilius napisał na plus dało by mu zróżnicowanie kolorystyki skóry-Wesołych Świąt!
Piret Napisano 27 Styczeń 2012 Autor Napisano 27 Styczeń 2012 Emmilius i CUKIERASS dzięki wielkie za uwagi. Jak naniosę poprawki, wrzucę ponownie. Bardzo przydatne, szczególnie z kolorami skóry, jakoś nie zwróciłam uwagi na to. W międzyczasie powstał kolejny koncepcik- postać drugo lub trzecioplanowa. Pozdrawiam.
viater Napisano 27 Styczeń 2012 Napisano 27 Styczeń 2012 Lubię odwiedzać takie teczki jak Twoja, bo wtedy widzę w jakiej jestem ciemniej ....stronie..... . Świetne prace. Widzę, że też lubisz postaci. Ile Ci zajęła czasu ta ostania babeczka?
Piret Napisano 27 Styczeń 2012 Autor Napisano 27 Styczeń 2012 Dzięki :) Uwielbiam koncepty postaci robić. Choć ostatnio próbuję też swoich sił w enviro. Kobitka powstawała ok 25 godzin. Schodzi z tym dłużej, jeżeli strój ma mieć więcej detalu, attachmentów (zwłaszcza jeżeli postać jest pierwszoplanowa).
viater Napisano 27 Styczeń 2012 Napisano 27 Styczeń 2012 A co to są attachmenty? ...Dodatki ??? Sorry za głupie pytania, ale ja sam się uczę i z nomenklaturą u mnie na bakier :-)
Rotcore Napisano 27 Styczeń 2012 Napisano 27 Styczeń 2012 zacnie sobie radzisz kobito! ;> fajnie wymodelowałaś jej kiecke i czepek, sprzączka/klamra u pasa mogłaby byc bardziej metalowa... ogólnie nie widze szczególnie rażących błędów/bugów, koncept jak koncept, widać co jest pięć i do tego cąłkiem przyzwoicie wyraźnie ;)
Piret Napisano 27 Styczeń 2012 Autor Napisano 27 Styczeń 2012 Tak :) typu plecak, torebka, szal, apaszka, kapelusz, pasek, broń itd. Musi wszystko grać, kolorystycznie również. Robiąc później modele można takie postacie modyfikować poprzez dodawanie tych attachmentów lub odejmowanie ich, czy zmieniając ich teksturę. Nie ma głupich pytań ;)
thirdeye Napisano 27 Styczeń 2012 Napisano 27 Styczeń 2012 Super :) Fajnie suknia malowana, zagiecia, material - miod :)
Piret Napisano 4 Luty 2012 Autor Napisano 4 Luty 2012 Rotcore: masz rację z tą sprzączką. Chyba będę musiała wziąć materiały "pod lupę". thirdeye: dzięki. Może następnym razem znajdą się i orzeszki ;) Wrzucam enviro, nad którym pracowałam w "międzyczasie". Wiem, że gdzieś po drodze siadła perspektywa. Tak czy siak jestem zadowolona. Pozdrawiam.
Soulinka12 Napisano 4 Luty 2012 Napisano 4 Luty 2012 Jaka miła odmiana te enviro :) jak dla mnie rewelacja :) miłe dla oka detale,śnieżek masz z czego być zadowolona :) pozdrofka
Piret Napisano 5 Luty 2012 Autor Napisano 5 Luty 2012 Soulinka12: dzięki wielkie :) Kolejny UP: Topielec, wersja żeńska. Pozdrawiam.
telthona Napisano 6 Luty 2012 Napisano 6 Luty 2012 ... biedne dziecko :P . . . troche pusto na tej ilustracji. przydałyby sie jakieś wzgórza na horyzoncie czy coś. Z poprzedniej strony podoba mi sie bardzo koncept tej kobity, zacnie wykonany jest :)
WojtekFus Napisano 6 Luty 2012 Napisano 6 Luty 2012 Ostatnie enviro jest super, ładny detal i ogólny klimat obrazka. W ostatniej pracy najbardziej kuleje postać. Podczas gdy sam render jest całkiem okej, nie działają po prostu proporcje i kompozycja. Keep goin'!
Designer79 Napisano 6 Luty 2012 Napisano 6 Luty 2012 (edytowane) Tło ostatniego obrazka bardzo mi się podoba - super kolory. Natomiast "topielniczka" z dzieciakiem jak by z innej bajki. Poza tym co napisał Rothbart - to oświetlenie i anatomia w tej postaci mi nie pasuje. Pozdr. EDIT: a te obwisłe piersi są przerażające :) Edytowane 6 Luty 2012 przez Designer79
grass Napisano 6 Luty 2012 Napisano 6 Luty 2012 wywal topielice i zostaw samo tło świetne enviro ! :)
DamianKrzywonos Napisano 22 Luty 2012 Napisano 22 Luty 2012 Kobieta w poście 52 centralna kompozycja - wrażenie płaskiej klatki piersiowej aż po szyje kołnierz dobrze wygląda i chusta na głowie oraz spód kiecy najlepiej ujęte elementy bryły w tej czerwieni jak dla mnie jeszcze trochę mało głębi koloru tzn zróżnicowania w tych cieniach czegoś brakuje koloru dopełniającego chyba ten zielony sznur jest po prostu beznadziejny wygląda jak tania guma zakrapiana benzyną dłoń kobiety coś nie tak a ta z tyłu mimo że schowana to jeszcze jakaś pokrzywiona nienaturalna pozna jakaś, barki równolegle do bioder i do podłogi nuda Zimowe enviro Beznadziejny padający śnieg no nie mogę go tak samo te drzewa to po prawej chyba jakby miało bevel tanio to wygląda... Brak równowagi ziemia niebo na ziemi masę detalu a niebo takie płaskie rozmazane, i te góry takie słabe to lekko za mocny glow maszynerii może po prostu za biały sam nie wiem to drzewo po prawej jest za ostre wygląda jak wklejone mimo że masę fajnej treści się dzieje na placu to jakoś tak pusto :( Widać troszkę wklejone zdjęcia nie do końca się to klei jak dla mnie w tej kompozycji ta machina jest na środku tylko po lewej chyba podczas tworzenia kompozycja była inaczej fajny samochód szkoda że tylko jeden albo że tez jest po lewej Zielone paskudztwo To dopiero wygląda jak plastik z brokatem na dodatek, beznadziejne dłonie zbyt regularny brzuch głowa nie ma szyi brzydkie drzewa świetny brzeg rzeki fajna perspektywa powietrzna zameczek jest infantylny widać postęp, ród speedy :P i zmień sposób na drzewa dla mnie to nie przejdzie
Piret Napisano 25 Luty 2012 Autor Napisano 25 Luty 2012 Dzięki wielkie. Z tą topielicą to muszę pomyśleć, bo straszna dziura będzie, kompozycja się posypie. W międzyczasie wrzucam 1,5 godzinny speed z głowy. Pozdrawiam.
Piret Napisano 26 Luty 2012 Autor Napisano 26 Luty 2012 Kolejny UP. Uzbierało się trochę szkiców, więc wrzucam. Moje pierwsze smoki- zdaję sobie sprawę, że ich anatomia jeszcze kuleje. Niemniej jednak, miłego oglądania.
RaVV Napisano 26 Luty 2012 Napisano 26 Luty 2012 Bryła torsu w 1 szkicu jest suuper, jestem pod wrażeniem. Skrzydła jednak i tylne nogi wydają się zdecydowanie za małe. W szkicu B&W ta czerń trochę psuje odbiór. Drzewa są za małe w stosunku do postaci, no i staraj się też nie obcinać nóg ^^ Pozdrawiam
Rotcore Napisano 26 Luty 2012 Napisano 26 Luty 2012 dobre szkice... "podobuje" mnie się smok nr1 ale faktycznie nogi mógłby mieć "więksiejsze"
n-pigeon Napisano 26 Luty 2012 Napisano 26 Luty 2012 (edytowane) No, nareszcie ktoś kto ćwiczy rysunek na poważnie. Jest co poprawić ale, czekam na następne! Edytowane 26 Luty 2012 przez n-pigeon
Pinokio Napisano 26 Luty 2012 Napisano 26 Luty 2012 Świetne, zwłaszcza ostatni mocny pozytyw, pozazdrościć :]
Piret Napisano 7 Marzec 2012 Autor Napisano 7 Marzec 2012 RaVV, Rotcore: co do nóg to się zgadzam. W przyszłości zwrócę na to uwagę ;) n-pigeon, Pinokio: cieszę się, że się podoba. Dziękuję wszystkim za komentarze, są mobilizujące. Kolejny UP. Uwagi bardzo mile widziane. To moja pierwsza praca, w której używałam aż tyle zblurowanego pędzla. Mam nadzieję, że nie przesadziłam. Trochę ze zdjęcia, ale większość z głowy. Pozdrawiam ;)
Lucek Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 Biust zdecydowanie za wysoko. A tak to fajne bardzo.
Monttsserat Napisano 8 Marzec 2012 Napisano 8 Marzec 2012 Możemy przyjąć, że miała stanik z push-upem
telthona Napisano 8 Marzec 2012 Napisano 8 Marzec 2012 twarz całkiem fajnie zrobiona, tylko włosy troche za bardzo odpuszczone.
Piret Napisano 8 Marzec 2012 Autor Napisano 8 Marzec 2012 Są biusty i biuściki;) Lucek: przyjęłam, że sutki powinny się znajdować o "głowę" niżej, licząc od brody (mam nadzieję, że nie namieszałam:P). Może cięcie torsu w tym miejscu sprawia też, że biust wydaje się zbyt wysoko. Monttsserat: Teoretycznie powinna być bez push-upa. telthona: dzięki. W sumie masz rację, mogłam w niektórych miejscach bardziej je dopracować. Dzięki wszystkim za komentarze. Pozdrawiam.
Piret Napisano 14 Marzec 2012 Autor Napisano 14 Marzec 2012 UP. Mało czasu na coś konkretnego. Bardzo luźne szkice. Pozdrawiam.
grass Napisano 14 Marzec 2012 Napisano 14 Marzec 2012 według lumisa sutki na wysokości 1 i 1/6 głowy ale są sutki i suteczki wiec trudno miarkowac na ubranej pannie ;)
kontur Napisano 14 Marzec 2012 Napisano 14 Marzec 2012 Fajne te ostatnie szkice postaci, tylko troszkę takie sztywne. Spróbuj porysować dynamiczne pozy. Zaobserwuj jak gesty, które naszkicowałaś wyglądają w rzeczywistości. Mam wrażenie, że Ty je zgadujesz i dlatego momentami są takie niewiarygodne (drugi szkic od góry). Powodzenia dalej.
Piret Napisano 12 Lipiec 2012 Autor Napisano 12 Lipiec 2012 Witam po długiej przerwie. Kontur: dzięki. Czasami zgaduje, już taka maniera, której nie mogę się pozbyć. Wrzucam nowy concept. Uwagi mile widziane.
ICE Napisano 13 Lipiec 2012 Napisano 13 Lipiec 2012 Piret i jej Piretka hehe. Powalcz jeszcze nieco z okuwami na buty i twarza, bo na niej miejscami robi sie plasko, tak pozatym jest niezle, zadblas gdzie niegdzie o fajne detale ( rekojesc szpady ). EDIT: Sekunde, hmm czy ta szpada nie byla wklejona? :)
Joel Napisano 13 Lipiec 2012 Napisano 13 Lipiec 2012 tak tak, i trochę bardziej zdecydowane cienie tam, gdzie powinno być ciemniej. Zgięcia, wnęki gdzie mniej światła dochodzi. Ale jest fajnie. pozdrawiam
Swiezy Napisano 13 Lipiec 2012 Napisano 13 Lipiec 2012 No no bardzo fajnie się dzieje. Fajne kolorki i koncept, wygląda na przemyślany. Dobra robota. Pozdrawiam
kontur Napisano 13 Lipiec 2012 Napisano 13 Lipiec 2012 Fajny, spójny, ciekawy koncept. Miło się go czyta. Jedynie twarz jest "doklejona" do reszty i taka płaska - warto zawalczyć tutaj jeszcze światłem. Minimalnie skróciłbym nogi. Kawał fajnej opowieści.
Soulinka12 Napisano 13 Lipiec 2012 Napisano 13 Lipiec 2012 bardzo lubie Twoje prace :) mają w sobie coś takiego bajkowego.Muszę się zgodzić z przedmówcami jeśli chodzi o twarz ,ale strój i detale oddane naprawdę świetnie :)
yarosh Napisano 13 Lipiec 2012 Napisano 13 Lipiec 2012 twarz moze tak wyglądać, bo ciut długa szyja się wydaje i przez to głowa jakby wysunięta do przodu, efekt potęguje rozpłaszczająca się z jej lewej strony szyja lewą noge na zewnątrz bym skręcił żeby ciężar bardziej na niej oprzeć, wtedy druga stopa moze zostać taka niezdecydowana ;] trochę dziwnie trzyma też ten floret czy co to jest, chyba wczesnej miał być ostrzem do góry coś mi się wydaje, całość bardzo fajna misie najbardziej podoba od obojczyków do cholewek butów pozdrawiam Jarek
telthona Napisano 13 Lipiec 2012 Napisano 13 Lipiec 2012 mi sie podoba generalnie cala postac ale wlosy sa strzasznie slabo namalowane, i ta szmata na pierwszy rzut oka wyglada jak strzepy reki :P no i kolory troche takie blade, bez jaj. ale to wypracujesz sobie jeszcze :D
Piret Napisano 16 Lipiec 2012 Autor Napisano 16 Lipiec 2012 Dziękuję wszystkim za komentarze:) ICE: Hihi no tak, Piret i Piretka;) rapier nie był wklejony. Rysując go posiłkowałam się referencjami. Dorzucam CU. Z tymi okuciami mogłabym jeszcze powalczyć. Dzięki. Joel: dzięki. Z tymi cieniami to prawda, nie wiem dlaczego, ale się ich boję :P Swiezy: rzeczywiście był przemyślany. Powstał na podstawie szkicu, ale i tak nie obyło się bez małych zmian. kontur: jak tak patrzę, to zgadzam się z Twoją uwaga i kolegów powyżej, że twarz trochę za płaska wyszła. A postać rzeczywiście z opowieści ;) Soulinka12: dzięki wielkie :) yarosh: zawsze miałam tendencję do rysowania długich i cienkich szyi (po mandze zostały zbyt duże oczy :P), co do ułożenia dłoni, to wybrałam może zbyt bezpieczne, może przez to wygląda trochę nienaturalnie, jakby coś innego miało się w jej dłoni znajdować. dzięki telthona: dzieki. Już drugi raz, włosy nie umknęły Twojej uwadze:P U mnie na monitorze kolory są nasycone (mam Eizo) więc nie wiem, gdzie tkwi błąd. Pozdrawiam wszystkich :)
pirx Napisano 16 Lipiec 2012 Napisano 16 Lipiec 2012 Ym fajna. Dla mnie rzucają się dwie rzeczy, znaczy biust. Talia, lewa strona przejście w prawą pierś, jakiś galimatias tam mały jest, przechodzi, nie przechodzi, więcej, mniej... ;) Daniel.
Joel Napisano 16 Lipiec 2012 Napisano 16 Lipiec 2012 (edytowane) Joel: dzięki. Z tymi cieniami to prawda, nie wiem dlaczego, ale się ich boję :P Ależ właśnie to jest to Piret :). Ot twoja bariera do level up'a. Nie bać się tych cieni. Jesteś jak ta dziewczynka, która sobie dziubie, dziubie i to dziubanie ładnie wychodzi - mówimy o rysunku. Ale jeśli chodzi o bryłę brakuje ci odwagi i doświadczenia, a doświadczenia dlatego, że nie masz odwagi :). Twoje prace malarskie są ciągle rysunkowe, bo nie chcesz przykryć rysunku, tylko go kolorujesz :). Charakter materiału oddajesz bardzo dobrze, najlepiej całokształtowo zrobione są te bufy ma ramionach. Remedium? Nie wiem, nie jestem znawcą, ale od siebie mogę spróbować coś doradzić, może podziała?: Namaluj coś nie robiąc rysunku ani detalu, musisz sobie wyobrazić te uda jako cylindryczne formy mające swoje miejsce w przestrzeni. Nie patrz na nie jak na nogi, ręce, oczy. Patrz jak na plamy. EDIT: Jako przykład polecam pracę Kolsgi w TSP :). Edytowane 16 Lipiec 2012 przez Joel
Piret Napisano 13 Sierpień 2012 Autor Napisano 13 Sierpień 2012 Dziękuję Joel. Wezmę sobie to do serca. Dużo prawdy w tym. Ciężko się przemóc, ale będę próbować :) Odgrzewany rysunek, zaczęty dosyć dawno. Miałam na uwadze to, co napisałeś Joel. Nie wiem, na ile mi się to udało, ale ja osobiście jestem zadowolona. Błędy są, ale i satysfakcja też. Pozdrawiam.
Kalberos Napisano 13 Sierpień 2012 Napisano 13 Sierpień 2012 Hmm fajny pomysł tylko ze te nogi i plastikowatość tej kobiety psuje tą prace, no ale o tym to się już lepiej wypowie reszta ludu .Tło, kolorki i jej suknia fajne .Pozdrawiam
Swiezy Napisano 13 Sierpień 2012 Napisano 13 Sierpień 2012 Hejo, osobiście dla mnie masz całkiem fajnego skilla i podoba mi się to co działasz. Aczkolwiek ręka trzymająca kulę wydaje się nie proporcjonalna, pewnie brzydko się zlewa przez to samo natężenie światła na przedramieniu do nadgarstka jak i na tricepsie/ramieniu. Pozdrawiam
yarosh Napisano 13 Sierpień 2012 Napisano 13 Sierpień 2012 światło tutaj chyba najwięcej tu miesza, świeczka daje kameralne głębokie cienie i ma dość mały zasięg, a tutaj twarz bardziej oświetlona jest od świecy bardziej niż nogi, poza tym nie wiem po co wprowadzona jest ta niebieska poświata u dołu, niepotrzebnie konkuruje ze świecą, poza tym jej prawy bark wydaje się być wybity i przesunięty za daleko, z nogami tez troszkę nie do końca się mi widzi, ale to już kwestia tego jak kręgosłup jest ułożony (jedno z dwojga) tak czy siak ja bym się zdecydował na jedno główne światło ( w tym przypadku chyba kula) i delikatnie dopełnił drugim wywaliłbym poświatę u dołu bo odciąga wzrok i tyle
thirdeye Napisano 14 Sierpień 2012 Napisano 14 Sierpień 2012 No i bardzo pieknie :) Dobrze, ze zrezygnowalas z tego co po prawej stronie sie dzialo ;)
Soulinka12 Napisano 14 Sierpień 2012 Napisano 14 Sierpień 2012 jak dla mnie zdecydowanie lepiej, odważniejsze podejście, bardzo ładna twarz i gra świateł :) fajne dość soczyste kolory.No i świetny klimat pracy :) przynajmniej tak to widzę ;) o świetnym oddaniu materiałów chyba nie trzeba mówić ;)
Piret Napisano 31 Sierpień 2012 Autor Napisano 31 Sierpień 2012 Dziękuję bardzo wszystkim za komentarze :) Kalberos: plastikowatość w sensie "głupia lala" czy może coś innego? ;) Swiezy: racja względem ręki, jak tak zmrużę oczy to za bardzo się zlewa. Można by inaczej tam podziałać. yarosh: zgadzam się i przyznaję, że takie podejście odpuściłam już na samym początku. Nie przestudiowałam tego. Niebieska poświata wzięła się z tego, iż wcześniej kadr był szerszy i obejmował okno oraz trupa mężczyzny leżącego na łóżku. Początkowy zamysł był jeszcze inny. Dlatego zrezygnowałam z tamtych elementów, ale poświata została. Za dużo było tego wszystkiego. thirdeye: ;) Soulinka12: mama nadzieję, że kolejne podejście będzie jeszcze bardziej odważniejsze :) Pozdrawiam wszystkich.
Soulinka12 Napisano 27 Wrzesień 2012 Napisano 27 Wrzesień 2012 hoho zaszalałaś dziewczyno!! podoba się :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się