Gość Chrupek3D Napisano 4 Grudzień 2010 Napisano 4 Grudzień 2010 jak ciapiesz Low Poly... calosc (High) do maxa, czy decimation i do maxa? A moze topogun lub 3dCoat... bardziej ciekawi mnie, czy robisz decimation - i jak duzy - czy dzialasz na pelnym High. Mozna tez zrobic tak duzy decimation, zeby tylko poprawic troszke topologie, ale tak sie chyba nie robi... lepiej miec kontrole od poczatku.
Levus Napisano 4 Grudzień 2010 Autor Napisano 4 Grudzień 2010 Decimation najpierw, pozniej do coata, pozniej do maxa. Wielkosc decimation na oko dla poszczegolnych subtooli, ale zazwyczaj wacha sie od 2-8 procent. Wiesz, jak obiekt ma duze plaszczyzny to starcza mniej, jak jest bardziej rzezbiony to trzeba dac wiecej, no po prostu musi wygladac normalnie z pewnej odleglosci. Ten modelik w maxie to ~3,5mln trisów, ale cieżko jest:)
Levus Napisano 5 Grudzień 2010 Autor Napisano 5 Grudzień 2010 Update, przepalilem i zaczalem malowac, jeszcze dumam nad zestawem kolorystycznym.
Lucek Napisano 5 Grudzień 2010 Napisano 5 Grudzień 2010 No levus chyba skosiłeś ten konkurs. 4 passes? Możesz opisać metodę jaką przepalasz tego diffusea?
n-pigeon Napisano 5 Grudzień 2010 Napisano 5 Grudzień 2010 jaki wyczesany :D podobają mi się żywe kolorki, dają kuglarskiego fila, do którego mam sentyment, jak nie raz wspominałem :D kurcze te spinki są bomba xD
ETA Napisano 5 Grudzień 2010 Napisano 5 Grudzień 2010 Talenciak!!! Bardzo mi się podoba, a może spodnie zrób mu w szachownica albo tkaie paski jak gwardia szwajcarska :D
Kirian Napisano 5 Grudzień 2010 Napisano 5 Grudzień 2010 nie no jest kozak:) bedzie wypasny character teraz szukaj palety kolorkow, tez mialem z tym problem, teraz napewno jest ich za duzo
F/X Napisano 5 Grudzień 2010 Napisano 5 Grudzień 2010 Ao fajnie wyszło: Kolorki pstrokate też mogą fajny klimat zrobić, ale na razie wyglądają chotycznie. Niewiadomo gdzie patrzeć.
Levus Napisano 5 Grudzień 2010 Autor Napisano 5 Grudzień 2010 Dzięki za pozytywny odbiór:) lucek - jak znajde czasu trochę to opiszę, ale nie mogę obiecać bo i tak siedzę po nocach. Ogólnie rzecz biorąc przepalam ao, światło z góry z 4-ech lamp dookoła w dwóch wersjach, i czwarta taka rozjaśniająca, coś a'la specular, ale jest prawie niewidoczna. Coś tam podciągnąłem z tymi kolorkami, dzięki za podpowiedzi Kirian, F/X i PIraT, przydały się:)
Lucek Napisano 5 Grudzień 2010 Napisano 5 Grudzień 2010 Ja bym widział ten fiolet raczej w stronę ultramaryny a czerwień raczej burgundowa. Takie kolory fajnie wyglądają w połączeniu z fałdkami i marszczeniami. Zieleń głęboka intensywna - fajnie to zagra z tym zielonym światłem.
n-pigeon Napisano 5 Grudzień 2010 Napisano 5 Grudzień 2010 Kurcze świetnie to wygląda :D Chciałbym takie buty. xD
PIraT Napisano 6 Grudzień 2010 Napisano 6 Grudzień 2010 Teraz kolorki znacznie lepsze :D Marchewkowy dałbym trochę bardziej czerwony, a fioletowy ciemniejszy i może lekko agresywniejszy.
kamil.ochel Napisano 6 Grudzień 2010 Napisano 6 Grudzień 2010 i tak dla mnie trochę za dużo chaosu w kolorach. Fioletowy w ogóle mi do tej czerwieni nie pasuje :( Model i sculpt jak dla mnie rewela! :)
n-pigeon Napisano 6 Grudzień 2010 Napisano 6 Grudzień 2010 Nie powinienem się ludziom wtrącać do roboty xD ale tu moja mała propozycja http://img208.imageshack.us/img208/8720/57665193.png zdesaturowałem portki i niektóre fioletowe elementy, ciepłą czerwień zastąpiłem karminem i trochę przyciemniłem, ogólnie kolorystyka mi się podoba, tylko trzeba było to trochę uspokoić :)
Bruneq Napisano 6 Grudzień 2010 Napisano 6 Grudzień 2010 ten z 1go postu bardziej mi sie poodbal! ;) troche mu usteczka podkoloruj:) widze ze lubisz bardzo postacie "tego" typu. Jak widzialem sculpt to wyobrazalem sobie ze to bedize jakis takis wiesniak, a wyszlo zupelnie inaczej, super!
Levus Napisano 7 Grudzień 2010 Autor Napisano 7 Grudzień 2010 Czesc, dzięki wielkie za wypowiedzi na temat kolorów, dały trochę do myślenia i ogólnie za komenty. Z kolorami jeszcze powalczę, bo mało na razie od ostatniego razu ruszyłem, ale na razie maluję, może uda się jutro skończyć, jak nie to klops. Matys, no texturki robię jakieś oczywiście:) Bruneq, nie od Ciebie pierwszego o tym wieśniaku słysze:p Updejt, viewport maxowy:
n-pigeon Napisano 7 Grudzień 2010 Napisano 7 Grudzień 2010 Widzę że przysiadłeś nad twarzyczką i kapeluszem, teraz wyglądają świetnie :) podoba mi się pomysł z drewnianymi elementami na klacie :)
olaf Napisano 7 Grudzień 2010 Napisano 7 Grudzień 2010 jednak dopalacze sporo zmieniły w percepcji kolorów niektórych prac ;) wyglada spoko ale jeszcze zbyt produkcyjnie.
n-pigeon Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 Moim zdaniem 100x lepiej :D wzór na spodniach genialny, aż zazdroszczę że to nie ja wymyśliłem :
Przybysz Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 No, w końcu różowy wyleciał i od razu jest lepiej :D
ribel Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 No jeszcze ja wrzucę swoje 3grosze. Postać bardzo mi się podoba - taką stylizację uwielbiam i chętnie zagrałbym w grę z tego typu grafiką. Co do kolorów zmieniłbym przede wszystkim podbicie płaszcza. Pozwoliłem sobie zrobić małą podmalówkę - mam nadzieję, że się nie gniewasz :) Moim zdaniem jeśli podbicie zrobisz w ciemniejszym i jednolitym kolorze (ja wziąłem mniej więcej kolor z kołnierza) bardziej wyraźna staje się cała postać. Spodnie lepiej odstają od całości i lepiej widać pozę. Drugą uwagę mam odnośnie podczepienia buteleczek - brakuje mi jakichś pasków podtrzymujących je. Nie wiem czy tego typu modyfikacja w geometrii jest możliwa na tym etapie (w 3d nie siedzę wcale :) ), ale myślę że takie rozwiązanie sprawdziło by się tutaj doskonale. No i raczej odradzał bym je robić w tym żółtym/złotym kolorze.
Gość Chrupek3D Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 ja bym juz niczego nie ruszal... jest git... Pixar przed Tobą :-) ps. dzięki za odp. powyżej. ed. no może buty dałbym ciut ciemniejsze... jak w życiu ;)
ETA Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 Elegancko na 100% dopakowałeś go jak trzeba mistrzu :D:D Twarz wyszła bardzo zacnie, ja nie mam się do czego doczepić... no może ten kalnister przy prawej nodze wygląda jakbyś wogóle tekstur mu nie chciał robić ;)
Levus Napisano 15 Grudzień 2010 Autor Napisano 15 Grudzień 2010 Dzięki za komenty! Troszkę wymuszony koniec:) 1
Gość fishinthewater Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 przefajnie to wyszlo! model, kolorki, siatka.....czadzik!
ledyr Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 no i teraz to wyglada naprawde fajnie, dobra postac
vrocker Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Z twarzy i spojrzenia przypomina mi Ala "Słedżina" z Deadwooda :D, świetny charakter.
Bruneq Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Bad Motherfucker! Pojdzie na głowna dzisaj, o ile nie zapomne:P
Kirian Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 no Levu jest kozak, calosc klimat i charakter wymaita!:) szkoda tylko ze ten srodek plaszcza dalej jasny a nie ciemny, i ten noise na butach itp nie wyglada najlepiej
PAINbringer Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 Co prawda nie kręcą mnie takie klimaty, ale model wykonany należycie. Daje rade ;) Pozdrawiam
Gość dekiel Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 no spox wszytko - kolory pewno takie mialy byc ale dla mnie za bardzo sa nachalne, choc tak jak mowie to pewno czesc art direction:) bardzo fajne
Gość Chrupek3D Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 a czy to wszystko recznie malowane?... skoro tak, to chyle czola przed wybitnym umyslem ;)
Jonasz_Real Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 Bardzo fajnie Ci wyszło :) Miksturki mogłeś jakoś fajniej namalować, coś w ten deseń: Za to Zbrush i baking , pierwsza liga !!!
ETA Napisano 19 Grudzień 2010 Napisano 19 Grudzień 2010 Nie wiem czemu ale jak na to patrzę to mi kinect do głowy przychodzi :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się