Napisano 4 Grudzień 201014 l jak ciapiesz Low Poly... calosc (High) do maxa, czy decimation i do maxa? A moze topogun lub 3dCoat... bardziej ciekawi mnie, czy robisz decimation - i jak duzy - czy dzialasz na pelnym High. Mozna tez zrobic tak duzy decimation, zeby tylko poprawic troszke topologie, ale tak sie chyba nie robi... lepiej miec kontrole od poczatku.
Napisano 4 Grudzień 201014 l Autor Decimation najpierw, pozniej do coata, pozniej do maxa. Wielkosc decimation na oko dla poszczegolnych subtooli, ale zazwyczaj wacha sie od 2-8 procent. Wiesz, jak obiekt ma duze plaszczyzny to starcza mniej, jak jest bardziej rzezbiony to trzeba dac wiecej, no po prostu musi wygladac normalnie z pewnej odleglosci. Ten modelik w maxie to ~3,5mln trisów, ale cieżko jest:)
Napisano 5 Grudzień 201014 l Autor Update, przepalilem i zaczalem malowac, jeszcze dumam nad zestawem kolorystycznym.
Napisano 5 Grudzień 201014 l No levus chyba skosiłeś ten konkurs. 4 passes? Możesz opisać metodę jaką przepalasz tego diffusea?
Napisano 5 Grudzień 201014 l jaki wyczesany :D podobają mi się żywe kolorki, dają kuglarskiego fila, do którego mam sentyment, jak nie raz wspominałem :D kurcze te spinki są bomba xD
Napisano 5 Grudzień 201014 l Talenciak!!! Bardzo mi się podoba, a może spodnie zrób mu w szachownica albo tkaie paski jak gwardia szwajcarska :D
Napisano 5 Grudzień 201014 l nie no jest kozak:) bedzie wypasny character teraz szukaj palety kolorkow, tez mialem z tym problem, teraz napewno jest ich za duzo
Napisano 5 Grudzień 201014 l Ao fajnie wyszło: Kolorki pstrokate też mogą fajny klimat zrobić, ale na razie wyglądają chotycznie. Niewiadomo gdzie patrzeć.
Napisano 5 Grudzień 201014 l Autor Dzięki za pozytywny odbiór:) lucek - jak znajde czasu trochę to opiszę, ale nie mogę obiecać bo i tak siedzę po nocach. Ogólnie rzecz biorąc przepalam ao, światło z góry z 4-ech lamp dookoła w dwóch wersjach, i czwarta taka rozjaśniająca, coś a'la specular, ale jest prawie niewidoczna. Coś tam podciągnąłem z tymi kolorkami, dzięki za podpowiedzi Kirian, F/X i PIraT, przydały się:)
Napisano 5 Grudzień 201014 l Ja bym widział ten fiolet raczej w stronę ultramaryny a czerwień raczej burgundowa. Takie kolory fajnie wyglądają w połączeniu z fałdkami i marszczeniami. Zieleń głęboka intensywna - fajnie to zagra z tym zielonym światłem.
Napisano 6 Grudzień 201014 l Teraz kolorki znacznie lepsze :D Marchewkowy dałbym trochę bardziej czerwony, a fioletowy ciemniejszy i może lekko agresywniejszy.
Napisano 6 Grudzień 201014 l i tak dla mnie trochę za dużo chaosu w kolorach. Fioletowy w ogóle mi do tej czerwieni nie pasuje :( Model i sculpt jak dla mnie rewela! :)
Napisano 6 Grudzień 201014 l Nie powinienem się ludziom wtrącać do roboty xD ale tu moja mała propozycja http://img208.imageshack.us/img208/8720/57665193.png zdesaturowałem portki i niektóre fioletowe elementy, ciepłą czerwień zastąpiłem karminem i trochę przyciemniłem, ogólnie kolorystyka mi się podoba, tylko trzeba było to trochę uspokoić :)
Napisano 6 Grudzień 201014 l ten z 1go postu bardziej mi sie poodbal! ;) troche mu usteczka podkoloruj:) widze ze lubisz bardzo postacie "tego" typu. Jak widzialem sculpt to wyobrazalem sobie ze to bedize jakis takis wiesniak, a wyszlo zupelnie inaczej, super!
Napisano 7 Grudzień 201014 l Autor Czesc, dzięki wielkie za wypowiedzi na temat kolorów, dały trochę do myślenia i ogólnie za komenty. Z kolorami jeszcze powalczę, bo mało na razie od ostatniego razu ruszyłem, ale na razie maluję, może uda się jutro skończyć, jak nie to klops. Matys, no texturki robię jakieś oczywiście:) Bruneq, nie od Ciebie pierwszego o tym wieśniaku słysze:p Updejt, viewport maxowy:
Napisano 7 Grudzień 201014 l Widzę że przysiadłeś nad twarzyczką i kapeluszem, teraz wyglądają świetnie :) podoba mi się pomysł z drewnianymi elementami na klacie :)
Napisano 7 Grudzień 201014 l jednak dopalacze sporo zmieniły w percepcji kolorów niektórych prac ;) wyglada spoko ale jeszcze zbyt produkcyjnie.
Napisano 8 Grudzień 201014 l Moim zdaniem 100x lepiej :D wzór na spodniach genialny, aż zazdroszczę że to nie ja wymyśliłem :
Napisano 8 Grudzień 201014 l No jeszcze ja wrzucę swoje 3grosze. Postać bardzo mi się podoba - taką stylizację uwielbiam i chętnie zagrałbym w grę z tego typu grafiką. Co do kolorów zmieniłbym przede wszystkim podbicie płaszcza. Pozwoliłem sobie zrobić małą podmalówkę - mam nadzieję, że się nie gniewasz :) Moim zdaniem jeśli podbicie zrobisz w ciemniejszym i jednolitym kolorze (ja wziąłem mniej więcej kolor z kołnierza) bardziej wyraźna staje się cała postać. Spodnie lepiej odstają od całości i lepiej widać pozę. Drugą uwagę mam odnośnie podczepienia buteleczek - brakuje mi jakichś pasków podtrzymujących je. Nie wiem czy tego typu modyfikacja w geometrii jest możliwa na tym etapie (w 3d nie siedzę wcale :) ), ale myślę że takie rozwiązanie sprawdziło by się tutaj doskonale. No i raczej odradzał bym je robić w tym żółtym/złotym kolorze.
Napisano 8 Grudzień 201014 l ja bym juz niczego nie ruszal... jest git... Pixar przed Tobą :-) ps. dzięki za odp. powyżej. ed. no może buty dałbym ciut ciemniejsze... jak w życiu ;)
Napisano 8 Grudzień 201014 l Elegancko na 100% dopakowałeś go jak trzeba mistrzu :D:D Twarz wyszła bardzo zacnie, ja nie mam się do czego doczepić... no może ten kalnister przy prawej nodze wygląda jakbyś wogóle tekstur mu nie chciał robić ;)
Napisano 15 Grudzień 201014 l Z twarzy i spojrzenia przypomina mi Ala "Słedżina" z Deadwooda :D, świetny charakter.
Napisano 15 Grudzień 201014 l no Levu jest kozak, calosc klimat i charakter wymaita!:) szkoda tylko ze ten srodek plaszcza dalej jasny a nie ciemny, i ten noise na butach itp nie wyglada najlepiej
Napisano 18 Grudzień 201014 l Co prawda nie kręcą mnie takie klimaty, ale model wykonany należycie. Daje rade ;) Pozdrawiam
Napisano 18 Grudzień 201014 l no spox wszytko - kolory pewno takie mialy byc ale dla mnie za bardzo sa nachalne, choc tak jak mowie to pewno czesc art direction:) bardzo fajne
Napisano 18 Grudzień 201014 l a czy to wszystko recznie malowane?... skoro tak, to chyle czola przed wybitnym umyslem ;)
Napisano 18 Grudzień 201014 l Bardzo fajnie Ci wyszło :) Miksturki mogłeś jakoś fajniej namalować, coś w ten deseń: Za to Zbrush i baking , pierwsza liga !!!
Napisano 19 Grudzień 201014 l Nie wiem czemu ale jak na to patrzę to mi kinect do głowy przychodzi :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto