Status Napisano 22 Grudzień 2012 Napisano 22 Grudzień 2012 Z kiecką się zgodzę, ale jego szczudła pod nią nie ulegają wątpliwości. Myslałem, że tak ma być :3. Dla mnie jest git.
Grosnus Napisano 22 Grudzień 2012 Autor Napisano 22 Grudzień 2012 Kiecka faktycznie wysoko i tak naprawdę z początku miała się zaczynać nieco niżej, a ten pas miał być szerszy, na dodatek nie widać w ogóle pod materiałem konturów postaci. Chociaż jak patrzę dzisiaj na obrazek to mimo wszystko może być odrobinę za wysoki, zwłaszcza, że nogi wyszły dość małe w porównaniu do rąk, które teoretycznie mają być wysunięte lekko do przodu.
CanisLatrans Napisano 23 Grudzień 2012 Napisano 23 Grudzień 2012 Też myślałem że to 'odrobinę za wysoki' jest zamierzone, bo mi taka wersja podoba ;> natomiast wydaje mi się że te kreski na górach w tle je spłaszczają :v
Grosnus Napisano 25 Grudzień 2012 Autor Napisano 25 Grudzień 2012 (edytowane) Ostatnie newsy ze świata gier RPG znowu przypomniały mi o Planescape: Torment, nie mogłem się więc powstrzymać od zrobienia fanartu (choć nadmiar czasu na takie sprawy to głównie zasługa przerwy świątecznej) - Dak'kon: Edytowane 14 Styczeń 2013 przez Grosnus
Grosnus Napisano 14 Styczeń 2013 Autor Napisano 14 Styczeń 2013 Trochę odpoczynku po rysowaniu samych postaci:
ICE Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 Bardzo fajna ilustracja, ale czegos mi brakuje na dalszych planach tam na niebie, moze wcisnij jeszcze jakies gory albo fajne chmury. I moze wywies jakiegos rodzaju sztandar na statku, lub cos z podobnych zagran aby stworzyc glowne miejsce zainteresowania.
Grosnus Napisano 14 Styczeń 2013 Autor Napisano 14 Styczeń 2013 To jest właśnie coś czego się trochę obawiałem - że wzrok gubi się po obrazku, bo większość elementów jest tak samo ważna. Niebo trochę obcesowo potraktowałem i teraz się nawet zastanawiam czy nie dodać tam oprócz chmur wybijającego się gdzieniegdzie błękitu nieba.
badassky Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 Praca ma potencjał, podoba mi się kadr ;) Mi się wydaje, że trochę detalu na statku i na bliższych planach bardzo dobrze by zrobiło tej pracy. W takiej scenie można na prawdę sporo rzeczy umieścić.
grass Napisano 15 Styczeń 2013 Napisano 15 Styczeń 2013 jeżeli to ma być wcześnie rano to zapal światło w oknie :) i już będzie na czym zawiesić oko.
Grosnus Napisano 16 Styczeń 2013 Autor Napisano 16 Styczeń 2013 Dzięki za rady, na razie tak to poprawiłem, wydaje mi się, że niebo jest już żywsze: Wyszedłem z założenia, że jeden dynamiczny obiekt nie mający podparcia na tle statycznych elementów, będzie przyciągał wzrok, pewnie by jeszcze lepiej było dać coś na bliższym planie, tak jak wspomnieliście, ale póki co chyba zostawię tak.
Grosnus Napisano 20 Styczeń 2013 Autor Napisano 20 Styczeń 2013 (edytowane) I jeszcze taki wip: Edytowane 20 Styczeń 2013 przez Grosnus
Grosnus Napisano 22 Styczeń 2013 Autor Napisano 22 Styczeń 2013 (edytowane) Chyba się już nie opłaca tego dalej męczyć: Edytowane 22 Styczeń 2013 przez Grosnus
Dobry Pasterz Napisano 22 Styczeń 2013 Napisano 22 Styczeń 2013 Wydaje mi się, że skały po lewej stronie poprzez mocny kontrast z tłem bardziej skupiają uwagę niż wspinający się rycerz, a samego wojaka można byłoby potraktować jakimś cieplejszym światłem, żeby mu trochę życia dodać :)
CUKIERASS Napisano 22 Styczeń 2013 Napisano 22 Styczeń 2013 mi rzuciła się w oczy jedna rzecz - rycerz niknie na tym obrazku-chyba bym go powiększył/zmienił kadr. No chyba ,że to przyroda/skały ma być "daniem głównym" ale wtedy kolorystyka rycerza wybija go na 1 plan. Podejrzyj kilka fotek wspinaczkowych nbapewno znajdziesz inspiracje!
Grosnus Napisano 26 Styczeń 2013 Autor Napisano 26 Styczeń 2013 (edytowane) Ostatecznie wyrzuciłem tą dużą skałę, na początku jej w sumie nie było, niestety kadr wyszedł mi ogólnie bardzo dziwny i żeby go uratować to chyba musiałbym w ogóle pozbyć się postaci. Postaram się więcej szybkich rysunków porobić, bo coś zaczynam niepotrzebnie dłubać detale, a czasu też mam teraz mało, wczoraj taki speed: Edytowane 26 Styczeń 2013 przez Grosnus
Rotcore Napisano 26 Styczeń 2013 Napisano 26 Styczeń 2013 sposób malowania i kolorystyka bardzo kojarza mi się z gościem od avatarów do Icewind Dale... przynajmniej w tych ostatnich... tylko zauważam inspiracje nic więcej ;) Przy skałach troche sie sknociła skala i przestrzeń... gość wygląda jak olbrzym albo te skały na niegroźnie małe... niebo za nimi przez podobyn sposób mazania wcale nie sprawia wrażenia odległego, a nawet walczy o pierwszeństwo ze skałami... Łucznik spoko, choć anatomicznie mozna miec zastrzeżenia, no i własnie przez niego wyżej opisane skojarzenie, pozdrawiam
Grosnus Napisano 27 Styczeń 2013 Autor Napisano 27 Styczeń 2013 Staram się w ostatnich ćwiczeniach minimalizować ilość pociągnięć pędzla, żeby coś przekazać, a na portrety z Icewinda zapewne tak długo się gapiłem, że coś mi mocno utkwiło po nich i teraz zaczyna jakoś to mimowolnie wyłazić, chociaż już od dość dawna nie sięgałem do nich po inspirację. A do tamtych skał już pewnie nie wrócę, wolę teraz porobić takie pół godzinne szkarady, może po jakimś czasie nabierze to kształtu.
ICE Napisano 27 Styczeń 2013 Napisano 27 Styczeń 2013 Twoje prace prawie zawsze maja ogromny potencjal, i cholernie podoba mi sie koncowy efekt "wszystko recznie malowane" kiedy juz skonczysz ilustracje. Takie szybsze szkice to bardzo dobry pomysl, ale w swoim zamysle powinny chwytac esencje tego co bedzie na koncu. Tym wlasnie jest speedpainting, (chodz wielu ludziom wydaje sie iz to zwykle malowanie w krotkim czasie ) Chwile zabawy z kazdym z nich:
Grosnus Napisano 29 Styczeń 2013 Autor Napisano 29 Styczeń 2013 Dzięki ICE, wyszło dużo lepiej, zgadzam się co do speedów i faktycznie gdyby zabrać się za kończenie tych prac, nie wystarczyłoby poprawić to co jest i dodać detal, a trzeba by jeszcze mocno kombinować, żeby dopracować sam koncept. Właściwie to staram się skupić teraz na dwóch rzeczach naraz i czasami z tego powodu jest konflikt, bo z jednej strony chciałbym jednym pociągnięciem pędzla pokazać jak najwięcej, zamiast mazać i brudzić pracę (co zdarza mi się w każdym moim arcie i bardzo mnie irytuje), a z drugiej boję się zostawić pewne elementy nie wygładzone. Takie dwa na dzisiaj:
Piret Napisano 3 Luty 2013 Napisano 3 Luty 2013 Idziesz do przodu :) Podoba mi się pani z postu #221. Szkoda, że stopy uciąłeś. Bardzo ciekawy design kobitki. Linię żywopłotu dałabym wyżej, ponad głowę albo pokombinowałabym z tym szarym niebem. Cień między udami powinien być mocniejszy, tak mi się wydaje. Rzeszów pozdrawia Rzeszów ;)
Grosnus Napisano 6 Luty 2013 Autor Napisano 6 Luty 2013 Dzięki Piret, przy tym z #221 trochę się siłowałem z kadrem, bo uparłem się na taką dziwną kompozycję no i nie wyszło to za dobrze, a już po jednym dniu niestety zauważyłem, że postać wyszła jak średnio wykonany manekin ;) Sesja trochę nie daje mi spokoju, ale próbuję coś tam robić:
ICE Napisano 6 Luty 2013 Napisano 6 Luty 2013 Uwielbiam ten paradoks, z jednej strony anatomicznie to jakas jedna wielka katastrofa i nie jestes pierwszym w historii ktory wykonal takie polaczenie, a z drugiej strony wyglada to w porzadku. Zycie jest dziwne :P
rice Napisano 6 Luty 2013 Napisano 6 Luty 2013 moze i fajny rendering ale wyrzucenie poza kadr, dwoch rak wg mnie jest nie trafione
Grosnus Napisano 7 Luty 2013 Autor Napisano 7 Luty 2013 (edytowane) Kto wie, może zrobię z tego moją specjalność - będę tworzył prace brzydkie, niepoprawne, ale jednocześnie fascynujące ;p A z kadrem w ostatnim to trochę moje lenistwo, trochę brak czasu - nie chciało mi się już walczyć z dłońmi i ustawieniem dwóch pozostałych rąk, a żeby wcisnąć je do kadru, trzeba by się trochę gimnastykować z nachodzącymi na siebie elementami i kompozycją ;) Jak zwykle nie mogę się zdecydować pomiędzy szybkim rysunkiem a dokończonym artem, 3 ostatnie obrazki to są właśnie tego typu prace. Na dzisiaj kilka takich twarzy do potrenowania, z wyobraźni, więc wyszło dość pokracznie: Edytowane 7 Luty 2013 przez Grosnus
saharaam Napisano 7 Luty 2013 Napisano 7 Luty 2013 Calkiem mocno ciosasz : ) A twarze na przyszlosc - wieksze te nosy, u niektorych to tak z trzy razy wieksze, i oczy tak w sobie nic za bardzo nie maja, zero wyrazu... da sie je mniej definiowac, 'schowac w oczodole' i niech wyobraznia sobie dopowie, ale sam musisz wiedziec co chcesz zrobic :)
ewichan Napisano 7 Luty 2013 Napisano 7 Luty 2013 Fajne portrety, bardzo się od siebie różnią. Najbardziej podoba mi się trzecia od góry, ma fajne światło :)
Grosnus Napisano 3 Czerwiec 2014 Autor Napisano 3 Czerwiec 2014 Chwilę tu nie zaglądałem, wrzucam część z prac, które się nazbierały przez ten czas, mniej więcej w kolejności powstawania: Tutaj twarze z refek: Zimowa przeróbka starej ilustracji:
takashmen Napisano 3 Czerwiec 2014 Napisano 3 Czerwiec 2014 bardzo fajne postacie, inne rzeczy trochę odstają, no ale nie można mieć wszystkiego. Najbardziej podobają się trzy pierwsze :)
telthona Napisano 3 Czerwiec 2014 Napisano 3 Czerwiec 2014 Yeey! Grosnus ŻYJEEEE!! :D Fajny up! Widze duzo dobrego ale najbardziej podobają mi się pierwsze 4 arty :3 btw Co Cię tak długo nie było na forum :D z Glorii Victis zamkneli Cie w jakiejś piwnicy bez internetu? XD
Grosnus Napisano 4 Czerwiec 2014 Autor Napisano 4 Czerwiec 2014 Prawdę mówiąc w pewnym momencie forum zaczęło mnie mocno demotywować jak zauważyłem, że większość osób zaczęło się ładnie rozwijać, a ja kręcę się w kółko. Można powiedzieć, że sam się zamknąłem w tej piwnicy bez internetu ;p Musiałem trochę się skupić na masowym generowaniu artów, a nie samodoskonaleniu. Bardzo możliwe, że dużo rzadziej będę wrzucał teraz rzeczy, ale tak czy owak dzięki za komentarze :)
telthona Napisano 4 Czerwiec 2014 Napisano 4 Czerwiec 2014 Dużo RZADZIEJ? Mam nadzieje że się przejęzyczyłeś i miałeś zamiar napisać "CZĘŚCIEJ"? Wyłaź z piwnicy Grosnus. Nie ma co się zamykać, grafiki robi się po to by je ludzie oglądali :3
Grosnus Napisano 8 Czerwiec 2014 Autor Napisano 8 Czerwiec 2014 Zobaczymy jak to będzie :) Takie coś mi wczoraj wylazło z głowy:
Grosnus Napisano 6 Wrzesień 2014 Autor Napisano 6 Wrzesień 2014 (edytowane) Ostatnio rzadko mam okazję do stworzenia bardziej rozbudowanych prac (rozbudowanych jak na mnie o.o), w tym tygodniu nad czymś takim siedziałem: Edytowane 6 Wrzesień 2014 przez Grosnus
takashmen Napisano 6 Wrzesień 2014 Napisano 6 Wrzesień 2014 bardzo fajna praca! Kilka rzeczy które mi przeszkadzają: drzewa z lewej strony widza, wyglądaja jak z jednego pędzla, brakuje im pewnego wystylizowania, może lepiej spisało by sie jedno bardziej rozgalęzione, jakoś mi tam cały czas ucieka wzrok, może to przez te prześwity i kontrast z ciemnym pniem skały z przodu, znowu to tylko moja opinia, zrobił bym je bardziej architektoniczne, tak żeby sugerowały że rzycerze gdzieś wjeżdżają. Dodałbym też jakąś historie, ale to tak z zasady :) nie jest to obowiązkowe wiadomo, może jakąś zasadzkę, może wisielców i ślady pożaru, zasugerować większą ilość jeźdzców w tyle może, generalnie budujesz fajne napięcie w pracy a potem jakby zdechło :) tyle ode mnie, może się do czegoś przyda
Veezen Napisano 6 Wrzesień 2014 Napisano 6 Wrzesień 2014 Bardzo rzadko zaglądam do tego działu ale dzisiaj zrobilem wyjatek i musze powiedzieć że te prace są świetne. Tak trzymaj!
emenems Napisano 6 Wrzesień 2014 Napisano 6 Wrzesień 2014 Całkiem całkiem, oby tak dalej... ;-) ten ostatni envir chyba najbardziej wymiata jak dl a mnie, choc faktyczniejak takashmen stwierdzil te drzewa z lewej są do siebie trochę za bardzo podobne... poza tym super
Grosnus Napisano 17 Wrzesień 2014 Autor Napisano 17 Wrzesień 2014 Dzięki! Z drzewami zrobiła mi się jakaś dziwna maniera, wychodzi za każdym razem taki kształt - w prawo leci pień i kolejne rozgałęzienia w lewo, no i pomijam często zupełnie gałęzie rosnące w stronę i od obserwatora, będę musiał się skupić nad tym kolejnym razem. Tu nie wyszło mi kolorystycznie tak jak sobie wyobrażałem:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się