Coyote Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 noo fajnie to wyszło nie wiem czemu ten wątek nie ma gwiazdek 5x* :)
Gość dekiel Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 no ja tez nie potrafie sobie tego wwszytkiego wytlumaczyc, widocznie norden ktos cie nie lubi albo ... ;) tak czy siak masa :D
Morbid Karbid Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 Ujęcie wyszło bardzo fajnie. Mnie przekonuje.
dezzed Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 Scenka bardzo ładnie wyszła, wydaję mi się tylko, że pociąg za bardzo "pływa", w podmiejskich bardziej trzęsie. No chyba, że to intercity.
norden Napisano 7 Styczeń 2011 Autor Napisano 7 Styczeń 2011 Wieczorne mazianie ... z braku aktualnej chęci do klasycznej pracy za pieniądze...
Bedyk Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 (edytowane) jak dla mnie...przekot uwielbiam taką kreskę Edytowane 7 Styczeń 2011 przez Bedyk sdf
Camel Napisano 8 Styczeń 2011 Napisano 8 Styczeń 2011 skąd czerpiesz idee architektoniczne tych wiezowców? :>
norden Napisano 8 Styczeń 2011 Autor Napisano 8 Styczeń 2011 Dunuś>// Nie wiem, zaczęło się na pewno od gwiezdnych wojen episode 1... miałem wtedy 11 lat jak ten film sie pojawił... i strasznie mi sie to Coruscant spodobało... ;) z rysunków Coruscant koncepcyjnych nauczyłem sie sam perspektywy.. po prostu je kopiując... a w dalszych latach aż do dzisiaj... to sci fi które rysuje bazuje na wielu roznych obrazach/ szkiach które widziałem na sieci...na jakimś tam też troche własnym doświadczeniu i upodobaniach... Ja tych swoich projektów osobiscie nei oceniam jakos wysoko... zeby zrobic cos naprawde cool.. trzeba poszicowac troche więcej niz jeden szkic...
norden Napisano 3 Luty 2011 Autor Napisano 3 Luty 2011 Hi res: http://img46.imageshack.us/img46/7062/footballjhi.jpg
telthona Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 fajne kolory. przydałoby sie troche detalu na pierwszym planie. a jeśli nie detalu to jakiegoś blura może.
norden Napisano 14 Marzec 2011 Autor Napisano 14 Marzec 2011 Robie tego swojego demo reela i robie... troche "końca nie widać" po drodze poprawiłem (więcej detali, HD) troche co niektórym znane 3 ujęcia ze starego Adevale. Ewa jest spoko w demo jak najbardziej chce ją dorzucić.
norden Napisano 20 Marzec 2011 Autor Napisano 20 Marzec 2011 matte zrobiony do demo reela... rzecz była prosta i chodziła mi po głowie od miesiąca... Wziałęm kamerę wczoraj i chwile postałem czekając na to aż przejedzie jeden samochód... Rzecz okazała się dosyć trudna. Ponieważ na dole są światła gdzie zawsze samochodów stoi mnóstwo i jak ruszają to całą gromadą ;) Tak więc czekałem dosyć długo na ten jeden samochód... Oczywiście pan jechać musiał 60km/h tak więc w ujęciu niestety poszedł retime... Jak mi sie jutro zachce to dorobie motion blura... ehhhhh.. Brakuje mi też jakiejś ... porannej pary wodnej w powietrzu... z kominów itd... pozdrawiam link do video: hasło do video: 3dsmaxpeople
norden Napisano 25 Maj 2011 Autor Napisano 25 Maj 2011 Dawno nic nie wrzucałem. Dzisiaj jednakowoż pozwolono mi jedną z prac komercyjnych umieścić na sieci... więc się pokazuję a co! : p pozdrawiam wszystkich uzytkowników. Obrazek to montaż z ok. 50-60 zdjęć plus dużo pracy ręcznej czas ok. 5-6dni po 12-13 godzin dziennie. Rozdzielczość HD1080p tutaj: http://imageshack.us/m/691/3999/posteracompaiexbig.jpg
Gość dekiel Napisano 25 Maj 2011 Napisano 25 Maj 2011 wrzuc wiecej synek ;) wg mnie ostatni przepalony, wiem ze trudno bardzo robi sie arty pod slonce, ale ogolnie spox :) a ten detal co dorzuciles do adevale wg mnie nie pomaga ale psuje ... ja bym go wywalil ;)
norden Napisano 25 Maj 2011 Autor Napisano 25 Maj 2011 dekiel>// 3 ujęcia powyższe z Adev. Bardzo odstawały w folio od reszty. Detal był tam potrzebny. Co prawda teraz giną : ) bo całkowicie nie odróżniają się pustką od reszty... ale myslę że lepiej jest utrzymywać równy poziom... Praca na dole- hmmm. Mamy chyba różne definicje przepalenia... Mogę się zgodzić co do tego że skala jest zła dla wielu budynków w oddali, Obiektyw nijaki, no i w wielu momentach troche oszukane światło, również lewa strona (budynki na drugim planie) lekko odstają od całej reszty. Flara/glow na horyzoncie istnieje jako dodatkowa warstwa... W przypadku pracy w compo nad tym mozna ją było zdjąć/ kontrolować.
nicponim Napisano 25 Maj 2011 Napisano 25 Maj 2011 przepalony? bueheheheh reszte uwag sam norden napisales, fajnie ze jestes swiadom niektorych bledow,ale calosc i tak b.dobra, tym bardziej doceniam , bo sam jestem noga z mattepaintingu, wiec mi sie podoba.
WojtekFus Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 Jak dla mnie, ostatni matte prześliczny. Poziom detalu miażdży. Poszło na tapetę - dzięki :) Dobrze że dostrzegasz swoje błędy - gwarancja rozwoju :D
comander_barnik Napisano 4 Czerwiec 2011 Napisano 4 Czerwiec 2011 whew ostatni kapitalny, jedyne czego brak to jakaś aura czerwonych świateł z budynków na pierwszych planach, żeby atmosfera jeszcze mocniejsza wyszła.
telthona Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 SPAAACEEEE ! I'm in SPACEEE! SPACE!! :D fajne, ale jakaś taka mega brzydka komprecha jest na pierwszym. i generalnie chaos trochę. i ten astronauta na drugim jest nieco za bardzo zblurowany
Gość dekiel Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 nice - wrzucaj czesciej synek! co teraz robisz btw? dalej jestes ninja ;)
norden Napisano 29 Czerwiec 2011 Autor Napisano 29 Czerwiec 2011 (edytowane) matte do jednego prywatnego ujęcia... tak dla ćwiczeń...Jak skończe shot to podrzuce.. kanty na brzegach gór usune :) obiecuje ;P tą podwójnąchmurę też... i uzupełnie vertexy...po lewej... wersja 1080p tutaj:http://img233.imageshack.us/img233/6738/previho.jpg Edytowane 29 Czerwiec 2011 przez norden
KhazadThard Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 podobają mi się te ostatnie a i kosmonauci przyjemni, zwłaszcza ten czerwony ze statkiem
Gość dekiel Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 super! jak to robiles? wpier sketch? teren jest 3d widze, ale to nie jest chyba zaden soft tylko zwyczajne foty na geometrii plus bump. tak czy siak fajne ;)
norden Napisano 1 Lipiec 2011 Autor Napisano 1 Lipiec 2011 Telthona>// Tak wiem o czym mówisz :) Zaczałem prace nad tą scenką zanim sie pojawił gameplay...bardziej zainspirowany grą F22 TAW kto zna ten wie ( )... Ale nei ukrywam.. faktycznie w momencie gdy obejrzałem gameplay z battlefielda postanowiłem przerobić nieco horyzont w sensie dodać płonące miasto.. Na początku chciałem zrobić jedynie sam przelot samolotów nad pustynią...
telthona Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 a weź, wszyscy są przytłoczeni tym gameplayem. TAKICH GIER NIE POWINNO SIE ROBIĆ :P własnie przez ten dym skojarzyłam, co nie zmienia faktu że Twoja praca ma troszke inny klimat, i się wybroni sama ;) a myślę że skojarzenia z czymś takim, to w sumie komplement :P pozdro.
norden Napisano 15 Lipiec 2011 Autor Napisano 15 Lipiec 2011 Po 3,5 tygodnia skończyłem wreszcie takie ujęcie z samolotami, przy którym chciałem się nauczyć/przećwiczyć kilka tematów wczesniej nigdy nie zastosowanych przeze mnie przy pracy. Do obejrzenia zapraszam na vimeo: hasło: lockheedmartin Przez chwile jeszcze może nie być wersji w HD widocznej. vimeo potrafi to mielić przez dłuższą chwilę. pozdrawiam Norden
Morbid Karbid Napisano 15 Lipiec 2011 Napisano 15 Lipiec 2011 wygląda super. Użyłeś tylko mapowania z kamery? Dopalacze trochę bez sensu bo nie widać, żeby samoloty jakoś przyspieszały.
norden Napisano 15 Lipiec 2011 Autor Napisano 15 Lipiec 2011 (edytowane) Nie do konca mapowanie z kamery... Niestety widać na tej skale na dolnym kadrze powyżej że moja metoda nie jest jeszcze dopracowana do perfekcji : ) ale za to np. zrobienie takiej teksturki skałki jak powyżej zajmuje ok 30 minut dla dowolnego modelu/ dowolnego kształtu góry który sobie wymyslisz na koncepcie/animatiku... Przy nastepnym shocie w wolnym czasie pomysle jak to jeszcze ulepszyć... bo nie chce mi sie samemu dopracowywać krawędzi i dłubać sie w teksturze bo jest lekko źle zmapowana na modelu... Przecież to strata czasu... ja po prostu chciałbym mieć odrazu skały..które jakos wygladają z ewentualnymi drobnymi poprawkami. Co do afterburnerów... popatrz jak dużo rzeczy świeci i fruwa w transformersach Baya ;) Dzieciaki jakoś nie narzekają że brakuje tam realizmu a film i tak zarabia w cholere... Edytowane 15 Lipiec 2011 przez norden
WojtekFus Napisano 15 Lipiec 2011 Napisano 15 Lipiec 2011 Przejrzałem przy okazji Twoje filmiki na vimeo i muszę powiedzieć, że cholernie inspirujące. Ostatnia animka wyśmienita. Fundujesz świetne tapetki na mój pulpit :D
jaras Napisano 15 Lipiec 2011 Napisano 15 Lipiec 2011 fajne "filmowe" ujecie wyszlo ale brakuje mi heat haze od silnikow
norden Napisano 15 Lipiec 2011 Autor Napisano 15 Lipiec 2011 Jest ten efekt Jaras tylko nie wiem czemu nie przerobił vimeo tej wersji ujęcia na HD Tu masz wczesniejszą wersję w HD.. hasło to samo Starałem sie nie przesadzać za bardzo z tym drganiem powietrza bo w pewnym momencie to sie robi takie zbyt sztuczne gdy da sie za duzo..
norden Napisano 16 Lipiec 2011 Autor Napisano 16 Lipiec 2011 (edytowane) Testy do jakiegoś projektu... Chodzi o możliwość dowolnego oswietlania księżyca zbudowanego z 50 mln poly : ) Ma też to wyglądać w miarę realnie... 2 dolne obrazki to czyste geo bez teksturki Edytowane 16 Lipiec 2011 przez norden
norden Napisano 17 Lipiec 2011 Autor Napisano 17 Lipiec 2011 (edytowane) Edytowane 17 Lipiec 2011 przez norden
SBT77 Napisano 5 Sierpień 2011 Napisano 5 Sierpień 2011 Fajnie że są tacy ludzie jak Ty, wypierajcie gumowe potwory z polskiej kinematografii :) Jak bym był prezesem Koniecpolskim, to sfinansowałbym jakiegoś "Pana Twardowskiego czyli seks and przemoc" z fx-ami pod Twoją egidą, niestety na razie muszę się przede wszystkim zastanowić jak sfinansować byt sobie i swojej rodzinie :)
Gość dekiel Napisano 5 Sierpień 2011 Napisano 5 Sierpień 2011 masa stary ;) zapodal bys jakies stepy tego ost chyba ze to jakas tajemnica ;)
norden Napisano 5 Sierpień 2011 Autor Napisano 5 Sierpień 2011 (edytowane) ok dekiel łapcie linki poukładane w miare pokolei: http://img696.imageshack.us/img696/5136/cvbsmallprev.jpg http://img819.imageshack.us/img819/3976/prevb.jpg http://img194.imageshack.us/img194/5214/prevf.jpg http://img191.imageshack.us/img191/5232/prevhj.jpg http://img199.imageshack.us/img199/5849/previi.jpg I prawie finał... bo to tło pod moje resume ale całkowicie finalnego resume nie moge udostepnic niestety: http://img692.imageshack.us/img692/8894/cviug.jpg pozdro Edytowane 5 Sierpień 2011 przez norden 1
natas Napisano 5 Sierpień 2011 Napisano 5 Sierpień 2011 ciągle niedosyt ...wrzucaj więcej i więcej ...
SBT77 Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 ok dekiel łapcie linki poukładane w miare pokolei: http://img696.imageshack.us/img696/5136/cvbsmallprev.jpg http://img819.imageshack.us/img819/3976/prevb.jpg http://img194.imageshack.us/img194/5214/prevf.jpg http://img191.imageshack.us/img191/5232/prevhj.jpg http://img199.imageshack.us/img199/5849/previi.jpg I prawie finał... bo to tło pod moje resume ale całkowicie finalnego resume nie moge udostepnic niestety: http://img692.imageshack.us/img692/8894/cviug.jpg pozdro O, człowieku, otwarłeś mi oczy.... Masz ode mnie repa. Teraz zrozumiałem jak powszechna jest droga którą pokazałeś i dlaczego tak wielu nie daje rady jej sprostać w inny sposób. Stary, ja miałem odpięty tablet i wszelki plan to już na zawsze olać. Dzięki twojemu postowi wracam do grafiki, pozdro >:)
nicponim Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 miazga! Jak bys mogl napisz co nieco o samej technice w jakiej wykonujesz 'wlepianie' poszczegolnych fragmentow fotografii, tekstur. Wycinasz fragment ktory ci odpowiada, dopasowujesz to szkicu, pozniej bawisz sie color balancem/ przyciemnieniem/walorem itp? Uzywasz brushy, czy jedynie fotki? Ile czasu zajmuje ci zrobienie takiego arta jak ten ostatni? Jednym slowem poopowiadaj troche, bo sam nie mam cierpliwosci do mattow, inna sprawa tez ze po prostu nie wychodza mi tak jak bym tego oczekiwał;] wiec mam nadzieje ze dowiem sie o czyms o czym warto wiedziec gdy sie robi takie rzeczy;] Takze respect za mase dobrego stuffu!
norden Napisano 6 Sierpień 2011 Autor Napisano 6 Sierpień 2011 (edytowane) nicponim>// Ten potrwał jakieś 5-6dni po 8-11h ale troche się pisało na facebooku ;] więc pewnie krócej. Znaczy jest jedna zasada w matte, której nigdy nie udało mi sie spełnić w pełni... ale z każdą kolejną pracą zbliżam się coraz bardziej. To jak z przyspieszaniem do prędkości światła. Musisz wiedzieć co znaczy każdy piksel ; ) w sensie... nie zostawiasz rozmazanego brusha tylko cisniesz dopóki nie wypełnisz wszystkiego informacją. Ja sobie to tak tłumacze... No i trzeba działać w sposób uporządkowany żeby w mirę zachować jednolitą jakość na całej powierzchni obrazka. Generalnie matte jest proste... Jeżeli pozbędzie się każdy swego szaleństwa w głowie np ciągoty do tego żeby coś pokolorować fajnie ; ] albo umieścic fajny element to sie uda. Ktoś mi na mattepainting.com napisał że mogłem łódke jakąś wpieprzyć na to jezioro na dole. Pomyślałem sobie no way... Każdy obrazek to taka pokrzywiona figura o podstawie trapezu wypełniona mniejszymi pokrzywionymi kwadratami... Jeżeli dojdziemy do tego co znaczą i jak są poukładane kwadraty wewnątrz wtedy uda nam sie zrobić matte. Oczywiscie nie mówie byście układali kwadraty ;] tylko jak o tym mysleć by sie w tym nei zgubić. Scenka którą wrzuciłem jest dosyć prosta... Zupełnie inna polityka jest w przypadku projekcji... Tam sie zaczynają schody... Tak naprawde każdy musi sie sam nauczyć bo są momenty tak pokrętne i polegające na własnych wymyslonych sztuczkach że po prostu tego nie da sie nauczyc. Wiecie np. jak zrobić piane rozbijającą się o skalisty brzeg oceanu... :D jezeli robicie to sami ..bez niczyjej pomocy...albo jak zrobić miliard drzew rozmieszczonych w odpowiednich miejscach i każde może być inne : ) Edytowane 6 Sierpień 2011 przez norden
Pelax Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 Fantastyczny stuff. Ale spać nie mogę bo nie wiem jaki software wykorzystałeś. Rozumiem że Mocha zastępuje After Effects? Czy może Mocha służy do czegoś innego? Animacja z F22 - matte na PS'ie, F22 i ruch kamery na 3ds Maxie, ale jak przerobiłeś tę 'pierwszoplanową' skałę na obiekt 3d? Jakiego rodzaju potężna czarna magia została tu użyta? Pytam jak czarodziej czarodzieja:-)
polka dot Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 #89 - młody Jowisz? masz tego więcej? wypas!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się