Jump to content

Blender - NEWS oraz dyskusje


Recommended Posts

Jak zrobią w końcu te cholerne n-gony to przechodzę na blendera. Już tyle tych bajerów nowych doszło a n- gonów dalej nie ma:( są jakieś wieści o ich rychłym pojawieniu się?

 

Tak są w ostatnim poście pisałem o tym, bmesh dostał niedawno dużego updatea od Joeedego, głownie bug fixy i poprawy kompatybilności z 2.5x ale właśnie tego powinniśmy oczekiwać ;)

BMesh ma się pojawić ponoć w 2.6

 

gdyby jeszcze dodali pare rzeczy z UV Layout to bym sie nie pogniewal :-)

 

ja również bym się nie pogniewał

 

UPDEJT

 

nowe screeny z Bspheres :P

http://www.pasteall.org/pic/show.php?id=9688

http://www.pasteall.org/pic/show.php?id=9689

 

Teraz Bsy są custom data-ą, a nie osobnym obiektem, edycja odbywa się w Edit Mode, a generowanie siatki zajmuje się nowy modyfikator Skinn.

Edited by n-pigeon
Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Destroyer też śledzę te hasztagi na Twitterze i jest parę osób, które proceduralny workflow wyniosły na wysoki poziom, do tego te shadery są ładne.    To już widziałeś?  

No i stanęło się, kula śniegowa staje się coraz większa, do fundacji blendera dołączyło AMD tak jak nvidia na najwyższym poziome jako patron https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&p

Chyba jeszcze nikt nie wrzucał:  

Posted Images

Absolutnie niesamowite!

 

Prawda? ;]

 

Jest zdaje się nawet koncepcyjnie lepsze od zspheres, ponieważ można mieć podgląd siatki w real time edytując sfery.

 

Ciekaw jestem na ile będzie można to wykorzystać z innymi modyfikatorami ;]

 

O tym że będzie można to wykorzystać nie tylko do robienia basów pod sculpt już nie wspomnę xD

 

Jiesus, jak to przyspieszy modelowanie ... Q.Q

 

Dobra dość tego podskakiwania z radości xD

 

Gdzie BMesh! hehe

Edited by n-pigeon
Link to post
Share on other sites

Wlasnie dzis widzialem ;). No jest to niesamowite - To co w tym miesiacu widzialem w Blenderze na prawde wyglada niesamowicie. Niech tylko to wszystko dojrzeje, dopracuja to - za pare miesiecy bedzie potwor :D

Link to post
Share on other sites

Ooo no nieźle to wygląda! ale Aligorith pracuje przecież nad wprowadzeniem Bulleta do systemu animacji by nie trzeba było bawić się w bakowanie z BGE :) a tutaj kolo chce to zrobić jako Addon, nie mam nic przeciwko, zawsze się przyda ;)

Edited by n-pigeon
Link to post
Share on other sites

Czy jest cos nad czym NIE pracuja w zwiazku z blenderem? :D

Wiem! Symulacja miesni pewnie umarla. Czy nie? Agencie n-pigeon, wiecie cos na ten temat? Kiedys daliscie mi linka do takiego szumnie zapowiadajacego sie projektu. Wiem ze tego typu sprawy nie sa jakos wysoko w priorytetach, ale tak podpytuje.

Link to post
Share on other sites

Jak na razie nikt nie pracuje nad trim brushes dla sculptu hmm i to by było na tyle xD

 

Co do mięśni nie ma takiego projektu na razie, ale jest coś zdaje się lepszego, daje to samo bez konieczności ustawiania mięśni :) UWAGA jest wideo :P

 

https://projects.blender.org/tracker/index.php?func=detail&aid=24230&group_id=9&atid=127

 

PS

 

W nowszych buildach powinna pojawić się nowa opcja dla retopo by mesh nie snapował sam do siebie :)

Edited by n-pigeon
Link to post
Share on other sites
  • KLICEK unpinned this topic
  • KLICEK pinned this topic
  • KLICEK featured this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy