Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nie ma się do czego przyczepić. Idzie super!

  • Odpowiedzi 90
  • Wyświetleń 45,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak ciapiesz Low Poly... calosc (High) do maxa, czy decimation i do maxa? A moze topogun lub 3dCoat... bardziej ciekawi mnie, czy robisz decimation - i jak duzy - czy dzialasz na pelnym High.

Mozna tez zrobic tak duzy decimation, zeby tylko poprawic troszke topologie, ale tak sie chyba nie robi... lepiej miec kontrole od poczatku.

Napisano
  • Autor

Decimation najpierw, pozniej do coata, pozniej do maxa.

 

Wielkosc decimation na oko dla poszczegolnych subtooli, ale zazwyczaj wacha sie od 2-8 procent. Wiesz, jak obiekt ma duze plaszczyzny to starcza mniej, jak jest bardziej rzezbiony to trzeba dac wiecej, no po prostu musi wygladac normalnie z pewnej odleglosci.

Ten modelik w maxie to ~3,5mln trisów, ale cieżko jest:)

Napisano
  • Autor

Update, przepalilem i zaczalem malowac, jeszcze dumam nad zestawem kolorystycznym.

billyrender17.jpg

Napisano

No levus chyba skosiłeś ten konkurs. 4 passes? Możesz opisać metodę jaką przepalasz tego diffusea?

Napisano

jaki wyczesany :D podobają mi się żywe kolorki, dają kuglarskiego fila, do którego mam sentyment, jak nie raz wspominałem :D

 

kurcze te spinki są bomba xD

Napisano

Talenciak!!!

Bardzo mi się podoba, a może spodnie zrób mu w szachownica albo tkaie paski jak gwardia szwajcarska :D

Napisano

nie no jest kozak:) bedzie wypasny character

teraz szukaj palety kolorkow, tez mialem z tym problem, teraz napewno jest ich za duzo

Napisano

Ao fajnie wyszło:

 

Kolorki pstrokate też mogą fajny klimat zrobić, ale na razie wyglądają chotycznie. Niewiadomo gdzie patrzeć.

Napisano
  • Autor

Dzięki za pozytywny odbiór:)

 

lucek - jak znajde czasu trochę to opiszę, ale nie mogę obiecać bo i tak siedzę po nocach. Ogólnie rzecz biorąc przepalam ao, światło z góry z 4-ech lamp dookoła w dwóch wersjach, i czwarta taka rozjaśniająca, coś a'la specular, ale jest prawie niewidoczna.

 

Coś tam podciągnąłem z tymi kolorkami, dzięki za podpowiedzi Kirian, F/X i PIraT, przydały się:)

billyrender18.jpg

Napisano

Ja bym widział ten fiolet raczej w stronę ultramaryny a czerwień raczej burgundowa. Takie kolory fajnie wyglądają w połączeniu z fałdkami i marszczeniami. Zieleń głęboka intensywna - fajnie to zagra z tym zielonym światłem.

Napisano

Teraz kolorki znacznie lepsze :D

Marchewkowy dałbym trochę bardziej czerwony, a fioletowy ciemniejszy i może lekko agresywniejszy.

Napisano

i tak dla mnie trochę za dużo chaosu w kolorach. Fioletowy w ogóle mi do tej czerwieni nie pasuje :(

 

Model i sculpt jak dla mnie rewela! :)

Napisano

ten z 1go postu bardziej mi sie poodbal! ;)

 

troche mu usteczka podkoloruj:) widze ze lubisz bardzo postacie "tego" typu. Jak widzialem sculpt to wyobrazalem sobie ze to bedize jakis takis wiesniak, a wyszlo zupelnie inaczej, super!

Napisano
  • Autor

Czesc, dzięki wielkie za wypowiedzi na temat kolorów, dały trochę do myślenia i ogólnie za komenty.

Z kolorami jeszcze powalczę, bo mało na razie od ostatniego razu ruszyłem, ale na razie maluję, może uda się jutro skończyć, jak nie to klops.

 

Matys, no texturki robię jakieś oczywiście:)

Bruneq, nie od Ciebie pierwszego o tym wieśniaku słysze:p

 

Updejt, viewport maxowy:

billyrender20.jpg

Napisano

Widzę że przysiadłeś nad twarzyczką i kapeluszem, teraz wyglądają świetnie :) podoba mi się pomysł z drewnianymi elementami na klacie :)

Napisano

jednak dopalacze sporo zmieniły w percepcji kolorów niektórych prac ;) wyglada spoko ale jeszcze zbyt produkcyjnie.

Napisano

Moim zdaniem 100x lepiej :D wzór na spodniach genialny, aż zazdroszczę że to nie ja wymyśliłem :

Napisano

No jeszcze ja wrzucę swoje 3grosze. Postać bardzo mi się podoba - taką stylizację uwielbiam i chętnie zagrałbym w grę z tego typu grafiką.

 

Co do kolorów zmieniłbym przede wszystkim podbicie płaszcza. Pozwoliłem sobie zrobić małą podmalówkę - mam nadzieję, że się nie gniewasz :) Moim zdaniem jeśli podbicie zrobisz w ciemniejszym i jednolitym kolorze (ja wziąłem mniej więcej kolor z kołnierza) bardziej wyraźna staje się cała postać. Spodnie lepiej odstają od całości i lepiej widać pozę.

 

Drugą uwagę mam odnośnie podczepienia buteleczek - brakuje mi jakichś pasków podtrzymujących je. Nie wiem czy tego typu modyfikacja w geometrii jest możliwa na tym etapie (w 3d nie siedzę wcale :) ), ale myślę że takie rozwiązanie sprawdziło by się tutaj doskonale. No i raczej odradzał bym je robić w tym żółtym/złotym kolorze.

Napisano

ja bym juz niczego nie ruszal... jest git... Pixar przed Tobą :-)

 

ps. dzięki za odp. powyżej.

 

ed. no może buty dałbym ciut ciemniejsze... jak w życiu ;)

Napisano

Elegancko na 100% dopakowałeś go jak trzeba mistrzu :D:D

Twarz wyszła bardzo zacnie, ja nie mam się do czego doczepić... no może ten kalnister przy prawej nodze wygląda jakbyś wogóle tekstur mu nie chciał robić ;)

Napisano

przefajnie to wyszlo! model, kolorki, siatka.....czadzik!

Napisano

Z twarzy i spojrzenia przypomina mi Ala "Słedżina" z Deadwooda :D, świetny charakter.

Napisano

no Levu jest kozak, calosc klimat i charakter wymaita!:) szkoda tylko ze ten srodek plaszcza dalej jasny a nie ciemny, i ten noise na butach itp nie wyglada najlepiej

Napisano

no spox wszytko - kolory pewno takie mialy byc ale dla mnie za bardzo sa nachalne, choc tak jak mowie to pewno czesc art direction:) bardzo fajne

Napisano

a czy to wszystko recznie malowane?... skoro tak, to chyle czola przed wybitnym umyslem ;)

Napisano

Bardzo fajnie Ci wyszło :)

Miksturki mogłeś jakoś fajniej namalować, coś w ten deseń:

 

26094325.png

 

Za to Zbrush i baking , pierwsza liga !!!

Napisano

Nie wiem czemu ale jak na to patrzę to mi kinect do głowy przychodzi :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności