kliment woroszyłow Napisano 14 Grudzień 2010 Napisano 14 Grudzień 2010 (edytowane) Francuski dziwak, samolot w którym montowano silnik odchylony od osi. Tylko francuzi mogli coś takiego wymyślić ;) Bloch 152. Edytowane 3 Styczeń 2011 przez kliment woroszyłow
maciek.m Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Dopiero poczatek a juz wyglada swietnie :) Super wyglada material blachy na poszyciu i oslonie silnika!! (zawsze bylem ciekawy jak taki material mozna uzyskac)
illusion Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Zawsze jestem pod wrażeniem, zapowiada się super. Ile to poligonów jeśli można spytać, używasz Turbo Smootha czy jaką metodą wygładzasz tak ładnie?
kliment woroszyłow Napisano 15 Grudzień 2010 Autor Napisano 15 Grudzień 2010 Illusion- TS nie używam w ogóle, tu zwykły meshsmoth jak już ;).
illusion Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Ha, do tej pory używałem tylko TS. Ale widzę, że piękne efekty można uzyskać stosując MS w połączeniu z talentem. Uzupełniłem trochę wiedzę i chyba trochę niedoceniałem MS. Widziałem różne opinie dotyczące stabilności działania maxa pod MS i też że mocno "ramożerny" jest - jak dużo jest w tym prawdy? Pamiętam, że Twój komp to gigant chyba z 12GB ramu...?
kliment woroszyłow Napisano 15 Grudzień 2010 Autor Napisano 15 Grudzień 2010 Nie używam TS bo kilka razy po zastosowaniu tej metody po ponownym otwarciu sceny miałem kompletnie rozpieprzona siatkę tak, ze nic się z tym nie dało zrobić już. W view portach za to TS działa sprawniej chyba, ale może to tylko subiektywne wrażenie.
mirach Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Ha, do tej pory używałem tylko TS. Ale widzę, że piękne efekty można uzyskać stosując MS w połączeniu z talentem. Uzupełniłem trochę wiedzę i chyba trochę niedoceniałem MS. nie chce tu rozwiewac iluzji ( :D ) o talencie kliemnta, ale MS dziala dokladnie tak samo jak TS. MS jest poprostu starszy, ma troche inne featury wyswietlania i wolniej dziala w viewporcie, ale efekt taki sam.
Temporal Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Mitów o MS i TS jest naprawde wiele. Mnie najbardziej rozbawil ten mowiacy o tym ze MS jest lepszy bo nie zageszcza siatki :). Moze to temat dla Mythbuster? Odnosnie pracki to super sprawa. Niby dopiero start a przebija poziomem nie jedna prace z finished.
Logos Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Jak zwykle zapowiada się piękny model. Czy mógłbyś pokazać siatki przed i po ms?
kliment woroszyłow Napisano 15 Grudzień 2010 Autor Napisano 15 Grudzień 2010 Jestem dzisiaj w robocie, ale mam na pendrivie trzy obrazki z siatkami. sry za jakość ;)
pirx Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Ależ to jest piękne (rozmarzony) :) Jak robisz taką blachę. No i farbę?
bbandi Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Szukałem również wśród francuskich samolotów (tych najstarszych), no mieli dość oryginalne kztałty i rozwiązania:), śmieszne troche ale takie czasy. Ciekawie sie zanosi, z tego co wiem to były jeszcze z wirującymi cylindrami (śmigło oraz cylindry się kręciły).
SWRSC Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 Tylko francuzi mogli coś takiego wymyślić ;) ojcze, znowu pijesz ! Zacnie się zapowiada, jak zawsze :)
wiecho Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 Co tu duzo pisac wymiatasz na maxa jak kiedys pisalem co model to i lepszy i widze ze sie nie mylilem powodzenia w dalszej pracy!
grzyb950 Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 świetna pracka. Bardzo podoba mi się materiał metalu
KoMic Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 psycho patycho, hehehe swietne jak zawsze, mam tylko jedno ale do shadera silnika. Na malym i duzym renderze wielkosc rozblysku jest bardzo podona. Przez to duzy wyglada dobrze, a maly beznadziejnie plastikowo. Reszta pro: ]
wjaworski Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 Przyłączam się do grona podziwiających materiał blachy :) A jeżeli chodzi o odchylenie osi silnika - to w konstrukcjach z USA także było "modne", tyle że do dołu (Mustang, Hellcat, żeby tu dużo nie szukać). (Z punktu widzenia aerodynamiki jest to jednak diametralna różnica - w Blochu chodziło o kompensację skręcania samolotu wywołanego przez strumień powietrza za śmigłem. W maszynach z USA - to było tylko ułatwienie technologiczne, by nie męczyć się z klinowaniem skrzydeł pod niewielkim kątem w stosunku do kadłuba)
peter_f Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 (edytowane) a Ten znowu swoje! Przyszedł z obiadu i mówi - dziś zrobię takiego frenczmena - może zdążę przed podkurkiem - będzie fasolka i jaja więc się sprężę. No i nakręca sprężynę i wali obuchem niczego nie spodziewającą się gawiedź. Ja się czuję znokaucony. I choć samolot koszmarnie brzydki to wyciska z niego całe piękno: blaszki, kabiny i silniki. AAAAAAaaaaa rewelacja jak zwykle. Słowem nuda i ekstaza w jednym! 5***** daję na wyrost bo może z tego jakas kicha jeszcze wyjść ;P Doskonale! Edytowane 16 Grudzień 2010 przez peter_f
kliment woroszyłow Napisano 17 Grudzień 2010 Autor Napisano 17 Grudzień 2010 (edytowane) Fajnie sie czyta te komentarze, Piotrek rządzi ! :D KoMic - tego silnika i tak bedzie widać tyle co kot napłakał ;) SWRSC- synu, tobie nie smakuje a tatus musi! :D mały upik: Edytowane 17 Grudzień 2010 przez kliment woroszyłow
kliment woroszyłow Napisano 17 Grudzień 2010 Autor Napisano 17 Grudzień 2010 wujku, wiem ,ale to po uvce bump załatwi ;)
uncle Napisano 17 Grudzień 2010 Napisano 17 Grudzień 2010 no i wsumie osobiscie zamiast bevelami to podzialy blachy zrobil bym realne:) w sesie ze kazda to osobny element
kliment woroszyłow Napisano 17 Grudzień 2010 Autor Napisano 17 Grudzień 2010 za duzo z tym roboty i trudniej utrzymać linię imo wujku ;)
kliment woroszyłow Napisano 17 Grudzień 2010 Autor Napisano 17 Grudzień 2010 wielokrotnie więcej niz przy jednym meshu .... i nie kłuć się bo cie czasne!! :D
kliment woroszyłow Napisano 17 Grudzień 2010 Autor Napisano 17 Grudzień 2010 chętnie obejrzę, kontakt do mnie masz ;)
SereCk Napisano 17 Grudzień 2010 Napisano 17 Grudzień 2010 Albo jestem za murzynami jezeli chodzi o technike modelowania, albo nie rozumiem o czym mowi UNCLE:D Uczy Klimka robic rowki ;>;>;>
uncle Napisano 17 Grudzień 2010 Napisano 17 Grudzień 2010 nie, ja tylko podpowiadam klimkowi jak niektore rzeczy mozna szybko rozwiazac;)
kliment woroszyłow Napisano 17 Grudzień 2010 Autor Napisano 17 Grudzień 2010 (edytowane) efekt koncowy imo ten sam. jedyna róznica ze mozna potem zagęszczać siatke by panel a nie na całości. Pobawie sie przy następnym samolocie ;) dzięki Wujku ! Edytowane 17 Grudzień 2010 przez kliment woroszyłow
jatat Napisano 17 Grudzień 2010 Napisano 17 Grudzień 2010 Podzielam zdanie klimenta chociaż ekspertem nie jestem ja robie panel by panel i utrzymanie prawidłowych kształtów jest bardzo trudne, panele przy krawędziach mają tendencję do prostowania się i trzeba zagęszczać siatkę a przez to siatka finalnie jest bardziej skomplikowana niż przy robieniu w całości, łączenia robione bevelem są dziwne, ja to robie tak extrude - local normal z wartością ujemną - edge - crease=1, krawędzie rowków są ostre nie trzeba zagęszczać siatki
kliment woroszyłow Napisano 18 Grudzień 2010 Autor Napisano 18 Grudzień 2010 (edytowane) ostatni up dzisiaj: Edytowane 18 Grudzień 2010 przez kliment woroszyłow
JacekCichy Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 Model jak zwykle świetny! Natomiast co do materiału to szczerze mówiąc mam mieszane uczucia troche... bo niby fajny ale nie wiem czy trochę nie za bardzo puszkowato wygląda :P może bezbawnym z połyskiem by pociągnąć jeszcze? ;)
pabulo Napisano 19 Grudzień 2010 Napisano 19 Grudzień 2010 No zasadniczo to jest analogiczne do ciecia siatki w modelu samochodu. Pewnie że panele sie beda prostować jak sie tnie na low poly siatce. jedna i druga metoda ma swoje plusy dodatnie i plusy ujemne Model jak zwykle przeesłodki
KoMic Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 hehe, przekozak, ty sypiasz czasem?, nie mowie ze co dziennie bo spanie zasadniczo jest dla slabych, ale tak raz w tygodniu zdarza sie? Twoj post byl dodany gdzies kolo 2:30: ]
3Dart Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 Hello, Mam pytanie i uwage do KLIMENTA WORSZYLOWA, po co wystawiasz to w WIP ?? potrzebujesz pomocy przy tym projekcie czy poprostu chcesz sie pochwalic jaki jestes fajny ?. Cos mi sie wydaje ze ktos tu potrzebuje sie dowartosciowac ;]. Sory ze zwrocilem uwage na to w twoim poscie, jest tu wielu takich co mysla ze sa na scenie i czekaja tylko na oklaski za kazdym postawionym ruchem. Niektorzy to chyba juz robia tylko pod publike nie dla wlasnej satysfakcji. Pozdro 1
Bonifatz Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 To chyba oczywiste, że większość z nas to EGO MANIAKI. Więc kompletnie nie rozumiem co próbujesz udowodnić 3Dart ;)
chudy Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 no tak. samo założenie tematu w dziale WIP to z automatu +10 do EGO :P a tak poważniej. po to ten dział jest żeby pokazywać prace nad modelem. oprócz pokazywania kolejnych obrazków pokazuje się też np siatki, co tak na prawdę jest nie do przecenienia jeżeli chce się doskonalić modelowanie. poza tym da się wyciągnąć z wątków takich osób jak kliment sporo wniosków co do samego workflow. no nie wiem. mi takie wątki sporo pomogły i pomagają dalej. z drugiej strony pokazując innym to, nad czym się pracuje pozwala na wyłapanie wszelakich błędów samego modelu, tekstur, itd itd. a co do samego modelu. to wypas jak zawsze :) się w dziwny sposób relaksujesz klimencie :P ja to tam poleżeć wolę :P
mirach Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 Z tego co wiem, to Ego Klimenta jest gigantyczne, ale tez ma pare dziur to tu to tam, z tego powodu wymaga ciaglego dopompowywania zeby nie zmalalo - stąd te WIPy. A odnosnie komentazy i chwalenia sie: popatrz na sama gore tego wątku, gdzie jest opis do czego sluzy dzial WIP Work in Progress (WIP) Nie jesteś pewien czy uda ci się osiągnąć zamierzony efekt? Czy po prostu chcesz pokazać swoje umiejętności? :) pozdrawiam
KoMic Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 Powiem Ci po co, a no w takim celu aby taki sobie Ja czy inni mieli na co popatrzec. Przesledzic krok po kroku razem z autorem proces powstawania, podejrzeć podejscie do niektorych tematow. IMO bardzo wazne i pozyteczne. Oby wiecej takich: ]
wiecho Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 3Dart widocznie nalezy do ludzi ktorzy zazdroszcza ładnych i bardzo detalicznych modeli nie moze zniesc ze ktos tak robi a ja nigdy tego nie osiagne hehe :) Klimek piekna robota oby tak dalej jak sie patrzy to az sie oczka ciesza :D powodzonka!
kliment woroszyłow Napisano 20 Grudzień 2010 Autor Napisano 20 Grudzień 2010 (edytowane) Post 3Darta zwrócił mi uwage na coś ważnego , chce mu podziękować serdecznie i powiedzieć że przepełnia mnie wdzięczność iż zechciał przekazać mi swoje cenne uwagi, nie znamy się ale czuje że odtąd nasza znajomość może wejść na jeszcze wyższy poziom i bardzo mnie ta perspektywa raduje. Przy okazji chciałem złożyć samokrytykę i przyznać się że mniejsze nity zrobiłem "za gęsto", k-wa! musze poprawić :/ Edytowane 20 Grudzień 2010 przez kliment woroszyłow
zeet Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 (edytowane) Ja to oglądam w ramach motywacji do pracy i nie życzę sobie krytyki tego wątku . Przeszkadzają tylko w studiowamiu detalu insekty jedne : D kliment dajesz dalej ten "krzywy " samolot ;) Edytowane 20 Grudzień 2010 przez zeet
peter_f Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 (edytowane) Myślałem sobie, że nie wytrzymam i odwinę z bekhendu ale się powstrzymałem, będąc wiernym swojemu postanowieniu, że nie piszę na gazie lub będąc w stanie innej czasowej niepoczytalności. Zgadzam się w 100% z tym co napisał 'zeet', Można oglądać wątek i wytykać buble, ale jeśli takowych nie znajduję a wątek powoduje, że nogi mi kapcanieją to siedzę na klęczkach przed telewizorem i podziwiam i delektuję się i się wprost pławię w pikselach. Dla mnie taki wątek to skarbnica inspiracji i wiedzy. Zastanawia mnie co chcesz osiągnąć swoim pytaniem 3Dart? Że Klimczur zamknie konto i zajmie się hodowlą żuka wiosennego "Geotrupes vernalis" i będzie mu pomagał toczyć kulki z gnoju. No po prostu nie pojmuję Twojego pytania. Dziwi mnie, że ktoś kto robi takie fajne rzeczy, jak Ty i na takim poziomie, może wyjechać z czymś takim... Klimku: popraw te nity, blur i odległości i będzie cudo. Edytowane 20 Grudzień 2010 przez peter_f
Soviet666 Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 Co do powyższej dyskusji - nie mam zielonego pojęcia o modelowaniu, ale bardzo lubię pooglądać sobie jak to wszystko powstaje, a nie podziwiać tylko gotowy model :).
Orangegraphics Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 Ależ Kliment, bosko jest, to jest jak porno wysokiej klasy dla grafików. nie słuchaj insektów;)
KaeMS Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 Heh, pytanie było do Klimenta ale widzę, że tu już kilka osób się wypowiedziało, więc i ja napiszę: praca nie jest skończona, więc nie nadaje się jako taka do galerii. Here is Work In Progress - czyli WIP, więc miejsce jak najbardziej odpowiednie. To czy setka osób zaraz będzie się rozpływać "w ohach i achach" czy wyciągać wnioski i czerpać inspirację to nie jest kwestia Klimenta tylko tej setki osób. Kliment - jak zwykle ... zaje..sty model.
plasti Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 mam nadzieje tylko ze kliment nie opusci forum maxa, jak reszta wymiataczy z powodu takich robali, gniotow, przedszkolakow, nie wiem jak to nazwac, ciezkie klocki w dziecinstwie czy cus??!!, no nie wiem, rece mi opadaja.... kliment, jestes paliwem dla wielu i jedz dalej z tym koksem i zakladaj pinćset watkow wip jak chcesz, mie to ino chumor polepszy :] co do modelu, nie wiem co napisac, miodek!!! :) a dam pionteczke an przekor robalom :) , zaslozona juz teraz!!! pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się